اثاث کشی اصفهان با دیرین بار % 10 نکته کلیدی آن!

اثاث کشی اصفهان به تنهایی یکی از سخت ترین کارهاست. از تکان دادن کمر گرفته تا کوبیدن چوب های سخت، خلاص شدن از شر مبلمان می تواند دردسرهای زیادی ایجاد کند. اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. چند دست اضافی داشته باشید و از این تکنیک ها استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه اثاثیه سنگین را با خیال راحت مانند یک حرفه ای جابجا کنید بدون اینکه آسیبی ببینید. هیچ کمکی در دسترس نیست و نیاز به خلاص شدن از شر مبلمان به تنهایی نکاتی هم داریم.

چه در حال حمل اثاثیه منزل در اصفهان باشید و چه راهی برای وسایل کاملاً جدید باز کنید، هدف شما فقط خلاص شدن از شر چیزهای قدیمی نیست. شما می خواهید این کار را بدون خراش دادن به زمین یا سوراخ کردن دیوارها انجام دهید. با کمی آمادگی از قبل، به شما نشان خواهیم داد که چگونه اثاثیه را جابجا کنید و در عین حال وسایل دیگر را دست نخورده نگه دارید.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 کارگر حمل اثاثیه منزل سریع

حمل اثاثیه منزل 2 قرار دادن صحیح جعبه ها در کامیون

حمل اثاثیه منزل 3 ترتیب چیدن وسایل شکستنی در کامیون

عنوان اثاث کشی اصفهان
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1607 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

اندازه گیری یکی از کارهای مهم در اثاث کشی اصفهان

اندازه هر قطعه مبلمانی را که برای جابجایی نیاز دارید بدست آورید و مطمئن شوید که متناسب با درگاهی است که قصد استفاده از آن را دارید. اگر این مرحله را رد کنید، ممکن است در نهایت وقت خود را تلف کنید – و چارچوب درها را بشکنید – سعی کنید چیزهایی را از دریچه هایی که باید نادیده می گرفتید عبور دهید. در ادامه به تصویر حمل اثاثیه منزل 1 دقت کنید.

پوشش اثاثیه را در روند حمل و نقل با دیرین بار بردارید

هنگام اثاث کشی اصفهان تمام درهای بین اتاقی را که در حال تمیز کردن آن هستید و ورودی ورودی را از لولاها بردارید. این به شما آزادی عمل بیشتری می دهد که دفعات برخورد با دیوارها را کاهش می دهد.

برداشتن درب ساده است:

  • در را ببند.
  • یک میخ به پایین هر سنجاق لولا بکشید.
  • با چکش به میخ ضربه بزنید تا سنجاق بیرون بیاید.

حمل اثاثیه منزل 1 کارگر حمل اثاثیه منزل سریع

کارگر حمل اثاثیه منزل سریع - اثاث کشی اصفهان

کارگر حمل اثاثیه منزل سریع – اثاث کشی اصفهان – دیرین بار

محافظت از دیوار ها هنگام اسباب کشی و روند جابجایی

در اثاث کشی اصفهان هر مبلمانی را که در حال جابجایی هستید با یک پتو بپوشانید یا لبه های تیز آن را با پلاستیک بپیچید تا از خراشیدگی دیوارها جلوگیری کنید. اگر در یک راهرو باریک به خصوص حرکت می کنید، بهتر است برای یک لایه حفاظتی بیشتر، ورق هایی را روی دیوارها بچسبانید. همچنین می توانید مقوای تا شده را روی گوشه هایی بچسبانید که می دانید جابجایی آنها به عنوان کوسن دشوار است.

یک نمایش اسلاید اثاث کشی اصفهان بسازید

حوله، فرش، کیسه های پلاستیکی – یا پد مبلمان، اگر می خواهید آنها را بخرید – زیر هر کالا قرار دهید تا بتوانید به راحتی آن را روی زمین فشار دهید، بدون اینکه چوب سخت را خراشیده یا به آن آسیب برساند. وارد فرش شوید.

اکنون که می دانید چگونه از آسیب به اموال خود جلوگیری کنید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه بدون آسیب رساندن به خود این کار را انجام دهید. از این تکنیک ها برای کار ایمن هنگام برداشتن مبلمان قدیمی از خانه خود استفاده کنید.

 از درب بارگیری سطل زباله خود در حمل اثاثیه استفاده کنید

قبل از شروع حمل اثاثیه منزل در اصفهان ، درب بارگیری را در پشت سطل باز کنید تا بتوانید مبلمان را مستقیماً در آن قرار دهید. انداختن اثاثیه سنگین به کنار سطل زباله سخت و خطرناک است، بنابراین از در به نفع خود استفاده کنید. سپس حمل اثاثیه منزل 2 را مورد توجه خود قرار دهید.

برای باز کردن در تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  • ضامن واقع در یکی از گوشه های پایین ظرف را بلند کنید.
  • زنجیر ایمنی را بردارید.
  • در حالی که در را فشار می دهید، دستگیره اهرمی را بلند کنید.

نحوه حمل و باربری صحیح وسایل سنگین بدون آسیب به خود

برای راحتی در اثاث کشی اصفهان پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید تا پایه ای محکم و ثابت داشته باشید و وزن مبلمانی را که بلند می کنید بدون اینکه فشار زیادی به یک ناحیه وارد کنید، روی بدن خود تقسیم کنید.

همیشه برای برداشتن و بلند کردن اثاثیه سنگین زانوهای خود را خم کنید. ماهیچه های پای شما قوی تر از عضلات پشت هستند، بنابراین بلند کردن از روی زانو نیروی بیشتری در پشت حرکت ایجاد می کند. همچنین به جلوگیری از آسیب‌های کمر کمک می‌کند – که وقتی به درستی بلند نمی‌شوید بسیار رایج هستند.

همانطور که مبلمان خود را بلند می کنید و جابجا می کنید، وضعیت بدن خود را تا حد امکان صاف نگه دارید و شانه های خود را عقب نگه دارید – به جلو خم نکنید. این وضعیت به توزیع یکنواخت وزن برای حمل راحت تر و بدون خطر برای کمر کمک می کند.

حمل اثاثیه منزل 2 قرار دادن صحیح جعبه ها در کامیون

قرار دادن صحیح جعبه ها در کامیون - اثاث کشی اصفهان

قرار دادن صحیح جعبه ها در کامیون – اثاث کشی اصفهان – دیرین بار

بلند کردن وبارگیری وسایل به کامیون اثاث کشی اصفهان

هنگامی که مبلمان را از اتاق خارج می کنید، آن را با آرنج نزدیک بدن یا در سطح کمر نگه دارید. این وزنی را که حمل می کنید به مرکز ثقل نزدیک می کند، جایی که ثبات و کنترل بیشتری دارید. اگر سعی می کنید یک مبلمان را تا ارتفاع سینه یا بالاتر ببرید، فشار زیادی به بازوها و عضلات پشت خود وارد می کنید که به راحتی می تواند باعث آسیب شود.

اگر از کشنده برای آسان‌تر کردن کارها استفاده می‌کنید، کشنده را در جلوی خود فشار دهید، زیرا هل دادن سخت‌تر از کشیدن است. همچنین ایمن تر است زیرا می توانید ببینید به کجا می روید. جابجایی اثاثیه یک یا دو دوست همیشه ایمن تر و کارآمدتر است. اما اگر برای شما تحت فشار است و نمی توانید هیچ کمکی پیدا کنید، خودتان اثاث کشی اصفهان را با استفاده از این تکنیک ها و نکات افزایش ایمنی بالا انجام دهید.

از آسیب به خود جلوگیری کنید و از دیرین بار کمک بخواهید

هرگز سعی نکنید مبلمان را به تنهایی از پله ها یا از شیب های تند پایین ببرید. شما پتانسیل زیادی برای تعادل بیش از حد یا از دست دادن کنترل دارید و در نهایت به خودتان آسیب می‌رسانید یا به خانه‌تان آسیب جدی وارد می‌کنید. به همین دلیل، هرگز سعی نکنید مبلمان را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا آنها را از اتاق جدا کنید. هنگام جابجایی اثاثیه، برای انجام کار به فشار دادن و سر خوردن تکیه کنید.

کشوها و سایر چیزهایی را که می توانید بلند کنید بردارید تا وزنی که خودتان بلند می کنید به حداقل برسد. در صورت امکان، اقلام بسیار سنگین را جدا کنید تا بتوانید آنها را به قطعات قابل کنترل تری تقسیم کنید. در این قسمت حمل اثاثیه منزل 3 را مشاهده نمایید.

 از ابزار مهم اثاث کشی اصفهان استفاده کنید

قبل از رفتن به محل کار، ست های بازی و عروسک ها را بردارید. برای هر دو ابزار، هر قسمت را طوری قرار دهید که در حین حرکت در خانه بتوان آن را از پشت هل داد. به آرامی کار کنید، در صورت نیاز استراحت کنید.

آیا نمی دانید چگونه مبلمان را با چرخ دستی جابجا کنید؟ این خیلی ساده است:

  • اثاثیه را به اندازه ای بالا بکشید تا صفحه زیرین گاری را زیر آن بلغزانید، سپس آن را پایین بیاورید.
  • پاهای خود را روی میله های بین چرخ های گاری قرار دهید.
  • چرخ دستی را روی چرخ ها برگردانید و از یک دست برای تثبیت دستگاه از جلو استفاده کنید تا مطمئن شوید که در جای خود قرار دارد.
  • گاری را به سمت جلو فشار دهید و یک دست را روی آن قرار دهید تا ثبات داشته باشد.
  • زمان خداحافظی با آن مبلمان قدیمی است.

حمل اثاثیه منزل 3 ترتیب چیدن وسایل شکستنی در کامیون

ترتیب چیدن وسایل شکستنی در کامیون - اثاث کشی اصفهان

ترتیب چیدن وسایل شکستنی در کامیون – اثاث کشی اصفهان – دیرین بار

نتیجه و نکات کلی اثاث کشی اصفهان با یک شرکت باربری عالی

با استفاده از این نکات و ترفندها، آماده خواهید بود تا سنگین ترین اثاثیه خود را با خیال راحت و بدون آسیب از خانه خارج کنید. اکنون زمان آماده شدن برای آنچه در آینده است است. اثاث کشی اصفهان با کمک ما آسان است. اگر ظاهر اتاق خاصی را تغییر می‌دهید، بخش بلاگ ما را برای روش‌های آسان برای پروژه‌های مختلف بازسازی مرور کنید. اگر آماده جابجایی هستید، خلاصه ای از نکات حرفه ای مبلمان منزل را بررسی کنید. اکنون زمان آن است که همه چیز را به شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان حرفه ای ما بسپارید و با کمک کارگران مجرب ما هیچ استرسی نخواهید داشت و خسارتی به اموالتان وارد نمیشود.

سوالات متداول:

  1. باز کردن در هنگام حمل اثاثیه چگونه است؟

   ضامن واقع در یکی از گوشه های پایین ظرف را بلند کنید.

    زنجیر ایمنی را بردارید.

   در حالی که در را فشار می دهید، دستگیره اهرمی را بلند کنید.

  1. راه های جابجایی اثاثیه و قرار دادن آن ها در کامیون چیست؟

هل دادن ،استفاده از کشنده و استفاده از چرخ دستی

  1. برای محافظت از دیوار ها هنگام اسباب کشی چه باید کرد؟

با یک پتو بپوشانید یا لبه های تیز آن را با پلاستیک بپیچید تا از خراشیدگی دیوارها جلوگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *