باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار |

عنوان اقدامات تغییر در بخش کانتینرها
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

اقدامات تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی باربری در اصفهان

تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ

تصمیم گیری درباره انتخاب دروازه های باربری در اصفهان

اندازه و عامل های دروازه ها در باربری ها

فهرست تصاویر

شکل 1: باربری در اصفهان

شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان

اقدامات تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی باربری در اصفهان

دلایل این برخلاف رکود مرتبط با اقدامات تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی بر دریا است. برای قرار دادن این تغییر در زمینه، محموله هوایی تنها کسری. از وزن  حمل و نقل آبی (250 میلیون تن در بندر هنگ کنگ برای همان سال) دارد.

این نتایج یک سوال اساسی را در مورد نقش هنگ کنگ ایجاد می کند. که مستلزم بررسی دقیق هزینه اسباب کشی اصفهان در بخش لجستیک است.

این موضوع بر شرایط تجاری باربری در اصفهان شرکت های لجستیک. به ویژه آنهایی که هم حمل و نقل هوایی و هم حمل و نقل دریایی را ارائه می دهند، متمرکز است.

به ویژه اینکه آیا رشد ثبت شده  هزینه اسباب کشی اصفهان برای شرکت های این بخش به بازار محلی در هنگ کنگ متکی است. یا اینکه آنها از طریق دروازه های دیگر مانند دروازه های شنژن و گوانگژو به مشاغل خدمات ارائه می دهند.

و در اینجا نیازهای باربری در اصفهان مشتریان جهانی را برآورده می کنند. پاسخ به این سوالات بینش بسیار مهمی در مورد نقش هنگ کنگ .به عنوان یک شهر خدمات دیرین بار  منطقه ای ارائه می دهد.

مرحله بعدی جستجوی مجدد بر بخش لجستیک در هنگ کنگ متمرکز شد. با هدف خاص تعیین شرکت‌های درون این بخش که Dirinbar در زنجیره تامین محلی یا جهانی (GSC) درگیر هستند.

 تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ

همانطور که چونگ و همکاران مشاهده کردند.از آنجایی که اکثر شرکت های لجستیکی در هنگ کنگ کوچک و با تعریف ضعیف هستند.

(2003)، دستیابی به همه آنها و همچنین یافتن آسان کسانی که در زنجیره تامین جهانی نقش دارند غیرممکن است. در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

بنابراین، ما یک استراتژی دو مرحله‌ای برای هزینه اسباب کشی اصفهان یافتن شرکت‌هایی که می‌خواهیم بررسی کنیم، طراحی کردیم.

مرحله اول ارسال پرسشنامه ها باربری در اصفهان از طریق پایگاه داده قابل اعتماد ارائه شده .توسط شورای حمل و نقل هنگ کنگ بود.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

شکل 1: باربری در اصفهان

مرحله دوم مجموعه ای از مصاحبه های عمیق با شرکت هایی بود .که نماینده هر حوزه کلیدی لجستیک GSC در هنگ کنگ هستند.

ما در نوامبر 2006، 3405 پرسشنامه را برای ارائه دهندگان. خدمات لجستیکی خانگی هنگ کنگ (LSP) و فرستنده‌های باربری در اصفهان مقر هنگ کنگ ارسال کردیم.

و 171 پاسخ معتبر شامل 99 LSP و 72 فرستنده دریافت کردیم. LSPها و فرستنده‌هایی که پاسخ دادند، موقعیت‌های مشابه هزینه اسباب کشی اصفهان و چشم‌اندازهای آینده را نشان دادند.

پیگیری-  ing خلاصه ای از برخی از یافته های اصلی بر اساس پاسخ های LSP ها است:

(1) اکثر LSPها برنامه ریزی کردند که بیشتر از دروازه های غیرهنگ کنگ مانند. بندر Yantian، بندر Shekou در Shenz-hen و فرودگاه بین المللی Baiyun در گوانگژو استفاده کنند.

(2) خدمات عمده ای که در حال حاضر توسط LSP های هنگ کنگ ارائه می شود. در حوزه های سنتی هزینه اسباب کشی اصفهان لجستیک (80%) هستند.

اما آنها قصد دارند به سرعت به سمت خدمات لجستیک پیچیده تر که در میانه جدول 3 شناسایی شده اند حرکت کنند. در آینده.در ادامه شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان را مشاهده می کنید.

تصمیم گیری درباره انتخاب دروازه های باربری در اصفهان

(3) با توجه به تصمیم گیری در مورد انتخاب دروازه.LSP های هنگ کنگ و حمل و نقل بر این باورند که تأثیری دارند.اگرچه مشتریان (خریداران) آنها تأثیرگذارتر هستند.

(4) هم برای LSPها و هم برای فرستنده ها، سه عامل مهم دروازه عبارتند از قابلیت اطمینان، هزینه و سرعت. خدمات ارزش افزوده در دروازه ها باربری در اصفهان به عنوان مهم در نظر گرفته نمی شود.

دسترسی به شبکه بین المللی مهم ترین ملاحظات دیگر در انتخاب دروازه ها است.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان

نتایج نظرسنجی ما چند نکته مهم را نشان می دهد. اولاً، از آنجایی که سایر دروازه‌ها نسبت به دروازه‌های هزینه اسباب کشی اصفهان هنگ‌کنگ ترجیح داده می‌شوند.

با توجه به اینکه هزینه، قابلیت اطمینان و سرعت خدمات. محموله‌های اقیانوس پیما بیشتر هنگ‌کنگ را به مقصد باربری در اصفهان دروازه‌های دیگر ترک می‌کنند.

دوم، انتخاب دروازه ممکن است تصمیمی باشد که توسط فرستنده یا LSP گرفته می شود. سوم، خدمات لجستیک ارزش افزوده (VAL) بیشتری در آینده توسط LSPها و فرستنده ها ارائه خواهد شد. که ممکن است ارتباط مستقیمی با انتخاب گیت وی نداشته باشد.

اندازه و عامل های دروازه ها در باربری ها

زیرا داشتن یا نداشتن VAL در دروازه ها وجود ندارد. به اندازه سایر عوامل دروازه مهم است. ترکیب این سه نکته با هم ممکن است به ما کمک کند.

درک کنیم که نه فرستنده‌ها و نه LSPها در هنگ کنگ «وفاداری» زیادی به دروازه‌های هنگ‌کنگ ندارند.وقتی دروازه‌های هزینه اسباب کشی اصفهان مجاور رقابتی‌تر می‌شوند.

مسئله کلیدی پس از آن این است که آیا شرکت های باربری در اصفهان خدمات لجستیک همچنان ادامه خواهند داد. از هنگ کنگ کار می کنند حتی اگر دروازه های دیگری استفاده شوند.

بینش در مورد این موضوع Dirinbar  میزان انتقال هنگ کنگ از. یک هاب لجستیکی کانتینر و حمل و نقل به یک GSCMC را تایید می کند.

که می تواند به عنوان مکانی تعریف شود که در آن تعداد قابل توجهی از شرکت های GSC فعالیت های زنجیره تامین. پیشرفته و فرآیندهای تصمیم گیری دیرین بار  خود را برای غیر غیر فعال انجام می دهند.

سوالات متداول درباره  اقدامات تغییر در بخش کانتینرها

اقدامات تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی باربری در اصفهان چیست؟

دلایل این برخلاف رکود مرتبط با اقدامات تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی بر دریا است. برای قرار دادن این تغییر در زمینه، محموله هوایی تنها کسری. از وزن  حمل و نقل آبی (250 میلیون تن در بندر هنگ کنگ برای همان سال) دارد.

تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ چیست؟

همانطور که چونگ و همکاران مشاهده کردند.از آنجایی که اکثر شرکت های لجستیکی در هنگ کنگ کوچک و با تعریف ضعیف هستند.

تصمیم گیری درباره انتخاب دروازه های باربری در اصفهان چیست؟

تصمیم گیری در مورد انتخاب دروازه.LSP های هنگ کنگ و حمل و نقل بر این باورند که تأثیری دارند.اگرچه مشتریان (خریداران) آنها تأثیرگذارتر هستند