جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

عنوان جابجایی اثاثیه منزل
نویسنده آرزو بیدمال
دپارتمان اوج شید
زمان مطالعه 10 دقیقه
تعداد کلمات 1019

فهرست مطالب

نحوه انتقال ایمن لوازم خانگی با حفاظت از کف

برای جابجایی و انتقال وسایل خانه خود را آماده کنید

کف آشپزخانه و سطوح را به طور کامل تمیز کنید

انتخاب تجهیزات متحرک و محافظ طبقات برای جابجایی لوازم

حفاظت از وسایل، دیوارها و درب ها قبل از شروع روند حرکت

استفاده از شیلد و کاربرد آن برای جابجایی وسایل خانه

فهرست تصاویر

شکل 1: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2: باربری در اصفهان

نحوه انتقال ایمن لوازم خانگی با حفاظت از کف

اغلب از ما نکاتی در مورد جابجایی یخچال و فریزر، ماشین های ظرفشویی و سایر لوازم خانگی خواسته می شود. مطمئناً قابل درک است که چرا این بخش از حرکت خانگی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان و لوازم خانگی از جهاتی پیچیده تر است. نسبت به باربری در اصفهان حتی اثاثیه ظریف نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد. در اینجا لیستی برای شما وجود دارد که کارشناسان دیرین بار در سایت ما گردآوری کرده اند. تا اطمینان حاصل کنند که حرکت شما ایمن و تا آنجا که ممکن است بدون زحمت انجام می شود.

برای جابجایی و انتقال وسایل خانه خود را آماده کنید

ابتدا تمام محتویات وسایل خود را خالی کرده و داخل آن را کاملاً تمیز کنید. حرکت یخچال بدون آسیب رساندن به کف امکان پذیر است. هنگام جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به حرکت یخچال روی کف چوبی دقت داشته باشید. باید اجزای داخلی قابل جدا شدن یا شکستن را محکم کرده و آنها را در جایی امن قرار دهید. علاوه بر این، توصیه می شود یخچال را در هر مکانی بین شش ساعت تا دو روز قبل از برق بکشید. تا قبل از حرکت کاملاً یخ زده و خشک شود. ممکن است بخواهید وسیله ای جایگزین برای سرد نگه داشتن غذای فاسدشدنی خود برای فاصله زمانی بین باربری در اصفهان بدست آورید. اگر یخچال شما دارای یک خط آب در پشت است. که منبع آب را به یخ ساز یا دستگاه پخش آب متصل می کند، باید با آب اضافه تخلیه شود.

در مورد ماشین های ظرفشویی و ماشین های لباسشویی هنگام جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان باید دقت وجود داشته باشد. مانند یخچال ها، جدا کردن و خاموش کردن منابع آب منتهی به لوازم خانگی. همچنین حذف و یا قطعات داخلی قابل شکستن یا جابجایی مهم است. پس از تخلیه هر دستگاه، درها را کاملاً محکم کنید. باید در حین بابری در اصفهان کاملاً بسته بمانند و با بسته بندی کوچک آنها را ببندید. سپس، سیم را با دقت در پشت هر دستگاه بپیچید. آن را به پشت دستگاه بچسبانید تا در حین حرکت روی زمین کشیده نشود. مطمئن شوید وسایلی که قصد جابجایی آنها را با شرکت dirinbar دارید می توانند از داخل درهای خانه قدیمی و جدید قرار بگیرند. ممکن است در حین حرکت مجبور شوید در را بردارید. ممکن است بخواهید با یک نوار اندازه گیری از قبل اندازه گیری کنید.

کف آشپزخانه و سطوح را به طور کامل تمیز کنید

مردم اغلب تا دیر وقت متوجه اهمیت تمیز کردن کامل آشپزخانه قبل از حرکت نمی شوند. هر نوع کثیفی روی زمین می تواند در حین جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به عنوان ساینده عمل کند. نه تنها می تواند باعث خراش دائمی کف آشپزخانه شود. بلکه زباله ها می توانند زیر دستگاه گیر کنند. سایر کفهایی را که در حین حرکت از آنها عبور می کند، خراش دهند. حداقل، خاک به عنوان مانعی برای حرکت عمل می کند – کشیدن دستگاه بر روی سطح را حین باربری در اصفهان دشوار می کند. شکل 1: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

شکل 1: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

انتخاب تجهیزات متحرک و محافظ طبقات برای جابجایی لوازم

بر اساس تجربیات ما در باربری در اصفهان ، قطعات زیر از تجهیزات متحرک و دستگاه های حفاظتی کف بهتر کار می کنند:

دالی: بهترین وسیله برای استفاده در هنگام جابجایی لوازم سنگین، کامیون اسکورت  dirinbarاست که توسط توزیع شده است، با ظرفیت 1200 پوند. این کامیون خاص قدرت و حرکت دقیق مهندسی شده را در هنگام باربری در اصفهان فراهم می کند.

بندهای لاستیکی جابجایی: نوارهای لاستیکی قابلیت جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مطمئنی دارند. وسایل را برای محکم نگه داشتن لنت های متحرک بر روی وسایل ارائه می دهند. چهار اندازه از نوارهای لاستیکی جابجایی را ارائه می دهد. که برای تشخیص آسان رنگ آمیزی شده اند. فقط با کشش و استحکام مناسب می توانند لنت های متحرک را به لوازم خانگی محکم کنند.

حرکت پدها: در حالت مطلوب، وسایل با پد های متحرک مبلمان پیچیده شوند تا از ایجاد شکستگی جلوگیری شود. دیرین بار انواع پدهای متحرک را برای هر نیاز و بودجه ای برای جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان ارائه می دهد. محصولاتی را برای باربری در اصفهان آسان دستگاه های لغزنده ارائه می دهد. حمل و نقل ملی و بین المللی محصولات متحرک را در سراسر جهان ارائه می دهد.

حفاظت از وسایل، دیوارها و درب ها قبل از شروع روند حرکت

درست قبل از جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان ، لوازم خود را در پد های متحرک مبلمان محافظ محکم بپیچید. از نوارهای لاستیکی جابجایی استفاده کنید تا لنت های متحرک را روی وسایل ثابت کنید. این کار از لوازم شما در برابر خط و خش، ترک خوردگی و فرورفتگی حین باربری در اصفهان محافظت می کند. همچنین از آسیب به دستگاه جلوگیری می کند.. شکل 2: باربری در اصفهان را ملاحظه فرمایید.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

شکل 2: باربری در اصفهان

استفاده از شیلد و کاربرد آن برای جابجایی وسایل خانه

یخچال یا دستگاه خود را حین باربری در اصفهان کمی بلند کنید در حالی که همزمان شیلد را در زیر قرار می دهید. جابجایی یخچال در کف لمینت می تواند کار دشواری باشد. در صورت تمیز بودن کف، می توان از دسته های مخصوص برای جابجایی یخچال در کف استفاده کرد. یخچال یا دستگاه را می توان بر روی یک دالی گذاشت و با نوار لاستیکی جابجایی به دالی بست. هنگام حمل یخچال و لوازم خانگی بسیار مهم است. در حین جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان تا جایی که ممکن است قائم بمانند یا آسیب های جدی ایجاد شود