باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان ساختارهای  شبکه بندی در باربری
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

ساخت شبکه MPC

ساخت شبکه H&S

جایگزین های شبکه ساخته شده برای باربری در اصفهان

سفرهای کشتی ها در شبکه فضا-زمان.

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

https://dirinbar.ir

ساخت شبکه های  MPC برای باربری در اصفهان!

برای فرمول بندی ساختارهای شبکه MPC و H&S، به Imai و همکاران مراجعه کنید. (2006). طرح کلی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان ساخت MPC به شرح زیر است.با توجه به مجموعه‌ای از پورت‌ها که باید فراخوانی شوند و ترافیک کانتینری بین جفت‌های پورت مبدأ و مقصد بارگیری شود. یک مسیر دور را پیدا می‌کنیم که یک بار و دقیقاً یک بار با همه پورت‌ها تماس می‌گیرد تا به حداقل برسد.

کل طول سفر وزن شده با حجم ترافیک. همانطور که در بخش 1 ذکر شد، هیچ محدودیتی برای حمل کشتی وجود ندارد. که معمولاً در باربری در اصفهان خدمات خطوط کانتینر دیده می شود.

شبکه MPC توسط GA ساخته شده است. از آنجایی که GA به طور گسترده برای دیرین بار مسائل بهینه سازی استفاده می شود. در این مقاله به تفصیل توضیح داده نشده است.

کروموزوم مورد استفاده در محاسبات GA از یک سری اعداد تشکیل شده است که نشان دهنده دنباله ای از پورت های فراخوانی است. این روش در تعداد از پیش تعیین‌شده‌ای  Dirinbar از نسل‌ها انجام می‌شود.

جایی که در هر نسل، کروموزوم‌ها جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان از طریق متقاطع و جهش تغییر می‌کنند .تا کروموزوم‌های بهتر (توالی فراخوانی) را به نسل‌های بعدی تحویل دهند. در ادامه شکل 1باربری در اصفهان رامشاهده می کنید.

کروموزوم هایی که باید به نسل بعدی تحویل داده شوند بر اساس ارزش تناسب اندام انتخاب می شوندA. Imai و همکاران. / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 740-757 743مطالعه.متقابل طول کل سفر باربری در اصفهان وزن شده با حجم ترافیک کانتینر بارگذاری شده است.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .............

شکل 1باربری در اصفهان

ساخت شبکه  H&S در مورد جابجایی اثاثیه منزل؟

این طول سفر وزنی مرتبط با یک کروموزوم توسط PiLGTi TVi محاسبه می‌شود. جایی که i یک تعداد جفت OD از ترافیک کانتینر بارگیری شده است. LGTi طول سفر بین جفت OD i در شبکه MPC است که توسط باربری در اصفهان کروموزوم تعریف شده است. و TVi حجم ترافیک کانتینر بارگیری شده است.

بین جفت OD i.بر اساس برخی از آزمایش‌های اولیه، ما 200 را برای تعداد نسل‌ها.0.9 را برای نرخ متقاطع و 0.08 را برای جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان نرخ جهش برای GA-heuristic تنظیم کردیم.

طرح کلی ساخت H&S به شرح زیر است: با توجه به دو مجموعه از درگاه های تماس. که هر کدام در ناحیه ای از یک خط تجاری تنظیم شده اند.و حجم ترافیک بین جفت های بندر مبدأ و مقصد در مسیر تجاری.

ما دو پورت را به عنوان هاب پیدا می کنیم، هر هاب در یک منطقه. به طوری که طول سفر کل ترافیک وزن شده با حجم ترافیک کانتینر بارگیری شده را به حداقل می رساند. در H&S نیز هیچ محدودیتی برای جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان ظرفیت حمل کشتی وجود ندارد.

ما از یک روش brute-force برای انتخاب یک جفت توپی در کل خط تجارت استفاده می کنیم. ابتدا رویه تمام ترکیبات باربری در اصفهان جفت هاب را فهرست می کند .که در آن هاب از هر ناحیه از خط تجارت انتخاب می شود.

در مرحله بعد، برای هر جفت هاب. مجموع طول سفر OD وزن شده با حجم ترافیک OD مرتبط از طریق جفت هاب توسط PiLGTi TVi را محاسبه می کنیم. در نهایت، از مجموع طول‌های سفر وزنی OD همه جفت‌های هاب که مطابق بالا محاسبه شده‌اند. یک جفت توپی با حداقل طول سفر وزنی OD انتخاب می‌کنیم.در ادامه شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

جایگزین های شبکه ساخته شده برای باربری در اصفهان

برای هر جایگزین شبکه ساخته شده  باربری در اصفهان در فاز اول، برای افق برنامه ریزی. یک شبکه جریان کانتینری در یک پیکربندی فضا-زمان بر اساس سفرهای کشتی ایجاد می کنیم.

که بنادر را به ترتیبی که فاز اول تعیین می کند تماس می گیرد. شکل 2 به صورت گرافیکی سفرهای جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان پنج کشتی را نشان می دهد. که در چهار بندر در یک شبکه فضا-زمان برای MPC تماس می گیرند.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .............

شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

در مرحله دوم، با فرض اینکه تمام تقاضای  محموله برآورده شود که در واقع یک رویه عادی است.یک اپراتور کشتی باید کانتینرها را زمانی اجاره کند که کانتینرهای خالی خود برای تقاضای خاص موجود نباشد.

برای جلوگیری از اجاره، اپراتور ممکن است یک ناوگان کانتینری بزرگتر جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را انتخاب کند. بنابراین، تصمیمی که اندازه ناوگان خود و ناوگان اجاره ای کوتاه مدت (نقطه ای) را تعیین می کند. باید به گونه ای اتخاذ شود که هزینه های مدیریت کانتینر را به حداقل برساند.

توجه داشته باشید که هر دو اندازه ناوگان در افق های برنامه ریزی مختلف ارزیابی می شوند.ناوگان خود یک تصمیم گیری استراتژیک (یا تاکتیکی) است. در حالی که ناوگان اجاره ای کوتاه مدت یک باربری در اصفهان تصمیم عملیاتی (یا روزانه، هفتگی) است.

در عمل، تصمیم گیری در مورد اندازه ناوگان شخصی ممکن است بر اساس پیش بینی تقاضای حمل و نقل گرفته شود.اما از نظر تئوری، با به حداقل رساندن هزینه کل ناوگان خود و اجاره ای بر اساس تقاضا انجام می شود.

همچنین، سایر عوامل هزینه مانند هزینه ذخیره سازی برای نگهداری ناوگان خالی خود. و هزینه های جابجایی جابجایی ظروف خالی باید جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان در فرآیند تصمیم گیری در نظر گرفته شوند.

سفرهای کشتی ها در شبکه فضا-زمان.

744 A. Imai et al. / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 740-757.

ما دو شبکه حمل و نقل معمولی را مقایسه می کنیم.MPC و H&S. MPC با دو بار در هفته توسط کشتی باربری در اصفهان های 5000 TEU ارائه می شود.

در حالی که H&S یک بار در هفته توسط یک کشتی 10000 TEU دارد. در H&S، یک کشتی تغذیه، بندر هاب انتخاب شده در منطقه تجاری خط را با .سایر بنادر در منطقه تجاری با یک تماس در جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان هفته متصل می کند.

توجه داشته باشید که در حالی که فاز ساخت شبکه یک توالی فراخوانی پورت ها را تعیین می کند. توالی فراخوانی سفر می تواند به راحتی به عنوان باربری در اصفهان شکلی از شبکه فضا-زمان ساخته می شود. با جزئیات بیشتر. می‌توانیم تعداد کشتی‌هایی که باید دیرین بار  مستقر شوند را با معادله زیر محاسبه کنیم.

که در آن FS تعداد کشتی‌ها، RT زمان ترانزیت برای یک سفر رفت و برگشت و CI فاصله زمانی بین تماس‌های بندری است. CI برای MPC و H&S به ترتیب 3.5 و 7 روز است. بر اساس FS، پیکربندی Dirinbar  شبکه فضا-زمان از نظر جغرافیایی تعیین می شود.

سوالات متداول درباره ساهت شبکه و پیکربندی برای باربری

ساخت شبکه MPC در باربری ها چیست؟

برای فرمول بندی ساختارهای شبکه MPC و H&S، به Imai و همکاران مراجعه کنید. (2006). طرح کلی  ساخت MPC به شرح زیر است.

ساخت شبکه H&S و کاربردهای ان در باربری چیست؟

این طول سفر وزنی مرتبط با یک کروموزوم توسط PiLGTi TVi محاسبه می‌شود. جایی که i یک تعداد جفت OD از ترافیک کانتینر بارگیری شده است

جایگزین های شبکه ساخته شده برای باربری در اصفهان چیست؟

برای هر جایگزین شبکه ساخته شده در فاز اول، برای افق برنامه ریزی. یک شبکه جریان کانتینری در یک پیکربندی فضا-زمان بر اساس سفرهای کشتی ایجاد می کنیم.