حمل اثاثیه منزل در اصفهان |برنامه ریزی مهم ترین کار جابجایی خانه جدید!

حمل اثاثیه منزل در اصفهان و انتقال به یک خانه جدید یکی از بزرگترین و مهمترین آرزوهای هر خانواده است. آنها از سال ها پس انداز برای خرید خانه جدید و شروع زندگی جدید استفاده کردند. بنابراین، افراد نه تنها هنگام نقل مکان از خانه قدیمی با کمک یک شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان ، بلکه هنگام نقل مکان به خانه جدید نیز باید مراقب باشند. برنامه ریزی مهم ترین کاری است که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید و چندین مورد دیگر.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 جمع آوری اسناد مهم

حمل اثاثیه منزل 2 باز کردن اثاثیه بدون آسیب

حمل اثاثیه منزل 3 باربری با بهترین شرکت حمل و نقل

کارهایی که باید قبل و بلافاصله بعد از حرکت انجام شود

چک لیست پیش از انتقال برای نقل مکان به خانه جدید

انتقال خدمات شهری به خانه جدیدشان هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان

قبل از اینکه بتوانید در نهایت به خانه جدید خود نقل مکان کنید، باید وسایل برقی مانند برق، آب و گاز را از خانه قدیمی خود جدا کرده و به آدرس جدید منتقل کنید. پس از تعیین تاریخ جابجایی، باید به شرکت آب و برق محلی خود اطلاع دهید و با آنها برای به روز رسانی آدرس جدید خود همکاری کنید.

وقتی سرگرمی نباشد، خانه به مکانی خسته کننده تبدیل می شود. بنابراین، قبل از اسباب کشی منزل در اصفهان ، لطفاً با شرکت DTH تماس بگیرید تا یک اتصال تلویزیونی جدید راه اندازی کنید. همچنین، با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود در مورد راه اندازی یک اتصال Wi-Fi در خانه جدید خود صحبت کنید. همچنین میتوانید مقاله را مطالعه کنید. سپس حمل اثاثیه منزل 1 را مورد توجه قرار دهید.

عنوان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نویسنده یلدا خطائی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1752 کلمه
زمان مطالعه 17 دقیقه

آدرس جدید حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به روز کنید

از آنجایی که خانه جدید شما اکنون نقطه تماس نهایی شما خواهد بود، باید آدرس جدید خود را با بانک، کارت اعتباری، اداره پست، گواهینامه رانندگی، شرکت بیمه، گواهینامه رانندگی و سایر مدارک شناسایی مانند کارت های Aadhaar به روز کنید. ، کارت شناسایی رای دهنده و غیره. قبل از اینکه در نهایت به خانه جدید خود نقل مکان کنید، اسناد مهمی برای جمع آوری وجود دارد. آنها می توانند گواهی تولد، بیمه نامه، مدارک پزشکی و غیره باشند. پس ادامه دهید و این فایل ها را در مکانی امن نگه دارید تا با خود ببرید.

حمل اثاثیه منزل 1 جمع آوری اسناد مهم

از اشیاء قیمتی قبل از اسباب کشی عکس بگیرید

اسباب کشی منزل در اصفهان به خصوص اشیاء با ارزش شما می تواند استرس زا باشد زیرا ایمنی آنها در خطر است. بنابراین، انجام اقدامات احتیاطی مناسب به شما کمک می کند تا برای ایمن نگه داشتن محموله خود مراقب باشید. کلیک کردن بر روی عکس‌های اشیای با ارزش خود و فهرستی از آنها به شما کمک می‌کند تا آسیب را در مقصد تعیین کنید. این تصاویر به عنوان مدرکی بر وضعیت اصلی آن عمل می‌کنند و به شما کمک می‌کنند خسارتی را در حین حمل و نقل با شرکت بیمه خود دریافت کنید. نقل مکان به یک شهر جدید به این معنی است که شما به خدمات تخصصی جدید از سوی پزشکان، آرایشگران، دامپزشکان و سایر متخصصان آنجا نیاز دارید. می توانید از آنها راهنمایی بخواهید یا در اینترنت جستجو کنید.

لیست ما از چیزهایی که نباید هنگام حرکت در کامیون قرار دهید

تعمیرات لازم قبل از حمل اثاثیه منزل را انجام دهید

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان تا آخرین روز نقل مکان صبر نکنید. با این حال، برای بررسی تعمیرات و بهبود خانه زودتر مراجعه کنید. برخی از تعمیرات نیاز به توجه جدی دارند، مانند شکسته شدن قفل در و پنجره، نشتی لوله، هجوم حشرات، کفپوش یا کابینت های چوبی کثیف، رطوبت و غیره. بنابراین، یا با مالک قبلی خود تماس بگیرید یا شخصی را استخدام کنید تا خودتان این کار را انجام دهد.

نه فقط تعمیرات، اگر می خواهید برخی از بهبودهای خانه مانند نصب قفسه های کتاب، آشپزخانه های مدولار، تعویض وسایل لوله کشی و غیره را انجام دهید، این موارد را از قبل برنامه ریزی کنید تا پس از استقرار در خانه جدید خود مجبور به سرهم بندی نباشید. پس از اتمام تعمیرات و بازسازی موقت خانه جدید، باید برای تمیز کردن و رنگ آمیزی خانه جدید برنامه ریزی کنید. می توانید یک شرکت حرفه ای اسباب کشی منزل در اصفهان استخدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید. یک خانه تمیز و آماده برای جابجایی، پس از نقل مکان، زندگی را آسان‌تر و آرامش‌بخش‌تر می‌کند، زیرا آسانسور ندارید یا وسایل را جابه‌جا می‌کنید. یک خانه خالی رنگ آمیزی و تمیز کردن آن راحت تر از یک خانه پر است.

آماده سازی بسته بندی حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اولین کاری که باید قبل از شروع بسته بندی انجام دهید این است که از شر وسایل ناخواسته خانه خلاص شوید تا بار حمل و نقل بیشتر را کاهش دهید و هزینه های اسباب کشی منزل در اصفهان را کاهش دهید. می‌توانید جعبه‌های بسته‌بندی را از خواربارفروشی‌های مجاور بچینید و از چمدان، کیسه‌های لباس‌شویی و موارد دیگر برای بسته‌بندی و جابجایی وسایل منزل خود استفاده کنید. یکی از مفیدترین ترفندهای بسته بندی این است که جعبه ها را رنگ یا کد عددی کنید تا بتوانید به راحتی آنچه داخل آن است را تشخیص دهید. جعبه جداگانه ای از دارو، مواد غذایی، مسواک و خمیر، لوازم آرایشی، آب و مقداری پول نقد همراه داشته باشید. در ادامه به حمل اثاثیه منزل 2 دقت کنید.

چک لیست پس از انتقال پس از نقل مکان به خانه جدید

پس از نقل مکان و پاک کردن، کادر را علامت بزنید

بلافاصله پس از رسیدن به خانه جدید، چه با کمک کوله بران و جابجایی ها یا خودتان، باید جعبه هایی را که از کامیون در حال حرکت تخلیه شده اند بشمارید و بازرسی کنید. وقتی با یک شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان جابجا می شوید، آنها بسته بندی را برای شما فراهم می کنند.

وسایل خانه خود را فهرست کنید بنابراین می‌توانید آیتم‌ها را در لیست بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزی کم نشده است. در صورت مفقود شدن جعبه ها، می توانید با شرکت حمل و نقل یا شرکت حمل و نقل درخواست دهید. بررسی کالاهای ذخیره شده و بسته بندی شده در جعبه از نظر آسیب احتمالی یکی از مراحل بسیار مهمی است که باید در بدو رسیدن به مقصد انجام شود. اگر با یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان جابجا می شوید، این کار باید با حضور متخصصان آن شرکت انجام شود.

حمل اثاثیه منزل 2 باز کردن اثاثیه بدون آسیب

به محرک ها و جابجایی ها هنگام اسباب کشی بپردازید

شما می توانید پس از تحویل کالاهای خانگی به آدرس جدیدتان در شرایط خوب و به موقع به شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان پرداخت کنید. اگر مشکلی با آسیب محصول دارید، می توانید با شرکت برای رفع آن همکاری کنید، سپس هزینه آن را بپردازید. برای مواقع اضطراری مربوط به نشتی لوله کشی یا تعمیر منبع آب، باید محل شیر خاموش کننده را بدانید. اکثر خانه ها دارای چندین نقطه خاموش برای قطع آب هستند. همچنین بیاموزید که دریچه های قطع کننده و کنتورهای شرکت آب شما در کجا قرار دارند.

هنگامی که در نهایت به خانه جدید خود نقل مکان کردید، می توانید از هم اکنون با فعالیت های پس از انتقال مانند نصب دستگاه های تصفیه آب، تهویه مطبوع، اتصال وسایل برقی، نصب سیستم های قفل کودک در خانه، راه اندازی گوشه ای برای حیوانات خانگی و غیره شروع کنید. DTH و اتصال اینترنت و غیره را تنظیم کنید. در اینجا حمل اثاثیه منزل 3 را مشاهده فرمایید.

بازیافت مواد بسته بندی پس از انجام کارهای حمل و نقل

پس از باز کردن بسته بندی اسباب کشی منزل در اصفهان خانه جدید، وسایل بسته بندی زیادی خواهید داشت که می توانند فضای زیادی را در خانه شما اشغال کنند. برخی ممکن است در شرایط نامناسبی باشند و نتوان آنها را برای مقاصد دیگر استفاده کرد. می توانید اینگونه مواد بسته بندی را دور بیندازید و خوب را به افرادی که می شناسید بدهید. مدارک مورد نیاز را برای مسئولین مدرسه ای که برای فرزندتان انتخاب کرده اید ارسال کنید.

کار جابجایی بالاخره به پایان رسید و شما اکنون آزاد هستید که تجربیات خود را با شرکت حمل و نقل استخدام شده خود به اشتراک بگذارید. بررسی صادقانه شما در اسباب کشی به دیگران کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا باید چنین شرکتی را برای اسباب کشی منزل در اصفهان خود استخدام کنند یا خیر.

حمل اثاثیه منزل 3 باربری با بهترین شرکت حمل و نقل

نتیجه اسباب کشی و مراحل قبل و بعد از آن به صورت کلی

حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای بسیاری از ما، پس از تحویل کالا به مکان جدید توسط شرکت های حمل و نقل، وظیفه جابجایی به زودی به پایان می رسد. از آنجایی که کالاهای شما در خانه جدید شما تخلیه می شوند، بنابراین، این چک لیست نهایی پس از انتقال را دنبال کنید و زندگی خود را در خانه جدید خود به عالی ترین و برنامه ریزی شده ترین شکل آغاز کنید.

سوالات متداول:

  1. پس از باز کردن بسته بندی خانه جدید چکار باید کرد؟

برخی ممکن است در شرایط نامناسبی باشند و نتوان آنها را برای مقاصد دیگر استفاده کرد. می توانید اینگونه مواد بسته بندی را دور بیندازید و خوب را به افرادی که می شناسید بدهید.

  1. اولین کاری که باید قبل از شروع بسته بندی انجام دهید چیست؟

از شر وسایل ناخواسته خانه خلاص شوید تا بار حمل و نقل بیشتر را کاهش دهید.

  1. اولین گام برای جمع آوری اسباب خانه چیست؟

اسناد مهمی برای جمع آوری وجود دارد. آنها می توانند گواهی تولد، بیمه نامه، مدارک پزشکی و غیره باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *