باز کردن میز بیلیارد توسط دیرین بار - قیمت اسباب کشی در اصفهان

قیمت اسباب کشی در اصفهان $ و نکات حمل میز بیلیارد!

قیمت اسباب کشی در اصفهان مسئله مهمی است. میز بیلیارد یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی است که می توانید در خانه داشته باشید. اما میز بیلیارد نیز یکی از سنگین ترین و حجیم ترین وسایل متحرک است که برای نگهداری در حین حرکت مناسب نیست. میزهای بیلیارد می توانند وزن زیادی داشته باشند. این بدان معنی است که اقدامات مناسب برای انتقال این اقلام از یک مکان به مکان دیگر مهم است.

آیا باید بدانید که چگونه میز بیلیارد را جابجا کنید؟ راهنمای گام به گام زیر به شما کمک می کند میز بیلیارد خود را به خانه جدید منتقل کنید. اگرچه ممکن است استخدام تیمی از حمل اثاثیه منزل در اصفهان حرفه ای مفید باشد و از آسیب های بدنی و مالی جلوگیری کند.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 نحوه جابجایی صحیح میز بیلیارد

حمل اثاثیه منزل 2 حمل ایمن و بدون آسیب میز بیلیارد

حمل اثاثیه منزل 3 باز کردن میز بیلیارد توسط دیرین بار

عنوان قیمت اسباب کشی در اصفهان
نویسنده یلدا خطایی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1664 کلمه
زمان مطالعه 15  دقیقه

 

لوازم حرکت میز بیلیارد و کاهش قیمت اسباب کشی در اصفهان

به یاد داشته باشید که میز بیلیارد را قبل از جابجایی آن جدا کنید. این مرحله جابجایی کامیون را در داخل خانه و داخل و خارج آسان تر می کند. برای جدا کردن و حمل و نقل میز بیلیارد، ابزار و مواد زیر را توصیه می کنیم:

  • متر نواری
  • مته برقی
  • پیچ گوشتی با تیغه تخت
  • ابزارهای برش مانند قیچی
  • منگنه ای که می تواند آستر نمدی را جدا کند
  • آچار سوکت
  • روکش حبابی و پتوهای متحرک برای ایمن نگه داشتن میز بیلیارد در حین حرکت

در این قسمت به تصویر حمل اثاثیه منزل 1 دقت کنید.

مراحل نحوه جابجایی میز بیلیارد و کاهش قیمت اسباب کشی در اصفهان

دروازه ها و مسیرهای دیگر را اندازه گیری کنید

قبل از برچیدن میز بیلیارد، باید بفهمید که چقدر فضای لازم برای جابجایی میز به داخل و خارج از خانه بدون آسیب رساندن به آن دارید. می‌توانید از یک متر برای اندازه‌گیری در، راهرو یا پله‌هایی که میز بیلی‌تان نیاز به عبور از آن‌ها داشته باشد، استفاده کنید. نکته حرفه ای: تمام لبه های تیز میز بیلیارد را با یک ضربه گیر فوم کوچک یا پارچه نرم بپوشانید تا از آسیب دیدن دیوارها و درها جلوگیری کنید.

حمل اثاثیه منزل 1 نحوه جابجایی صحیح میز بیلیارد

نحوه جابجایی صحیح میز بیلیارد - قیمت اسباب کشی در اصفهان

نحوه جابجایی صحیح میز بیلیارد – قیمت اسباب کشی در اصفهان – دیرین بار

شروع جداسازی میز بیلیارد با توجه به قیمت اسباب کشی در اصفهان

مرحله بعدی جدا کردن میز بیلیارد است که حمل و نقل آن را در هر مکانی آسان می کند. اصلاً قرار نیست میز بیلیارد بدون جداسازی جابجا شود.

برخی از قطعاتی که باید جدا شوند عبارتند از:

  • پایه های میز
  • ریل
  • سنگ لوح
  • نمد

پس از برچیدن، باید میز بیلیارد را در محل جدید سرهم کنید.

تمام قسمت های حیاتی آن را هنگام حمل حذف کنید

اولین قدم در جداسازی میز بیلیارد، برداشتن کیسه هایی است که معمولاً به قاب میز منگنه یا پیچ می شوند. اینجاست که پیچ گوشتی یا منگنه پاک کن شما می تواند مفید باشد زیرا به شما کمک می کند بدون پاره شدن مواد، بست ها را جدا کنید. پس از برداشتن جیب های کناری، از آچار سوکتی برای جدا کردن پیچ های ریل جانبی استفاده کنید. مطمئن شوید که جیب‌های کناری و ریل‌ها در مکان‌هایی مانند کیسه‌های پلاستیکی با برچسب مخصوص قرار دارند. میتوانید با توجه به قیمت اسباب کشی در اصفهان اسباب کشی را شروع کنید.

پس از برداشتن جیب ها و ریل ها، باید نمد را جدا کنید. برای جدا کردن منگنه های نگهدارنده نمد می توانید از منگنه پاک کن استفاده کنید، اما مراقب باشید که در این فرآیند به نمد آسیب نرسانید. پس از برداشتن نمد باید بتوانید از سنگ میز بیلیارد استفاده کنید که متاسفانه به راحتی به طرق مختلف آسیب می بیند. از یک مته برقی برای باز کردن پیچ های تنظیم تخته سنگ استفاده کنید. سپس تخته سنگ را بلند کرده و روی زمین یا روی دیوار دور از بقیه میز قرار دهید.

نکته حرفه ای: تخته سنگ سنگین ترین قسمت مستقل جدول است. اگر با یک باربر حرفه ای کار نمی کنید، حداقل از شخص دیگری برای ایجاد قدرت عضلانی کمک بگیرید.

پایه های میز را قبل اطلاع از قیمت اسباب کشی در اصفهان بردارید

پس از برداشتن تمام قسمت های دیگر، آخرین چیزی که باید برداشته شود پاها خواهد بود. قبل از برداشتن پاها باید میز را وارونه یا به پهلو بچرخانید. برای جلوگیری از هر گونه لغزش و آسیب، توزیع وزن را حتی در هنگام پیچیدن حفظ کنید. سپس می توانید از یک مته برای برداشتن پیچ های محکم کننده پایه ها استفاده کنید و پایه ها را در مکانی امن قرار دهید.

هر جزء را بسته بندی کنید و برچسب بزنید

برای کاهش قیمت اسباب کشی در اصفهان ، پس از جداسازی، هر قسمت را محکم بپیچید تا در حین جابجایی آسیب نبیند. برای بسته بندی هر جیب، ریل و پا می توانید از روکش حباب دار و بالشتک استفاده کنید. صفحات را می توان با استفاده از پتوهای قابل جابجایی محکم کرد. سپس می توانید از نوار بسته بندی یا نوار بسته بندی برای محکم کردن بالش و پتو استفاده کنید. در ادامه حمل اثاثیه منزل 2 را مشاهده نمایید.

در حالی که همه چیز بسته بندی شده و آماده است، چند برچسب روی آنها بنویسید تا بدانید کدام قسمت کدام است. این کار باعث می شود که میز بیلیارد در خانه جدید کمتر خسته کننده شود. مرحله بعدی و نهایی قبل از حرکت این است که مجموعه میز بیلیارد را روی ون یا کامیون در حال حرکت بارگذاری کنید.  هنگامی که اصول اولیه نحوه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و میز بیلیارد را دارید، روند انتقال آن به خانه جدید شما باید آسان تر و ایمن تر باشد.

حمل اثاثیه منزل 2 حمل ایمن و بدون آسیب میز بیلیارد

حمل ایمن و بدون آسیب میز بیلیارد - قیمت اسباب کشی در اصفهان

حمل ایمن و بدون آسیب میز بیلیارد – قیمت اسباب کشی در اصفهان – دیرین بار

نحوه انتقال میز بیلیارد با صرفه جویی در قیمت اسباب کشی در اصفهان

اگر میز بیلیارد را جابه جا کنید، می توانید بدون جدا کردن آن، آن را جابجا کنید. با این حال، انتقال میز بیلیارد نیاز به جداسازی داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که تمام ابزارهای لازم برای جداسازی و جابجایی ایمن هر قسمت را دارید.

3 نکته برای جابجایی میز بیلیارد بدون جدا کردن آن

 استفاده از چرخ دستی در فرآیند اسباب کشی آسان

اگر میز بیلیارد نیازی به جداسازی نداشته باشد، می توان آن را با چرخ دستی جابه جا کرد. شما به چهار عروسک نیاز دارید، یکی برای هر پایه میز. همچنین قطعاً کار با دو تا چهار نفر را توصیه می کنیم که می توانند به حرکت دادن عروسک تعادل کمک کنند. نکته حرفه ای: هنگام بارگیری میز بیلیارد، مطمئن شوید که چرخ دستی در جای خود قفل شده است تا از واژگونی آن جلوگیری شود.

از بالابر میز بیلیارد برای کاهش قیمت اسباب کشی در اصفهان استفاده کنید

گزینه دیگری برای کمک به جابجایی میز بیلیارد به جای گاری، بالابر میز بیلیارد است. این بالابرها به طور ویژه برای کمک به جابجایی میز بیلیارد طراحی شده اند. فقط آنها را زیر وسط میز بیلیارد قرار دهید و با استفاده از اهرم میز را از روی زمین بلند کنید. چرخ های بالابر روی پایه، جابجایی میز را از فضایی به فضای دیگر آسان می کند. سپس حمل اثاثیه منزل 3 را مورد توجه قرار دهید.

از لغزنده مبلمان در حمل  و نقل اثاثیه استفاده کنید

اگر فقط نیاز دارید میز بیلیارد را با فاصله کمی در اتاق حرکت دهید، می توانید لغزنده های مبلمان را به پایین هر پایه وصل کنید و میز بیلیارد را به آرامی بلغزانید. شاید جابجایی میز بیلیارد به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر باشد. اما متخصصانی که با تجربه هستند و نحوه جابجایی چنین مبلمانی را می دانند می توانند این کار را به درستی و کارآمد انجام دهند. آنها مطمئن خواهند شد که میز بیلیارد شما آسیبی نبیند. دیرین بار مقرون به صرفه ترین قیمت اسباب کشی در اصفهان را دارد.

برخی از قطعات، مانند تخته سنگ، به ویژه در معرض آسیب هستند و به سختی می توان آنها را در مسافت های طولانی بدون کمک حرفه ای جابجا کرد. در نهایت، اگر می خواهید ایمن بمانید و افراد کافی برای جابجایی ایمن میز بیلیارد ندارید، معمولاً بهتر است تیمی از جابجایی های حرفه ای میز بیلیارد را برای جابجایی میز بیلیارد و سایر موارد استخدام کنید.

حمل اثاثیه منزل 3 باز کردن میز بیلیارد توسط دیرین بار

باز کردن میز بیلیارد توسط دیرین بار - قیمت اسباب کشی در اصفهان

باز کردن میز بیلیارد توسط دیرین بار – قیمت اسباب کشی در اصفهان – دیرین بار

نتیجه ای از قیمت اسباب کشی در اصفهان و حمل میز بیلیارد

آیا سعی کرده اید بفهمید که چگونه به راحتی میز بیلیارد خود را جابجا کنید؟ انجام هر یک از این مراحل و اقدامات احتیاطی می تواند به شما کمک کند میز بیلیارد خود را با خیال راحت به خانه جدید یا فضای جدیدی در همان خانه منتقل کنید. برای سفر خود به خوبی آماده باشید تا نگران آسیب یا ناراحتی نباشید. شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان دیرین بار میتواند تمامی این خدمات را برای شما به راحتی و ایمن برای شما انجام دهد. پس قبل از اسباب کشی خود با ما هماهنگ شوید.

سوالات متداول:

  1. نکات جابجایی میز بیلیارد بدون جدا کردن آن چیست؟

استفاده از چرخ دستی، بالابر میز بیلیارد و لغزنده مبلمان است.

  1. قطعاتی که باید در حمل میز بیلیارد جدا شوند چیست ؟

o  پایه های میز

o  ریل

o  سنگ لوح

o  نمد

  1. قبل از برچیدن میز بیلیارد چه باید کرد؟

باید بفهمید که چقدر فضای لازم برای جابجایی میز به داخل و خارج از خانه بدون آسیب رساندن به آن دارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *