باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان وسعت بهینه پیش بینی شده
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

رویه هماهنگی  برای وسعت بهینه شده مجموعه ظرفیت و حاشیه

پرداخت بهینه استفاده و میزان ظرفیت بهینه باربری در اصفهان

نقطه شروع مقداردهی برای  هزینه اسباب کشی منزل اصفهان

شبکه هدف برای یک مخزن و ظرفیت مخزن برای باربری

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2هزینه اسباب کشی اصفهان

رویه هماهنگی  برای وسعت بهینه شده مجموعه ظرفیت و حاشیه

وسعت بهینه پیش بینی شده از مجموعه ظرفیت و حاشیه سهم پیش بینی شده در وابستگی به پرداخت استفاده برای استخر ظرفیت.

افزایش پرداخت های مشتری برای سفارشات هزینه اسباب کشی اصفهان شبکه منجر به کاهش تقاضای ظرفیت می شود.

در حالی که مقدار a تأثیر قابل توجهی بر میزان بهینه مخزن ظرفیت دارد. تأثیر بر مؤلفه های درآمد و هزینه در نظر گرفته شده در تابع هدف نسبتاً کم است.تا زمانی که از ظرفیت کل شبکه به طور کامل استفاده نشود.

تابع نشان دهنده باربری در اصفهان استخر را نشان می دهد ظرفیت ارائه شده .در سطح شرکتی C و تابعی که بهینه تعیین شده را نشان می دهد.

^ F:NP وسعت کم یک مخزن ظرفیت C در سطح شبکه بسته به پرداخت استفاده. تقاطع توابع مرز پایینی منطقه را نشان می دهد هزینه اسباب کشی اصفهان پرداخت های بهره برداری امکان پذیر را نشان می دهد.

اگر پرداخت بهره برداری کمتر از این مرز باشد. ظرفیت استخر ارائه شده برای تحقق وسعت بهینه باربری در اصفهان استخر ظرفیت کافی نیست.

در بالای این مرز می توان پرداخت بهره برداری را یافت که هم با اهداف. سطح شرکت و هم با اهدافدDirinbar سطح شبکه مطابقت دارد.

برای به دست آوردن اندازه بهینه استخر ظرفیت باید افزایش پرداخت استفاده را در نظر بگیریم منجر به افزایش حاشیه. مشارکت در سطح شرکت و کاهش دیرین بار در سطح شبکه و علاوه بر آن می شود.

منجر به افزایش ظرفیت استخر ارائه شده و کاهش نیاز به این ظرفیت به دلیل کاهش میزان بهینه ظرفیت استخر می شود.

پرداخت بهینه استفاده و میزان ظرفیت بهینه باربری در اصفهان

سی CF.NP CF.NP* CF.NP غیر ممکن pU.NP امکان پذیر نیست pU.NP*شکل 5. نمایش شماتیک تابع عرضه ظرفیت استخر باربری در اصفهان میزان بهینه مخزن ظرفیت در وابستگی به پرداخت استفاده.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

شروع کنیداولیه سازی نه − p ≤ ε ( p) ∨ p*:= p تولید p آره p جدید. |C -C |≤ε(C) C* = C(p) ˆ متوقف کردن شکل هزینه اسباب کشی اصفهان کنترل جریان الگوریتم هماهنگی تکراری.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.............

شکل 1باربری در اصفهان

بنابراین، پرداخت بهینه استفاده و میزان ظرفیت بهینه که با اهداف .شبکه و سطح شرکت مطابقت دارد، توسط تقاطع منحنی‌های ظرفیت خاص تعیین می‌شود.

به نظر ما، به کارگیری این رویه در شبکه های تولید واقعی به ندرت عملی است. محاسبه توابع تامین ظرفیت همه شرکای شبکه و همچنین تابعی که وسعت مخزن ظرفیت بهینه را نشان می دهد بسیار پیچیده است.

به همین دلیل، ما یک الگوریتم تکراری هزینه اسباب کشی اصفهان را بر اساس اصل از بالا به پایین/پایین به بالا ارائه می‌کنیم .

که در آن سطح شبکه یک پرداخت استفاده باربری در اصفهان برای ظرفیت استخر را مشخص می‌کند .و شرکای شبکه بازخوردی را درباره پیشنهادات استخر ظرفیت خود برای سطح پرداخت داده شده ارائه می‌دهند.

یک الگوریتم هماهنگی تکراری الگوریتم تکراری یک روش تقریب ریاضی ساده برای تعیین تقاطع است.نقطه هزینه اسباب کشی اصفهان از دو تابع C F:NP ^ F:NP ðpÞ، C ðpÞ.

نقطه شروع مقداردهی اولیه دو مقدار p و p (در داخل دامنه ارزش های واقعی ~ ½ p ص) برای استفاده پرداخت با احراز شرایط.

نقطه شروع مقداردهی برای  هزینه اسباب کشی منزل اصفهان

~ (28)پ؛ p 2 ½ p ; پ p o (29) پ ^ با C ¼ C F:NP ðpÞ و ^ ^ F:NP (30) C oC C ¼ C ðpÞ^¯ ^ F:NP ^ F:NP (31) با C ¼ CCXC ðpÞ و C ¼ C ðpÞ

به دلایل توضیحی، فرض می شود که باربری در اصفهان متغیرهای تصادفی از توزیع نرمال پیروی می کنند.بنابراین، نقطه تقاطع بین این دو مقدار قرار دارد.

هر دو مقدار به طور تکراری نزدیک می شوند تا زمانی که فاصله بین آنها حداقل به زیر یکی از مقادیر تلورانس داده شده مربوط به قیمت e(p) و ظرفیت e(C) برسد.

از دیدگاه شبکه و سطح شرکت، میزان بهینه ظرفیت مخزن معادل CF:NP ðpÞ است. که نشان دهنده آخرین مقدار بازگشتی هزینه اسباب کشی اصفهان از سطح شرکت قبل از پایان تکرار است.

شکل جریان کنترل این الگوریتم را نشان می دهد.

در مرحله تنظیم «تولید p جدید» با نصف کردن فاصله بین p و p. یک مرز بالا یا پایین باربری در اصفهان جدید برای p ایجاد می‌شود.در ادامه شکل 2هزینه اسباب کشی اصفهان را مشاهده می کنید.

پس از اعلام این مقدار در سطح شرکت و دریافت بازخورد در مورد عرضه ظرفیت مربوطه.شرایط C F:NP ^ F:NP ðpÞ  هزینه اسباب کشی اصفهان بررسی شده است.

اگر شرط رعایت شود، ðpÞoC ما یک مرز پایینی جدید p و در غیر این صورت یک مرز بالایی p جدید داریم.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.............

شکل 2هزینه اسباب کشی اصفهان

ادامه مثال آغاز شده در بخش 3.1. در شبکه ای که هدف آن یک مخزن ظرفیت است که ¼ 90 درصد تقاضای مورد انتظار را تامین می کند.

شبکه هدف برای یک مخزن و ظرفیت مخزن برای باربری

انتظارات زیر در مورد تقاضا و باربری در اصفهان عرضه ظرفیت شبکه ممکن است غالب باشد.

بر اساس این داده‌ها و داده‌های داده‌شده هزینه اسباب کشی اصفهان در بخش 3.1، فرآیند تکراری نشان‌داده‌شده .در جدول و شکل در صورت اعمال روش هماهنگی از بالا به پایین/پایین به بالا رخ خواهد داد.

مقادیر با نرم افزار صفحه گسترده “Excel” و ابزار بهینه سازی Dirinbar  یکپارچه “Excel Solver” محاسبه شده است.

معیار با ðC Þ ¼ 1:75 تعریف می شود، فرآیند باربری در اصفهان پس از تکرار 10 متوقف می شود. قیمت استفاده از ظرفیت استخر 7.954 مطابق با تقاضای ظرفیت شبکه دیرین بار با ظرفیت عرضه استخر (535.24) است.

سوالات متداول درباره وسعت بهینه پیش بینی شده باربری در اصفهان

رویه هماهنگی  برای وسعت بهینه شده مجموعه ظرفیت و حاشیه چیست؟

وسعت بهینه پیش بینی شده از مجموعه ظرفیت و حاشیه سهم پیش بینی شده در وابستگی به پرداخت استفاده برای استخر ظرفیت.

پرداخت بهینه استفاده و میزان ظرفیت بهینه باربری در اصفهان چیست؟

پرداخت بهینه استفاده و میزان ظرفیت بهینه که با اهداف .شبکه و سطح شرکت مطابقت دارد توسط تقاطع منحنی‌های ظرفیت خاص تعیین می‌شود.

نقطه شروع مقداردهی برای  هزینه اسباب کشی منزل اصفهان چیست؟

نقطه شروع مقداردهی اولیه دو مقدار p و p (در داخل دامنه ارزش های واقعی ~ ½ p ص) برای استفاده پرداخت با احراز شرایط