باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار
عنوان | سیستم کراس داکینگ |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 1180 |
مدت زمان مطالعه | 11 دقیقه |
فهرست مطالب
استفاده ازسیستم کراس داکینگ در باربری در اصفهان!
سیستم کراس داک شامل یک کراس داک و N-store!
چارچوب مدل سازی در کراس داکینگ باربری در اصفهان
فرآیندهای سفارش را برای سه مورد توصیف میکنیم:
فهرست تصاویر
شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان
استفاده ازسیستم کراس داکینگ در باربری در اصفهان!
ما نشان میدهیم که عملکرد سیستم Pre-C، که اغلب در عمل اعمال میشود، بهتر از سیستم DC در شرایط خاص است. اما نه لزوما در همه موقعیتها دیرین بار به طور خاص ، با زمان کوتاهی از عرضه کننده. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به کراس داک و عدم اطمینان کم تقاضا، Pre-C می تواند از سیستم DC بهتر عمل کند.
Pre-C به کالاهای عرضهکننده امکان میدهد باربری در اصفهان با کمترین تاخیر از کراس داک عبور کرده و موجودی را کاهش دهد. با این حال، در مقایسه با سیستم DC، Pre-C از مزایای ادغام ریسک Dirinbarدر طول زمان عرضه برخوردار نیست.
اینکه آیا خردهفروش میتواند از Pre-C بهرهمند شود یا نه، بستگی زیادی به مقادیر پارامترهایی دارد. مانند زمان تحویل و تغییرپذیری تقاضا. Post-C می تواند تا حد زیادی ضعف Pre-C را در جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مورد ادغام ریسک کاهش دهد.
در حالی که باربری در اصفهان ضرر هزینه های عملیات بالاتر در کراس داک است. برتری Post-C به محیط کسب و کار از جمله هزینه اضافی صرف شده .در کراس داک، تغییرپذیری تقاضا، هزینه موجودی واحد بستگی دارد.
سیستم کراس داک شامل یک کراس داک و N-store!
846 H. Yan, S.-l. تانگ / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 843-859
شکل 1 فرآیند کراس داکینگ (یا سیستم DC) را نشان می دهد. ما فرض میکنیم جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان که تقاضای هر فروشگاه خردهفروشی بین دو دوره مجاور همبستگی دارد. در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.(فرایند خودرگرسیون ساده)، در حالی که تقاضاهای بین دو فروشگاه مستقل و با پارامترهای فرآیند یکسان هستند.
برای نشان دادن تأثیرات عملیات اتصال متقابل، مدلهای تحلیلی برای سه استراتژی توزیع ساخته شدهاند
: DC، Pre-C و Post-C
این استراتژیها از نظر میانگین هزینه باربری در اصفهان برای سیستم خردهفروشی، از جمله هزینه نگهداری برای انبار مازاد .و سیکل و هزینه جریمه برای سفارش پسانداز، و هزینه عملیات در کراس داک، به صورت جفتی مقایسه میشوند.
عواملی که تأثیر زیادی بر ترجیح کراس داک دارند مورد مطالعه قرار می گیرند. نتایج ما نشان میدهد که جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به شدت به محیط کسبوکار. از جمله واریانس تقاضا، هزینه نگهداری واحد، زمان سررسید، تعداد فروشگاهها و الگوی بهموقع تقاضا بستگی دارد.بقیه مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است.
بخش 3 چارچوب مدلی را برای باربری در اصفهان یک سیستم خردهفروش ارائه میکند. که شامل یک کراس داک یا یک مرکز توزیع و چندین فروشگاه است که توسط یک تامینکننده خارجی ارائه میشود. بخش 4 تصمیم خرده فروش را برای سفارش (به ترتیب با DC، Pre-C و Post-C) تجزیه و تحلیل می کند.
ما مدل هایی از بهینه سفارش تا سطح و میانگین سنی هزینه موجودی برای سیستم خرده فروشی می سازیم. در بخش 5، سه استراتژی توزیع جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان که در بالا توضیح داده شد. به صورت جفتی با هم مقایسه و تجزیه و تحلیل می شوند. و مناسب بودن کراس داکینگ و بینش مدیریتی آن مورد بحث قرار می گیرد. در ادامه شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.
بخش 6 آزمایشهای عددی را باربری در اصفهان انجام میدهد. و تأثیرات هزینه نگهداری واحد و ضریب همبستگی خودکار q را بر روی اتصال متقابل مطالعه میکند. بخش 7 پیامدهای مدیریتی برای کراس داکینگ را مورد بحث قرار می دهد و تحقیق را به پایان می رساند.
شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان
چارچوب مدل سازی در کراس داکینگ باربری در اصفهان
یک کراس داک (یا DC) را در نظر بگیرید که در یک شهر مصرف کننده یا تجاری اصلی قرار دارد. و به چندین فروشگاه خرده فروشی منطقه ای خدمات ارائه می دهد. کالاهای هر تامین کننده در حجم زیاد به کراس داک (یا DC) می رسد. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان سپس به فروشگاه های خرده فروشی اختصاص می یابد.
هر فروشگاه خرده فروشی از خط مشی بررسی دوره ای استفاده می کند. ما فرض میکنیم که برای تولید و حمل و نقل از تامینکننده خارجی به کراس داک (یا DC)، l2 دوره طول میکشد. و تحویل باربری در اصفهان از کراس داک (یا DC) به n فروشگاه خردهفروشی، l1 دوره طول میکشد.
تقاضای جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان یک کالا در هر فروشگاه خردهفروشی رخ میدهد. و فرآیند تقاضا یک فرآیند AR (1) خودبازگشتی ساده است. (به کان، 1987؛ لی و همکاران، 1997؛ لی و وانگ، 2000 مراجعه کنید). تقاضاها در سراسر فروشگاه ها مستقل هستند.
Dsjt را به عنوان تقاضای فروشگاه خرده فروشی j در دوره t مشخص کنید. جایی کهDjts ¼ d þ qDjsðt 1Þ þ ljt : ð3:1Þq یک ثابت رضایت بخش 0 6 q < 1 است. و باربری در اصفهان نشان دهنده رابطه وابستگی Djts به Djs t 1 Þ است. d میانگین Djts است وقتی q 0 باشد.
ðو ljt از توزیع مستقل و نرمال یکسان با میانگین صفر و واریانس r2 پیروی می کند. تقاضای هر فروشگاهی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان با پارامترهای یکسان است، یعنی d; q و r. مشابه مفروضات لی و همکاران. (1997)، فرض می کنیم که r به طور قابل توجهی کوچکتر از d است تا احتمال تقاضای منفی را نادیده بگیرد.
فرآیندهای سفارش را برای سه مورد توصیف میکنیم:
سیستمهای DC، Pre-C و Post-C.با سیستم DC، کالاهای تامینکننده ابتدا در DC تخلیه و ذخیره میشوند. و بعداً باربری در اصفهان خواستههای فروشگاهها را برآورده میکنند. توالی رویدادها در دوره t به شرح زیر است.
فروشگاه خرده فروشی j ðj ¼ 1; 2 . . . ; nÞ Dsjt تقاضای خود را مشاهده می کند و آن را با موجودی موجود برآورده می کند.
در حالی که جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان تقاضای برآورده نشده در صورت خارج شدن از دستور، مجدداً سفارش داده می شود. سپس فروشگاه در مورد Isjt تا سطح خود تصمیم می گیرد و سفارشی به اندازه Qsjt به DC برای تکمیل موجودی آن در پایان دوره t می دهد.
DC با دریافت سفارشها از فروشگاهها، آنها را در صورتی انجام میدهد که موجودی آن بتواند تمام سفارشهای فروشگاهها را برآورده کند. در غیر این صورت، اگر خارج از دستور در DC رخ دهد. آنگاه باربری در اصفهان تخصیص موقعیت موجودی طبقه ای 1 بین فروشگاه ها انجام خواهد شد.
برای به حداقل رساندن هزینه موجودی مورد انتظار فروشگاه ها. باربری در اصفهان فروشگاه سفارش را در ابتدای دوره t þ l1 þ 1 دریافت می کند.
در نهایت، پس از مشاهده تقاضای خود جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان یعنی سفارشات فروشگاه هاو دیرین بار، DC تصمیم می گیرد .تا سفارش خود را به صورت سطح بالا انجام دهد تا مازاد موجودی مورد انتظار را به حداقل برساند. – هزینه موجودی، و سفارش را به تامین کننده می دهد. DC این سفارش را از تامین کننده Dirinbar در دوره l2 دریافت خواهد کرد.
سوالات متداول درباره سیستم کراس داکینگ درباربری:
دلیل استفاده ازسیستم کراس داکینگ در باربری در اصفهان؟
ما نشان میدهیم که عملکرد سیستم Pre-C، که اغلب در عمل اعمال میشود، بهتر از سیستم DC در شرایط خاص است
تأثیرات عملیات اتصال متقابل، تحلیلی استراتژی توزیع ساخته شدهاند؟
این استراتژیها از نظر میانگین هزینه برای سیستم خردهفروشی، از جمله هزینه نگهداری برای انبار مازاد .و سیکل و هزینه جریمه برای سفارش پساندازمقایسه میشود.
مدل سازی در کراس داکینگ باربری در اصفهان چیست؟
یک کراس داک (یا DC) را در نظر بگیرید که در یک شهر مصرف کننده یا تجاری اصلی قرار دارد. و به چندین فروشگاه خرده فروشی منطقه ای خدمات ارائه می دهد