باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان بارگیری در محدوده هواپیما
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

بارگیری  محموله هایی که به وزن انها و پالت وابسته

محدودیت های لازم برای  هر پالت  استخدامی شرکت هواپیما

الگوریتم های ژنتیک (GA) جستجوی موازی  یک تکنیک موثر

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2 اسباب کشی منزل در اصفهان

https://dirinbar.ir/

بارگیری  محموله هایی که به وزن انها و پالت باربری در اصفهان

درآمد، rl_wt، برای بارگیری محموله l با توجه اسباب کشی منزل در اصفهان به وزن آن. است rl wt ¼ tl PCl 8l 2 C: ð5Þاز آنجایی که محموله‌های مختلف را می‌توان در پالت‌های مختلف. که از شرکت‌های هواپیمایی مختلف در تاریخ‌های مختلف کرایه می‌شود.

بارگیری کرد، درآمد حمل‌کننده بار برای بارگیری محموله‌ها برای مشتریان مختلف است.XXXX حداکثر l h Pclدرآمد ¼ i D wl l l ; tl xijkl: ð6Þj A k Pij l C 60002 2 2 2با این حال.فورواردر دو نوع هزینه دیگر را متحمل می‌شود.

که عبارتند از هزینه اضافه وزن پالت (یعنی هزینه‌ای که توسط یک شرکت هواپیمایی دریافت می‌شود. زیرا وزن کل پالت بارگیری شده بیش از وزن توصیه شده است) و هزینه کرایه پالت‌ها. . کل هزینه اضافه وزن، Cex_wt_lim، پالت های استخدام شده .از شرکت های باربری در اصفهان  هواپیمایی مختلف در تاریخ های مختلف است.

¼ (” ! ijk #) jX X X max X Tp lim ; 0 گاوCex wt lim tl xijkli2D j2A k2Pij l2Cð7Þو مجموع هزینه استخدام. Chiring، پالت های استخدام شده dirinbar از شرکت های هواپیمایی مختلف در تاریخ های مختلف است.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

X XChiring ¼ Mij Cpij. ð8Þi2D j2Al2CX X X xijkl 6 1 8l 2 C; ðC3Þi2D j2A k2PijX X Mij 6 Pmax. باربری در اصفهان   ðC4Þi2D j2A6 Zj 8i 2 D; 8j 2 A; 8k 2 پیج; 8 لیتر 2 درجه سانتیگراد.

ðC5Þ0 6 djl xijklxijkl 2 f0; 1 گرم 8i 2 D; 8j 2 A; 8k 2 پیج; 8l 2 C: ðC6Þلازم به ذکر است .که در تابع هدف f و محدودیت ها اسباب کشی منزل در اصفهان اگر پالتی از شرکت هواپیمایی j در تاریخ i اجاره نشود.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین...............

شکل 1باربری در اصفهان

محدودیت های لازم برای  هر پالت  استخدامی شرکت هواپیما

Pij = / (یعنی مجموعه خالی) و k = Mij = 0. محدودیت (C1) مستلزم آن است که برای هر پالت استخدام شده از هر شرکت هواپیمایی در هر تاریخ. وزن کل محموله های بارگیری شده نباید از حداکثر باربری در اصفهان وزن مجاز بارگیری پالت تجاوز کند.

محدودیت (C2) مستلزم آن است که برای هر پالت استخدام شده از هر شرکت هواپیمایی در هر تاریخ. حجم کل محموله های بارگیری شده نمی  اسباب کشی منزل در اصفهان تواند از حداکثر حجم مجاز پالت بیشتر باشد.

محدودیت (C3) مستلزم آن است که هر محموله را می توان بارگیری نکرد یا فقط در یک پالت بارگیری کرد. محدودیت (C4) مستلزم آن است که تعداد کل پالت‌های استخدام شده توسط فورواردر در شرکت‌های هواپیمایی Q و تاریخ‌های. S نباید از حداکثر تعداد مجاز Pmax بیشتر باشد.

محدودیت (C5) مستلزم آن است که تعداد کل روزهایی که هر شرکت هواپیمایی برای ذخیره هر محموله بارگیری شده .نیاز دارد باید بین اسباب کشی منزل در اصفهان صفر تا حداکثر مجاز Zj باشد. محدودیت (C6) مستلزم آن است که مقادیر متغیرها فقط به 0 یا 1 محدود شود.

الگوریتم های ژنتیک (GA) جستجوی موازی  یک تکنیک موثر

GA یک تکنیک جستجوی موثر است که Hol-land (1975) پیشنهاد شد. این یک الگوریتم جستجوی موازی است باربری در اصفهان که از آن تقلید می کند.در ادامه شکل 2 اسباب کشی منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

H.C.W. لاو و همکاران / سیستم های خبره با برنامه های کاربردی 36 (2009) 4296-4312 4299مکانیسم انتخاب طبیعی. و بقای بهترین ها همانطور که در تکامل طبیعی شاهد هستیم.

این شامل جمعیتی از کروموزوم ها (افراد)، انتخاب، متقاطع و جهش است. هنگامی که تابع هدف یک مسئله در نظر گرفته شده تعریف شد. متغیرهای آن را می توان در ژن های هر کروموزوم کدگذاری کرد.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین...............

شکل 2 اسباب کشی منزل در اصفهان

نمودار جریان GA در شکل اسباب کشی منزل در اصفهان نشان داده شده است .و جزئیات آن را می توان در Michalewicz (1996) و Goldberg (1989) یافت.

لازم به ذکر است که از آنجایی که فرمول ریاضی در بخش 3 و GA در. این بخش تنها وزن کل و حجم کل محموله های اختصاص داده شده به هر پالت را بررسی می کند.

تضمینی برای ارائه راه حل عملی باربری در اصفهان نمی باشد باید در پالت جا شود.

بر این اساس، بارگیری محموله استراتژی دیرین بار که توسط یک اکتشافی بارگذاری به نام بارگذاری مبتنی بر سود ارائه شده است

که در بخش 5 معرفی شده است و ممکن است به عنوان بخشی از GA در نظر گرفته شود. به گونه ای ساخته شده است  اسباب کشی منزل در اصفهان که از امکان سنجی راه حل اطمینان حاصل شود.

همچنین، توجه داشته باشید که  باربری در اصفهان در این مسئله بارگیری چند پالت. اکتشافی PL به عنوان یک قانون بارگذاری محموله قبل از ارزیابی تابع هدف اجرا می‌شود. جزئیات تمام نمادها و تعاریف مورد استفاده در GA در  dirinbarزیر بخش زیر آورده شده است.

سوالات متداول درباره نحوه و زمان بارگیری در هواپیمایی

بارگیری  محموله هایی که به وزن انها و پالت وابسته چیست؟

از آنجایی که محموله‌های مختلف را می‌توان در پالت‌های مختلف. که از شرکت‌های هواپیمایی مختلف در تاریخ‌های مختلف کرایه می‌شود.

محدودیت های لازم برای  هر پالت  استخدامی شرکت هواپیما چیست؟

محدودیت (C1) مستلزم آن است که برای هر پالت استخدام شده از هر شرکت هواپیمایی در هر تاریخ. وزن کل محموله های بارگیری شده نباید از حداکثر  وزن مجاز بارگیری پالت تجاوز کند.

الگوریتم های ژنتیک (GA) جستجوی موازی  یک تکنیک موثر چیست؟

GA یک تکنیک جستجوی موثر است که Hol-land (1975) پیشنهاد شد. این یک الگوریتم جستجوی موازی است  که از آن تقلید می کند