هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار |
عنوان | کراس داکینگ پس از توزیع |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1100 |
مدت زمان مطالعه | 11 دقیقه |
فهرست مطالب
کراس داکینگ پس از توزیع برای هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان
برای سازماندهی مجدد تابع هزینه و حمل اثاثیه منزل
فرآیند تصمیم گیری و میانگین هزینه مورد انتظار برای باربری
موقعیتی آن هر یک از آنها هزینه حمل اثایه منزل در اصفهان
فهرست تصاویر
شکل 1:هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان
کراس داکینگ پس از توزیع برای هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان
برای Post-C با حملونقل، در پایان دوره t، توزیعکننده یک خطمشی سفارش متمرکز را به کار میگیرد .
که مستلزم تصمیمگیری در مورد سطح سفارش سیستم با توجه به خواستههای فروشگاهها است. که با ItsysC2 نشان داده میشود هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و آن را در اختیار تامینکننده قرار میدهد.
کالاها در ابتدای دوره t+l2 + 1 به کراس داک میرسند. و با توجه به میزان مشخص شده حمل اثاثیه منزل به هر فروشگاه تخصیص مییابند.
2 لطفاً برای مشاهده جزئیات فرآیند ساده Dirinbar سازی به پیوست A مراجعه کنید.
IjCð2t þ l2 Þ موقعیت موجودی دیرین بار دوره l1 فروشگاه j در ابتدای دوره t þl2 þ1 در سیستم Post-C است .
که برابر است با سطح موجودی موجودی فروشگاه. (اگر سفارشات برگشتی رخ دهد منفی است) به اضافه مقدار در – موجودی حمل اثاثیه منزل حمل و نقل بین بارانداز و فروشگاه.
~ C2 Ijðt þ l2 Þ سطح موجودی موجود برای فروشگاه j. در ابتدای دوره t þl1 þl2 þ1. زمانی که کالاهای سفارش داده شده.
در دوره t به ابتدای هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان دوره t+l2+1 می رسند. خواسته های کلیه فروشگاه ها که در دوره t+1 تا t+l2 محقق شده است.در ادامه شکل 1:هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.
n t þ l2 X ¼ X P1 ¼ Dji; j ¼ 1 i t þ 1 باید. ابتدا توسط IsysC2 برآورده شود هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان سپس سمت چپ IsysC2 به اختصاص داده می شود.
تی تی هر فروشگاه (IjCð2t þ l2 Þ; j ¼ 1; 2; . . . n).
از این رو n t þ l2 n X ¼ X X ItsysC2 Dji
برای سازماندهی مجدد تابع هزینه و حمل اثاثیه منزل
¼ IjCð2t þ l2 Þ حمل اثاثیه منزل : j ¼ 1 i t þ 1 j ¼ 1 علاوه بر این، مشابه مورد Pre-C
ما یک تقریب ~ C2 C در اینجا با جایگزین کردن. Ijðt þ l2 Þ با Ijð2t þ l2 Þ در (4.6) استفاده کنید.
شکل 1:هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان
در ضمیمه C، ابتدا رویکرد رابینسون [25] را برای سازماندهی مجدد تابع هزینه اعمال می کنیم. و سپس در مورد خط مشی تخصیص در کراس داک بحث می کنیم.
برای ساختار G2ðItsysC2 Þ در (A.13) در ضمیمه C، نمیتوانیم .مستقیماً با گرفتن مشتق جزئی نسبت به ItsysC2 و صفر کردن آن حمل اثاثیه منزل راهحل شکل بسته را دریافت کنیم.
سپس آزمایشهای عددی را برای بدست آوردن مقدار بهینه ItsysC2 انجام میدهیم. تا G2ðItsysC2 Þ را به هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان حداقل برسانیم.
مقدار بهینه ItsysC2 و G2ðItsysC2 Þ را به ترتیب با ItsysC2 و EðCC2 Þ نشان دهید. سپس مجموع هزینه موجودی مورد انتظار، هزینه حمل و نقل و عملیات هزینه. هر دوره را می توان به صورت بیان کرد.
X tÞ Z sysC2 آی تی EðCC2 Þ ¼ zC2 n dj þ ðh ðItsysC2 xÞ dFnðl1 þ
l2 þ 1ÞðxÞ j ¼ 1 0 p þ 1 x ItsysC2 dFnðl1 l2 þ 1Þ حمل اثاثیه منزل x þ
ZItsysC2 ð Þ ð Þ n C2 5 4X Ijðt þ l2 Þ ðIjCð2t þ l2
Þ xÞ dFjl1 þ 1 ð4:7Þ þt Z0 þ 1 2 j هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان ¼ 1 Z0 xÞ3dFjnðl2 ÞðxÞ
جایی که IC2 sj n l 1 d þ IsysC2 x l 1 d j ¼
فرآیند تصمیم گیری و میانگین هزینه مورد انتظار برای باربری
1 sj jðt þ l2 Þ ¼ ð 1 þ Þ j ” t 1 þ Þ j ¼ 1 # nP n X j در (4.7)، z P d سیستم. C2 j ¼ 1 j هزینه عملیات برای Post-C است.
sysC2 آی تی h Z0 ðItsysC2 xÞ dFnðl1 þ l2 þ 1ÞðxÞ
و þ 1 x ItsysC2 dFnðl1 þ l2 þ 1Þ x پ
ZItsysC2 ð Þ ð Þبه ترتیب هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان مازاد و هزینه کمبود در فروشگاه ها برای Post-C است.
n C2 t حمل اثاثیه منزل Z0 X Z0 Ijðt þ l2 Þ ðIjCð2t þ l2 Þ
xÞ dFjl1 þ 1ðxÞ3dFjnðl2 ÞðxÞ þ 1 2j ¼ 1 5
t Z 4sysC2این ðItsysC2 xÞ dFnðl1 þ l2 þ 1ÞðxÞ هزینه حمل و نقل مربوطه است.
در حال حاضر، ما فرآیند تصمیم گیری و میانگین هزینه مورد انتظار برای Pre-C و Post-C را تجزیه و تحلیل می کنیم. در ادامه شکل 2:حمل اثاثیه منزل را مشاهده می کنید.
در بخش بعدی، دو الگوی کراس داک هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را با هم مقایسه کرده. و عوامل موثر در انتخاب را بررسی می کنیم.
مقایسه بین Pre-C و Post-C برای تصمیم گیری .در مورد ترجیح Pre-C و Post-C، (4.5) و (4.7) باید با هم مقایسه شوند.
تا موقعیتی که در آن هر یک از آنها بهتر است حمل اثاثیه منزل تجزیه و تحلیل شود. تفاوت میانگین هزینه مورد انتظار بین Pre-C و Post-C را می توان به صورت X داد.
X Z n 1 dj þt n 0 þ 1 YjC11 dYjC11DC
¼ EðCC1 Þ EðCC2 Þ
¼ ðzC1 zC2 Þ j ¼ j حمل اثاثیه منزل ¼ 1Z0 þ 1 ðIjCð2t þ
موقعیتی آن هر یک از آنها هزینه حمل اثایه منزل در اصفهان
l2 Þ xÞ Fjl1 þ 1ðxÞ dFjnðl2 ÞðxÞ þ ðh tÞ”Z sysC1 I1 ðI1sysC1 xÞ dFnðl1 þ l2 þ
1ÞðxÞ0Z sysC2 xÞ dFnðl1 هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان þ l2
þ 1ÞðxÞ#آن ðItsysC2 0þ 1 sysCþp”ZI1sysC1 ðx I1 1 Þ dFnðl1 þ l2 þ
1ÞðxÞZ t þ 1 ðx sysC Þ
dFnðl1 Dirinbar þ l2 þ ÞðxÞ# ð5:1ÞIsysC2 It 2 جایی که YjC11 NðWj; Zj2Þ sj 2 It x l1
þ1Þ dj 3 :Ijðt þ l2 Þ ¼ ðl1 þ1Þdj þ P nC2 sj ysC2 دیرین بار j ¼ 1 j ¼ 1
سوالات متداول درباره کراس داکینگ پس از توزیع باربری ها
کراس داکینگ پس از توزیع برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان چیست؟
برای Post-C با حملونقل، در پایان دوره t، توزیعکننده یک خطمشی سفارش متمرکز را به کار میگیرد .
برای سازماندهی مجدد تابع هزینه و حمل اثاثیه منزل چیست؟
برای سازماندهی مجدد تابع هزینه اعمال می کنیم. و سپس در مورد خط مشی تخصیص در کراس داک بحث می کنیم.
فرآیند تصمیم گیری و میانگین هزینه مورد انتظار برای باربری چیست؟
ما فرآیند تصمیم گیری و میانگین هزینه مورد انتظار برای Pre-C و Post-C را تجزیه و تحلیل می کنیم