تعمیرات - حمل اثاثیه منزل در اصفهان - دیرین بار

حمل اثاثیه منزل در اصفهان |زمان مناسب و کاهش حجم وسایل 2نکته مهم

حمل اثاثیه منزل در اصفهان حتی زمانی که از یک باربر حرفه ای استفاده نمی کنید و یک وسیله نقلیه تجاری را اجاره می کنید و حرکت خود را سازماندهی می کنید، جابجایی گران است. در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از پس انداز جابجایی آورده شده است. هنگام جابجایی، مهم است که تعداد جعبه ها را تا حد امکان کاهش دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا جعبه های کمتری برای بسته بندی خواهید داشت، بلکه می توانید با خرید جعبه های کمتر و اجاره یک اسباب کشی منزل در اصفهان یک طرفه کوچکتر در هزینه خود نیز صرفه جویی کنید. 5 نکته ما را برای کاهش تعداد جعبه های متحرک دیرین بار تا حد امکان کشف کنید.

فهرست عناوین

زمان مناسب برای حرکت را انتخاب کنید و به شرکت اطلاع دهید.

جعبه ها را به صورت رایگان جمع آوری کنید

کاهش حجم برای جابجایی به معنای صرفه جویی در جعبه ها است

وسایل نقلیه را از دوستان قرض بگیرید و بعد پس دهید

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

 

فهرست تصاویر

وسیله 1 مناسب

وسیله 2 جابجایی

 

زمان مناسب برای حرکت را انتخاب کنید و به شرکت اطلاع دهید.

برای جابه‌جایی ارزان‌تر dirinbar.ir ، مهم است که تاریخ جابجایی خود را استراتژیک انتخاب کنید. جابجایی در طول هفته به جای تعطیلات آخر هفته و خارج از مدرسه (به ویژه تعطیلات طولانی تابستان) به شما امکان می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید. “فصل بالا” برای حذف بین ژوئن و سپتامبر است، نرخ ها در این زمان بالاتر خواهد بود.

عنوان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نویسنده فلاحت
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100 کلمه
مدت مطالعه 11 دقیقه

در بقیه ایام سال، تا حد امکان از پایان ماه که جابه جایی ها به دلیل پایان اجاره نامه بیشتر است، خودداری کنید. ایده آل این است که زمان مناسب را از چند ماه قبل پیدا کنید زیرا در صورت پیش بینی قیمت ها ارزان تر خواهند بود. در ادامه وسیله 1 مناسب را ببینید.

جعبه ها را به صورت رایگان جمع آوری کنید

بسته به حجمی که باید جابجا کنید، بودجه مقوا می تواند زیاد باشد! در واقع، یک جعبه بسته به اندازه بین 1 تا 2 یورو قیمت دارد. برای صرفه جویی در پول، جعبه ها را جمع آوری کنید! دریافت رایگان حمل اثاثیه منزل در اصفهان بسیار آسان است:

  • در سوپرمارکت های اختصاص داده شده به حرفه ای ها
  • در برخی از فروشگاه های رایج
  • در مغازه های محله شما
  • در بازارها
  • روی سکوهای تعویض جعبه متحرک

مراقب باشید، اگر جالب است که به جعبه های مقوایی dirinbar.ir که قبلاً استفاده شده اند، زندگی دوم بدهید، بدانید که استحکام مقوا بسیار مهم است تا از وسایل شما در هنگام حمل و نقل به خوبی محافظت شود! فقط جعبه هایی را جمع آوری کنید که برای شما “نو” به نظر می رسند، به خصوص برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان  و بسته بندی وسایل شکننده.

کاهش حجم برای جابجایی به معنای صرفه جویی در جعبه ها است

اما همچنین انتخاب یک وسیله نقلیه کوچکتر یک طرفه – که ارزان تر است. برای صرفه جویی در هزینه هنگام جابجایی، مهم است که از قبل برای مرتب کردن آنها وقت بگذارید! طبق قانون 80/20، تنها 20 درصد از اشیاء شما را در زندگی شما مثبت می کنند. مثلاً آن دسته از اشیاء شکسته‌ای هستند که فکر می‌کنیم «یک روز» آن‌ها را تعمیر می‌کنیم، حمل اثاثیه منزل در اصفهان یا آن لباس‌هایی که دیگر مناسب نیستند، اما «در صورت امکان» آن‌ها را نگه می‌داریم. از قبل می توانید وسایل شکسته یا آسیب دیده را دور بیندازید. اقلامی که هنوز در شرایط خوبی هستند و کنار گذاشته اید می توانند اهدا یا فروخته شوند.

تعمیرات - حمل اثاثیه منزل در اصفهان - دیرین بار

تعمیرات – حمل اثاثیه منزل در اصفهان – دیرین بار

وسیله 1 مناسب

وسایل نقلیه را از دوستان قرض بگیرید و بعد پس دهید

حمل اثاثیه منزل در اصفهان به جای خرید تجهیزات جابجایی (تسمه، کامیون دستی، پتو و غیره)، آن را از دوستان یا اقوام که آن را دارند قرض بگیرید. این به شما امکان می دهد تا به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید زیرا وسایل جابجایی بسته به چیزی که باید جابجا کنید می تواند بسیار گران باشد! در ادامه وسیله 2 جابجایی را بیبینید.

برای حرکت خود درخواست کمک مالی کنید: آیا می دانستید برای جابجایی کمک های مالی وجود دارد؟ برای اسباب کشی منزل در اصفهان تحت شرایطی کمک ارائه می‌کنند. کمک dirinbar.ir برای خانواده هایی با حداقل 3 فرزند وابسته (متولد یا متولد نشده) که بلافاصله پس از تولد کودک نقل مکان می کنند، در دسترس است، در حالی که کمک دیرین بار در صورت از سرگیری اشتغال در منطقه دیگر اعطا می شود. به همین ترتیب، کارفرمای شما می تواند با کمک 1% کمک هزینه مسکن در صورت انتقال حرفه ای به شما کمک کند. اسباب کشی منزل در اصفهان در دیرین بار دنبال کنید.

تعمیرات - حمل اثاثیه منزل در اصفهان - دیرین بار

تعمیرات – حمل اثاثیه منزل در اصفهان – دیرین بار

وسیله 2 جابجایی

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

  • چگونه مرتب سازی را انجام دهید؟

اولین کاری که باید انجام دهید زمانی که قصد حرکت دارید این است که وسایل خود را مرتب کنید! همه ما اشیایی داریم که به دلیل شکسته شدن، فرسوده شدن یا اینکه دیگر به ما خدمت نمی کنند، در کمد می مانند، اما آنها را «در صورت امکان» نگه می داریم. اسباب کشی منزل در اصفهان یک ماه قبل از نقل مکان، یک مرتب سازی بزرگ انجام دهید تا فقط چیزهایی را که واقعاً به شما خدمت می کنند در خانه جدید نگه دارید.

  • با لباس قدیمی چه کنیم؟

برای مثال، می‌توانید لباس‌هایی را اهدا کنید یا بفروشید که دیگر مناسب شما نیستند، اما آن‌ها را «در صورت امکان» نگه می‌دارید، یا حتی اشیاء قدیمی‌ای را که برای ارزش احساسی‌شان نگه داشته‌اید، اما وجودشان را فراموش کرده‌اید! اسباب کشی منزل در اصفهان می‌توانید از قبل با دور انداختن تمام اشیاء شکسته یا آسیب‌دیده شروع کنید، و سپس می‌توانید اشیایی را که دیگر به شما خدمت نمی‌کنند اما هنوز در شرایط خوبی هستند بفروشید.

  • چگونه اندازه جعبه های خود را خوب انتخاب کنید ؟

برای ساخت هرچه کمتر جعبه، مهم است که اندازه جعبه های خود را با توجه به حجم وسایلی که قرار است بسته بندی کنید، انتخاب کنید. ایده آل این است که بدانید چگونه دوز مصرف کنید: اگر فقط جعبه های کوچک را انتخاب کنید، باید کارهای بیشتری انجام دهید زیرا همه چیز مناسب نیست، اما اگر جعبه های خیلی بزرگ اسباب کشی منزل در اصفهان را به امید انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *