باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار
عنوان | تعریف عامل ها و مقادیر باربری |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1173 |
مدت زمان مطالعه | 11 دقیقه |
فهرست مطالب
تعریف مقادیر و عامل های موجود در شرکت های باربری
بینش های متفاوت در شرکت های باربری و جابجایی اثاثیه
نتایج بیشتر در مورد رقابت: دیدگاه کاربران
فهرست تصاویر
شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان
تعریف مقادیر و عامل های موجود در شرکت های باربری
مقادیر یعنی در سپس عبارت ضرب شده را برای عامل و حامل داریم. هر عبارت با یکی از 30 سلول ارائه شده در دیرین بار جدول مطابقت دارد.
یک ارزیابی کلی از رقابت پذیری حامل های باربری در اصفهان سریع بار هوایی را می توان. با جمع کردن این دو عبارت را نشان می دهد k انجام داد: به دنبال معادله
(5)، S(ai) = PkwkSk(ai) اولویت کلی جایگزین جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان
این مقادیر کلی در سمت راست ترین ستون dirinbar آورده شده است که نشان دهنده رقابت پذیری نسبی پنج حامل اکسپرس است.
جدول نشان می دهد که رقابتی ترین – با ارزش کلی 0.341 – در میان شرکت های مخابراتی در بازار کره است.
با ارزش 0.220 در رده دوم قرار دارد و پس از آن جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان (0.146) و (0.141) قرار دارند.
توجه داشته باشید باربری در اصفهان که عملکردهای سه پایینی ممکن است. به عنوان یک خوشه از شرکت ها از نظر عملکرد رقابتی در نظر گرفته شوند.
نگاهی دقیق تر به جدول، منابع رقابت پذیری شرکت های مخابراتی را بیشتر نشان می دهد. برای نشان دادن، در حالی که همه شرکتهای خوشه پایین TNT، EMS و UPS عملکرد قابلتوجهی از بالاترین عملکرد DHL در فاکتور بازده اقتصادی داشتهاند. و عملکرد قابل مقایسهای در ضریب راحتی به دست آوردهاند، اما عملکرد بسیار پایینتری دارند.
در هر دو فاکتور سرعت و دقت امتیاز کسب می کند. همانطور که در بالا اشاره شد.با این حال، سرعت باربری در اصفهان و دقت بسیار مهمتر از کارایی اقتصادی و راحتی است.در ادامه شکل1 باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.
در نتیجه، به طور کلی این سه شرکت دارای امتیاز رقابتی بسیار پایین تری نسبت به DHL هستند.
بینش های متفاوت در شرکت های باربری و جابجایی اثاثیه
این بینش جالب قبلی را تأیید می کند جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان که بر اساس ارزیابی کارشناسان از صنعت. کیفیت خدمات نقش مهم تری در انتخاب کاربران حمل و نقل سریع. بار هوایی نسبت به قیمت هایی دارد که آنها دریافت می کنند.
همچنین نشان می دهد. که تمایز محصول نه تنها بین حامل های کره ایEMSو حامل های بین المللی، بلکه بین حامل های بین المللی نیز وجود دارد.
علاوه بر این، این امتیازات رقابتی ممکن است با سهم بازار واقعی شرکتهای مخابراتی در بازار کره مقایسه شود.
رتبه بندی DHL به عنوان یک عملکرد واضح شماره 1 با این واقعیت سازگار است. که DHL تا حد زیادی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان اپراتور غالب در بازار است.
به همین ترتیب، مجریان شمارهFedExنیز به ترتیب رتبه های 2 و 3 در سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.
در حالی که UPS و EMS تقریباً امتیازات رقابتی یکسانی دارند، UPS دو برابر EMS (6٪) سهم بازار را دارد
در ادامه شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.
. این ممکن است با این واقعیت توضیح داده شود که در حالی که UPS تحویل داخلی و بین المللی باربری در اصفهان را انجام می دهد، EMS عمدتاً بر بازار داخلی متمرکز است.
در سال 2000، به عنوان بخشی از تلاشهای خود برای افزایش کیفیت تحویل بسته .از طریق.خدمات پستی کره عملیات مشترکی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را با آغاز کرد که مشتریان را قادر میسازد تا اسناد و محمولههای تا وزن 50 کیلوگرم را از دفاتر پست محلی به یک شبکه بسیار گسترده ارسال کنند..
مقاصد بین المللی باربری در اصفهان از طریق تحویل بین المللی علاوه بر این. از آنجایی که TNT مسئول بخش تحویل بینالمللی این همکاری است، مشتریان میتوانند انتظار افزایش دقت تحویل را داشته باشند.
شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان
و محمولههای خود را بهصورت آنلاین در هر نقطه از این شبکه توسعهیافته ردیابی کنند. نسبت به حامل های سریع جهانی مانند UPS، EMS به عنوان یک اپراتور بازار باقی می ماند.
5. نتایج بیشتر در مورد رقابت: دیدگاه کاربران
تجزیه و تحلیل AHP فوق در مورد اهمیت عامل باربری در اصفهان و رقابت پذیری شرکت ها. بر اساس ارزیابی کارشناسان صنعت از اپراتورهای سریع هوایی است.
علاوه بر ادغامکنندهها، بخش اکسپرس هوایی نیز شامل واسطههایی مانند شرکتهای حملونقل و حمل و نقل است.
در ابتدا نماینده فروش خطوط هوایی، حمل و نقلها به واسطهها/اپراتورهای شخص ثالث تبدیل شدند.
که با فرستندهها قرارداد میبندند جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان و ممکن است حملونقل محموله را بیشتر هماهنگ و مدیریت کنند.
بنابراین، شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل “کاربران” خدمات اکسپرس هوایی هستند. ارزیابی اهمیت عامل و رقابت پذیری حامل ها از دیدگاه این کاربران به همان اندازه مهم است. این همچنین ممکن است به شخص اجازه دهد تا اختلافات ارزیابی را، در صورت وجود، بین کاربران و کارشناسان مقایسه کند.
برای این منظور، در یک نظرسنجی سوم، در مجموع 300 پرسشنامه، با 100 پرسشنامه برای هر یک از سه گروه کاربری هدف. یعنی شرکت های حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل داخلی و شرکت های حمل و نقل خارجی، تهیه شد.
از آنها خواسته شد تا ارزیابی های خود را در مورد اهمیت 26 ویژگی خدمات فهرست شده. در جدول جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان عملکرد هر یک ارائه کنند.
- Park و همکاران. / تحقیق باربری در اصفهان حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 321–334 327
حامل فردی ارزشیابی دارای توزیع امتیازی از 1 تا 10 است که 1 کمترین اهمیت و 10 مهمترین است.
این نظرسنجی در مدت جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان سه هفته، از 5 اکتبر 2005 آغاز شد. از 300 پرسشنامه، 245 پاسخ با موفقیت جمع آوری شد.دیرین بار که میزان تکمیل بالای 81.7٪ را نشان می دهد.
توزیع کاربران از 245 پرسشنامه تکمیل شده به ترتیب:
40.8٪، 26.1٪ و 33.1٪ برای شرکت های حمل و نقل. شرکت های dirinbar حمل و نقل داخلی و شرکت های حمل و نقل خارجی است.
ویلی بنابراین به نظر نمی رسد تمرکز قابل توجهی در یک گروه مشتری خاص وجود داشته باشد. نتایج نظرسنجی باربری در اصفهان در جدول آورده شده است.
سوالات متداول درباره عامل های مهم در باربری ها
تعریف مقادیر و عامل های موجود در شرکت های باربری چیست؟
مقادیر یعنی در سپس عبارت ضرب شده را برای عامل و حامل داریم. هر عبارت با یکی از 30 سلول ارائه شده در جدول مطابقت دارد.
بینش های متفاوت در شرکت های باربری و جابجایی اثاثیه چیست؟
بر اساس ارزیابی کارشناسان از صنعت. کیفیت خدمات نقش مهم تری در انتخاب کاربران حمل و نقل سریع. بار هوایی نسبت به قیمت هایی دارد که آنها دریافت می کنند.
نتایج بیشتر در مورد رقابت در باره باربری ها وعامل هاچیست؟
علاوه بر ادغامکنندهها، بخش اکسپرس هوایی نیز شامل واسطههایی مانند شرکتهای حملونقل و حمل و نقل است