باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان |  dirinbar | دیرین بار

عنوان چارچوب مدلسازی درکراس داکینگ
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

چارچوب مدلسازی در کراس داکینگ حمل ونقل اثایه منزل دراصفهان

موقعیت موجودی طبقه‌ای عبارت است:

مدل ها استفاده از پارامترها و متغیرهای زیر توصیف می شوند

فهرست تصاویر

شکل 1حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2باربری در اصفهان

چارچوب مدلسازی در کراس داکینگ حمل ونقل اثایه منزل دراصفهان

با Pre-C، خرده‌فروشی‌ها سطح موجودی خود را بررسی می‌کنند و سفارش‌های مورد نیاز را در پایان دوره t برای خرده‌فروش ارسال می‌کنند. خرده فروش سفارشی دیرین بار را که مجموع تمام این سفارشات است به تامین کننده می دهد.

تامین کننده مسئولیت تولید و آماده سازی را برای بارگیری و تحویل باربری در اصفهان مستقیم اقلام. به هر فروشگاه در کراس داک  Dirinbar خرده فروش بر عهده می گیرد. در ابتدای دوره t þ l2 þ 1، کالاها به کراس داک می رسند. حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان و از وسایل نقلیه ورودی تخلیه می شوند.طبق سفارش گزارش شده هر فروشگاه، مرتب شده و در کامیون ها بارگیری می شوند.

فروشگاه ها کالاها را در ابتدای دوره t þ l1 þ l2 þ 1 دریافت می کنند. حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان هر فروشگاه خرده فروشی تقریباً مستقل عمل می کند. خرده‌فروش فقط مسئولیت ارسال باربری در اصفهان مجموع سفارش‌های فروشگاه‌ها به تامین‌کننده و توزیع کالاهای مورد نیاز هر فروشگاه را بر عهده می‌گیرد.

بنابراین، می‌توان گفت که فروشگاه‌های خرده‌فروشی کالاها را مستقیماً پس از دوره‌های l1 þ l2، مستقیماً از عرضه‌کننده خارجی دریافت می‌کنند.

با Post-C، خرده‌فروش به سادگی سفارش‌های فروشگاه‌ها را جمع‌آوری و اضافه نمی‌کند و آن را به تامین‌کننده ارسال نمی‌کند. در عوض، از یک سفارش متمرکز باربری در اصفهان استفاده می‌کند.

تصمیم گیری در سیستم کراس داکینگ حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان !

که مستلزم تصمیم‌گیری در مورد سفارش سیستم به سطح است که با IsysCt نشان داده می‌شود.درادامه شکل 1حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

مطابق با تقاضای فروشگاه‌ها. هنگامی که حمل و نقل پس از دوره های l2 به کراس داک می رسد، کالاها با توجه به تقاضای رخ داده و آینده آن به هر فروشگاه مجدداً تخصیص می یابد. تخصیص مجدد اغلب در مقایسه با Pre-C هزینه عملیات بیشتری را در کراس داک به همراه دارد. کالاها از کراس داک در 1 دوره به هر فروشگاه می رسند

حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

کل 1حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

در مقایسه با Pre-C، Post-C تنوع تقاضای فروشگاه ها را در طول مدت زمان l2 جمع آوری می کند.اما هزینه حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان عملیاتی را در کراس داک افزایش می دهد.

هزینه عملیات در DC را با zd و هزینه عملیات. در کراس داک برای Pre-C و Post-C را به ترتیب با zc1 و zc2 نشان دهید. به جز هزینه مرتب سازی، برچسب زدن، تخلیه و بارگیری، zd شامل هزینه نیروی کار برای برداشت سفارش نیز می شود. zc2 شامل مرتب سازی باربری در اصفهان

موقعیت موجودی طبقه‌ای حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان عبارت است:

از مجموع موجودی موجود در DC، موجودی در حین حمل و نقل بین DC و فروشگاه‌ها. حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان موجودی موجود در فروشگاه‌ها، و کاهش تقاضای سفارش داده شده در فروشگاه‌ها.

  1. Yan، S.-l. تانگ / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 843–859 847

هزینه های برچسب زدن، برچسب زدن، تخلیه و بارگیری برای کارهای مرتب سازی در کراس داک انجام می شود. در حالی که zc1 عمدتاً حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان شامل هزینه تخلیه و بارگیری می شود. و هزینه تخصیص کمتر برای کارهای اصلی مرتب سازی توسط تامین کننده تکمیل می شود. باربری در اصفهان سپس zc1 < zc2 < zd را بدست می آوریم.

مدل ها استفاده از پارامترها و متغیرهای زیر توصیف می شوند

تعداد فروشگاه ها

شاخص فروشگاه ها

هزینه نگهداری موجودی واحد در هر دوره برای فروشگاه

هزینه نگهداری موجودی واحد در هر دوره در DC

هزینه سفارش حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مجدد موجودی واحد برای فروشگاه ها

تقاضای خرده فروشی j در دوره t

تقاضای خرده فروشی j از دوره t þ 1 تا t þ l2 در ادامه شکل 2باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

مقدار سفارش از فروشگاه j در دوره t برای سیستم DC

تقاضای DC در دوره t; Ddt ¼ Pnj¼1Qsjt

حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

شکل 2باربری در اصفهان

سفارش باربری در اصفهان به سطح برای ذخیره j در دوره t برای سیستم DC

مجموع موجودی در DC، ذخیره‌سازی و حمل و نقل بین DC و فروشگاه‌ها در ابتدای دوره t، سفارش تا سطح DC در دوره t

Id ¼ limt!1Itd d 1 برای به حداقل رساندن E d به عنوان t ! 1

مقدار بهینه It l2 Ct

موقعیت موجودی j را بلافاصله پس از حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان تخصیص در پایان دوره t ذخیره کنید. اگر باربری در اصفهان در DC نامرتب باشد، سفارش به سطح برای فروشگاه j در دوره t برای سیستم Pre-C

سطح موجودی حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان موجودی DC در ابتدای دوره t

d برای ذخیره j در پایان دوره t اگر خارج از نظم در DC P d d رخ دهد

مقدار تخصیص یافته از At j¼1 Ajt ¼ At

هزینه نگهداری باربری در اصفهان و کمبود مورد انتظار برای فروشگاه j در دوره t þ l1 þ 1 برای سیستم DC

مازاد مورد انتظار و هزینه سفارش مجدد برای فروشگاه j در دوره t þ l1 þ l2 þ 1 برای سیستم Pre-C

هزینه نگهداری و کمبود مورد انتظار برای فروشگاه j در دوره t þ l1 þ l2 þ 1 برای سیستم Post-C

سیتسم و مقدار هزینه های  کراس داکینگ درباربری!

مجموع هزینه مازاد مورد حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان انتظار در DC، و هزینه در فروشگاه ها ناشی از عرضه ناکافی DC

مجموع هزینه نگهداری موجودی مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات در مرکز توزیع در هر دوره برای سیستم DC

مجموع هزینه نگهداری موجودی مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات در کراس داک در هر دوره برای Pre-C

مجموع هزینه نگهداری باربری در اصفهان موجودی مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات. در کراس داک در هر دوره برای Post-C تابع توزیع تقاضای تقاضای. Dirinbar فروشگاه j در دوره t þ 1 تا t þ l1 þ 1

تابع توزیع تقاضای تقاضای فروشگاه j در دوره t þ 1 تا t þ l1 þ l2 þ 1 تابع توزیع تقاضای تقاضای DC t þ 1 تا t þ l2 þ 1 تابع توزیع نرمال استاندارد

سفارش سیستم به سطح برای دیرین بار سیستم خرده فروشی در دوره t برای سیستم Post-C

سوالات متداول درباره مدلسازی و چارچوب کراس داکینگ؟

نحوه تصمیم گیری در سیستم کراس داکینگ چگونه است؟

که مستلزم تصمیم‌گیری در مورد سفارش سیستم به سطح است که با IsysCt نشان داده می‌شود

مدل های استفاده از پارامترها و متغیرهای کراس داکینگ؟

تعداد فروشگاه ها

شاخص فروشگاه ها

هزینه نگهداری موجودی واحد در هر دوره برای فروشگاه

هزینه نگهداری موجودی واحد در هر دوره در DC

هزینه سفارش مجدد موجودی واحد برای فروشگاه ها

تقاضای خرده فروشی j در دوره t

تقاضای خرده فروشی j از دوره t þ 1 تا t þ l2

مقدار سفارش از فروشگاه j در دوره t برای سیستم DC

سیتسم و مقدار هزینه های  کراس داکینگ درباربری؟

مجموع هزینه نگهداری موجودی مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات در مرکز توزیع در هر دوره برای سیستم DC

مجموع هزینه نگهداری موجودی مورد انتظار و سفارش پشتیبان و هزینه عملیات در کراس داک در هر دوره برای Pre-C

مجموع هزینه نگهداری محاسبه میشود.