باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار
عنوان | مرکز توزیع و تصمیم سفارش کراس داکینگ |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 920 |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب
تصمیم سفارش در سیستم کراس داکینگ!
مرکز توزیع در سیستم های کراس داکینگ!
کراس داکینگ قبل از توزیع توسط باربری در اصفهان!
کراس داکینگ پس از توزیع در باربری در اصفهان !
فهرست تصاویر
شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
تصمیم سفارش در سیستم کراس داکینگ!
این بخش به ترتیب تصمیم خرده فروش را برای سیستم های DC، Pre-C و Post-C تجزیه و تحلیل می کند. تجزیه و تحلیل سیستم DC دیرین بار به عنوان معیاری برای باربری در اصفهان مقایسه با کراس داک است.
فرآیندهای تصمیم گیری حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان برای سه مورد برای استخراج مجموع Dirinbar هزینه نگهداری موجودی. مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات در DC (یا کراس داک) در هر دوره تجزیه و تحلیل می شود.
مرکز توزیع در سیستم های کراس داکینگ!
برای سیستم DC، هم فروشگاههای DC و هم فروشگاههای خردهفروشی منفرد از یک سیاست بازبینی دورهای برای تکمیل موجودی استفاده میکنند.
در هر دوره، DC به تامین کننده سفارش می دهد تا موجودی خود را دوباره پر کند. باربری در اصفهان در حالی که هر فروشگاه خرده فروشی هر دوره یک سفارش به DC می دهد.
سپس کالاهای تامینکنندهها حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان ابتدا تخلیه میشوند. و به محض رسیدن در DC ذخیره میشوند و سفارش را برآورده میکنند.
از فروشگاه ها بعدا فروشگاه j با تقاضای Dsjt در دوره t ðj ¼ 1 مواجه است. 2 . . . ; nÞ.
با در نظر گرفتن هزینه نگهداری چرخه موجودی در DC و فروشگاه ها، هزینه عملیات در DC، نگهداری موجودی مورد. انتظار حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان سیستم خرده فروشی و هزینه جریمه برای مازاد و کم موجودی.به عنوان t ! 1 به صورت 2 بیان می شود
2 لطفاً برای استخراج هزینه باربری در اصفهان مورد انتظار سیستم DC به پیوست A مراجعه کنید.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.
848 H. Yan, S.-l. تانگ / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 843-859
ایکس جایی که 0 ایجت ایجت ایجت
کراس داکینگ قبل از توزیع توسط باربری در اصفهان!
با Pre-C، هیچ موردی در کراس داک ذخیره نمی شود. همانطور که در بخش 3 توضیح داده شد. در هر دوره، هر فروشگاه خردهفروشی تقریباً مستقل عمل میکند و خردهفروش تنها مسئولیت ارسال مجموع سفارشهای فروشگاهها را به تامینکننده.
توزیع کالاهای سفارشداده شده حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان هر فروشگاه در کراس داک را بر عهده میگیرد. بنابراین می توان در نظر گرفت که فروشگاه های خرده فروشی کالاها را مستقیماً پس از دوره های l1 þ l2 از تامین کننده دریافت می کنند.
خردهفروش باربری در اصفهان فقط باید سفارشهای دریافتی را اضافه کرده و به تامینکننده ارسال کند.
مشابه (A.1) در ضمیمه A، میتوانیم هزینه مورد انتظار فروشگاه j را در دوره t þ l1 þ l2 þ 1 با جایگزین کردن l1 بدست آوریم.
با lجایی که ks ¼ U 1 ps ; U تابع توزیع نرمال حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان استاندارد است.
سپس هزینه نگهداری موجودی و جریمه مورد انتظار سیستم خرده فروشی.و هزینه عملیات در کراس داک برای Pre-C در هر دوره، به عنوان t ! 1 به صورت بیان می شود.
کراس داکینگ پس از توزیع در باربری در اصفهان !
با Post-C، در پایان دوره t، خردهفروش یک خطمشی سفارش باربری در اصفهان متمرکز را به کار میگیرد. که مستلزم تصمیمگیری در مورد سفارش سیستم به سطح بالا با توجه به خواستههای فروشگاهها و ثبت سفارش به تامینکننده است.در ادامه شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.
کالاها در ابتدای دوره t þ l2 þ 1 به کراس داک می رسند. با رسیدن آنها، تخصیص سفارش سیستمی بین فروشگاه ها بر اساس تقاضای تحقق یافته و آتی هر فروشگاه انجام می شود. با این حال، این حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان به هزینه عملیات بیشتر نیاز دارد.
شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
کراس داک در مقایسه با Pre-C. کالاها حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کراس داک به فروشگاه های فردی در ابتدای دوره حرکت می کنند.
t þ l 2 þ 1، و در ابتدای دوره t þ l 1 þ l 2 þ 1 به فروشگاه ها می رسد.
هدف تصمیم گیری در مورد ترتیب سیستم به سطح It 2 و سپس به دست آوردن. تقریبی برای میانگین هزینه باربری در اصفهان سیستم خرده فروشی تقاضای فروشگاه
j از دوره t þ 1 تا t þ l2 را می توان به صورت زیر بیان کرد: qi!# ð4:4Þ
Djtsl2 ¼ Djis ¼ 1 1 q “d ð1 qiÞ þ qð1 ql2 ÞDjts # þ “ltþl2 þ1 k
هنگامی که کالاهای سفارش داده شده حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان دوره t با تامین کننده. Dirinbar در پایان دوره t þ l2 به کراس داک می رسند.
تقاضای همه فروشگاه ها که در طول دوره t þ 1 تا t þ l2 که با P1 ¼ jn¼ 1Djtsl2 مشخص شده است. باربری در اصفهان ابتدا باید توسط سیستم اختراع برآورده شود.
موقعیت IsysC2. I0 ¼ IsysC2 P 1 ¼ IsysC2 n Dsl2 را نشان می دهیم و اجازه دهید. IsC2 مقدار اختصاص داده شده دیرین بار برای ذخیره j را نشان دهد.
سوالات متداول درباره سیستم کراس داکینگ
تصمیم سفارش در سیستم کراس داکینگ چیست؟
این بخش به ترتیب تصمیم خرده فروش را برای سیستم های DC، Pre-C و Post-C تجزیه و تحلیل می کند
مرکز توزیع در سیستم های کراس داکینگ چیست؟
برای سیستم DC، هم فروشگاههای DC و هم فروشگاههای خردهفروشی منفرد از یک سیاست بازبینی دورهای برای تکمیل موجودی استفاده میکنند.
کراس داکینگ پس از توزیع در باربری در اصفهان کدام است؟
خردهفروش یک خطمشی سفارش متمرکز را به کار میگیرد. که مستلزم تصمیمگیری در مورد سفارش سیستم به سطح بالا با توجه به خواستههای فروشگاهها و ثبت سفارش به تامینکننده است.