باربری در اصفهان | بهترین باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان تشخیص ادبیات RBV
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

تشخصی ادبیات RBV ومنابع برای خودکار بودن کارها

ساختار سبد منابع برای  فرایند های واگذاری  وبدست اوردن منابع

چارچوب نظری برای مدیریت منابع وفرایند های لازم lsp

مزیت های رقابتی  و ساختارهای  منابع برای دسترسی وفعالیت ها

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2بهترین باربری اصفهان

تشخصی ادبیات RBV ومنابع برای خودکار بودن کارها

ادبیات RBV تشخیص می دهد که منابع به خودی خود کاربرد زیادی ندارند. روبین (1973) به جای اینکه صرفاً منابع را در اختیار داشته باشد باربری در اصفهان استدلال کرد. که شرکت ها باید منابع خام را پردازش کنند تا آنها مفید باشند.

ماهونی و پاندیان (1992) به محققان یادآوری کردند که “یک شرکت ممکن است .به رانت ها (مزایایی) دست یابد نه به این دلیل که منابع بهتری دارد. بلکه شایستگی بهترین باربری اصفهان متمایز شرکت شامل استفاده بهتر از منابع آن است.

” حلقه مفقوده بین «در اختیار داشتن منابع» و «استثمار منابع» آشکار است (بارنی و آریکان، 2001؛ پریم و باتلر، 2001).

پریم و باتلر (2001) ادبیات RBV را با این استدلال که دانش در مورد مکان. زمان و چگونگی مفید بودن  دیرین بار منابع در “جعبه سیاه” باقی می ماند، مورد انتقاد قرار دادند.

برای رونمایی از این جعبه سیاه بهترین باربری اصفهانTeece و همکارانش. (1997، ص 516) مفهوم قابلیت پویا را مطرح کرد.

که به عنوان «توانایی شرکت برای یکپارچه‌سازی، ایجاد و پیکربندی مجدد شایستگی‌های .داخلی و خارجی برای رسیدگی Dirinbar به محیط‌های در حال تغییر» تعریف می‌شود. در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

پیشنهاد آنها منجر به تحقیقات بیشتر برای شناسایی فرآیندهایی شده است .که برای ایجاد پیکربندی منابع در بازارهای باربری در اصفهان دینامیک استفاده می شوند (ایزنهارت و مارتین، 2000).

باربری در اصفهان | بهترین باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .........

شکل 1باربری در اصفهان

  1. Yew Wong، N. Karia / Int. جی. اقتصاد تولید 128 (2010) 51-67 53 برای درک بیشتر «جعبه سیاه»، سیرمون و همکاران. (2007) تئوری مدیریت منابع را پیشنهاد کرد.

این تئوری شامل فرآیندهای جامع در ساختار سبد منابع یک شرکت. ترکیب کردن منابع برای ایجاد قابلیت ها بهترین باربری اصفهان و استفاده از این قابلیت ها برای تحقق مزیت رقابتی است.

ساختار سبد منابع برای  فرایند های واگذاری  وبدست اوردن منابع

ساختار سبد منابع شامل استفاده از فرآیندها (یعنی اکتساب، انباشت و واگذاری) برای به دست آوردن منابعی است. که شرکت برای اهداف دسته بندی و اهرمی استفاده خواهد کرد.

بسته بندی به فرآیندهایی اشاره دارد که برای یکپارچه سازی منابع به منظور ایجاد قابلیت ها استفاده می شود .

. این به عنوان ابزار اصلی برای باربری در اصفهان مفید کردن منابع در نظر گرفته می شود. (به عنوان مثال ورنرفلت، 1984؛ بارنی، 1991). علاوه بر باندلینگ، سیرمون و همکاران.

(2007) فرآیند دیگری را اضافه کرد، یعنی اهرم، که شامل مجموعه ای از فرآیندها (یعنی بسیج، هماهنگی و استقرار) است. که برای بهره برداری از قابلیت ها باربری در اصفهان برای استفاده از فرصت ها در بازارهای خاص استفاده می شود.

 چارچوب نظری برای مدیریت منابع وفرایند های لازم lsp

چارچوب نظری این مقاله عمدتاً از نظریه مدیریت منابع Sirmon و همکاران. و مفهوم قابلیت پویا Teece و همکاران (1997) اتخاذ شده است.

چارچوب نظری شامل فرآیندهای لازم برای یک LSP برای دستیابی به مزایای رقابتی است. چارچوب نظری، همانطور که در شکل نشان داده شده است، از چهار مرحله کلیدی زیر تشکیل شده است.

  1. در هر مقطع زمانی یک LSP دارای مجموعه ای بهترین باربری اصفهان از منابع/قابلیت ها و سطح خاصی از رقابت است.

در استراتژی LSP گنجانده شده است ممکن است یک طرح تجاری برای ساختاردهی مجموعه منابع استراتژیک آینده. برای افزایش رقابت پذیری باربری در اصفهان آن وجود داشته باشد (Sirmon et al., 2007).

  1. برای به دست آوردن مزیت های رقابتی، LSP طرح کسب و کار خود را با دسترسی به منابع استراتژیک که ارزشمند. کمیاب، تکرار نشدنی و غیرقابل بهترین باربری اصفهان تعویض هستند، اجرا می کند (پنروز، 1959؛ ورنرفلت، 1984؛ بارنی، 1991، 2001).

این ممکن است با کسب، انباشت، و واگذاری منابع حاصل شود (Sirmon et al., 2007).

  1. پس از دستیابی به منابع استراتژیک، نیاز به ابزارهای منحصربه‌فردی برای ترکیب آنها برای ایجاد قابلیت‌های مفید وجود دارد.در ادامه شکل 2بهترین باربری اصفهان رامشاهده می کنید.

که سپس برای بهره‌برداری از فرصت‌های بازار یا حذف تهدیدهای رقابتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باربری در اصفهان | بهترین باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .........

شکل 2بهترین باربری اصفهان

همچنین ممکن است از قابلیت‌های مختلف باربری در اصفهان برای استفاده از فرصت‌های خاص بازار استفاده شود.

  1. پس از دستیابی به یک سبد جدید از منابع و دسته بندی موفق / اهرمی از این منابع به با ایجاد قابلیت‌های جدید. LSP ممکن است در برخی موارد مزیت رقابتی را از نظر مزایای بلندمدت در عملکرد مالی و عملیاتی به دست آورد.

مزیت های رقابتی  و ساختارهای  منابع برای دسترسی وفعالیت ها

از آنجایی که مزیت رقابتی همیشه موقتی خواهد بود. بهترین باربری اصفهانLSP باید به ساختاردهی منابع، دسترسی و فعالیت‌های بسته‌بندی ادامه دهد.

این چارچوب نظری را در واقع می‌توان به‌عنوان مدلی از مسیر دستیابی .به مزیت رقابتی از طریق دسترسی و بسته‌بندی مؤثر منابع استراتژیک در نظر گرفت.

تاکید اصلی این چارچوب تنها امکان شناسایی منابع خاص یا خاص شرکت بر اساس نظریه RBV نیست. بلکه نیاز به افزایش درک ما بهترین باربری اصفهان از “جعبه سیاه” یا “فرایند مدیریت منابع” است

در واقع، بررسی ادبیات باربری در اصفهان اخیر توسط نیوبرت (2007) این تاکید را تایید می کند.

او دریافت که 50 درصد از مقالاتی Dirinbar که سعی در آزمایش نظریه RBV داشتند. پشتیبانی ناچیزی از نظریه RBV ارائه کردند.

او این یافته‌های متناقض را به این واقعیت ارجاع داد که بیشتر مطالعات قبلی فقط ویژگی‌های منابع را در نظر گرفته بودند.اما سایر عوامل پیشین (بسیار مهم‌تر) مانند دیرین بار مدیریت قابلیت و منابع (فرایند) را نادیده گرفتند.

 سوالات متداول درباره تشخیص ادبیات RBV وباربری در اصفهان

تشخصی ادبیات RBV ومنابع برای خودکار بودن کارها چیست؟

ادبیات RBV تشخیص می دهد که منابع به خودی خود کاربرد زیادی ندارند. روبین (1973) به جای اینکه صرفاً منابع را در اختیار داشته باشد استدلال کرد

ساختار سبد منابع برای  فرایند های واگذاری  وبدست اوردن منابع چیست؟

ساختار سبد منابع شامل استفاده از فرآیندها (یعنی اکتساب، انباشت و واگذاری) برای به دست آوردن منابعی است

چارچوب نظری برای مدیریت منابع وفرایند های لازم lsp چیست؟

چارچوب نظری این مقاله عمدتاً از نظریه مدیریت منابع Sirmon و همکاران. و مفهوم قابلیت پویا Teece و همکاران (1997) اتخاذ شده است.