باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان موفق ترین LSP ها و دارایی
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 970
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

فهرست مطالب

موفق ترین LSP ها و دارایی برای باربری در  اصفهان

جذب و ادغام منابع انسانی منحصر به فرد برای باربری در اصفهان

بحث و مفاهیم منبع استراتژیک  توسط LSPهای موجود

ادبیات مدیریت منابع انسانی برای  باربری در اصفهان چیست!

فهرست تصاویر

شکل 1:باربری در اصفهان

شکل 2: شرکت حمل ونقل باربری اصفهان

موفق ترین LSP ها و دارایی برای باربری در  اصفهان

از نظر تملک دارایی، به نظر می رسد که موفق ترین LSP ها (رده 1) عمدتا مبتنی بر دارایی بودند.

با این حال، ناموفق ترین LSP (به عنوان مثال TNT) نیز اتفاقاً مبتنی بر دارایی بود. علاوه بر عملکرد مالی، قرارداد بلند مدت یا تداوم قرارداد. را می توان به عنوان یکی دیگر از شاخص های مزیت رقابتی در نظر گرفت.

برعکس، هیچ یک از LSPهای باربری در اصفهان سبک دارایی از نظر مالی موفق نبودند.

این امکان برای LSPهای سبک دارایی وجود داشت شرکت حمل ونقل باربری اصفهان که به رشد درآمد بالایی دست یابند

(به عنوان مثال Expeditors و Kintetsu) اما  Dirinbar هیچ یک از آنها نتوانستند به سود بالایی دست یابند.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که سطح «تصرف» منبع می‌تواند یکی از عوامل توضیحی برای عملکرد مالی باشد. اما به طور مداوم نمی‌تواند دیرین بار موفقیت مالی بلندمدت را تضمین کند.

علاوه بر این، تعدادی شرکت حمل ونقل باربری اصفهان نمونه موردی (مانند KþN و Wincanton) وجود دارد که نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که تداوم قراردادها عمدتاً توسط اطلاعات، دانش و منابع رابطه‌ای خاص کمک می‌کند.در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

قراردادهای بلندمدت گزارش‌شده در پروفایل‌های باربری در اصفهان شرکت به‌دلیل سطوح بالای دانش در راه‌حل‌های زنجیره تأمین. یا عملیات مشتریان، توانایی ارائه زمان کوتاه‌تر و توانایی ارائه خدمات لجستیکی یکپارچه متعدد، ایمن به نظر می‌رسد.

باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ..........

شکل 1: باربری در اصفهان

بر اساس مشخصات شرکتی LSPها در دسته‌های 1 و 2 بالا. این تحقیق ویژگی‌های مشترک زیر را باربری در اصفهان از LSPهای موفق مالی نتیجه‌گیری می‌کند.

(1) همه آنها دارای سطوح متوسط ​​تا بالایی از فیزیکی، انسانی، اطلاعات. دانش و منابع رابطه ای؛ (2) آنها در توسعه منابع اطلاعاتی خاص شرکت جدی و پیشرو بودند.

جذب و ادغام منابع انسانی منحصر به فرد برای باربری در اصفهان

(3) همه آنها در جذب و ادغام منابع انسانی منحصر به فرد از سایر بخش ها .و ادغام منابع مختلف شرکت حمل ونقل باربری اصفهان با هم به طور مؤثر جدی بودند.

(4) آنها مایل های بیشتری را با سرمایه گذاری در ایجاد دانش (تحقیق) و سیستم های مدیریت برای دستیابی .به مزیت های رقابتی خاص و مبتنی بر دانش شرکت طی کردند.

(5) همه آنها موفق به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان کلیدی و همچنین ایجاد اتحادهای افقی با سایر LSPها شدند.

(6) برخی از آنها واحدهای مدیریت دارایی باربری در اصفهان خاصی را برای مدیریت منابع فیزیکی خود تأسیس کردند.

(7) آنها صلاحیت تکمیل منابع خود را با منابع سایر وظایف یا شرکای تجاری داشتند. (یعنی به  منابعی را که به طور ناهمگن توزیع شده اند و به طور ناقص با هم متحرک هستند.جمع کنید).

این هفت ویژگی، فرض اصلی چارچوب نظری ما را پشتیبانی می‌کنند. یعنی LSP‌های موفق کسانی هستند شرکت حمل ونقل باربری اصفهان که می‌توانند به منابع ارزشمند. کمیاب، تکرار نشدنی و غیرقابل تعویض دسترسی داشته باشند و این منابع را با برخی از شایستگی‌های منحصربه‌فرد ترکیب کنند.

بحث و مفاهیم منبع استراتژیک  توسط LSPهای موجود

این مقاله پنج منبع استراتژیک (مانند منابع فیزیکی، انسانی، اطلاعاتی، دانش و رابطه ای) .را که توسط LSPهای مورد مطالعه شرکت حمل ونقل باربری اصفهان به آنها دسترسی دارند، شناسایی می کند.

این یافته ها برای توسعه ساختار منابع لجستیک و مقیاس های اندازه گیری آنها ارزشمند هستند. منابع فیزیکی شامل دارایی های مشهود مورد باربری در اصفهان نیاز برای انجام وظایف لجستیکی است.

آنها به عنوان مثال مراکز خدمات لجستیک، مراکز تدارکات، انبارها، زمین ها، وسایل نقلیه جاده ای و هواپیما هستند. (Closs and Thompson, 1992; Karia and Razak, 2007).

آنها ارزشمند هستند، اما اغلب قابل تقلید و گاه قابل جایگزینی هستند. بنابراین مزیت رقابتی را تضمین نمی کنند.در ادامه شکل 2: شرکت حمل ونقل باربری اصفهان را مشاهده می کنید.

با این حال، زمانی که  شرکت حمل ونقل باربری اصفهان منابع فیزیکی مفید ساخته می شوند. می توان آنها را به عنوان قابلیت هایی مانند پوشش شبکه (Persson and Virum, 2001) .و مجموعه خدمات (Bask, 1999) در نظر گرفت.

باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ..........

شکل 2: شرکت حمل ونقل باربری اصفهان

از تجزیه و تحلیل محتوا، منابع انسانی اغلب به عنوان نیروی کار ماهر و با تجربه. در انجام وظایف لجستیکی  باربری در اصفهان و مهمتر از آن ایجاد و حفظ روابط با مشتری نامیده می شود.

هم مهارت‌های مدیریت عمومی و هم مهارت‌های لجستیکی خاص در پروفایل‌های شرکت ذکر شده‌اند که با کار مایرز و همکاران مطابقت دارد. (2004) و مورفی و پویست.

ادبیات مدیریت منابع انسانی برای  باربری در اصفهان چیست!

ادبیات مدیریت منابع انسانی تمایل دارد باربری در اصفهان منابع انسانی (نیروهای کار ماهر) را از منابع دانش متمایز کند.

با این حال، این تحقیق مشخص می کند .که منابع انسانی شرکت حمل ونقل باربری اصفهان و دانش گاهی دو منبع استراتژیک جدایی ناپذیر هستند.

بسیاری از کارشناسان دیرین بار  استخدام شده. توسط LSPها نیز از دانش منحصر به فرد در مورد بخش های مختلف صنعتی و همچنین روابط با مشتریان LSP برخوردار بودند.

اگرچه نیروهای کار Dirinbar  ماهر ارزشمند هستند. اما گاهی اوقات قابل تقلید هستند (با استخدام کارشناسان دیگر شرکت ها) و بنابراین مزیت رقابتی را تضمین نمی کنند.

سوالات متداول درباره موفق ترین LSP ها و دارایی وباربری ها

موفق ترین LSP ها و دارایی برای باربری در  اصفهان چیست؟

از نظر تملک دارایی، به نظر می رسد که موفق ترین LSP ها (رده 1) عمدتا مبتنی بر دارایی بودند.

جذب و ادغام منابع انسانی منحصر به فرد برای باربری در اصفهان چیست؟

آنها در جذب و ادغام منابع انسانی منحصر به فرد از سایر بخش ها .و ادغام منابع مختلف شرکت حمل ونقل باربری اصفهان با هم به طور مؤثر جدی بودند

بحث و مفاهیم منبع استراتژیک  توسط LSPهای موجود چیست؟

پنج منبع استراتژیک (مانند منابع فیزیکی، انسانی، اطلاعاتی، دانش و رابطه ای) .را که توسط LSPهای مورد مطالعه  به آنها دسترسی دارند شناسایی می کند