باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار

عنوان شناسایی انواع مختلف منابع لجستیک
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

شناسایی مدل های مختلف منبع های  لجستیک باربری در  اصفهان

نظریه دیدگاه مبتنی بر منبع  که اهمیت منابع را در دستیابی

دو فرضیه برای  تفاوت های  منابع شرکت و باربری در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2حمل اثاثیه منزل

شناسایی مدل های مختلف منبع های  لجستیک باربری در  اصفهان

اهداف اصلی این مقاله شناسایی انواع مختلف باربری در اصفهان منابع لجستیک و ویژگی‌های آن‌ها است و بر اساس شواهد.

تجربی، چگونگی ترکیب منابع لجستیکی مختلف حمل اثاثیه منزل برای دستیابی به مزیت‌های رقابتی LSPها را بررسی می‌کند.

در تلاش است به سه سوال پاسخ دهد. (1) این LSPها به چه منابع لجستیکی دسترسی دارند؟ (2) منابع مختلف چگونه با هم ترکیب می شوند؟

(3) منابعی که LSPهای موفق به آنها دسترسی دارند چه ویژگی هایی دارند؟ پاسخ به سوال اول به توسعه ساختار منابع لجستیک و همچنین ایجاد مقیاس های اندازه گیری. برای هر یک از این  دیرین بار سازه ها کمک می کند.

پاسخ‌های سؤال دوم بینش‌هایی را برای مدیران لجستیک حمل اثاثیه منزل در مورد چگونگی ترکیب منابع لجستیک برای به دست آوردن .

مزیت‌های رقابتی فراهم می‌کند Dirinbar با دانستن این واقعیت که در اختیار داشتن منابع همیشه موفقیت را تضمین نمی‌کند.

در نهایت، پاسخ به سوال سوم برای تعیین ویژگی‌های خاص منابعی که توسط LSP‌های موفق به آن دسترسی دارند، بسیار مهم است.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

برای پاسخ به سه سوال تحقیق، تحلیل محتوای جامع  باربری در اصفهان پروفایل های شرکت 15 LSP انجام شده است.

پروتکل تجزیه و تحلیل محتوا بر اساس یک چارچوب نظری از مزیت های رقابتی مبتنی بر منابع برگرفته .از نظریه RBV و برخی از بهترین شیوه های باربری در اصفهان توصیه شده برای تحلیل محتوا ایجاد شده است.

باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار | بهترین .............

شکل 1باربری در اصفهان

مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است. بخش 2 یک چارچوب نظری را توسعه می دهد که به طور آزمایشی مزیت. های رقابتی LSP ها را بر اساس نظریه RBV و برخی ادبیات لجستیک مرتبط توضیح می دهد.

نظریه دیدگاه مبتنی بر منبع  که اهمیت منابع را در دستیابی

بخش 3 روش انتخابی را تشریح می کند. بخش 4 یافته های مربوط  حمل اثاثیه منزل به سه سؤال تحقیق را تجزیه و تحلیل می کند.

بخش 5 به طور انتقادی یافته ها و پیامدهای آنها را برای تئوری و عمل مورد بحث قرار می دهد. در نهایت، بخش 6 تحقیق را به پایان می رساند حمل اثاثیه منزل و پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر ارائه می دهد.

به طور سنتی مزیت رقابتی یک شرکت با اشاره به استراتژی‌ها، قابلیت‌های فرآیند و منابع شرکت توضیح داده می‌شود. (پورتر، 1985؛ پرهالاد و همل، 1990؛ بارنی، 1991؛ پرسون و ویروم، 2001).

استراتژی‌های سبک دارایی و مبتنی بر دارایی (مورفی و پویست، 1998) که توسط LSP‌های مختلف اعمال می‌شود. نشان می‌دهد که منابع (دارایی‌ها) می‌تواند باربری در اصفهان یکی از عوامل توضیحی برای مزیت‌های رقابتی LSPها باشد.

ادیت پنروز یکی از اولین محققانی بود که اهمیت منابع را در دستیابی به موقعیت رقابتی شرکت تشخیص داد. او استدلال کرد که باربری در اصفهان منابع یک شرکت ممکن است.

فقط به اندازه ای به موقعیت رقابتی شرکت کمک می کند که از آنها به گونه ای بهره برداری شود .که خدمات بالقوه ارزشمند حمل اثاثیه منزل آنها در اختیار شرکت قرار گیرد.در ادامه شکل 2حمل اثاثیه منزل را مشاهده می کنید.

در سال 1991، بارنی یک مقاله تأثیرگذار به نام «منابع شرکت و مزیت رقابتی پایدار» در مجله مدیریت منتشر کرد. تا نظریه مبتنی بر منابع (RBV) را رسمی کند.

این مقاله دو فرض اساسی را برای نظریه RBV مطرح می‌کند. (1) منابع (و قابلیت‌ها) به طور ناهمگن بین شرکت‌ها توزیع شده‌اند و (2) منابع به طور ناقص متحرک هستند.

باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار | بهترین .............

شکل 2حمل اثاثیه منزل

دو فرضیه برای  تفاوت های  منابع شرکت و باربری در اصفهان

این دو فرض به طور مشترک اجازه می‌دهند حمل اثاثیه منزل که تفاوت‌ها در منابع شرکت وجود داشته باشد. و در طول زمان باقی بماند و در نتیجه به یک مزیت رقابتی مبتنی بر منابع تبدیل شود (بارنی، 1991).

در این مقاله، تئوری RBV برای توضیح مزیت های رقابتی LSP ها به کار می رود زیرا مفروضات فوق پیشنهاد شده. توسط بارنی (1991) منعکس کننده محیط تجاری واقعی در صنعت خدمات لجستیک است.

در صنعت لجستیک، منابع به طور ناهمگون در بین LSP های مختلف، اپراتورهای حمل و نقل، پیشروان و کاربران توزیع می شوند.

علاوه بر این، این منابع (به ویژه منابع دانش) اغلب ضمنی و «چسبنده» (کاملاً متحرک) هستند. و نمی‌توانند باربری در اصفهان بدون هزینه از یک LSP به دیگری منتقل شوند.

اگرچه RBV یک نظریه تجویزی نیست (پریم و باتلر، 2001)، برای توضیح اینکه چگونه یک شرکت ممکن است. مزیت رقابتی خود را با دستیابی و بهره‌برداری  باربری در اصفهان از منابع «درست» حفظ کند، مفید است.

علاوه بر دو فرض بالا، بارنی استدلال کرد که منابعی که ارزشمند هستند. (یعنی برای بهره برداری از فرصت ها و/یا خنثی کردن تهدیدات محیطی مفید هستند). و نادر (مثلاً غیرمعمول) به مزیت رقابتی دست خواهند یافت حمل اثاثیه منزل و در کوتاه مدت از عملکرد بهتری برخوردار خواهند شد.

مدت، اصطلاح. با این حال، برای اینکه یک شرکت بتواند این مزایا را در طول زمان حفظ کند.تقلید از منابع آن نیز باید پرهزینه باشد و جایگزینی آن دشوار باشد.

هنگامی که ابهام علّی در مورد منابع مزیت رقابتی وجود داشته باشد، تقلید از آن برای سایر شرکت ها پرهزینه می شود.

درجات بالای ضمنی، پیچیدگی Dirinbar یا ویژگی باعث ایجاد درجه بالایی از ابهام می شود.

منابع با ارزش، کمیاب، تکرار نشدنی و غیر قابل تعویض دیرین بار در این مقاله منابع استراتژیک نامیده می شوند.

سوالات متداول درباره شناسایی انواع مختلف منابع لجستیک

شناسایی مدل های مختلف منبع های  لجستیک باربری در  اصفهان چیست؟

اهداف اصلی این مقاله شناسایی انواع مختلف باربری در اصفهان منابع لجستیک و ویژگی‌های آن‌ها است و بر اساس شواهد

نظریه دیدگاه مبتنی بر منبع  که اهمیت منابع را در دستیابی  چیست؟

یک چارچوب نظری را توسعه می دهد که به طور آزمایشی مزیت. های رقابتی LSP ها را بر اساس نظریه RBV و برخی ادبیات لجستیک مرتبط توضیح می دهد.

دو فرضیه برای  تفاوت های  منابع شرکت و باربری در اصفهان چیست؟

این دو فرض به طور مشترک اجازه می‌دهند  که تفاوت‌ها در منابع شرکت وجود داشته باشد. و در طول زمان باقی بماند و در نتیجه به یک مزیت رقابتی مبتنی بر منابع تبدیل شود