باربری در اصفهان | هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان تاثیر بندر شنژن
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

تاثیر بندر شنژن بر بندر های هنگ کنگ برای باربی در اصفهان

کاهش تجارت بندر در هنگ کنگ به طور گسترده برای باربری ها

ویژگی جالب و مهم هر روش حمل و نقل باربری در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1 : باربری در اصفهان

شکل 2 :هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

تاثیر بندر شنژن بر بندر های هنگ کنگ برای باربی در اصفهان

تاثیر بندر شنژن بر بندر هنگ کنگ باربری در اصفهان به رشد توان محدود نمی شود. با نگاهی به ترکیب ظرفیت کانتینرهای باردار (شکل 3).

متوجه می‌شویم که هنگ‌کنگ حمل‌ونقل هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان بیشتری عمدتاً از PRD غربی داشته است. زیرا Shenz-hen بر مناطق داخلی PRD شرقی تسلط داشته است.

حمل و نقل در بنادر آسیا دو برابر می شود. بنابراین، نرخ رشد واقعی ظرفیت کانتینری باردار هنگ کنگ. از سال 1992 تا 2007 5.5 درصد دیرین بار  و از سال 2002 تا 2007 3 درصد بوده است.

2400 2200 هنگ کنگ 2000 هزار 1800 شنژن 1600 1400 1200 که در 1000 TEU 800 600  400 200 0 1990 1991. 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002  003 2004 2005 2006 2007 شکل. مقایسه توان کانتینر: هنگ کنگ Dirinbar  در مقابل شنزن، 1990-2007.

(منبع: اداره آمار هنگ کنگ و اداره اداری بندر شنژن). یادداشت ها (1) از نظر اداری، بندر شنژن شامل پایانه های کانتینری در Yantian، Shekou، و Chiwan است. (2) TEU مخفف باربری در اصفهان واحد معادل بیست فوت است.

علاوه بر این، برخلاف صادرات مجدد هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان انتقال آب به آب. طبق تعریف شامل هیچ گونه فعالیت پردازشی در قلمرو هنگ کنگ نمی شود.در ادامه شکل 1 : باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

بنابراین، رشد حمل و نقل بارج-بندر-کشتی به این معنی است. که ظرفیت جابجایی بیشتری در پایانه‌های کانتینری برای فعالیت‌هایی وجود دارد. که کمتر از حمل و نقل کانتینری کامیون‌های زمینی باربری در اصفهان به اقتصاد محلی کمک می‌کند.

باربری در اصفهان | هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین......

شکل 1 : باربری در اصفهان

کاهش تجارت بندر در هنگ کنگ به طور گسترده برای باربری ها

نگرانی از کاهش تجارت بندر در هنگ کنگ به طور گسترده ای آشکار شده است. زیرا محموله ها به طور فزاینده ای در بنادر شنژن جابجا می شوند

به عنوان مثال، مک کینزی و شرکت (2003).چندین اقدام عملی  هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را برای حفظ حرکت حجم ترافیک از طریق بندر هنگ کنگ توصیه کردند.

مانند استفاده از کامیون داران سرزمین اصلی برای کاهش هزینه حمل و نقل زمینی. با این حال، آنها به موضوع ساختاری کلیدی درازمدت توجه نکردند. آیا بندر همچنان برای اقتصاد هنگ کنگ اهمیتی مشابه قبل دارد؟

برای ارائه یک پاسخ جزئی هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان به این سوال ما بررسی کردیم. که چگونه روش‌های مختلف حمل‌ونقل تجارت خارجی هنگ کنگ را برای یک دوره زمانی انجام می‌دهند.

همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، ارزش تجاری حمل و نقل دریایی (شامل کشتیرانی دریایی و باربری ساحلی)

از 48 درصد به 28 درصد از سال 1993 تا 2007 کاهش یافته است. در حالی که حمل و نقل هوایی باربری در اصفهان از 22 درصد به 38 درصد افزایش یافته است.

برای بررسی بیشتر موضوع ساختاری مرتبط با رابطه بین شیوه های مختلف حمل و نقل برای تجارت. ما به دو جزء اصلی تجارت خارجی هنگ کنگ نگاه می کنیم.

صادرات باربری در اصفهان مجدد و واردات. شکل 5 و جدول 1 به ترتیب ارزش واردات و صادرات مجدد را نشان می دهد

که توسط حمل و نقل زمینی، هوایی و آبی هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و ماتریس ضریب همبستگی مربوطه انجام می شود.

ویژگی جالب و مهم هر روش حمل و نقل باربری در اصفهان

آنها با هم دو ویژگی جالب و مهم هر روش حمل و نقل و روابط آنها را با یکدیگر آشکار می کنند. اول، حمل و نقل با دو روش دیگر حمل و نقل چه در مقوله واردات یا صادرات مجدد، همبستگی کمی دارد.در ادامه شکل 2 :هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

در حالی که حمل و نقل زمینی همبستگی زیادی با حمل و نقل هوایی .در هر دو واردات (R2 = 0.9759) و صادرات مجدد (R2 = 0.9921) دارد.

دوم، حمل و نقل زمینی و هوایی همبستگی های درون حالتی بسیار بالایی را بین واردات و صادرات مجدد نشان می دهد. (R2 = 0.9952 برای حمل و نقل هوایی هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و R2 = 0.9482 برای حمل و نقل زمینی).

باربری در اصفهان | هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین......

شکل 2 :هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

با توجه به حمل و نقل از طریق آب باربری در اصفهان واردات و صادرات مجدد. پس از سال 1998 به طور قابل توجهی منحرف شدند و سپس از سال 2003 به تدریج به هم نزدیک شدند .که منجر به یک همبستگی متوسط ​​شد (R2 = 0.5771).

این دو ویژگی دلالت دارند: (الف) انواع محموله های مختلف ظاهراً از بندر و فرودگاه عبور می کنند. و مهمتر از آن، و (ب) حمل و نقل زمینی و هوایی Dirinbar  ارتباط زیادی با یکدیگر دارند.

نکته اخیر بازتابی از نقش ویژه هنگ کنگ در ایجاد ارتباط زمینی بین PRD در جنوب چین با سایر نقاط جهان است. این پیوند شروع به تغییر دیرین بار  به سمت فعالیت های با ارزش بالاتر کرده است.

سوالات متداول درباره  تاثیر بندر شنژن بر باربری در اصفهان

تاثیر بندر شنژن بر بندر های هنگ کنگ برای باربری در اصفهان چیست؟

تاثیر بندر شنژن بر بندر هنگ کنگ  به رشد توان محدود نمی شود. با نگاهی به ترکیب ظرفیت کانتینرهای باردار (شکل 3).

متوجه می‌شویم که هنگ‌کنگ حمل‌ونقل  بیشتری عمدتاً از PRD غربی داشته است

کاهش تجارت بندر در هنگ کنگ به طور گسترده برای باربری ها چیست؟

نگرانی از کاهش تجارت بندر در هنگ کنگ به طور گسترده ای آشکار شده است. زیرا محموله ها به طور فزاینده ای در بنادر شنژن جابجا می شوند

ویژگی جالب و مهم هر روش حمل و نقل باربری در اصفهان چیست؟

دو ویژگی جالب و مهم هر روش حمل و نقل و روابط آنها را با یکدیگر آشکار می کنند. اول، حمل و نقل با دو روش دیگر حمل و نقل چه در مقوله واردات یا صادرات مجدد، همبستگی کمی دارد