اسباب کشی منزل در اصفهان | اسباب کشی منزل دراصفهان | دیرین بار  | dirinbar

عنوان اسباب کشی به انگلیسی
دپارتمان اوج شید
نویسنده زهره شهرنازکیان
تعداد کلمات 1072
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست شکل ها:

شکل 1 اسباب کشی منزل در اصفهان

شکل 2 اسباب کشی منزل دراصفهان

واژه ی اثاث کشی و یا انتقال وسایل به 6 زبان مختلف

در ابتدای مقاله ی اسباب کشی منزل در اصفهان، می خواهیم  کلمه اسباب کشی را به زبان های مختلف بیاوریم.

اسباب کشی به زبان انگلیسی: moving و یا  move relocation

اسباب کشی به زبان اسپانیایی: Moviente  و یا  موینته

اسباب کشی به زبان عربی: متحرک

اسباب کشی به زبان ارمنی: Sharzhvel  و یا  شارژول

اسباب کشی به زبان چینی:  Yídòng و یا ییدونگ

اسباب کشی به زبان فرانسوی:  En mouvement و یا  آن مووغا

چندین دلیل اثاث کشی کردن به کشور های خارج

بعضی از افراد به صورت همیشگی یا زودگذر اسباب کشی منزل دراصفهان و یا  به کشورهای خارج اثاث کشی میکنند. همچنین برخی از کمپانی های بزرگ نیروهای خود را بخاطر انجام کارشان به خارج از کشور منتقل می کنند. گاهی انسان هایی که دارای مهارت به خصوصی هستند، برای یافتن شغل به یکی از کشورهای خارج مهاجرت می کنند. مهاجرت نیزبه دلایل متفاوتی انجام می شود. بعضی افراد به دلیل ادامه ی تحصیل یا تغییر شغل خود مهاجرت می کنند. همچنین بعضی از افراد به دلیل علاقه و موضوعات مالی مهاجرت می کنند.

اثاث کشی و انتقال وسایل به خارج از کشور

برخی عوامل اساسی موجود هستند که برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، اهمیت دارد. یکی از این عوامل این است که با اطمینان خاطر وسایل خود را به شرکت معتبر حمل بار بسپارند. تا در طول راه اتفاق ناخوشایندی برای وسایلشان نیفتد. یکی از دغدغه افرادی که میخواهند به خارج از کشور نقل مکان کنند. و یا اسباب کشی منزل دراصفهان انجام بدهند، انتقال وسایل آن ها به مقصد است.

برای اطلاعات بیشتر درمورد اثاث کشی به خارج می توانید به سایت دیرین بار ( dirinbar ) مراجعه بکنید.

سرویس های معتبر حمل وسایل به خارج از کشور

سرویس های خدماتی اسباب کشی منزل در اصفهان  و حمل بار را به دو دسته ی عمده بخش بندی کنیم:

وسایل مخصوص به اداره و یا تجارت به خارج از کشور

وسایل شخصی و مربوط به منزل به خارج از کشور

3 راه انتقال وسایل و بار به خارج از کشور

  1. انتقال هوایی وسایل
  2. انتقال زمینی وسایل
  3. انتقال دریایی وسایل

انتقال هوایی وسایل و اثاثیه منزل به کشور مقصد

اگر تاجر هستید حتما از هواپیماهای عظیم الجثه مانند شکل 1 اسباب کشی منزل در اصفهان برای انتقال استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید وسایل شخصی خود را انتقال بدهید از هواپیماهای متداول و عادی استفاده کنید. جابجایی اثاث به خارج از کشور بصورت هوایی یکی از روش های مقرون به صرفه محسوب می شود.

انتقال زمینی وسایل و اثاثیه منزل به کشور مقصد

اگر قصد دارید به کشور های همسایه ایران مانند عراق یا ترکیه مهاجرت کنید، روش زمینی بهترین روش می باشد.

در صورتی که وسایل شما مانند شکل 2 اسباب کشی منزل دراصفهان خیلی زیاد باشد این روش مناسب است. اما اگر وسایل کمی دارید، انتقال هوایی هم از نظر سرعت بهتر است. و هم از نظر هزینه انتخاب بهتری برای اسباب کشی منزل در اصفهان است.

انتقال دریایی وسایل و اثاثیه منزل به کشور مقصد

اغلب افرادی که اهل تجارت و یا عضوی از شرکت بازرگانی هستند، این راه را برای انتقال وسایل انتخاب میکنند. در این روش، وسایل کارتن بندی شده داخل کانتینرها قرار میگیرند و به وسیله ی کشتی باری انتقال انجام میشود.

پیشنهاد دیرین بار به شما، انتقال هوایی است که بهترین روش جابجایی وسایل به خارج از کشور است. اکثر افراد نیز برای انتقال وسایل خود از این روش استفاده می کنند.

اسباب کشی منزل در اصفهان | دیرین بار

شکل 1 اسباب کشی منزل در اصفهان

دلیل استفاده از انتقال وسایل و اثاثیه به صورت هوایی

اساسی ترین دلیل بهره بردن از انتقال هوایی وسایل، سرعت بالای جابجایی است. اسباب کشی منزل دراصفهان  و انتقال وسایل به صورت هوایی آسان تر از همه ی روش هاست. به عنوان مثال، انتقال وسایل بصورت دریایی چندین ماه طول می کشد.

البته انتقال وسایل به صورت هوایی هزینه زیادی به همراه دارد. که موجب میشود که افراد تعدادی از وسایل خود را به فروش برسانند و تعداد محدودی را منتقل بکنند. حتی اگر موجب شوند که در مقصد مجبور به خرید وسایل و اثاثیه نو بشوند. اما کلا انتقال وسایل با تعداد کم بصورت هوایی از لحاظ هزینه مناسبترین گزینه است.

چند نکته ی قابل توجه برای انتقال هوایی وسایل

یک اصل امنیتی برای جابجایی هوایی وسایل و اسباب کشی منزل در اصفهان ، کارتن بندی حرفه ای وسایل میباشد. در این گونه جابجایی ها، کارتن بندی بصورت فردی پیشنهاد نمی شود چون ممکن است باعث ایجاد مشکل شود.

اقدامات شرکت های معتبر حمل و جابجایی بین المللی

شرکت های معتبر حمل و جابجایی بین المللی، همه وسایل را بصورت حرفه ای کارتن بندی می کنند. همه ی کارتن ها را یک جا جمع آوری می کنند تا جابجایی آن ها  آسان تر شود. برای جلوگیری از خطرات، تمامی وسایل را در جعبه ضد آب نگهداری میکنند و آنان را با چسب محکم میکنند. در ضمن، پیش از بارگیری در هواپیما و همچنین در مقصد، وسایل، اسکن می شوند. علاوه بر این ها با توجه به گمرک محل مقصد، بقیه ی کارهای امنیتی انجام می شود.

اسباب کشی منزل دراصفهان | dirinbar

شکل 2 اسباب کشی منزل دراصفهان

زمان تحویل دادن اسباب اثاثیه ها به مقصد مورد نظر

زمان جمع آوری وسایل اسباب کشی منزل دراصفهان تا تحویل آن ها. و یا جابجایی وسایل به کشور مقصد نهایتا باید دو هفته شود. وسایل شما ابتدا در گمرک کشور محل تولدتان و سپس در کشور مقصدتان بررسی می شود. بنابراین ممکن است تحویل وسایلتان به تاخیر بیفتد. dirinbar

۳ روش حمل اثاثیه به خارج از کشور چیست؟

روش های:زمینی-هوایی-دریایی

اثاثیه ما حدودا چه زمانی به کشور مقصد مورد نظرمان میرسد؟

حدود دو هفته

بهترین روش برای حمل اثاثیه چیست؟

انتقال اثاث بصورت هوایی