شرکت اسباب کشی در اضفهان و 5 ویژگی آن چیست؟

شرکت اسباب کشی در اصفهان بهترین حامی شما در اسباب کشی است. مطمئناً در برخی موارد میز ناهارخوری خود را عوض خواهید کرد. جابجایی میز ناهارخوری به دلیل اندازه آن چالش برانگیز است. دانستن نحوه جابجایی ایمن میز ناهارخوری به کاهش خطر آسیب کمک می کند. یک میز ناهارخوری خوب یکی از مهم ترین وسایل خانه است.

بنابراین شما بدون شک خود را خواهید آورد. از طرف دیگر، حمل اثاثیه منزل در اصفهان و به خصوص میز ناهار خوری کار سختی است. میزهای ناهارخوری بزرگ نه تنها حجیم و حجیم هستند، بلکه در معرض آسیب هستند. شما به بهترین محافظت ممکن برای دارایی گرانبهای خود نیاز دارید تا مطمئن شوید که دست نخورده به خانه جدید شما می رسد. اگر همچنان می خواهید میز ناهارخوری را خودتان جابجا کنید، برای بررسی بهتر این پست را ادامه دهید.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 حمل و نقل به تمام نقاط مورد نظر

حمل اثاثیه منزل 2 بهترین کارگران مجرب

حمل اثاثیه منزل 3 کامیون های بدون خسارت و ایمن

عنوان شرکت اسباب کشی در اصفهان
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1571 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

مراحل جابجایی میز ناهارخوری توسط شرکت اسباب کشی در اصفهان

  • ابتدا میز را تمیز کنید
  • قبل از جداسازی، یک فایل تصویری از جدول ایجاد کنید
  • پایه های میز را بردارید
  • لبه ها را با مقوا بپیچید
  • میز را با روکش محافظت کنید

ابتدا میز را قبل از آمدن  شرکت اسباب کشی در اصفهان تمیز کنید

بهتر است میز را قبل از انتقال به خانه جدید یا نگهداری آن تمیز کنید. میز چوبی را از بالا به پایین با یک حوله مرطوب پاک کنید و بگذارید خشک شود. پس از آن، تمام قسمت های چوبی صیقلی شده را با پولیش مبلمان سمباده بزنید. همچنین به عنوان یک مانع محافظ برای چوب عمل می کند.

برای تمیز کردن میز شیشه ای توسط شرکت اسباب کشی در اصفهان از یک پارچه مرطوب تمیز استفاده کنید. بگذارید خشک شود، سپس آن را با پولیش شیشه و حوله کاغذی یا روزنامه پولیش دهید تا لکه ها از بین برود و براق شود.

قبل از جداسازی، یک فایل تصویری از جدول ایجاد کنید

قبل از حمل اثاثیه منزل در اصفهان ، از زوایای مختلف از میز خود عکس بگیرید تا به نحوه قرارگیری صحیح مبلمان توجه کنید. تصاویر به شما کمک می کند میز خود را پس از جابجایی دوباره بسازید و در مواقعی که نیاز به جابجایی دارید به عنوان مدرک استفاده می شود.

حمل اثاثیه منزل 1 حمل و نقل به تمام نقاط مورد نظر

اگر میز ناهار خوری شما از هم جدا شده باشد، بسته بندی و حمل و نقل آن بسیار راحت تر می شود و احتمال آسیب کمتری به اموال و میز ناهارخوری شما می رسد. بنابراین توصیه می شود قبل از بسته بندی و جابجایی میز کار را جدا کنید.

پایه های میز را برای بهتر شدن روند حمل اثاثیه بردارید

در حالی که میز را می توان روی پاهای خود حمل کرد، اگر آنها را بردارید و در کامیون شرکت اسباب کشی در اصفهان بگذارید سبک تر و راحت تر است. اگر پایه های میز برداشته نشود، احتمال گیر افتادن آنها در حین حرکت زیاد است.

یک پتوی ضخیم را روی زمین پهن کنید و میز را روی آن قرار دهید تا در حین برداشتن پاها از آن محافظت کنید. از یک پیچ گوشتی برای جدا کردن هر پیچ یا پیچ و مهره ای که پایه ها را به هم چسبیده است بردارید و در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید.

لبه های میز را در باربری و حمل اثاثیه  با مقوا بپیچید

مقوا را در گوشه های میز بپیچید تا در حین حمل و نقل ضربه نخورد. برای ایمن نگه داشتن افزونه در حین حرکت، پایین جدول را بچسبانید تا جدا شود. حداقل یک پایه روی میز را روی پتوی متحرک قرار دهید. نوار بسته بندی را دور میز بپیچید تا پتو را در جای خود نگه دارید. اگر پتوها مبلمان را نمی پیچند، می توانید آنها را زیر میز بچسبانید.

پیچ های محکم کننده پایه های میز راقبل از کار شرکت اسباب کشی در اصفهان باز کنید. این ممکن است بسته به سازنده به انبردست، پیچ گوشتی یا سوکت نیاز داشته باشد. پیچ ها را در یک کیسه ساندویچ پلاستیکی قابل آب بندی قرار دهید. روی محتویات کیف برچسب بزنید و زیر میز بچسبانید. اگر نمی توانید پایه های میز را بردارید، این مرحله را رد کنید.

 پایه های میز را با روکش حباب دار بپیچید

نوار بسته بندی مورب را در امتداد پاها محکم بپیچید تا پوشش حبابدار روی پاها محکم شود. پایه‌های میز را که نمی‌توان از روی میز جدا کرد، مانند پایه‌های جدا شده، با پوشش حبابی بپیچید. از چسباندن نوار بسته بندی به سطح تمام شده میز خودداری کنید زیرا ممکن است به ظاهر میز آسیب برساند.

 روی میز را با یک پتوی قابل جابجایی بپوشانید

پتو را با چسب بسته بندی در قسمت زیرین میز محکم کنید. نوار بسته بندی را دور میز بپیچید و بین هر بسته حدود یک فوت فاصله بگذارید. این پتو را روی میز محکم می کند. اگر میز آویزان را جابه جا می کنید، قبل از پوشاندن آن با پتو، برگ میز را پایین بیاورید. پتو و برگ ها را با نوار بسته بندی کافی بپیچید تا پتو از روی میز نیفتد و برگ ها در جای خود قرار نگیرند.

حمل اثاثیه منزل 2 بهترین کارگران مجرب

 با قرار دادن هر پا و بند در پوشش حبابی از پایه های صندلی خود محافظت کنید

بسته را با نوار بسته بندی روی صندلی قبل از شروع  کار شرکت اسباب کشی در اصفهان محکم کنید. یک پتوی فعالیت را دور پشت و صندلی هر صندلی بپیچید. پتو را با چسب زدن دور صندلی محکم کنید تا هنگام جابجایی صندلی از روی صندلی نیفتد. مسیر را از محل فعلی صندلی میز تا درب بیرونی پاک می کند. برخورد با دیوار یا اشیاء دیگر همچنان می تواند به میز و صندلی شما آسیب برساند، حتی اگر آنها را در یک پتوی متحرک بپیچید.

از یک فرد قبل از آمدن شرکت اسباب کشی در اصفهان کمک بخواهید

خود را در یک سر میز قرار دهید و از شریک زندگی خود بخواهید که شما را در انتهای دیگر قرار دهد. سفره را از روی پیش بند بلند کرده و بچرخانید تا به صورت عمودی روی زمین قرار گیرد. اگر نمی توانید پایه های میز را بردارید، میز را با پیش بند نگه دارید، آن را از روی زمین بلند کرده و به صورت افقی حمل کنید.

میز را با کامیون یا تریلر در حال حرکت ببرید. با احتیاط در گوشه ها و درها حرکت کنید. از ضربه زدن و خراشیدن دیوارها، درها و سایر اشیا خودداری کنید. میز را روی زمین نکشید زیرا ممکن است به کف و میز آسیب برساند. بسته به طراحی خانه، عرض در و طرح میز، میز را در هنگام جابجایی جابجا کنید. در صورت لزوم، کمک بیشتری بخواهید تا میز را به موقعیت های نامناسبی ببرید که گاهی اوقات هنگام جابجایی میز از خانه لازم است.

نحوه قرار گیری میز در کامیون شرکت اسباب کشی در اصفهان

روی میز را به دیوار کامیون یا تریلر تکیه دهید. برای محکم کردن میز و جلوگیری از افتادن آن از سیم های بانجی استفاده کنید. پایه های میز پیچیده شده را روی زمین و روی دیوار تریلر قرار دهید. هنگام بارگیری میز با پایه های متصل، قبل از اینکه تصمیم بگیرید میز را کجا قرار دهید، در نظر بگیرید که چه چیز دیگری را در کامیون یا تریلر بارگیری کنید. گذاشتن پایه روی میز به شما این امکان را می دهد که وسایل را زیر میز قرار دهید، اما وزن وسایلی که روی میز قرار می گیرند را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است هنگام جابجایی باعث آسیب شوند. میزها همچنین می توانند در اثر چرخش پا در حین حرکت آسیب ببینند.

حمل اثاثیه منزل 3 کامیون های بدون خسارت و ایمن

نتیجه ای از حمل و نقل میز با شرکت اسباب کشی در اصفهان

مهم است که هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان میزها و صندلی های ناهار خوری دقت بیشتری داشته باشید تا مطمئن شوید که خانواده شما در وضعیت خوبی قرار دارند و می توانند سال ها از آنها لذت ببرند. پس از تخلیه اثاثیه منزل جدید، هنگام جابجایی این قطعات به مکان های تعیین شده بسیار مراقب باشید و تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از آسیب به اتاق غذاخوری و خانه جدید انجام دهید. شرکت اسباب کشی در اصفهان همه خدمات را به صورت کامل برای شما آسان تر میکند.

سوالات متداول:

  1. چرا نباید در جابجایی میز را روی زمین بکشیم؟

زیرا ممکن است به کف و میز آسیب برساند.

  1. باز کردن پیچ های محکم کننده پایه میز به چه چیزهایی نیاز دارد؟

ممکن است بسته به سازنده به انبردست، پیچ گوشتی یا سوکت نیاز داشته باشد.

  1. ابتدایی ترین مرحله در حمل میز چیست؟

تمیز کردن آن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *