5 نكته * مهم باربری در اصفهان كه بايد رعايت كنيد!
باربری در اصفهان حمل و نقل بین وجهی، که اعلام شده است به ویژه در میان تمام شیوه های حمل و نقل مهم است، را می توان یافت (وزارت حمل و نقل فدرال، 2010). یکی از سیاست های پیشنهادی، اجرای آزمایش میدانی با قطارهای dirinbar باری طولانی (بیش از 750 متر) است. سیاست پیشنهادی دیگر حمایت از فناوریها و فناوریهای نوآورانه را برای افزایش ظرفیت سیستم بینوجهی ایجاد میکند
عنوان مقاله | باربری ارزان در اصفهان |
---|---|
دپارتمارن | اوج شيد |
نويسنده | زهرا بهرامي |
تعداد كلمات | 900 كلمه |
زمان مطالعه | 9 دقيقه |
فهرست مطالب
از طریق توسعه باربری اصفهان یک استراتژی بود؟
در آلمان استفاده میشوند، در محاسبه در نظر گرفته؟
محاسب پس از ه شده (45 باربری در استان اصفهان دقیقه استراحت؟
در آخرین باربری در شهر اصفهان نظرسنجی از حمل و نقل؟
فهرست تصاویر
باربری با نیسان در شهر اصفهان 2
از طریق توسعه باربری در اصفهان یک استراتژی بود؟
جه جدید (وزارت حمل و نقل فدرال، 2010). یکی از احتمالات بیشتر برای افزایش جذابیت حمل و نقل ترکیبی، ایجاد یارانه مستقیم برای حمل و نقل ریلی از طریق ایالت است که به اپراتورهای بین. باربری در اصفهان 1 را نشان می دهد.
- وجهی اجازه می دهد تا قیمت های پایین تری را به فرستنده ها و فرستنده ها ارائه دهند (دفتر
- حمل و نقل فدرال، 2006).بر اساس مصاحبه با باربری در اصفهان دو اپراتور حملونقل بینوجهی و یک ارائهدهنده
- راهحل فناوری انتقال افقی، ما مدل هزینه را برای یک سیستم CCFT توسعه دادیم که به ما امکان
میدهد هزینه حمل و نقل را برای نگهدارنده محاسبه کنیم. باربری ارزان در اصفهان تعرفههای منطقه (هزینههای ثابت بسته به سطح مسافت) که معمولاً در حملونقل پیش و پس از حمل در حملونقل جادهای.
در آلمان استفاده میشوند، در محاسبه در نظر گرفته؟
شدند. با توجه به داده های تاریخی برای دو اپراتور حمل و نقل بین وجهی، ما مقادیر میانگین قابلیت اطمینان CCFT را در 90٪ سطح مسافت dirinbar تا 1000 کیلومتر و باربری ایسوزو اصفهان 89٪ از مسافت های طولانی تر.
- در CCFT “کلاسیک” امروزی (کلاسیک) ثابت کردیم. پایانه های بین وجهی مجهز به جرثقیل های
- پورتال) در آلمان.4.3.2. عملکرد RFT داده های ورودی باربری در اصفهان برای مدل هزینه (عوامل هزینه وابسته به
- زمان و وابسته به کیلومتر) در مصاحبه های کارشناسی با سه شرکت فورواردر جمع آوری شد. ما دو
سطح سرعت را در نظر گرفتیم: 60 کیلومتر در ساعت ديرين بار برای مسافت های تا 600 کیلومتر و 72 کیلومتر در ساعت برای مسافت های طولانی تر. علاوه بر این، ساعات استراحت اجباری برای زمان حمل و نقل.
محاسب پس از ه شده (45 باربری در اصفهان دقیقه استراحت؟
4.5 ساعت رانندگی، 11 ساعت استراحت پس از 9 ساعت رانندگی) در نظر گرفته شد. بر اساس مصاحبه های کارشناسی با سه شرکت فورواردر، ما مقادیر میانگین باربری ایسوزو اصفهان قابلیت اطمینان برای RFT را د.
- 94٪ سطح مسافت تا 1000 کیلومتر و 93٪ از مسافت های طولانی تر ثابت کردیم. مقادیر معرف
- هر دو حالت، RFT و CCFT، برای سه نوع فاصله (به جدول 4 مراجعه کنید) از ماژول های توصیف
- شده استخراج شده و در چارچوب مصاحبه با 15 شرکت فورواردر تایید شده است.انعطاف پذیری بالا،
ردیابی حمل و نقل و کنترل دما و همچنین در دسترس بودن باربری ماشین سنگین اصفهان شبکه CCFT در سراسر اروپا به عنوان شرایط ضروری (“شرایط ضروری”) برای تصمیم گیری در چارچوب مصاحبه های کارشناسی با 15 در نظر گرفته شد. باربری با نیسان در اصفهان 2 را نشان می دهد.
فورواردرها بنابراین این و همچنین در شرایط به عنوان مفروضات؟
در مدل ما موقعیت های تصمیم تعیین شد گیری در مرحله دوم جمع آوری داده ها ارائه شد. علاوه بر این، ما متوجه شدیم که استراتژی اشتراک ریسک ديرين بار در شرکتهای مورد مصاحبه، امکان جابجایی.
- اکثر ناوگان نیمهتریلر در کوتاهمدت را نمیدهد. به اشتراک گذاری ریسک دلیلی برای تعریف شش
- رویکرد مهاجرت مختلف است. این رویکردها در باربری در اصفهان پرسشنامه آنلاین برای آشکار کردن نحوه تغییر هر
- شرکت به CCFT استفاده شد.نمونه پرسشنامه ما تحت سلطه شرکت های حمل و نقل کوچک و
متوسط بود (تقریباً 80 درصد از گیرندگان با حداکثر 250 کارمند و حداکثر 50 میلیون یورو گردش مالی در سال 2009). در نتیجه، تخصیص نمونه با ساختار بازار باربری ماشین سنگین اصفهان فورواردرهای ارائه شده.
در آخرین باربری در شهر اصفهان نظرسنجی از حمل و نقل؟
و اپراتورهای لجستیک آلمان (انجمن حمل و نقل و اپراتورهای لجستیک آلمان، 2010) مطابقت دارد.پرسشنامه ما شامل سه بخش اصلی بود. ابتدا، فورواردرها موظف بودند به سؤالات مربوط.
- به مشخصات کلی شرکت (تجارت، تعداد کارکنان) پاسخ دهند. در این بخش همچنین
- سوالاتی در مورد ناوگان شرکت ها (تعداد نیمه تریلرهای قابل بالابر و غیرقابل
- باربری؛ انواع محموله – زمان بحرانی، غیر بحرانی – به عنوان میانگین سهم از کل
محموله های شرکت؛ تخصیص نیمه تریلر؟
های واگذار شده به مالکیت – نیمه.
تریلر خود یا خارجی به عنوان میانگین؟
سهم تمام نیمه تریلرها؛ تخصیص نیمه.
تریلرها به سطوح مسافتی ؟
که شرکت در آن فعال است).
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!