باربری در اصفهان | شماره باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار
عنوان | بررسی مؤسسات وباربری ها |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1173 |
مدت زمان مطالعه | 11 دقیقه |
فهرست مطالب
بررسی موسسه ها برای بازار وخرده فروشی ها!
محدودیت های صنعتی در پایین دست و بالا دست!
الگوهای کمک از شرکت های مادر، مشتریان، و نمایندگان
الگوهای کمک مشتریان و شرکت های مادر
مشارکت در شرکت های بزرگ تجاری وشرکت های باربری!
مشتریان، شرکت های مادر، و عدم ارتقاء
فهرست تصاویر
بررسی موسسه ها برای بازار وخرده فروشی ها باربری دراصفهان!
همه مؤسسات مورد بررسی کاملاً برای بازار خردهفروشی ایالات متحده تولید میشوند. از شرکت هایی که شماره باربری اصفهان مشتری نهایی خود را فاش کردند،
بیش از 50 درصد برای فروشگاه های وال مارت، بزرگترین خرده فروش در ایالات متحده، تولید می کردند. از دیگر مشتریانی دیرین بار که کارخانه ها برای آنها محصولات تولید می کردند،
می توان به JC Pen-ney، Calvin Klein، Kmart، Target، Levis و Gloria Vander-bilt اشاره کرد. این الگوها با توجه به رشد صنعت در ارتباط با AGOA قابل انتظار هستند.
با این حال، تمرکز بر بازار ایالات متحده، به استثنای باربری در اصفهان سایر مقاصد، مانند. بازار اتحادیه اروپا یا بازار منطقه ای COMESA ناتوانی صنعت را در ایجاد تنوع نشان می دهد.
از پاسخ دهندگان در شرکت های مورد بررسی پرسیده شد .که Dirinbar چه نسبتی از فروش آنها توسط بزرگترین مشتریان آنها به حساب می آید.
یافتههای 20 شرکتی باربری در اصفهان که پاسخ دادند نشاندهنده. سطح بسیار بالایی از وابستگی با میانگین وزنی 64.25 درصدی از فروشهایی بود که برای بزرگترین مشتری منفرد بود.
بیش از نیمی از فروش تقریباً شماره باربری اصفهان همه شرکت ها توسط بزرگترین مشتری گرفته شده است. سه شرکت نشان دادند که کاملاً به یک مشتری وابسته بودند – اینها عملیات های کوچکتر مورد بررسی هستند.
حتی اشتون پوشاک در مومباسا – یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت .های تولید لباس در کنیا – به شدت باربری در اصفهان به بزرگترین مشتری خود وابسته بود. علیرغم مجموعه ای از مشتریان مهم و تمایل به ایجاد تنوع، 60 درصد از تولید اشتون به بزرگترین مشتری اختصاص یافت .در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.
ماهیت ریشهدار مشکلات وابستگی به یک یا تعداد بسیار محدودی از مشتریان برای سفارشات، بخش مهمی از تصویر صنعتی است .که در شماره باربری اصفهان رشد بیشتر و تأثیرات توسعه اقتصادی گستردهتر آن محدود است.
محدودیت های صنعتی در پایین دست و بالا دست!
برای کاریکاتور کردن چیزها، به نظر میرسد محدودیتهای صنعت پوشاک کنیا نشاندهنده موردی است.
از گیر افتادن آن بین بالادست MNEهای مادر جدید از شرق و مشتریان قدرتمند اما دوردست پایین دست غرب. در بخشهای بعدی، فقدان اثرات سرریز که باربری در اصفهان معمولاً از منابع بالادستی و پاییندستی جاری میشوند، بیشتر توضیح میدهیم.
5. الگوهای کمک از شرکت های مادر، مشتریان، و نمایندگان
بررسی پرسشنامه به دنبال شناسایی انواع کمک هایی بود که مؤسسات از مشتریان خود و شرکت های مادر دریافت می کردند.
از پاسخ دهندگان خواسته شد که از میان یک لیست از پیش تعریف شده. از گزینه ها با نتایج خلاصه شده در جدول انتخاب کنند. در طول کار میدانی، شماره باربری اصفهان برخی از شرکت ها تشخیص دادند.
که از منابع دیگر، از جمله نمایندگان، کارگزاران، و تامین کنندگان نیز در اجرای همتراز کمک دریافت کرده اند. عملکردهای تیکولار
الگوهای کمک مشتریان و شرکت های مادر باربری دراصفهان!
مشاهدات اولیه از جدول تعداد و نسبت بیشتری باربری در اصفهان از مؤسسات مورد بررسی است. که در مقایسه با مؤسساتی که از شرکت های مادر خود کمک دریافت کرده اند از مشتریان خود کمک دریافت کرده اند.
در واقع، برای همه شرکتهای مورد بررسی، مشتریان حداقل نقشی در ارائه کمک داشتند. با این حال، شرکت های مادر تنها نصف احتمال دارد که منبع کمک به مؤسسات مورد بررسی باشند. از مصاحبهها شماره باربری اصفهان ، به نظر میرسد
که این الگوی کمک از سوی شرکتهای مادر به منشأ مالکیت مؤسسات مربوطه مرتبط است. شرکتهای متعلق به شرق دور معمولاً نوعی کمک از شرکتهای مادر خود دریافت میکنند.در ادامه شکل 2شماره باربری اصفهان را مشاهده می کنید.
در حالی که سایر شرکتهای آسیایی شماره باربری اصفهان کمتر احتمال دارد که کمک دریافت کنند.
ثانیا، نه مشتریان و نه شرکتهای مادر بهعنوان منابع کمکی به مؤسسات در صنعت پوشاک کنیا. در رابطه با آموزش نیروی کار، نصب تجهیزات جدید، و ایجاد یا تقویت قابلیتهای طراحی اهمیت ویژهای ندارند.
عدم مشارکت مشتریان و شرکت های مادر در توسعه 320 توسعه جهانی قابلیت های علامت صنعت پوشاک در کنیا یک دلیل خاص برای نگرانی است.
این برخلاف برخی شماره باربری اصفهان از موارد ارتقا در صنعت پوشاک است .که در بخشهای مختلف جهان مانند آمریکای لاتین مورد توجه قرار گرفته است.
آسیای جنوب شرقی در عوض، این تمایل به تأیید شکست عمومی الحاق SSA به شورای همکاری. خلیج فارس برای ارائه ارتقاء صنعتی قابل توجه در اکثر کشورها و بخشهای صنعتی است .
مشاهده سوم از جدول 2 مربوط به تفاوت بین مشتریان و شرکت های مادر به عنوان منابع کمک به شرکت های تولید لباس در کنیا است.
از یک سو، مشتریان بهعنوان منابع باربری در اصفهان کمکی بسیار مهمتر از شرکتهای مادر .در رابطه با طراحی پوشاک برای تولید، کنترل فرآیند، و عرضه مواد نساجی هستند.
مشارکت در شرکت های بزرگ تجاری وشرکت های باربری دراصفهان!
از سوی دیگر، شرکتهای مادر بهعنوان منابع کمکی در رابطه با تنوعبخشی به پایگاههای مشتریان. خرید تجهیزات شماره باربری اصفهان جدید و کمک مالی، مهمتر از مشتریان هستند.
این الگوها غیرمنتظره نیستند. شرکتهای مادر به دلیل گسترش فعالیتهایشان، احتمالاً بهعنوان «اسکنر جهانی» برای شرکتهای وابسته خود .در ارتباط با مشتریان بالقوه، تأمینکنندگان تجهیزات باربری در اصفهان جدید و منابع مالی عمل میکنند.
به طور مشابه، انتظار می رود که مشتریان نقش مهمی در تعیین طراحی لباس و تضمین کیفیت آنها از طریق کمک به کنترل فرآیند و عرضه منسوجات در موسسات کنیا ایفا کنند.
مشاهده نهایی مربوط به نقش شناسایی شده برای سایر بازیگران در زنجیره کالا، از جمله خریداران/نمایندگان و تامین کنندگان است. همانطور که انتظار می رفت، به ندرت به عنوان باربری در اصفهان منابع کمک ذکر شد.
به عنوان مثال، مصاحبه شوندگان پیشنهاد کردند. که نمایندگان شماره باربری اصفهان نقشی در تنوع بخشیدن به پایگاه مشتریان شرکت های مستقر در کنیا داشتند.
توانایی شرکت ها برای تنوع حداقل تا حدی به این واسطه ها بستگی دارد و نه فقط خود مشتریان که ممکن است. به ندرت با Dirinbar عملیات تولیدی خارج از کشور ارتباط مستقیم داشته باشند.
پاسخ دهندگان مصاحبه نشان دادند که شماره باربری اصفهان تامین کنندگان نقشی در نصب و کار تجهیزات جدید ایفا کردند .
مشتریان، شرکت های مادر، و عدم ارتقاء باربری در اصفهان!
یکی از مصاحبهشوندگان از باربری در اصفهان مرکز ترویج سرمایهگذاری کنیا (IPC) پیشنهاد کرد. که سفارشهای مستقیم از مشتریان چندان رایج نبوده و برای نیازمندیهای تخصصی کوچکتر هستند.
مدیران اجرایی مشتریان شرکتهای مستقر در کنیا را بازدید میکنند و به آنها تخصص میدهند. اما اغلب شرایطی دیرین بار را برای صادرات در نظر میگیرند که مانع رشد و توسعه آینده میشود.
سوالات متداول درباره موئسسات و شرکت های باربری در اصفهان:
بررسی موسسه ها برای بازار وخرده فروشی ها چگونه است؟
بیش از 50 درصد برای فروشگاه های وال مارت، بزرگترین خرده فروش در ایالات متحده، تولید می کردند. از دیگر مشتریانی که کارخانه ها برای آنها محصولات تولید می کردند
الگوهای کمک از شرکت های مادر، مشتریان، و نمایندگان باربری چیست؟
بررسی پرسشنامه به دنبال شناسایی انواع کمک هایی بود که مؤسسات از مشتریان خود و شرکت های مادر دریافت می کردند.
مشارکت در شرکت های بزرگ تجاری وشرکت های باربری چگونه است؟
از سوی دیگر، شرکتهای مادر بهعنوان منابع کمکی در رابطه با تنوعبخشی به پایگاههای مشتریان. خرید تجهیزات جدید و کمک مالی، مهمتر از مشتریان هستند.