باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان بخش مربوط به نسخه تصادفی
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1080
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

فهرست مطالب

مدل سازی حمل و نقل محموله هوایی در شرایط عدم قطعیت

اساس تجزیه و تحلیل در قسمت های باربری در اصفهان

مجله اروپایی  تحقیقات عملیاتی در  باربری های اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1: باربری در اصفهان

شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان

مدل سازی حمل و نقل محموله هوایی در شرایط عدم قطعیت

این بخش مربوط به نسخه تصادفی مسئله حمل و نقل محموله هوایی است. که در آن مقدار محموله هزینه اسباب کشی اصفهان یک پارامتر تصادفی است.

فرض بر این است که کمیت محموله تصادفی دارای توزیع گسسته. با تعداد محدود  S از سناریوهای باربری در اصفهان ممکن است.

qjs; j ¼ 1; 2 . . . ; n s ¼ 1; 2 . . . ; S با احتمالات. مربوطه ps; s ¼ 1; 2 . . . ; S، که در آن PSs¼1ps ¼ 1. دو نوع پاسخ در مراحل مختلف انجام می شود.

پاسخ مرحله اول برای رزرو زمانی که اطلاعات دیرین بار دقیق حمل و نقل در دسترس نیست، ساخته می شود.

مرحله دوم  پاسخ در روز حمل و نقل، زمانی که تصادفی تحقق می یابد، انجام می شود. دو نوع متغیر تصمیم گیری شامل متغیرهای Dirinbar  تصمیم مرحله اول و مرحله دوم به شرح زیر تعریف می شوند.

متغیرهای تصمیم گیری  هزینه اسباب کشی اصفهان مرحله اول  ui ¼ تعداد کانتینر نوع i برای رزرو.  متغیرهای تصمیم گیری مرحله دوم ¼ تعداد کانتینرهای نوع I که در روز حمل و نقل در سناریوی s بازگردانده شده اند.

. UIS ¼ تعداد نمادهای نوع باربری در اصفهان مورد  بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان نیاز در روز حمل و نقل .در سناریو s.1 اگر ظرف دوم از نوع i در سناریوی s انتخاب شده باشد.

xils ¼ 0 در غیر این صورت؛ yiljs ¼ مقادیر محموله نوع j در .کانتینر  هزینه اسباب کشی اصفهان دوم از نوع i در سناریوی s بارگیری شده است.

اساس تجزیه و تحلیل در قسمت های باربری در اصفهان

سنگدان ¼ وزن محموله توزیع شده در محدوده ðai;k 1; aikÞ داخل lthcontainer از نوع i در سناریوی s;زیلک ¼ 1 اگر ژیلک > 0; 0 در غیر این صورت.در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

بر اساس تجزیه و تحلیل در بخش 2، ما می دانیم که کل هزینه اجاره .برای حمل و نقل محموله شامل هزینه باربری در اصفهان استفاده از کانتینر و هزینه قلم است.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین................

شکل 1: باربری در اصفهان

هزینه جریمه ناشی از نیاز فوری هزینه اسباب کشی اصفهان یا لغو کانتینرها در روز حمل و نقل است.

هدف این است که همه محموله ها را در روز حمل و نقل در کانتینرها بارگیری کنید. (چه کانتینرهای از قبل رزرو شده باربری در اصفهان یا آنهایی که در آخرین لحظه روز درخواست شده اند.در ادامه شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان را مشاهده می کنید.

در حالی که هزینه کل هزینه توسط خطوط هوایی به حداقل برسد. اجازه دهید ci =cþi هزینه جریمه واحد درخواست/بازگرداندن کانتینرها در روز ارسال را نشان دهد.

مدل برنامه ریزی عدد صحیح مختلط 0-1 برای نسخه قطعی بیان بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان شده. در (8)-(17) را می توان به مدل برنامه ریزی مخلوط تصادفی 0-1 زیر تعمیم داد. که در آن کمیت محموله یک پارامتر تصادفی است.

باربری در اصفهان | هزینه اسباب کشی اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین................

شکل 2: هزینه اسباب کشی اصفهان

m Li S m Li Ki S mS mS X X XXXX X X X X ð18Þ .min psci0xils þ psdikgilks  þ psci uis þ psciþuisþ i¼ 1 ¼ 1 s¼ 1 i¼ 1 l¼ ¼ 1 k¼ 1.

مجله اروپایی  تحقیقات عملیاتی در  باربری های اصفهان

s¼ هزینه اسباب کشی اصفهان 1 i¼ 1 s¼ 1 i¼ 1 s¼ 1 ایکس n  vjyiljs 6 Vixils; من ¼ 1; .

n i ¼ 1; . . . ; متر l ¼ 1; . باربری در اصفهان . . ; لی; s ¼ 1; .

. . ; S; ð20Þ j¼1 wjyiljs 6 Wixils; لی متر X  X yiljs ¼ qjs; j ¼ 1; .

. ; n s ¼ 1; . . . ; S; ð21Þ i¼1 l¼1 Y. Wu / مجله بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان اروپایی  تحقیقات عملیاتی 207 (2010).

152-164 157 Li Xils þ uisþ i ¼ 1; . . . ; متر s ¼ 1; . . . ; S;  ð22Þ ui ¼ uis ; l¼1 کی ایکس

gilk n wjyiljs.من ¼ 1; . . . ; متر l ¼ 1; . باربری در اصفهان. . ; لی; s ¼ 1; . . . ; S; ð23Þ k¼1 ¼

. . ; لی; k ¼ 1; . . . ; کی؛ s ¼ 1; . . هزینه اسباب کشی اصفهان  ; ð24Þ

. . ; S; ð25Þxilsزیلک ¼ 0; 1 من ¼ l ¼ 1; . . . ; لی; k ¼ 1; . . . ; کی؛ s ¼ 1; . . . ; S; ð26Þyiljs رابط کاربری uis ; uisþ اعداد Dirinbar  صحیح غیر منفی هستند. من ¼ 1; . . . ; متر l ¼ 1; . . . ; لی.

j ¼ 1; . . . ; n s ¼ 1; . . . ; S; ð27Þ جلکس P 0 دیرین بار  من ¼ 1; . . . ; متر l ¼ 1; . . . ; لی; k ¼ 1; . . . ; کی؛ s ¼ 1; . . . ; S: ð28 Þ

سوالات متداول درباره بخش مربوط به نسخه تصادفی برای باربری ها

مدل سازی حمل و نقل محموله هوایی در شرایط عدم قطعیت چیست؟

این بخش مربوط به نسخه تصادفی مسئله حمل و نقل محموله هوایی است. که در آن مقدار محموله یک پارامتر تصادفی است.

اساس تجزیه و تحلیل در قسمت های باربری در اصفهان چیست؟

بر اساس تجزیه و تحلیل در بخش 2، ما می دانیم که کل هزینه اجاره .برای حمل و نقل محموله شامل هزینه استفاده از کانتینر و هزینه قلم است

مجله اروپایی  تحقیقات عملیاتی  هزینه خطوط هوایی  باربری های اصفهان ؟

در حالی که هزینه کل هزینه توسط خطوط هوایی به حداقل برسد. اجازه دهید ci =cþi هزینه جریمه واحد درخواست/بازگرداندن کانتینرها در روز ارسال را نشان دهد.