باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان مشکلات حداقلی برای  سفر
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

برطرف کردن مشکل حداقلی  طول سفر و ترافیک

بررسی ادبیات سازماندهی شده برای فرمول ها ی مسئله

ظروف اجاره ای برای  کوتاه مدت و هزینه های ظروف اجاره ای

استفاده از ظروف  خالی برای  جابجایی  و هزینه

مدیریت کردن کانتیرن های خالی  مبتنی بر ga

فهرست تصاویر

شکل 1 باربری در اصفهان

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

برطرف کردن مشکل حداقلی  طول سفر باربری در اصفهان

به منظور غلبه بر مسائل فوق، این مقاله شبکه MPC را با به حداقل رساندن طول سفر کل ترافیک O-D وزن. شده با حجم ترافیک با استفاده از یک باربری در اصفهان الگوریتم ژنتیک (GA) مبتنی بر اکتشافی پیدا می کند.

MPC دارای ویژگی‌های مدلی مشابه با مشکل فروشنده دوره‌ای با تحویل و تحویل است. که یک مسیر دور را پیدا می‌کند که از یک انبار شروع می‌شود و پس از بازدید. از همه مشتریان به انبار باز می‌گردد، در حالی که مشتریان پیکاپ قبل از تحویل مشتری بدون استفاده. بیش از حد حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان از آنها بازدید می‌کنند.

ظرفیت وسیله نقلیه برای جزئیات بیشتر مشکل فروشنده دوره گرد با تحویل و تحویل، به فصل 1 کتاب توث و ویگو (2002) مراجعه کنید. MPC به چنین  دیرین بار محدودیت‌های تقدمی اهمیتی نمی‌دهد.

زیرا یک کشتی در بندر خاصی مستقر نیست و بنابراین محموله‌های پیکاپ در هر ترتیب تماس به بنادر تحویل حمل می‌شوند. همچنین MPC نداردمنطقه A مرکز Dirinbar و منطقه Bمنطقه A با چند پورت منطقه Bشکل 1.در ادامه شکل 1 باربری در اصفهان رامشاهده می کنید.

شبکه های خدماتی. 742 A. Imai et al. / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 740-757استفاده. بیش از حد از ظرفیت کشتی را در نظر بگیرید. زیرا ظرفیت حمل و نقل به طور کلی به نوسانات حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان تقاضای کشتی ارتباطی ندارد.

برای H&S، این مطالعه هاب را در ناحیه انتهایی مربوطه یک خط تجاری به طور همزمان شناسایی می کند. تا کل طول سفر ترافیک O-D وزن شده بر اساس حجم ترافیک را به حداقل برساند. الگوریتم باربری در اصفهان بر اساس روش brute-force است.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین..............

شکل 1 باربری در اصفهان

بررسی ادبیات سازماندهی شده  برای فرمول ها باربری در اصفهان

مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است: بخش 2 ادبیات مربوطه را مرور می کند. بخش 3 فرمول مسئله را ارائه می دهد باربری در اصفهان یک روش حل را نشان می دهد. بخش 4 آزمایش های محاسباتی را نشان می دهد. در نهایت بخش 5 این مطالعه را به پایان می‌رساند و مسیرهای تحقیقاتی آینده را مورد بحث قرار می‌دهد.

ادبیات موجود برای مشکلات مسیریابی کانتینری محدود است. ما در اینجا فقط کارهای تحقیقاتی نسبتاً جدید را بررسی خواهیم کرد. Bendall و Stent (2001) مدلی را برای تعیین پیکربندی ناوگان بهینه و طرح استقرار ناوگان مرتبط .در یک برنامه هاب  حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان و اسپک کانتینری پیشنهاد کردند.

ایمای و همکاران (2006) با به کارگیری تئوری بازی، دو استراتژی را برای دو بازیکن بازی فرض می‌کند. MPC دو بار در هفته توسط کشتی‌های 5000 TEU و H&S یک بندر که توسط یک مگا کشتی 10000 TEU تماس می‌گیرد.قابلیت اقتصادی کشتی حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کانتینری بزرگ را مطالعه می‌کند.

نتایج آنها نشان می‌دهد که این کشتی بزرگ برای مسیر تجاری آسیا-اروپا بسیار مفید است .در حالی که در برخی موارد برای باربری در اصفهان مسیر آسیا-آمریکای شمالی سودمند است.

تحقیقات قابل توجهی در مورد مدیریت ظروف خالی انجام شده است. ایمای و ریورا (2001) با برنامه ریزی اندازه ناوگان برای کانتینرهای یخچالی سروکار دارند. که در آن تعداد کانتینرهای مورد نیاز برای برآوردن تقاضای حمل و نقل آینده پیش بینی شده را تعیین می کنند.

چونگ و همکاران (2002) یک فرمول برنامه ریزی عدد صحیح را برای جابجایی ظروف خالی با استفاده. از ظروف اجاره ای باربری در اصفهان بلند مدت و کوتاه مدت ایجاد کرد.

ظروف اجاره ای برای  کوتاه مدت و هزینه های ظروف اجاره ای

با این حال، درمان ظروف اجاره ای کوتاه مدت در مطالعه آنها مناسب نیست. زیرا هزینه ظروف اجاره ای کوتاه مدت مستقل از طول اجاره است. مطالعات ایمای و ریورا (2001) و چونگ و همکاران. (2002) به توزیع ظروف خالی در یک  حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان منطقه جغرافیایی نسبتاً وسیع می پردازد.

در مقابل، دو مقاله زیر بر روی تغییر موقعیت کانتینر خالی در قسمت داخلی یک بندر خاص تمرکز می‌کنند.علی‌رغم شباهت‌های زیادی که در تئوری حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان عملی با تغییر موقعیت در یک منطقه وسیع وجود دارد.

لی و همکاران (2004) تخصیص کانتینر خالی در یک بندر را با هدف کاهش کانتینرهای خالی اضافی مطالعه کرد. آنها مشکل را به عنوان یک مشکل موجودی غیر استاندارد با تقاضای مثبت و منفی. همزمان تحت تابع  باربری در اصفهان هزینه نگهداری عمومی در نظر می گیرند. در ادامه شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

همچنین لی و همکاران (2007) اخیراً مدل لی و همکاران را گسترش داده است. (2004) به یک مدل برای یک مورد چند پورت. اررا و همکاران (2005) یک مشکل مدیریت ناوگان را برای یک نوع کاملاً منحصر به فرد کانتینر درمان کرد.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین..............

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

کانتینر مخزن. آنها مشکل را به عنوان یک مسئله جریان چند کالایی فرموله می کنند. آنها مشکل را با استفاده از یک حل کننده تجاری حل می کنند و نشان می دهند. که با ادغام مسیریابی کانتینر و تصمیمات تغییر موقعیت در یک مدل واحد. کل هزینه های حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان عملیاتی و اندازه ناوگان را می توان کاهش داد.

استفاده از ظروف  خالی برای  جابجایی  باربری در اصفهان

جولا و همکاران (2006) جابجایی ظروف خالی را که از آن به عنوان استفاده مجدد از ظرف خالی یاد می کنند.از منظری متفاوت از  باربری در اصفهان مطالعات بالا در نظر می گیرند.

هدف آنها کاهش تراکم ترافیک در لس آنجلس و منطقه بندر لانگ بیچ است .که به شدت به دلیل ترافیک خالی کانتینرهای دریایی ایجاد شده است.

یک فرمول جریان شبکه باربری در اصفهان ساخته شده است. به منظور بهینه سازی جابجایی کانتینر خالی از گیرندگان به فرستنده به طور مستقیم و/یا از طریق انبارهای داخلی.

مشکل در دو فاز حل می‌شود در فاز اول با تبدیل مدل به یک شبکه حمل‌ونقل دو جانبه.  و در مرحله دوم با برنامه‌ریزی خطی  حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مشکل حمل‌ونقل را حل می‌کنند.

کاسلوویچ و همکاران (2006) بحث در مورد یک مشکل مدیریت ناوگان کانتینری بy فرمول بندی آن به عنوان یک برنامه نویسی عدد صحیح. آنها یک روش تجزیه را برای حل آن مشکل پیشنهاد می کنند. از فرمول اصلی آنها سه مشکل فرعی تجزیه شده ایجاد می کنند.

تعریف جفت شدن، تخصیص منبع و تغییر موقعیت ظرف. آنها کیفیت محلول را با استفاده از حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کران های بالا و پایین ارزیابی می کنند. شینتانی و همکاران (2007) روشی را برای طراحی شبکه های کشتیرانی کانتینری برای کشتیرانی در دریای کوتاه پیشنهاد می کند.

مدیریت کردن کانتیرن های خالی  مبتنی بر ga

با در نظر گرفتن مدیریت کانتینر خالی، آنها یک اکتشافی مبتنی بر GA را برای طراحی شبکه ایجاد می کنند. که در آن همه ترافیک محموله  باربری در اصفهان الزاماً برآورده نمی شود. اگر از نظر کل تجارت حمل و نقل سودآور نباشد.

لام و همکاران (2007) یک مدل تصادفی پویا برای جابجایی ظرف خالی پیشنهاد می کند. این مدل برای کیس دیرین بار  با دو پورت و دو سفر ساخته شده است.

آنها یک اکتشافی ایجاد می کنند .که یک راه حل تقریبی خوب را در مقایسه با یک راه حل دقیق ایجاد می کند. همچنین، آن‌ها آن مدل را به یک  Dirinbar مورد چند سفری واقعی چند بندری گسترش می‌دهند.

سوالات متداول درباره فضای کانتینرها واکتشاف باربری

برطرف کردن مشکل حداقلی  طول سفر و ترافیک چیست؟

به منظور غلبه بر مسائل فوق، این مقاله شبکه MPC را با به حداقل رساندن طول سفر کل ترافیک O-D وزن. شده با حجم ترافیک با استفاده از یک الگوریتم ژنتیک (GA) مبتنی بر اکتشافی پیدا می کند.

بررسی ادبیات سازماندهی شده  برای فرمول ها ی مسئله چیست؟

ادبیات موجود برای مشکلات مسیریابی کانتینری محدود است. ما در اینجا فقط کارهای تحقیقاتی نسبتاً جدید را بررسی خواهیم کرد

ظروف اجاره ای برای  کوتاه مدت و هزینه های ظروف اجاره ای چیست؟

با این حال، درمان ظروف اجاره ای کوتاه مدت در مطالعه آنها مناسب نیست. زیرا هزینه ظروف اجاره ای کوتاه مدت مستقل از طول اجاره است.