باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان LSPها و هم برای فرستنده ها
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

سوالات متداول درباره  LSPها و هم برای فرستنده ها وباربری ها

LSPها و هم برای فرستنده ها برای باربری در اصفهان

دروازه های هنگ کنگ برای انتقال  و میزان باربری ها

ویژگی های متمایز در lsp  برای فعالیت هنگ کنگ

توسعه زنجیره تامین در سطح کسب و کار باربری در اصفهان

ویژگی های زنجیره تامین و امورات باربری در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1: باربری در اصفهان

شکل 2:هزینه اسباب کشی اصفهان

LSPها و هم برای فرستنده ها برای باربری در اصفهان

(4) هم برای LSPها و هم برای فرستنده ها، سه عامل مهم دروازه عبارتند از قابلیت اطمینان، هزینه و سرعت.

خدمات ارزش افزوده در دروازه ها به عنوان مهم در نظر گرفته نمی شود. دسترسی به شبکه بین المللی مهم ترین هزینه اسباب کشی اصفهان ملاحظات دیگر در انتخاب دروازه ها است .

نتایج نظرسنجی ما چند نکته مهم را نشان می دهد. اولاً، از آنجایی که سایر دروازه‌ها نسبت به دروازه‌های هنگ‌کنگ ترجیح داده می‌شوند.

با توجه به اینکه هزینه، قابلیت اطمینان و سرعت خدمات.محموله‌های اقیانوس پیما بیشتر هنگ‌کنگ باربری در اصفهان را به مقصد دروازه‌های دیگر ترک می‌کنند.

دوم، انتخاب دروازه ممکن است تصمیمی باشد که توسط فرستنده یا LSP گرفته می شود. سوم، خدمات لجستیک ارزش افزوده (VAL) بیشتری در آینده توسط LSPها و فرستنده ها ارائه خواهد شد.

که ممکن است ارتباط مستقیمی باربری در اصفهان با انتخاب گیت وی نداشته باشد. زیرا داشتن یا نداشتن VAL در دروازه ها وجود ندارد دیرین بار  به اندازه سایر عوامل دروازه مهم است.

ترکیب این سه نکته با هم Dirinbar  ممکن است به ما کمک کند .درک کنیم که نه فرستنده‌ها و نه شرکت‌های LSP در هنگ کنگ «وفاداری» زیادی به دروازه‌های هنگ‌کنگ ندارند.

وقتی دروازه‌های هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان مجاور رقابتی‌تر می‌شوند. مسئله کلیدی پس از آن این است که آیا شرکت های خدمات لجستیک همچنان ادامه خواهند داد.

از هنگ کنگ کار می کنند حتی باربری در اصفهان اگر دروازه های دیگری استفاده شوند. بینش در مورد این موضوع میزان انتقال هنگ کنگ از یک هاب لجستیکی کانتینر. و حمل و نقل به یک GSCMC را تایید می کند.در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

دروازه های هنگ کنگ برای انتقال  و میزان باربری ها

که می تواند به عنوان مکانی تعریف شود که در آن تعداد قابل توجهی از شرکت های GSC فعالیت های زنجیره تامین. پیشرفته و فرآیندهای تصمیم گیری هزینه اسباب کشی اصفهان خود را برای غیر غیر فعال انجام می دهند.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین......

شکل 1: باربری در اصفهان

بازارهای هنگ کنگ برای بررسی این موضوع اساسی، تعدادی مصاحبه عمیق و انتقادی. برای بررسی استراتژی ها و موقعیت های بازیگران کلیدی در بخش لجستیک مستقر در هنگ کنگ انجام شد.

بازیکنان کلیدی که مورد مصاحبه قرار گرفتند عبارتند از:

فورواردهای مبتنی بر محلی فورواردرهای بین المللی

ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث

شرکت های زنجیره تامین تجارت محور. اپراتورهای ترمینال کانتینری

اپراتورهای پایانه بار هوایی اپراتورهای پارک لجستیک

ارائه دهندگان خدمات اطلاعات زنجیره تامین متمرکز بر جامعه.

رویکرد این مصاحبه‌ها هزینه اسباب کشی اصفهان تحت تأثیر ایده‌های بیان شده .در مدل حاکمیت زنجیره ارزش جهانی (GVC) بود که توسط Gereffi و همکاران ایجاد شد.

(2005) و مدل توسعه پورت چند لایه Notteboom and Rodrigue (2007). با ادغام تمرکز شبکه کسب و کار مدل .اول و رویکرد نهادی مدل دوم، یک روش تحلیلی باربری در اصفهان زنجیره ارزش سلسله مراتبی سه سطحی .(سطح کسب و کار، سطح دروازه و سطح نهادی) در این مطالعه استفاده شد.

چنین تحلیل سلسله مراتبی نه تنها برای آشکار کردن ویژگی‌های ساختاری طرف‌های کلیدی در امتداد یک GVC ضروری است. بلکه نوری را بر دروازه‌های باربری در اصفهان تعبیه‌شده و نیروهای ارزش‌گذاری نهادی روشن می‌کند.

به طور خاص، مصاحبه ها به دنبال اطلاعاتی در مورد انواع حکومت GVC بودند که توسط Gereffi و همکاران نشان داده شده است.

ویژگی های متمایز در lsp  برای فعالیت هنگ کنگ

(2005)، که بینشی در مورد برخی از ویژگی های متمایز LSP های فعال در GSC های هنگ کنگ ارائه کرد.که به توصیف و توضیح بعد ساختاریهزینه اسباب کشی اصفهان توسعه صنعت لجستیک هنگ کنگ کمک می کند.

یک سوال اصلی که تحلیل سعی دارد به آن بپردازد این است. که “چه مانع(های) کلیدی مانع از تبدیل شرکت از LSP های سطح پایین به بخش های خدمات سطح بالاتر می شود؟”

با شناسایی چنین موانع کلیدی هزینه هزینه اسباب کشی اصفهان دو مؤلفه دیگر تحلیل سلسله مراتبی. دروازه و عوامل نهادی را که ممکن است به عنوان نیروهای توانمند LSPها برای عبور از این موانع عمل کنند. بررسی خواهند کرد.

 توسعه زنجیره تامین در سطح کسب و کار باربری در اصفهان

مشابه سایر مشاغل، انواع مختلف LSPهای فعال در هنگ کنگ. دارای ویژگی های استراتژیک و ساختاری زنجیره تامین منحصر به فرد هستند.درادامه شکل 2:هزینه اسباب کشی اصفهان را مشاهده می کنید.

مصاحبه های عمیق LSPها پنج عامل کلیدی را شناسایی کردند. که بر نقش منحصر به فرد باربری در اصفهان آنها در GSCها تأثیر می گذارد.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین......

شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان

این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  1. تمرکز رقابتی – به عناصر استراتژیک کلیدی اشاره دارد که برای متمایز کردن خود از رقبای خود اتخاذ می شوند.
  2. محدوده خدمات – نوع و طیف خدمات لجستیک و زنجیره تامین ارائه شده را نشان می دهد.
  3. راهبردهای مشارکتی – شامل روش و درجه همکاری بین سازمانی است.
  4. تجارت و مدیریت اطلاعات لجستیک – به روش های پردازش و منابع اطلاعات تجاری و لجستیکی اشاره دارد.
  5. کنترل دروازه – نشان دهنده درجه تأثیر باربری در اصفهان و عوامل مؤثر بر کنترل دروازه است.

 ویژگی های زنجیره تامین و امورات باربری در اصفهان

در میان شش LSP که در مصاحبه ها شرکت کردند.سه شرکت در مقیاس بزرگ هزینه اسباب کشی اصفهان برخی از ویژگی های مشترک را به تصویر کشیدند

110 جی.جی. وانگ، M.C. چنگ / مجله جغرافیای حمل و نقل 18 (2010) 104-115

کسب و کار خود را از سایر دیرین بار بازیگران کوچک و متوسط ​​متمایز می کند.

برای تسهیل تجزیه و تحلیل مقایسه ای، ویژگی های متمایز زنجیره تامین در زیر به شکل جریان های فیزیکی.اطلاعاتی و مالی بین LSP ها Dirinbar  و مشتریانشان مورد بحث قرار می گیرد.

 سوالات متداول درباره  LSPها و هم برای فرستنده ها وباربری ها

LSPها و هم برای فرستنده ها برای باربری در اصفهان چیست؟

LSPها و هم برای فرستنده ها، سه عامل مهم دروازه عبارتند از قابلیت اطمینان، هزینه و سرعت.

دروازه های هنگ کنگ برای انتقال  و میزان باربری ها چیست؟

تواند به عنوان مکانی تعریف شود که در آن تعداد قابل توجهی از شرکت های GSC فعالیت های زنجیره تامین. پیشرفته و فرآیندهای تصمیم گیری  خود را برای غیر غیر فعال انجام می دهند.

ویژگی های متمایز در lsp  برای فعالیت هنگ کنگ چیست؟

بینشی در مورد برخی از ویژگی های متمایز LSP های فعال در GSC های هنگ کنگ ارائه کرد.که به توصیف و توضیح بعد ساختاری  توسعه صنعت لجستیک هنگ کنگ کمک می کند.