حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

عنوان حمل و نقل اثاثیه منزل
نویسنده آرزو بیدمال
دپارتمان اوج شید
زمان مطالعه 10 دقیقه
تعداد کلمات 1028

فهرست مطالب

حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان و اهمیت حمل و نقل

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان و نکات مهم حین باربری

موارد مهم قبل از حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

گزینه های مهم هنگام بسته بندی وسایل منزل هنگام باربری

فهرست تصاویر

شکل 1: حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان و اهمیت حمل و نقل

موارد مربوط به دیرین بار بارگیری پالت (مانند در دسترس بودن پالت ها، محدودیت اندازه، شکل و وزن آنها). شرکت هواپیمایی (مانند در دسترس بودن خطوط هوایی و الگوی هزینه متفاوت آنها). مشتریان (مانند مشخصات و برنامه حمل و نقل). مشکل بارگیری بار هوایی (ACLP) پیچیده تر از BPP است. در BPP، معمولاً همه حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان سطل ها یا ظروف یکسان هستند. دارای شکل های مستطیلی با مشخصات مشابه هستند. مانند ابعاد سطل، حداکثر و حداقل وزن مجاز برای بارگیری، سطح پایه، حداکثر نسبت وزن به حجم و غیره. از طرف دیگر، در ACLP ، پالت ها دارای اندازه ، شکل و مشخصات دیگر هستند.

این مقاله یک سیستم پشتیبانی  تصمیم دو فازی را بر اساس الگوریتم تولید یک راه‌حل بهینه برای ACLP ارائه می‌کند. در مرحله اول، تنها محدودیت‌های اصلی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مربوط به حجم موجود وزن ناخالص مجاز در نظر گرفته می‌شوند. تا با استفاده از برنامه‌ریزی خطی (LP) مسئله را مدل‌سازی کنیم. این فرصتی را برای محاسبه مرز پایین جهانی حداقل هزینه و بر این اساس انتخاب پالت ها فراهم می کند. در مرحله دوم، یک اکتشافی تکراری عمومی برای بارگیری جعبه‌های محموله بر روی پالت‌های انتخاب شده توسعه داده می‌شود. در این مرحله محدودیت های مربوط به شکل سه بعدی پالت ها. حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان سایر مشکلات مربوط به زمان واقعی نیز برای ایجاد الگوی بارگیری جعبه های بار روی پالت ها در نظر گرفته می شود. شکل 1: حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده نمایید.

حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

شکل 1: حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان و نکات مهم حین باربری

اکتشافی به طور مکرر برای دستیابی به راه حلی که دارای انحراف کمتر از هزینه کران پایین جهانی تعیین شده. در فاز اول با استفاده از LP است، پیشرفت می کند. سهم عمده این مقاله ایجاد یک اکتشافی برای بارگذاری سه بعدی پالت های غیریکسان، با شکل نامنظم چند پالت است. اکتشافی پیشنهادی به طور همزمان تمام پالت های موجود با در نظر گرفتن تمام محدودیت های ACLP بارگذاری می کند. سیستم پشتیبانی تصمیم بر اساس اکتشافی برای مطالعه موردی واقعی تایید شده است. مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است: بخش 2 ادبیات موجود در بسته بندی سطل زباله و مشکلات بارگیری محموله را ارائه می کند.

بخش 3 مرور کلی ACLP را مورد بحث قرار می دهد. dirinbar بخش 4 و 5 2 مرحله سیستم پشتیبانی تصمیم پیشنهادی را به طور جداگانه مورد بحث قرار می دهد. پیاده سازی سیستم پیشنهادی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان و نتایج به دست آمده از طریق مطالعه موردی در بخش 6 خلاصه شده است. در نهایت در بخش 7، نکات پایانی ارائه شده است.

 موارد مهم قبل از حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان کاربردهای متعدد BPP از دیرباز مورد توجه محققان بوده است. اکثر محققین با در نظر گرفتن مشکل 1D-BPP تا 3D-BPP، مشکل بارگیری کانتینر، بسته بندی نوار، مشکل بسته بندی گیوتین، حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مشکل بارگیری کانتینر کوله پشتی و غیره به این مشکل از دیدگاه های مختلف پرداخته اند. جورج و رابینسون (1980) برای اولین بار مسئله بارگذاری کانتینر سه بعدی را مطالعه کردند و یک اکتشافی برای بارگیری جعبه های غیر یکسان در یک کانتینر با استفاده از رویکرد دیوارسازی ارائه کردند. برای بسته بندی یک ظرف واحد با کارتون های یک اندازه ، جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان هان ، نات و اگبلو (1989) یک روش ابتکاری ارائه دادند که با تشکیل لایه های L شکل و حداکثر استفاده از طول لبه ظرف ، استفاده از فضا را بهینه می کند.

بیشوف و ماریوت (1990) چندین روش اکتشافی بارگذاری کانتینر را پیشنهاد کردند و عملکرد آنها را برحسب طول کانتینر مورد نیاز برای بسته بندی تمام جعبه های داده شده ارزیابی کردند. مرور ادبیات در مورد مشکلات بسته بندی سطل در Dowsland (1991) موجود است. نگارنده در حین بررسی به این نکته اشاره کرده است که یک الگوریتم جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان باید کلی باشد و در موقعیت های مختلف قابل اعمال باشد. این نیاز به مجموعه‌ای از قوانین/ الگوریتم برای بسته‌بندی کارآمد بدون تلاش‌های محاسباتی بیش از حد جامع دارد. مقاله مروری دیگری در مورد مشکلات بسته بندی توسط داسلند و داسلند (1992) ارائه شد. در این مقاله، تمرکز بر روی 3D-BPP است. شکل 2: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به دقت نمایید.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | دیرین بار | dirinbar

شکل 2: جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

گزینه های مهم هنگام بسته بندی وسایل منزل هنگام باربری

لوونی (1992) رویکردی حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را برای بارگذاری کانتینر با ساختن لایه به لایه در جهت افقی به جای رویکرد دیوارسازی در جهت عمودی ارائه کردند. به طور مشابه، بیشوف، جانتز و راتکلیف (1995) یک الگوریتم اکتشافی برای بارگذاری پالت ارائه کردند.

به طوری که یک حد ارتفاع بارگذاری معین نباید از آن تجاوز کند. dirinbar نویسندگان روش ایجاد لایه پایه را برای بارگیری پالت ها روی هم قرار دادند. این رویکرد تشکیل لایه دیرین بار ممکن است زمانی مفید باشد که انواع جعبه‌های بار (کلاس‌ها) مختلف کمتر باشد اما مقدار کل هر نوع (کلاس) جعبه بیشتر باشد. هنگامی که انواع جعبه ها بیشتر و تعداد هر نوع جعبه بسیار کمتر است، ممکن است تشکیل لایه ها بر روی دیگری دشوار باشد، جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان بدون اینکه فضای خالی بین لایه ها / جعبه ها وجود داشته باشد. در بارگیری بار هوایی، پالت ها دیواره های جانبی برای پشتیبانی ندارند. از این رو فضای خالی نباید بین لایه های c وجود داشته باشد.