باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان ادبیات RBV  برای تشخیص باربری ها
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

تشخیص ادبیات  برای منابعی که به خودی  کاربرد دارند

ساختار سبد برای فرایندهای به دست اوردن منابع باربری در اصفهان

چارچوب نظری برای مدیریت منابع و مفهوم قابلیت ها

مزیت های رقابتی برای باربری موقعی اتفاق می اقتد

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2شرکت باربری اصفهان

تشخیص ادبیات  برای منابعی که به خودی  کاربرد دارند

ادبیات RBV تشخیص می دهد که منابع به خودی خود کاربرد زیادی ندارند. روبین (1973) به جای اینکه صرفاً منابع را در اختیار داشته باشد.استدلال کرد که  شرکت باربری اصفهان شرکت ها باید منابع خام را پردازش کنند تا آنها مفید باشند.

ماهونی و پاندیان (1992) به محققان یادآوری کردند باربری در اصفهان که “یک شرکت ممکن است به رانت ها (مزایایی) .دست یابد نه به این دلیل که منابع بهتری دارد، بلکه شایستگی متمایز شرکت شامل استفاده بهتر از منابع آن است.

حلقه مفقوده بین «در اختیار داشتن منابع»  دیرین بار و «استثمار منابع» آشکار است (بارنی و آریکان، 2001؛ پریم و باتلر، 2001).

پریم و باتلر  ادبیات RBV را با این استدلال که شرکت باربری اصفهان دانش مکان، زمان و چگونگی مفید بودن منابع ممکن است .در “جعبه سیاه” باقی بماند مورد انتقاد قرار دادند. برای رونمایی از این جعبه سیاه، Teece و همکارانش. در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

مفهوم قابلیت پویا را مطرح کرد باربری در اصفهان که به عنوان «توانایی شرکت برای یکپارچه‌سازی. ایجاد و پیکربندی مجدد شایستگی‌های Dirinbar داخلی و خارجی برای رسیدگی به محیط‌های در حال تغییر» تعریف می‌شود.

پیشنهاد آنها منجر به تحقیقات بیشتر برای شناسایی فرآیندهایی شده است. که برای ایجاد پیکربندی منابع در بازارهای دینامیک استفاده می شوند (ایزنهارت و مارتین، 2000).

  1. Yew Wong، N. Karia / Int. جی. اقتصاد تولید 128 (2010) 51-67 53

برای درک بیشتر «جعبه سیاه»، سیرمون و همکاران. (2007) تئوری مدیریت منابع را پیشنهاد کرد.

باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ...........

شکل 1باربری در اصفهان

این تئوری شامل فرآیندهای جامع  باربری در اصفهان در ساختار سبد منابع یک شرکت. ترکیب کردن منابع برای ایجاد قابلیت ها و استفاده از این قابلیت ها برای تحقق مزیت رقابتی است.

ساختار سبد برای فرایندهای به دست اوردن منابع باربری در اصفهان

ساختار سبد منابع شامل استفاده از فرآیندها (یعنی اکتساب، انباشت و واگذاری) برای به دست آوردن منابعی است. که شرکت برای اهداف دسته بندی شرکت باربری اصفهان و اهرمی استفاده خواهد کرد.

بسته بندی به فرآیندهایی اشاره دارد که برای یکپارچه سازی منابع به منظور ایجاد قابلیت ها استفاده می شود.

به عنوان ابزار اصلی برای مفید کردن منابع  شرکت باربری اصفهان در نظر گرفته می شود علاوه بر باندلینگ، سیرمون و همکاران.

(2007) فرآیند دیگری را اضافه کرد، یعنی اهرم، که شامل مجموعه ای از فرآیندها (یعنی بسیج، هماهنگی و استقرار) است. که برای بهره برداری از قابلیت ها برای استفاده باربری در اصفهان از فرصت ها در بازارهای خاص استفاده می شود.

چارچوب نظری برای مدیریت منابع و مفهوم قابلیت ها

چارچوب نظری این مقاله عمدتاً از نظریه مدیریت منابع Sirmon و همکاران و مفهوم قابلیت پویا Teece و همکاران (1997) اتخاذ شده است.

چارچوب نظری شامل فرآیندهای لازم باربری در اصفهان برای یک LSP برای دستیابی به مزایای رقابتی است. چارچوب نظری، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، از چهار مرحله کلیدی زیر تشکیل شده است.

  1. در هر مقطع زمانی یک LSP دارای مجموعه ای از منابع/قابلیت ها و سطح خاصی از رقابت است. در ادامه شکل 2شرکت باربری اصفهان را مشاهده می کنید.

در استراتژی LSP گنجانده شده است ممکن است یک طرح تجاری برای ساختاردهی مجموعه منابع استراتژیک. آینده برای افزایش رقابت پذیری شرکت باربری اصفهان آن وجود داشته باشد.

  1. برای به دست آوردن مزیت های رقابتی، LSP طرح کسب و کار خود را با دسترسی به منابع استراتژیک که ارزشمند.کمیاب، تکرار نشدنی و غیرقابل تعویض هستند، اجرا می کند (پنروز، 1959؛ ورنرفلت، 1984؛ بارنی، 1991، 2001). این ممکن است با کسب، انباشت باربری در اصفهان و واگذاری منابع حاصل شود (Sirmon et al., 2007).
  2. پس از دستیابی به منابع استراتژیک، نیاز به ابزارهای منحصربه‌فردی برای ترکیب آنها برای ایجاد قابلیت‌های مفید وجود دارد. که سپس برای بهره‌برداری از فرصت‌های بازار یا حذف تهدیدهای شرکت باربری اصفهان رقابتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ...........

شکل 2شرکت باربری اصفهان

(روبین، 1973؛ بارنی، 1991؛ ماهونی و پاندیان، 1992). ؛ سیرمون و همکاران، 2007). همچنین ممکن است .از قابلیت های مختلف باربری در اصفهان برای استفاده از فرصت های خاص بازار استفاده شود.

  1. پس از دستیابی به یک سبد جدید از منابع و دسته بندی موفق / اهرمی از این منابع به با ایجاد قابلیت‌های جدید. LSP ممکن است در برخی موارد مزیت رقابتی را از نظر مزایای بلندمدت در عملکرد مالی و عملیاتی به دست آورد.

مزیت های رقابتی برای باربری موقعی اتفاق می اقتد باربری در اصفهان

از آنجایی که مزیت رقابتی همیشه موقتی خواهد بود. LSP باید به ساختاردهی منابع، دسترسی شرکت باربری اصفهان و فعالیت‌های بسته‌بندی ادامه دهد.

این چارچوب نظری را در واقع می‌توان به‌عنوان مدلی از مسیر دستیابی .به مزیت رقابتی از طریق دسترسی و بسته‌بندی مؤثر منابع استراتژیک در نظر گرفت.

تاکید اصلی این چارچوب تنها امکان شناسایی منابع خاص یا خاص شرکت بر اساس نظریه RBV نیست.بلکه نیاز به افزایش  شرکت باربری اصفهان درک ما از “جعبه سیاه” یا “فرایند مدیریت منابع” است.

در واقع، بررسی ادبیات اخیر توسط باربری در اصفهان نیوبرت (2007) این تاکید را تایید می کند.

او دریافت که 50 درصد از مقالاتی که سعی در آزمایش نظریه RBV داشتند، پشتیبانی دیرین بار ناچیزی از نظریه RBV ارائه کردند.

او این یافته‌های متناقض را به این واقعیت ارجاع داد که بیشتر مطالعات قبلی فقط ویژگی‌های منابع را در نظر گرفته بودند.اما سایر عوامل پیشین (بسیار مهم‌تر) مانند  Dirinbar مدیریت توانایی و منابع (فرایند) را نادیده گرفتند.

سوالات متداول درباره  تشخیص ادبیات  برای منابعی که به خودی  کاربرد

تشخیص ادبیات  برای منابعی که به خودی  کاربرد دارند چیست؟

ادبیات RBV تشخیص می دهد که منابع به خودی خود کاربرد زیادی ندارند. روبین (1973) به جای اینکه صرفاً منابع را در اختیار داشته باشد.

ساختار سبد برای فرایندهای به دست اوردن منابع باربری در اصفهان  چیست؟

ساختار سبد منابع شامل استفاده از فرآیندها (یعنی اکتساب، انباشت و واگذاری) برای به دست آوردن منابعی است

چارچوب نظری برای مدیریت منابع و مفهوم قابلیت ها چیست؟

چارچوب نظری شامل فرآیندهای لازم باربری در اصفهان برای یک LSP برای دستیابی به مزایای رقابتی است