ماشین های باربری مختلف _ کرایه ماشین

کرایه ماشین + 4 نکته مهم درباره اسباب کشی

کرایه ماشین برای بسیاری از افراد فاکتور مهم در اسباب کشی است. در  راهنمای اسباب کشی به موارد احتیاطی و نکات مهم اسباب کشی اشاره شده. بسیاری از وسایل نقلیه ویژگی و هزینه های متفاوتی دارند و همینطور برای کرایه ماشین، گنجایش هر یک با دیگری متفاوت است. در صورتی که یکی از فاکتور های مهم در اسباب کشی حفظ و سالم ماندن وسایل است. بسیاری در تلاش اند تا کرایه ماشین، کارگر و .. را تا حد امکان به حداقل برسانند ولی این امر مشکلات زیادی را بوجود می آورد. در صورت انتخاب خودرو کوچکتر ممکن است در آخر تصمیم به کرایه ماشین علاوه بر ماشین دیگر کنند.  نتیجه این عمل باعث دو برابر شدن هزینه کرایه ماشین شده و هم اینکه باید زمان زیادی را متحمل شوند. جواب سوالات خود و همینطور راهنمای اسباب کشی در سایت bartarbar بصورت جامع توضیح داده شده است.

فهرست تصاویر

خودرو های باربری 1 ماشین وانت

خودرو های باربری 2 راهنمای اسباب کشی

خودرو های باربری 3 بیمه

انواع خودرو های اسباب کشی

برای انتخاب خودرو و کرایه ماشین مناسب، اندازه بزرگتر همیشه لازم نیست. نیازی نیست همیشه برای کرایه ماشین، ماشین های سنگین مانند کامیون، خاور و.. را انتخاب کنید. کامیون یا نیسان گزینه مناسبی برای مواقعی است که بار زیاد نباشد و وزن کمی هم داشته باشد. مثلا کرایه ماشین برای اسباب‌کشی در یک شرکت یا دفترکار حجم وسایل کمی دارند. اما کرایه ماشین برای منزل از خودروهای نیمه سنگین استفاده می‌شود که شامل کامیون، خاور و… می‌شود. برای حمل بارهای سنگین و بین شهری از خودروهای سنگینی چون تریلی، کمپرسی و… استفاده می‌شود. این خودروها مجوز تردد در سطح شهر را ندارند بنابراین کرایه ماشین خودروهای سنگین برای اسباب کشی بین شهری مناسب هستند. این موارد درباره راهنمای اسباب کشی همگی در سایت گفته شده است.

خودرو های باربری 1 ماشین وانت

کرایه ماشین وانت_ کرایه ماشین

کرایه ماشین وانت_ کرایه ماشین_برتربار

به این ترتیب انواع خودرو ها برای کرایه ماشین جهت اسباب کشی منزل شامل موارد زیر میباشد:

  1. خاور رایج ترین و در واقع بهترین ماشین حمل اثاث منزل است، خاور معمولا مجهز به تجهیزات لازم جهت حفظ ایمنی اثاثیه بوده.
  2. کامیون‌های بزرگ یکی دیگر از ماشین های اسباب کشی منزل هستند. همچنین کرایه ماشین برای اسباب کشی‌های بین شهری مناسب اند. زیرا هم مجوز تردد بین شهر را دارند و هم اینکه حجم وسایل بیشتری را می‌توانند در خود جا دهند.
  3. کرایه ماشین وانت هم یکی از خودروهای سبک است. این خودرو برای حمل اثاثیه و وسایل کم مناسب است و برای حمل بار در داخل شهر به کار می‌رود.
  4. نیسان هم مانند وانت یک نوع ماشین اسباب کشی سبک است. این خودرو برای حمل اثاثیه با وزن و حجم کم به کار می‌رود ولی تجهیزات لازم ایمنی اثاثیه را ندارد.

خودرو های باربری 2 راهنمای اسباب کشی

کرایه ماشین کامیون_ کرایه ماشین_برتربار_bartarbar

کرایه ماشین کامیون_ کرایه ماشین_برتربار

تعرفه و کرایه ماشین برای اسباب کشی

کرایه ماشین با توجه به زمان و نوع، نرخ آن بسته به یک زمان خاص می باشد. در صورت افزایش وقت، به هزینه اولیه افزوده می شود و مبلغ اضافه پرداخت کنید. برای کرایه ماشین نرخ مصوب اتحادیه وجود دارد. با این حال ممکن است  برخی از شرکت ها قیمت های به صرفه و متفاوتی به مشتریان خود پیشنهاد و ارائه دهند. البته هزینه های اسباب کشی فقط مختص به کرایه ماشین نیست. عوامل دیگری هم در بالا رفتن قیمت هم نقش دارد. برای مثال دستمزد کارگران، مسافت مکان قبلی با مکان جدید و تعداد مسیر های رفت و برگشت و.. . برای اطلاعات بیشتر به سایت برتربار مراجعه کنید تا مقالات جدید و بروز را مطالعه کنید.

هزینه کرایه ماشین و دستمزد کارگر در شهر های مختلف متفاوت است. دلایل متعددی همچئن شرایط بازار، رقابت بین شرکت های باربری، هزینه های رفت و برگشت و.. تاثیرات قیمتی چشم گیری دارد. بنابراین همین باعث میشود هزینه ها در شهر های مختلف بالا و پایین باشد. نا گفته نماند که نوع خدمات شرکت هم میتواند روش قیمت تاثیر داشته باشد. برای مثال قدرت بدنی کارگران، حرفه ای بودن در بسته بندی و حمل نقل هم ببر قیمت تاثیر دارد. قبل از تصمیم به کرایه ماشین باید قیمت ها و هزینه شرکت های باربری را بررسی کرد.

بیمه اسباب کشی و نکات آن

یکی از بهترین روش های حفاظت و مدیریت وسایل در هنگام جا به جایی، بیمه اسباب کشی است. بسیاری از افراد تصور میکنند در صورت وارد شدن خسارت به وسایل، شرکت تمام خسارت را پرداخت می کند. با این بیمه با پرداخت مبلغی به شرکت باربری جهت کرایه ماشین کلیه وسایلتان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. بدین ترتیب، شرکت باربری ملزم به تعهد می شود. همچنین تا درصورت هرگونه خسارت به وسایل شما طبق توافق نامه عمل نمایند و خسارات را جبران کند. ناگفته نماند که بسیاری از شرکت های باربری با بیمه ها جهت بیمه کردن وسایل مشتریان خود، طرف قرارداد هستند. برای داستن اطلاعات بیشتر در سایت bartarbar  توضیحات بصورت جامع شرح داده شده است.

سطح پوشش دهی بیمه جهت کرایه ماشین اسباب کشی برای هر کسی طبق خواسته خود متفاوت بیان شده. اما در مجموع میتوان موارد زیر را تحت پوشش بیمه در نظر گرفت:

  • وارد شدن خسارت یا آسیب وسایل شما هنگام بسته بندی و بازگشایی آن
  • وارد شدن خسارت یا آسیب وسایل شما هنگام بارگیری یا نخلیه کردن آن از خودرو
  • خسارت به کالا و وسایل شما به علت جا به جایی اشتباه و یا سهل انگارانه وسایل
  • خسارت به وسایل شما حین فرآیند حمل و نقل(آتش سوزی، تصادف، ضربه با آسیب مخرب، سقوط و ..)

همچنین شما می توانید یک یا چند مورد از این نوع پوشش هار را از شرکت باروری تقاضا کنید.

خودرو های باربری 3 بیمه

بیمه باربری_ کرایه ماشین_برتربار_bartarbar

بیمه باربری_ کرایه ماشین_برتربار

اسباب کشی بصورت آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها تغییرات اساسی پیدا کردند که باعث بوجود آمدن فرشگاه های انلاین شدند. امروزه شرکت های باربری بصورت آنلاین تبلیغات خود را اعم از کرایه ماشین، در اینترنت به نمایش گذاشته اند. اما معمولا بسیاری از افراد دغدغه و نگرانی هایی بابت شرکت های انلاین دارند. بدین ترتیب مشتریان میتوانند با صرف مدت بسیار کم برای کرایه ماشین، سفارش مدنظر خود را در سایت ثبت کنند. همینطور تمامی مراحل حمل بار پیگیری و چک میشود تا از ارسال و رسید اثاث اطمینان حاصل شود.

این شرکت می‌تواند شامل ارسال بار به شهر دیگری باشد همچنین می‌تواند اسباب‌کشی برون شهری و درون شهری را انجام دهد. به جای طی کردن مسافت طولانی و منتظر ماندن میتوان با ثبت سفارش در سایت در زمان صرفه جویی کنید. همچنین امکان رصد بار از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن توسط مامور حمل‌‌ونقل مزیت دیگر این شرکت  است. متاسفانه در برخی از شرکت ها پیش می آید که درمورد کرایه ماشین شفافیتی وجود ندارد. در باربری انلاین کرایه ماشین که یک قیمت تعیین شده است، دقیق و ثابت است و امکان تغییر قیمت جود ندارد. به سایت برتربار مراجعه کنید و راهنمای اسباب کشی را مطالعه نمایید.

شرکت های باربری با ارائه خدمات خود از طریق سایت و حتی اپلیکیشن موبایل دسترسی آسان را برای مشتریان فراهم کنند. مشتری بعد از ثبت سفارش خود از طریق سایت، ماشین حمل اثاثیه به آدرس او در کمترین زمان ممکن می رسد. ایمنی بودن و همچنین کیفیت بالای کار شرکت باعث حس رضایت و آرامش خاطر مشتری میشود. نه تنها کیفیت بلکه در دسترس بودن و سریع بودن عملکرد شرکت، مشتری میتواند بدون دغدغه کار های خود را انجام دهد. در سایت bartarbar اطلاعات جامع را درباره اثباب کشی و راهنمای آن را مطالعه کنید

نتیجه گیری: راهنمای کرایه ی ماشین برای اسباب کشی

برای جا به جایی اثاث تنها کرایه ماشین برای صرفه جویی در هزینه و اطمینان خاطر از امنیت آن کافی نیست. باید نظر بگیریم از اینکه بخواهیم از شرکت باربری انلاین ثبت سفارش کنیم یا سنتی. همچنین اینکه در نظر داشته باشیم، کرایه ماشین برای اثاثیه ما چه نوع ماشین حمل و نقلی مناسب اند. نرخ کرایه ماشین بسته به مسیر رفت و برگشت و نوع ماشین ممکن است تغییر کند. برای اطمینان از امنیت اثاثیه بهتر است بیمه شوند تا اگر خسارتی وارد شد بتوان آن را جبران کرد. برای پیگیری میتوان با مراجعه به سایت شرکت های باربری، پیگیر اثاثیه خود باشید. به سایت برتربار مراجعه کنید تا در جریان اخبار ما باشید.

 

موضوع راهنمای کرایه ی ماشین برای اسباب کشی
تاریخ 24 بهمن 1402
نویسنده الهه سجادی
برای تردد های بین شهری کدام ماشین را کرایه کنیم؟ کامیون‌های بزرگ
برای حمل اثاثیه با وزن و حجم کم کدام ماشین را کرایه کنیم؟ نیسان

 سوالات متداول: راهنمای کرایه ی ماشین برای اسباب کشی

  1. آیا فرقی ندارد برای کرایه ماشین از چه نوع خودرویی استفاده شود؟

مسلما این موضوع بسیار مهم است و بسته به حجم و تعداد وسایل شما باید ماشین مناسبی را کرایه کنید.

  1. آیا بیمه اسباب کشی اجباری است؟

خیر. اما برای امنیت و اطمینان خاطر بهتر است که تحت پوشش بیمه باشند تا در صورت خسارت بتوان آن را جبران نمود.

  1. کرایه ماشین بصورت به صرفه به چه صورت است؟

باید تمام جوانب را مانند تعداد اثاثیه و مسیر رفت و برگشت آن درنظر گرفت و طبق آن تصمیم گیری اتخاذ شود.

  1. آیا شرکت های باربری با بیمه قرارداد دارند؟

بله، بعضی از شرکت ها با بیمه قرارداد میبندند تا بتوانند بار های مشتری را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

  1. هزینه کرایه ماشین در همه شرکت های باربری یکسان است؟

خیر. بعضی از شرکت ها، هزینه های باربری را بنا به نوع ماشین، دستمزد کارگران و .. هزینه متفاوتی را عنوان میکنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *