حمل اثاثیه با دیرین بار کار دشواری نیست - بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان # نکات مهم آن!

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان دیرین بار است. از قاب تخت و قفسه‌های کتاب گرفته تا پایه‌های میز و ماشین‌های لباسشویی، بار کردن وسایل خود در یک کامیون اجاره‌ای برای بسیاری از رانندگان خودران یک مهارت ذاتی نیست. در واقع، این شبیه به یک پازل سه بعدی در اندازه واقعی روی استروئیدها است . برخلاف پازل های معمولی، این پازل ها می توانند گران و شکننده باشند.

آنها همچنین از نظر اندازه، شکل و وزن بسیار متفاوت هستند – برخی از آنها ارزش احساسی قابل توجهی دارند. اگرچه ممکن است کار دلهره‌آوری به نظر برسد، بارگیری یک کامیون متحرک مانند یک حرفه‌ای لازم نیست سخت باشد. با عقل سلیم و کمک حرفه ای، بسته بندی مناسب اقلام خود برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان طولانی (یا کوتاه مدت) نسبتاً آسان است.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 بارگیری با کامیون حمل اثاثیه

حمل اثاثیه منزل 2 چیدمان صحیح اثاثیه در ماشین های حمل

حمل اثاثیه منزل 3 تعادل چیدن بسته بندی ها در کامیون

عنوان بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

نکات جمع بندی دربهترین شرکت حمل منزل در اصفهان

  • قبل از شروع، مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه صحیح را دارید.
  • مواد ته آن سنگین است. سبک ترین مبلمان، شکننده ترین وسایل و کوچکترین جعبه ها.
  • ابتدا از شر چیزهای زشت خلاص شوید، جعبه های متحرک را تا زمانی که کاملاً به آنها نیاز دارید بارگیری کنید، سپس وزن را تا حد امکان به طور یکنواخت از جلو به عقب و از پهلو به پهلو پخش کنید.
  • سپس فقط یک موضوع رانندگی ایمن و لذت بردن از خانه جدیدتان است.

بدیهی است که بسیار بیشتر از این است، بنابراین در اینجا بهترین و دقیق ترین نکات ما برای بسته بندی یک کامیون در حال حرکت است. میتوانید تصویر حمل اثاثیه منزل 1 را مشاهده نمایید.

با پر کردن قسمت بالای کامیون شروع کنید

تاج برآمدگی است که از جلوی قسمت بار در بالای کابین بیرون زده است. برخی از کامیون ها این کار را نمی کنند، اما اکثر آنها این کار را می کنند. آنها برای اقلام شکننده، مبلمان حجیم و سایر وسایلی که به سختی بارگیری می شوند مانند مبل، صندلی عاشقانه، و تلویزیون های صفحه تخت عالی هستند .برخی از تازه کارها عجله دارند تا قسمت بالایی را با جعبه ها و سایر مواردی که به راحتی بارگیری می شوند پر کنند، اما این یک اشتباه کلاسیک تازه کار است و باید از آن اجتناب کرد.

حمل اثاثیه منزل 1 بارگیری با کامیون حمل اثاثیه

چرا نباید قسمت بالایی را از جعبه های بارگیری راحت پر کنید؟

زیرا بعداً به آنها نیاز خواهید داشت و رهایی از مشکل در سریع ترین زمان ممکن باید در اولویت باشد.  تا جایی که ممکن است استفاده از آنها را متوقف کنید. این امر در مورد سایر اقلام ساده مانند صندلی، میز خواب، میز قهوه و میز انتهایی نیز صدق می کند. آنها را رزرو کنید تا بعداً در روز که از نظر جسمی و ذهنی خسته هستید، یک سوراخ میله را پر کنید.

سپس برای بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان یک پایه محکم بگذارید

در زمان‌های اوج مصرف، جابجایی‌های حرفه‌ای تمایل دارند توافق کنند که شروع به بارگیری اثاثیه بزرگ و وسایل حجیم در جلوی کامیون ایده خوبی است.

این به چند دلیل کاملاً منطقی است:

  • شما و همراهانتان در ابتدای روز شاداب تر و قوی تر خواهید بود، بنابراین در هنگام حمل وسایل حجیم کمتر آسیب خواهید دید.
  • با گذشت زمان، بارگذاری سنگین‌ترین اقلام ابتدا کار را آسان‌تر می‌کند.
  • به اقلام حجیم، حجیم و حجیم مانند مبل، ماشین ظرفشویی، کابینت، کمد لباس و یخچال «پایه» می گویند – پایه هایی که بارهای شما روی آن قرار می گیرند.
  • این تضمین می کند که سنگین ترین قسمت بار بین محورهای کامیون قرار می گیرد و مرکز ثقل را کاهش می دهد، هندلینگ را بهبود می بخشد و مصرف سوخت را بهبود می بخشد.
  • بسیاری از جابجایی‌های باتجربه این را ضروری می‌دانند که ابتدا با مبلمانی مانند مبل‌ها و صندلی‌های عاشقانه سروکار داشته باشند.

آنها یکی از پیچیده ترین مواردی هستند که به درستی بارگیری می شوند، و اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، بهترین راه برای حمل و نقل آنها معمولاً عمودی است. در این قسمت به حمل اثاثیه منزل 2 دقت کنید.

نحوه چیدن مبلمان در کامیون با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  1. ابتدا آنها را با پلاستیک (کشش) به خوبی بپوشانید.
  2. سپس آنها را با پدهای قابل جابجایی بپوشانید و با چسب بسته بندی یا چسب شل در جای خود محکم کنید.
  3. سپس با استفاده از یک یا دو پد متحرک تا شده، یک لنت مربع در کف کامیون درست کنید.
  4. با کمک، یک انتهای کاناپه را بلند کنید و انتهای پایینی را به آرامی روی بالشتک بلند کنید و مطمئن شوید که پاها به دیوار کامیون قرار دارند.
  5. اگر دو مبل همسان دارید، یکی را در یک طرف کامیون و دیگری را در طرف دیگر قرار دهید و فضای بین آنها را با کمد، جعبه کمد، قفسه کتاب یا میز پر کنید.

حمل اثاثیه منزل 2 چیدمان صحیح اثاثیه در ماشین های حمل

اطلاعات داخلی باربری بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اگردر حمل اثاثیه منزل در اصفهان وسایلی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال را جابجا می کنید، بهتر است از قرار دادن آنها در کنار مبلمان روکش دار خودداری کنید. حتی اگر آنها را به درستی تخلیه کرده باشید، ممکن است هنوز مقداری در آنها باقی مانده باشد. اگر نشت کند، می‌تواند مبل و روز شما را خراب کند

یک لایه ردیفی از وسایل خانه است که از کف تا بالای کامیون روی هم چیده شده اند. کف های استاندارد بین 18 تا 24 اینچ عمق دارند و هدف شما باید صاف و یکدست کردن هر لایه باشد. به این ترتیب وقتی یک لایه تمام شد، یک سطح صاف خواهید داشت که می توانید لایه بعدی را روی آن بسازید. احتمالاً ناگفته نماند، اما مبلمان سنگین در پایین قرار دارد. به کف‌هایی که از وسایل حجیم مانند لوازم خانگی و مبل ساخته می‌شوند، کف‌های پهن می‌گویند و بهتر است ابتدا برداشته شوند. کنار هم قرار دادن آنها نسبت به سطوح استاندارد سخت تر است، و هرچه زودتر آنها را حل کنید، کارها آسان تر می شوند.

چیدن اقلام شکننده و سبک در کامیون بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

درست حدس زدید، اقلام شکننده و سبک تری مانند صندلی، لامپ، سبد، و کوسن مبل. اگر بین دیوارهای کامیون و ردیف شما شکاف وجود دارد نگران نباشید – آنها مکان بسیار خوبی برای خلاص شدن از شر وسایل طولانی تر مانند نرده تخت، فرش های گرد شده و ابزار باغ هستند. برای محافظت بیشتر آنها را در یک پتوی متحرک یا پد کاغذی بپیچید.

اطلاعات داخلی تکمیلی بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اگر وسایل بسیار حجیمی مانند جکوزی و وسایل بازی در محموله خود دارید، ابتدا آنها را بارگیری کنید و تا حد امکان شکاف های اطراف آنها را پر کنید. اگر آنها را تا آخر موکول کنید، ممکن است فضای کافی نداشته باشید. سپس تصویر حمل اثاثیه منزل 3 را مورد توجه قرار دهید.

از توزیع مناسب وزن در کامیون اسباب کشی اطمینان حاصل کنید

به خصوص اگر مسافت های طولانی را با یک شرکت اجاره کامیون مانند دیرین بار سفر می کنید، باید مطمئن شوید که بار به طور مساوی توزیع شده است. ون های دیرین بار بسیار سنگین هستند، بنابراین مهم است که بیشتر وزن را نزدیک زمین نگه دارید و آن را به طور مساوی در سراسر کامیون توزیع کنید. اگر در کوهستان، در آب و هوای بد رانندگی می‌کنید، یا تجربه کار با کامیون‌های  بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بزرگ را ندارید، این امر به ویژه مهم است.

همچنین بهتر است از اختلاف وزن از یک طرف کامیون به سمت دیگر جلوگیری کنید و تا حد امکان بین محورهای جلو و عقب فاصله داشته باشید. سیاری از وانت بارها دارای برآمدگی هایی هستند که بسیار فراتر از محور عقب هستند. این به معنای وزن کمتر بر روی محور فرمان است که می تواند فرمان، مانور و تغییر جهت را درهم، بی پاسخ و کاملاً خطرناک کند.

حمل اثاثیه منزل 3 تعادل چیدن بسته بندی ها در کامیون

نتیجه ای از بارگیری با کامیون بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اکنون که مراحل بارگیری با ماشین حمل اثاثیه منزل در اصفهان را خواندید میتوانید یک شرکت حمل و نقل را برای اطمینان از محافظت وسایلتان انتخاب کنید. زیرا این کار به تنهایی ریسک بالایی دارد و شما را بسیار خسته میکند. برای یک اسباب کشی بدون خسارت باید آمادگی پیدا کنید و بسته بندی محکم و درست را انجام دهید.

سوالات متداول:

  1. چرا نباید قسمت بالایی را از جعبه های بارگیری راحت پر کنید؟

زیرا بعداً به آنها نیاز خواهید داشت و رهایی از مشکل در سریع ترین زمان ممکن باید در اولویت باشد.

  1. بیشترین وسایل را باید در کجای کامیون بارگیری کنید؟

بیشتر وزن را نزدیک زمین نگه دارید و آن را به طور مساوی در سراسر کامیون توزیع کنید.

  1. یکی از پیچیده ترین مواردی که باید به درستی بارگیری می شوند چیست؟

اثاثیه بزرگ و وسایل حجیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *