جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان نشانه ها و تعدا ظروف برای محلول ها
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

نشانه های  تعداد ظروف  مورد استفاده در محلول

تابع هدف  و هزینه های اضافی  برای  خودرو  وجابجایی مقدار

شروع تصادفی  یک گره از  گره های ازمایش نشده

نحوه تولید  ازمایش  ها و نمونه های ازمایش شده

فهرست تصاویر

شکل 1جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نشانه های  تعداد ظروف  جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان!

نشان داده شده به عنوان S. eJ نشان دهنده تعداد ظروف مورد جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان استفاده در محلول فعلی است به استثنای e eE

ظرف S. اجازه دهید Upj و Upj ظرفیت محوری باقیمانده و ظرفیت اضافی باقیمانده برای ظرف j را نشان دهند. بدیهی است  قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان که داریم. e eE EUpj ¼ 0 if Upj < Upj . متغیرهای دودویی xij مانند قبل تعریف می شوند تا مشخص کنند. که آیا محموله i به کانتینر j اختصاص دارد یا خیر. و به طور مشابه، متغیر yEj برای هر کانتینر j تعریف می شود. تا ظرفیت اضافی مورد استفاده برای جا دادن برخی از n محموله را نشان دهد. سپس مشکل فرعی Dirinbar  را می توان به صورت زیر فرموله کرد:

min n eJ w c pj x ij þ eJ cE yEX X i X pj ji¼1 j¼1 j¼1s:t: ~ xij 1; من 1; . . . ; n 5

ایکس J ¼ ¼ ð Þj¼1Upj yjE;X wixij j 1; . . . ; J; 6n 6 e þ ¼ e ð Þi¼1

yjE 6 UepEj ; j ¼ 1; . . . ; eJ; ð7Þxij 2 f0; 1 گرم؛ yjE P 0 i ¼ 1; . . . ; n j ¼ 1; . . . ; eJ:

در واقع فرمول فوق بسیار شبیه قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان به مدل مشکل اصلی است.با این تفاوت که ما اکنون پارامترهای کانتینرها را مجدداً تعریف کردیم دیرین بار و اصطلاحات شارژهای ثابت را نیز حذف کردیم.در ادامه شکل 1جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان رامشاهده می کنید.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.

شکل 1جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

تابع هدف  و هزینه های اضافی  برای  خودرو  وجابجایی مقدار

تابع هدف هزینه اضافی را نشان می دهد جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان اگر n خودرو را جابجا کنیم و با مقایسه .این مقدار با هزینه جاری برای کانتینر S، می توانیم نتیجه بگیریم که آیا باید دوباره تخصیص دهیم یا خیر.

ما اندازه n را محدود می کنیم، مثلاً n 6 3، بنابراین مدل IP برای مشکل فرعی می تواند بسیار کارآمد حل شود. آزمایش عددی نشان می دهد که مشکل فرعی می تواند به بهبود بیشتر عملکرد تا حدود 1٪ کمک کند.

جستجوی CLSN در بازپخت شبیه جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان سازی شده تعبیه شده است

در ادبیات موجود در مورد جستجوی محله در مقیاس بزرگ. هر چرخه منفی در نمودار بهبود مربوط به یک قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بهبود است.

اگر چرخه منفی پیدا نشود، الگوریتم متوقف می شود. با این حال، در CLSN ما تضمینی برای به دست آوردن یک تبادل بهبود یافته نیست. حتی اگر در یک چرخه منفی متوقف شده باشیم، زیرا چرخه‌های مشترک زیر مجموعه را حذف نمی‌کنیم.

از این رو ما به یک برخورد دقیق قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای مبادلات بدون بهبود نیاز داریم. دو گزینه در دسترس است – چنین مبادلاتی را کنار بگذارید، یا آنها را با احتمالی بپذیرید.

با توجه به این واقعیت که پذیرش چنین حرکتی ممکن است روند جستجو را متنوع تر کند. ما تصمیم گرفتیم CLSN را در یک چارچوب جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان بازپخت شبیه سازی شده جاسازی کنیم.

چنین ادغامی تأثیر مثبتی دارد – الگوریتم ما شانس فرار از دام بهینه محلی را دارد. اکنون کل الگوریتم خود را به صورت زیر خلاصه می کنیم. برخی از جزئیات دوباره تاکید می شود.

الگوریتم 1.جستجوی CLSN الگوریتم بازپخت شبیه سازی شده تعبیه شده است.

شروع تصادفی  یک گره از  گره جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

ورودی: wi; N; fck; انگلستان؛ cEk; UEk; vkg، ضریب به روز رسانی دما q

دما T:¼ Tmax; NodesCounter:¼ 0راه حل اولیه S را ایجاد کنید و نمودار بهبود بسازید در حالی که درست است

شروع به طور تصادفی یک گره جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان منبع را از گره های آزمایش نشده انتخاب کنید.

p = یکنواخت[0,1];اگر p > 0:5 سپس جستجو برای بهبود چرخه ای. دیگر جستجو برای بهبود مسیرمنفی ترین قوس ناشی از s را بگیرید.مثلاً ðs. tÞ; برچسب گره t را به عنوان Ast تنظیم کنید. نود t; LC: روش تصحیح قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان برچسب را انجام دهید.

در پایان مراحل قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان تصحیح برچسب. 558 Y. Li et al. / مجله اروپایی تحقیقات عملیاتی 199 (2009) 553-560 اگر یک چرخه منفی امکان پذیر به دست آوریم.

آنگاه اگر راه حل جدید S0 eðgðSÞ gðS0ÞÞ=T >یکنواخت[0,1] را برآورده کند.که در آن عملکرد gðSÞ هزینه راه حل S سپس BEGIN را نشان می دهد.در ادامه شکل 2قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان رامشاهده می کنید.

تبادل پذیرفته می شود به روز رسانی نمودار بهبود T:¼ T qدر حالی که یک کانتینر با بیش از سه محموله وجود. داردحل مشکل فرعی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان اگر بهتر است دوباره اختصاص دهید.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.

شکل 2قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

پایان دیگر GOTO LC; دیگر اگر یک چرخه منفی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان غیرقابل تحقق داشته باشیم.آنگاهGOTO LC;ELSE (اکنون نودهای نگهدارنده صف با برچسب های منفی خالی است)شروع NodesCounter:¼ NodesCounter þ 1.اگر NodesCounter > N=2، سپس خارج شوید.

  1. آزمایشات محاسباتی

4.1. تولید نمونه های آزمایشی

نحوه تولید  ازمایش  ها و نمونه های ازمایش شده

از آنجایی که مشکل ما با ادبیات موجود متفاوت است و داده‌های واقعی به‌دست‌آمده از فورواردر محرمانه و همچنین محدود است. نمونه‌های آزمایشی برای تأیید قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان عملکرد رویکرد راه‌حل ما ایجاد شدند.

ما از پنج نوع کانتینری استفاده کرده ایم که سه نوع آن در حال حاضر در شرکت استفاده می شود. سپس N car-go تولید می کنیم که وزن هر کدام به طور یکنواخت بین 20 کیلوگرم تا 520 کیلوگرم توزیع شده است.

تعداد انواع مختلف کانتینرها به گونه ای تنظیم شده است که مجموع حداکثر ظرفیت آنها از وزن کل محموله ها بیشتر باشد. در حالی که مجموع ظرفیت محوری آنها قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان به طور تصادفی حول وزن کل محموله ها است.

این مبتنی بر این واقعیت است که از آنجایی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان که هزینه واحد زمانی که وزن محموله از وزن محوری. بیشتر شودبسیار بیشتر می شود، وزن کل محموله یک کانتینر در یک طرح ایده آل باید در حدود وزن محوری آن باشد.

فورواردر هنگام رزرو ظرفیت دیرین بار  سعی می کند به این امر دست یابد.

4.2. آزمایش های عددی

4.2.1. نتایج محاسباتی

انجیر 3 و 4 به ترتیب نتایج محاسباتی رویکرد مبتنی. بر CLSN و مدل Dirinbar  برنامه‌نویسی عدد صحیح را به ما نشان می‌دهند.

سوالات متداول درباره  برای نشانه ها و تعدا محلول ها در باربری

نشانه های  تعداد ظروف  مورد استفاده در محلول چیست؟

نشان داده شده به عنوان S. eJ نشان دهنده تعداد ظروف مورد  استفاده در محلول فعلی است

تابع هدف  و هزینه های اضافی  برای  خودرو  وجابجایی مقدار  چیست؟

تابع هدف هزینه اضافی را نشان می دهد  اگر n خودرو را جابجا کنیم و با مقایسه .این مقدار با هزینه جاری برای کانتینر S، می توانیم نتیجه بگیریم که آیا باید دوباره تخصیص دهیم یا خیر.

نحوه تولید  ازمایش  ها و نمونه های ازمایش شده چیست؟

از آنجایی که مشکل ما با ادبیات موجود متفاوت است و داده‌های واقعی به‌دست‌آمده از فورواردر محرمانه و همچنین محدود است.