باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان رشد شرکت یک موضوع تحقیقاتی
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

عوامل رشد شرکت های باربری  باموضوع تحقیقاتی اقتصادی

تحقیقات درباره رشد شرکت ها و پیش بینی رشد شرکت باربری

تجزیه و تحلیل رابطه بین رشد و فروش واشتغال باربری

ساختار های  مرتبط با معیارهای  مختلف باربری در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2شرکت حمل ونقل باربری اصفهان

عوامل رشد شرکت های باربری  باموضوع تحقیقاتی اقتصادی

رشد شرکت یک موضوع تحقیقاتی مهم در اقتصاد باربری در اصفهان استراتژی و کارآفرینی است. به دلایل بسیاری مورد توجه محققان است.

با این حال، اغلب مورد اشاره این است که از طریق معرفی محصولات جدید و ایجاد بازارهای جدید.

تأثیر اساسی بر عملکرد اقتصادها دارد (شین و ونکاتارامن، 2000)، ایجاد مشاغل جدید (برچ، 1979).و رشد اقتصادی شرکت حمل ونقل باربری اصفهان منطقه ای یا ملی (Thurik and Wennekers 2004).

در این مقاله، ما به طور خاص بر روی رشد سرمایه گذاری های نوظهور تمرکز می کنیم. بیشتر تحقیقات جدید رشد دیرین بارسرمایه گذاری در دو جریان است.

اولین مورد، و رایج‌تر از این دو، این است شرکت حمل ونقل باربری اصفهان که چرا برخی از سرمایه‌گذاری‌ها رشد می‌کنند .در حالی که برخی دیگر رشد نمی‌کنند  محققان Dirinbar این سوال را در سطح فردی بررسی کرده اند

(باوم و همکاران، 2001؛ چندلر و جانسن 1992؛ ویکلوند و شفرد، 2003)، سطح شرکت (ادلمن و همکاران، 2005؛ چندلر و هنکس، 1994؛ دس و دیویس، 1984)، و سطح محیطی

(دس و ریش، 1984؛ انسلی و  باربری در اصفهان همکاران، 2006؛ مک دوگال و همکاران، 1992). به طور کلی، نتایج نشان می‌دهد که عوامل هر یک از این سطوح تحلیل با رشد سرمایه‌گذاری جدید مرتبط هستند.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

جریان دوم تحقیقات رشد مخاطره‌آمیز چگونگی رشد شرکت‌ها و پیامدهای داخلی رشد را بررسی می‌کند. (به عنوان مثال هنکس و همکاران، 1993؛ کازنجیان و درازین، 1990؛ مک ماهون، 2001).

در این جریان از رشد شرکت حمل ونقل باربری اصفهان تحقیقاتی فرض می‌شود که وجود دارد. اما دلیل نظری قوی برای توضیح اینکه چرا شرکت‌ها رشد می‌کنند وجود ندارد. بلکه به دنبال توصیف فرآیندهای مرتبط با رشد است.

باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین........

شکل 1باربری در اصفهان

تحقیقات درباره رشد شرکت ها و پیش بینی رشد شرکت باربری

تحقیقات ما به بهترین وجه در جریان دوم قرار دارد. ما سعی نمی‌کنیم رشد شرکت را پیش‌بینی کنیم، بلکه تلاش می‌کنیم. که آیا کارکنان برای حمایت از رشد فروش باربری در اصفهان اضافه می‌شوند یا اینکه آیا رشد. فروش توسط قراردادهای خارجی یا سایر فعالیت‌ها حمایت می‌شود.

به عنوان مثال، یک شرکت نوظهور به جای اضافه کردن کارکنان دائمی، ممکن است برای تولید محصول خود برای کارگران یا با یک تولید کننده موجود قرارداد فرعی منعقد کند.

از طرف دیگر، ممکن است فناوری و باربری در اصفهان تجهیزاتی را برای جایگزینی کارگران به دست آورد. ادغام ما از اقتصاد هزینه تراکنش یک منطق نظری برای انتخاب اضافه کردن کارکنان دائمی .به جای انتخاب راه حل های دیگر ارائه می دهد و در نتیجه سهمی بدیع و قابل توجه در ادبیات ایجاد می کند.

تحقیقاتی که بر روی چرایی رشد شرکت‌ها متمرکز است اغلب محدود است زیرا فقط بازماندگان مورد مطالعه قرار می‌گیرند. با این حال، این انتقاد به طور یکسان در شرکت حمل ونقل باربری اصفهان مورد مطالعه چگونگی رشد شرکت ها صدق نمی کند.

پنروز (1959) در مقدمه ای بر نظریه شرکت حمل ونقل باربری اصفهان کلاسیک خود در مورد رشد شرکت.مشکل توتولوژیک مرتبط با مطالعه تنها شرکت های در حال رشد را هنگام مطالعه چرایی رشد شرکت ها تصدیق می کند.

با این حال، او اشاره می کند که مطالعه شرکت های منحل شده. نمی تواند ما را در مورد چگونگی رشد شرکت ها آگاه کند. ما معتقدیم که منطق پنروز در مورد مطالعه باربری در اصفهان ما نیز صدق می کند. ما در حال مطالعه نیستیم که چرا شرکت ها رشد می کنند.

تجزیه و تحلیل رابطه بین رشد و فروش واشتغال باربری

بلکه در حال تجزیه و تحلیل رابطه بین رشد فروش و رشد اشتغال هستیم. مطابق با استدلال پنروز، مطالعه شرکت های شکست خورده این فرآیند را مشخص نمی کند.

علیرغم علاقه تحقیقاتی قابل توجه در مورد چرایی و چگونگی رشد شرکت، نتایج تجربی در رابطه با عوامل مرتبط. با رشد متفاوت است (دیویدسون و ویکلوند، 2000؛ واینزیمر و همکاران، 1998؛ دلمار، 1997). در ادامه شکل 2شرکت حمل ونقل باربری اصفهان را مشاهده می کنید.

این ممکن است به این دلیل رخ دهد که معیارهای رشد باربری در اصفهان شامل تغییرات در فروش و اشتغال تا حدودی. به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند (دلمار 1997؛ آردیچویلی و همکاران، 1998؛ وینزیمر، 1998؛ ویکلوند 1998).

اگرچه بسیاری از مطالعات از فروش و تغییر اشتغال به عنوان شاخص‌های رشد استفاده کرده‌اند.اما در تعداد معدودی که همبستگی شرکت حمل ونقل باربری اصفهان بین رشد فروش و شاخص‌های رشد اشتغال را گزارش کردند.

باربری در اصفهان | شرکت حمل ونقل باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین........

شکل 2شرکت حمل ونقل باربری اصفهان

این همبستگی‌ها نسبتاً کوچک بود و از 09/0 در نمونه‌ای شرکت حمل ونقل باربری اصفهان از شرکت‌های کوچک در سوئد متغیر بود. (Delmar et al. 2003) تا 0.57 در نمونه ای از شرکت های سهامی عام در ایالات متحده (Weinzimmer et al., 1998).

برای مثال در دلمار و همکاران (2003) برخی از دسته‌های باربری در اصفهان شرکت‌های با رشد فروش بالا. از نظر اشتغال اصلاً گسترش نیافته‌اند. بنابراین، رشد فروش و رشد اشتغال معیارهای قابل تعویض برای رشد سرمایه گذاری جدید نیستند.

ساختار های  مرتبط با معیارهای  مختلف باربری در اصفهان

در عوض، آنها ساختارهای مرتبط، اما عمدتاً مستقلی هستند که به طور متفاوتی به معیارهای مختلف پاسخ می دهند.

علاوه بر این، ذینفعان مختلف به مزایای باربری در اصفهان انواع مختلف رشد به یک شکل نگاه نمی کنند. به عنوان مثال، سیاست گذاران عموماً رشد اشتغال را به عنوان شاخصی از یک اقتصاد سالم می بینند. (Birch, 1979; Birch and Medoff, 1994; US Small Business Administration, 2004؛ Zacharakis et al., 2001)

اما مدیران شرکت حمل ونقل باربری اصفهان نوظهور غالباً تعداد بیشتری دارند. نگرش های دوسوگرا نسبت به گسترش نیروی کار (دلمار و دیویدسون، 1999؛ ساپینزا و همکاران، 2003). رشد اشتغال به نظر می رسد الفG.N. چندلر و همکاران / Journal of Business Venturing 24 (2009) 373–387 375

معضل خاص برای مالک-مدیران کسب و کار مستقل دیرین بار زیرا با پیامدهای مورد انتظار مطلوب و نامطلوب همراه است. برای مدیران سرمایه گذاری های نوظهور Dirinbar استخدام کارکنان دائمی ممکن است به پاسخ دهد

سوالات متداول درباره رشد شرکت و رشد اقتصادی باربری

عوامل رشد شرکت های باربری  باموضوع تحقیقاتی اقتصادی چیست؟

رشد شرکت یک موضوع تحقیقاتی مهم در اقتصاد استراتژی و کارآفرینی است. به دلایل بسیاری مورد توجه محققان است.

تحقیقات درباره رشد شرکت ها و پیش بینی رشد شرکت باربری چگونه است؟

تحقیقات ما به بهترین وجه در جریان دوم قرار دارد. ما سعی نمی‌کنیم رشد شرکت را پیش‌بینی کنیم، بلکه تلاش می‌کنیم

تجزیه و تحلیل رابطه بین رشد و فروش واشتغال باربری چیست؟

بلکه در حال تجزیه و تحلیل رابطه بین رشد فروش و رشد اشتغال هستیم. مطابق با استدلال پنروز، مطالعه شرکت های شکست خورده این فرآیند را مشخص نمی کند.