بسته بندی اثاثیه + 7 مورد از خدمات مهم در بسته بندی اثاثیه!

بسته بندی اثاثیه ی منزل یکی از مهم ترین کار های قبل از اثاث کشی هست. بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان یکی از موارد مهم در هنگام حمل و نقل آن است. این کار از خراب شدن و آسیب دیدن این موارد جلوگیری می کند.  در ابتدا باید از همه ی وسیله های موجود و نیاز به انتقال، یک لیست تهیه کنید. که وسیله ای در بسته بندی اثاثیه گم نشود. اولویت بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان را از وسایلی شروع کنید که میزان کارکرد شما از آن ها کمتر است . مثلا اول از وسایلی شروع کنید که مدت های زیادی هست که از آن ها استفاده نکرده اید و به ترتیب طبق اولیت هایتان پیش بروید.

فهرست تصاویر

بسته بندی 1 چسب زدن

بسته بندی 2 یخچال

بسته بندی 3 قالی

 

برچسب زدن جعبه ها در نظم بیشتر شما در جابجایی کمک می کند

نوشتن برچسب های صحیح بر روی جعبه ها در بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان در نیز بسیار مهم است. باید از برچسب های قابل خواندن استفاده کرد و اطلاعات مربوط به محتوای جعبه را به دقت نوشت. این اطلاعات شامل نام و توضیحات کامل از اثاثیه درون جعبه است. برچسب ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا به راحتی قابل خواندن باشند. همچنین، استفاده از روش های صحیح جایگزینی اثاثیه نیز بسیار مهم است. باید به اندازه کافی فضای خالی در داخل جعبه ها جهت جلوگیری از فشرده شدن اثاثیه قرار داد. این کار باعث می شود ضربه و فشار به جعبه وارد شود و وسایل سالم بمانند.

بسته بندی اثاثیه موقعی اهمیت پیدا می کند که شما می خواهید در مدت کمتر اثاثیه رو خود را جمع کنید. همچنین، فضای اشغال شده توسط اثاثیه نیز کمتر باشد. بسته بندی باعث می شود انرژی مصرف شده و میزان خسارت وارده به وسایل و افراد به حداقل میزان برسد. زیرا موقع حمل و نقل، فضای اشغالی و همچنین چیدمان آن ها در وسیله ی نقلیه بسیار مهم است. تیم حرفه ای BartarBar با تجربه ی بسیار در این زمینه به شما کمک میکند راحت و سریع تر این کار را انجام دهید.

بسته بندی 1 چسب زدن

چسب زدن – بسته بندی اثاثیه – برتربار

چسب زدن - بسته بندی اثاثیه

چسب زدن – بسته بندی اثاثیه – برتربار

دسته بندی لوازم منزل

یکی از بهترین روش های بسته بندی اثاثیه منزل، استفاده از جعبه های مقاوم و سفت است. برای این کار می توان از جعبه های مقوایی مخصوص با ضخامت بالا استفاده کرد. همچنین جعبه های چوبی یا جعبه های پلاستیکی ساخته شده از مواد مقاوم نیز قابل استفاده می باشند. این جعبه ها باید دارای درب و تسمه های قوی باشند تا امکان نفوذ و حرکت غیرمطلوب در داخل آنها را به حداقل برسانند.

وسایل بزرگ، سنگین و جا گیر

مبل، میز و صندلی، میز و صندلی کتابخانه یا اتاق، کمد ها، تخت خواب، یخچال، گاز و فر

وسایل نرم و منعطف و غیرحساس

وسایل خواب مانند پتو، بالش، تشک و لحاف، پوشاک، قالی و قالیچه

وسایل حساس به ضربه و شکستنی

ظروف شیشه ای و آشپزخانه باید با احتیاط حمل شوند. اکسسوری و لوازم تزیینی بزرگ و کوچک، عتیقه جات و اشیای قیمتی و حساس

روش های بسته بندی برای هر گروه

وسایل گروه اول با فوم و نایلون حبابدار و سایر ضربه گیرها بپوشانید. همچنین می توانید از پتو های ضخیم برای بسته بندی استفاده کنید. پوشاک و وسایل خواب را در ساک و کیف های زیپ دار قرار دهید. قالی و موکت را با پیچیدن نایلون و پلاستیک های بزرگ به دور آن ها بسته بندی کنید. کالای گروه آخر بیشترین زمان را برای بسته بندی اثاثیه به خود اختصاص می دهد. بسته بندی کالاهای حساس و شکستنی به دلیل ارزش آن ها هم زمان بر است هم به دقت و تمرکز خاص نیاز دارد. از جعبه و بسته بندی های محکم و در سایز های مناسب برای هرکدام استفاده می شود.

 خدمات و سرویس های بسته بندی اثاثیه در BartarBar

به این توجه کنید که استفاده از وسایل ایمن، در بسته بندی اثاثیه در این امر بسیار حائز اهمیت است. ایمنی یکی از مهم ترین کار های مورد توجه کادر برتربار می باشد. برخی از وسایل مورد استفاده در بسته بندی ما :

        استفاده از ضربه گیر های مخصوص برای وسایل بزرگ و سنگین مثل مبلمان و …

        استفاده از فوم های ضد ضربه و کارتون های مقاوم در برابر شکستگی برای ظروف شکستنی و وسایل آشپزخانه ای.

        استفاده از رگال ها و کارتن های چند لایه جهت چروک و کثیف نشدن لباس های شما  

        بکار بردن از پر استفاده ترین وسیله برای بسته بندی اثاثیه، کارتن قابل حمل طبق نیاز شما در اندازه های مختلف

        کارتن های مخصوص لباس و پوشاک

        کامیون های مختلف برای حمل اثاثیه

        کادر مجرب و ماهر در بسته بندی اثاثیه

نکات مهم در بسته بندی وسایل

قبل از هر چیز، اثاثیه‌ی خود را تمیز کنید. هر گونه کثیفی که روی اثاثیه‌ی شما باقی بماند، ممکن است به آن‌ها به طور دائمی آسیب بزند. با استفاده از یک پارچه خشک، هر گونه ذره گرد و خاک را از روی اثاثیه‌ی خود بردارید. سازماندهی کنید! از ابتدا سازماندهی کردن می‌تواند کل فرآیند انتقال و ذخیره‌سازی را روان‌تر کند. شما میتوانید برای بسته بندی و انتقال اثاثیه ی خود از برتربار کمک بگیرید.

در بسته بندی اثاثیه اولین فاکتور مهم مورد توجه وزن بسته های تهیه شده است. زیرا در هر کدام از دسته ها وزن باید به صورتی باشد که موقع حمل آن موجب غافل گیری فرد جا به جا کننده نشود. همچنین فاکتور مهم بعدی حفظ تعادل بسته هاست. یکی از راحت ترین کارها برای اسباب کشی کمک گرفتن از افراد ماهر در این کار است. برای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه شرکت های متخصصی مثل “برتربار وجود دارد. شما با کمک گرفتن از آن ها همه ی کار های مربوط به اثاث کشی را به آن ها بسپارید. آن ها به خوبی بسته بندی، جابجایی و حمل و نقل اثاثیه را انجام می دهند.

نکاتی که برای بسته بندی یخچال قبل از جابجایی باید بدانید

حمل یخچال در بسته بندی اثاثیه بسیار مهم است. زیرا نسبت به حجمی که اشغال میکند سخت ترین وسیله برای جابجایی باشد. همینطور نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. در ادامه نکات مربوط به حمل یخچال در اسباب کشی منزل به شما آموزش می دهیم: ابتدا بخچال را از برق و آب جدا کنید. مواد غذایی که در آن نگهداری می کنید را تخلیه نمایید. زیرا ممکن است در هنگام جابجایی داخل یخچال آسیب ببینند. طبقه های یخچال وهمچنین اجزای جدا شونده ی داخلی که احتمال آسیب دیدن دارند را از یخچال خارج کنید. همچنین اگر یخچال شما دارای یخ ساز است، مطمئن شوید خاموش باشد. سپس همه ی یخ های داخل آن را خارج کرده باشید.

بسته بندی 2 یخچال

بسته بندی یخچال - بسته بندی اثاثیه

بسته بندی یخچال – بسته بندی اثاثیه – برتربار

چگونه تلویزیون را برای بسته بندی آماده کنیم؟

تلویزیون یکی از اسباب اثاثیه ی مهم هر خانه ای است که همه به آن اهمیت می دهند. پس باید برای بسته بندی و انتقال آن دقت زیادی به خرج داد. کوچک ترین سهل انگاری در هنگام انتقال، باعث صدمات جبران ناپذیری به دستگاه تلویزیون شما می شود. بسته بندی خوب و ضد ضربه می تواند این صدمات را کاهش دهد. بسته بندی تلویزیون با توجه به اندازه و میزان حساسیت تلویزیون شما متفاوت است. به عنوان مثال اگر تلویزیون شما خمیده نباشد و حالت تخت داشته باشد میتوان از فوم های مخصوصی جهت بسته بندی آن استفاده کرد. اگر هنوز جعبه یا کارتن اصلی تلویزیون را دارید، گزینه ی بسیار مناسبی برای بسته بندی آن است.

بسته بندی لوازم برقی حساس به ضربه مثل لپتاپ، مانیتور و …

لپتاپ، آیپد، و وسایل الکترونیکی ما که از مهم ترین وسیله هاست نیازمند بسته بندی با دقت فراوان می باشد. اولین و بهترین راه بسته بندی لوازم برقی مثل لپتاپ، مانیتور و… استفاده از کارتن بسته بندی اصلی خود کالا است. در غیر اینصورت، باید از وسایلی که ضد ضربه ومقاوم هستند استفاده کرد. وسایلی مانند فوم یا نایلون حباب دار یا کاغذ موجی از این موارد است.

بسته بندی فرش، قالی، قالیچه

شاید فکر کنید که جابجایی وسایلی مانند فرش و قالی در بسته بندی منزل بسیار ساده و بی اهمیت است. اما هرکاری اصولی دارد که باید طبق آن انجام شود وگرنه باعث آسیب به فرش آن می شود. اول از همه برای بسته بندی آن باید خشک و تمیز باشد. بهتر است لکه های فرش را با شامپو فرش (قبل از نقل مکان) از بین ببرید. حتما قبل از انتقال فرش را با جاروبرقی، جارو بکشید که بعد از انتقال به محل جدید فرش تمیز پهن کنید. حتما دقت کنید که مکان قرار دادن فرش در محل جدید رطوبت نداشته باشد و یا نزدیک به شومینه و بخاری نباشد. چون ممکن است باعث آسیب دیدن آن شود.

حتما برای جابجایی، فرش را رول کنید و از تا کردن آن خودداری کنید. همچنین مکان قرار دادن فرش در کامیون مخصوص حمل و بسته بندی چک کنید. مکان قرار دادن فرش نباید مرطوب باشد. همچنین چک کنید که جسم تیزی باعث پاره شدن و خراش خوردن فرش در آن جا قرار نداشته باشد.

بسته بندی 3 قالی

بسته بندی قالی - بسته بندی اثاثیه

بسته بندی قالی – بسته بندی اثاثیه – برتربار

چکیده مطالب بالا در رابطه با بسته بندی اثاثیه را در زیر بخوانید

به طور کلی بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین کار در جابجایی است. باید آن را طبق برنامه ی از پیش تعیین شده ی خودتان انجام دهید. یک لیست از اثاثیه ی خودتان تهیه کنید. در صورت توان، خودتان آن ها را قبل از کمک گرفتن از شرکت های باربری بسته بندی کنید. هر وسیله ای را با اصول و شیوه ی مربوط به خود بسته بندی کنید. از کمک گرفتن از دیگران در اینکار غافل نشوید. شما میتوانید از کادر مجرب “BartarBar” در این امر کمک بگیرید. سعی کنید وسایل را در جعبه های مجزا قرار دهید. سپس هرکدام را برچسب گذاری کنید تا بعد از جابجایی سردرگم نباشید.

سوالات متداول

1.     چگونه در بسته بندی اثاثیه نظم ایجاد کنیم؟

نوشتن برچسب های صحیح بر روی جعبه ها در بسته بندی اثاثیه باعث میشود شما با بسته بندی با نظم تری داشته باشید.

2.    کدام وسایل حتما نیاز به بسته بندی دارند؟

وسایل حساسی که نمیتوان آن را بدون محافظ حمل کرد و حتما نیاز به بسته بندی جهت ایمنی دارند. مثل وسایل الکترونیکی و وسایل شکستنی.

3.    برای بسته بندی اثاثیه نیاز به چه وسایلی داریم؟

شما باید نسبت به اثاثیه ای که دارید وسایل بسته بندی خود را انتخاب کنید. جعبه های مقاوم و سفت، نایلون های حبابدار و کاغذ های موجی را میتوان از وسایل مهم برای بسته بندی نام برد.

نام نویسنده

موضوع

تاریخ

محمد بابایی

بسته بندی اثاثیه + 7 مورد از خدمات مهم در بسته بندی اثاثیه!

1/11/1402

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *