جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان کراس داکینگ قبل از توزیع و پس از توزیع
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 950
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

عملیات کراس داکینگ قبل از توزیع و پس از توزیع باربری

(Gue, 2001) یک انبار معمولی دارای چهار عملکرد است:

فرآیند کراس داکینگ و حمل و نقل در باربری

فهرست تصاویر

شکل 1 جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2باربری در اصفهان

عملیات کراس داکینگ قبل از توزیع و پس از توزیع باربری

با توجه به تقاضای فزاینده مشتریان، متخصصان خدمات لجستیک تلاش زیادی را برای افزایش توانایی پاسخگویی سریع در سیستم توزیع انجام داده‌اند.

با توجه به برتری عملکرد دیرین بار آن، کراس داکینگ به عنوان یک ابزار قدرتمند. برای سرعت بخشیدن به جریان کالا و حذف برخی از عملکردهای اصلی انبار در زنجیره تامین شناخته شده و پذیرفته شده است.

Cross-docking راهی برای تسریع جریان محصول برای کوتاه کردن زمان تحویل باربری در اصفهان از تامین کنندگان به مشتریان است. همچنین رویکردی برای کاهش و حتی حذف سطح موجودی در انبار است زیرا کالاها در انبار ذخیره نمی‌شوند. بلکه جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مستقیماً از اسکله دریافت به اسکله حمل و نقل منتقل می‌شوند.

کاربردهای صنعتی کراس داک را می توان در Home Depot یافت که در آن هزینه های حمل و نقل کاهش می یابد. در Wal-Mart که باربری در اصفهان اساساً هزینه نگهداری موجودی dirinbar خود را حذف می کند.

در Cosco که هزینه های نیروی کار را که به طور معمول برای انتخاب سفارش. بسته بندی و حمل و نقل پرداخت می شود صرفه جویی می کند.  و در FedEx Freight که جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مقرون به صرفه را به دست می آورد.

 (Gue, 2001) یک انبار معمولی دارای چهار عملکرد است:

دریافت، ذخیره سازی، انتخاب سفارش و حمل و نقل، که باربری در اصفهان در آن دو مورد میانی بیشتر پرهزینه هستند:

ذخیره سازی به دلیل هزینه بالای نگهداری موجودی و فرآیند برداشت جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به دلیل کار فشرده بودن عملکرد.در ادامه شکل 1 جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

شناخته شده است که بهترین راه برای کاهش هزینه و افزایش کارایی نه تنها از طریق بهبود عملکرد بلکه با حذف آن است.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار |

شکل 1 جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

(Schaffer, 1998) کراس داکینگ یک تکنیک لجستیکی است که عملکردهای ذخیره سازی و چیدن انبار را حذف می کند. و کالاها را برای بارگیری از وسایل نقلیه تحویلی به وسایل حمل و نقل هماهنگ می کند (بارتلدی و گو، 2004).

در یک سیستم کراس داکینگ معمولی، زمانی که کالاهایی با حجم زیاد از تامین کنندگان به کراس داک می رسند.

شمارش، ادغام و بر روی وسایل نقلیه ای که چندین فروشگاه را ارائه می دهند بارگیری می شوند .و در جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان کوتاه ترین زمان به مقصد تحویل می شوند.

در واقع هیچ کالایی در کراس داک نگهداری نمی شود. در مقابل، یک مرکز توزیع سنتی (DC) ابتدا کالاها را نگه می‌دارد .و سپس باربری در اصفهان کالاها را تحویل می‌گیرد تا بعداً خواسته‌های فروشگاه‌ها را برآورده کند.

بنابراین واضح است که اتصال متقاطع کاهش قابل توجهی را در هزینه نگهداری موجودی و انتخاب سفارش به همراه دارد.

جایگزین های توزیع برای کراس داکینگ در باربری

جایگزینی فرآیند توزیع سنتی توسط کراس داکینگ نیز تأثیر مستقیمی بر فرآیند تصمیم گیری در سیستم توزیع دارد. مناسب بودن کراس داک باید با تجزیه و تحلیل فرآیند تصمیم گیری بر اساس هزینه مورد انتظار. و جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان مقایسه عملکرد با سیستم DC مورد بررسی قرار گیرد.

Pre-C یک فرآیند کراس داکینگ خالص است که با آن کالاها روی کامیون ها در کراس داک بارگیری می شوند. تا مستقیماً از باربری در اصفهان به فروشگاه ها تحویل داده شوند.

فرآیند کراس داکینگ و حمل و نقل در باربری

تامین‌کنندگان مسئولیت آماده‌سازی و مرتب‌سازی را بر عهده می‌گیرند. که شامل ضمیمه کردن بارکدها، برچسب‌گذاری، قیمت‌گذاری اقلام و مرتب‌سازی کالاها بر اساس تقاضای هر فروشگاه است .تا بارگیری و تحویل فوری در کراس داک را تسهیل کند.در ادامه شکل 2باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

Pre-C مستلزم آن است که تامین کنندگان مقدار سفارش ارسال شده .توسط هر فروشگاه در هر دوره را بدانند تا کار آماده سازی و مرتب سازی بر اساس آن تکمیل شود. در مقابل، Post-C وظیفه را باربری در اصفهان از تامین کنندگان به کراس داک منتقل می کند.

جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار |

شکل 2باربری در اصفهان

برخلاف Pre-C، عملیات Post-C شامل مرتب‌سازی کالاها از تامین‌کننده به کامیون‌هایی است. که برای فروشگاه‌های جداگانه در کراس داک قرار دارند. این بارهای کاری سنگین اغلب هزینه عملیات بیشتری را در آنجا تحمیل می کنند.

با این حال، خرده‌فروش می‌تواند از طریق ادغام ریسک در طول دوره زمانی از تامین‌کننده تا کراس داک، جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان از Post-C سود ببرد.

در این کار، ما سیستم cross-docking را که توسط تامین‌کننده خارجی ارائه می‌شود، در نظر می‌گیریم .که از یک فروشگاه کراس داک و چند فروشگاه خرده‌فروشی تشکیل شده است

عملکرد دو نوع کراس داک، Pre-C و Post-C، تجزیه و تحلیل dirinbar و با عملکرد سیستم DC. از نظر باربری در اصفهان مجموع هزینه عملیات در کراس داک (یا DC)، نگهداری موجودی مقایسه می‌شود.

و هزینه سفارش مجدد نتایج ما نشان می‌دهد باربری در اصفهان که Pre-C، اگرچه از ادغام ریسک لذت نمی‌برد.می‌تواند هزینه توزیع سیستم را با جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان حذف موجودی از cross-dock در شرایط خاص کاهش دهد. در مقابل، Post-C مزایای Pre-C و DC را از طریق ادغام ریسک ترکیب می‌کند. اما دیرین بار به ضرر هزینه‌های عملیات بیشتر در کراس داک در مقایسه با Pre-C است.

سوالات متداول درباره کراس داکینگ قبل از توزیع و پس از توزیع؟

کراس داکینگ قبل از توزیع و پس از توزیع چیست؟

کراس داکینگ به عنوان یک ابزار قدرتمند. برای سرعت بخشیدن به جریان کالا و حذف برخی از عملکردهای اصلی انبار در زنجیره تامین شناخته شده و پذیرفته شده است.

جایگزین های توزیع  کراس داکینگ در باربری چیست؟

جایگزینی فرآیند توزیع سنتی توسط کراس داکینگ نیز تأثیر مستقیمی بر فرآیند تصمیم گیری در سیستم توزیع دارد

فرآیند کراس داکینگ و حمل و نقل در باربری کدام است؟

تامین‌کنندگان مسئولیت آماده‌سازی و مرتب‌سازی را بر عهده می‌گیرند. که شامل ضمیمه کردن بارکدها، برچسب‌گذاری، قیمت‌گذاری اقلام و مرتب‌سازی کالاها بر اساس تقاضای هر فروشگاه است