باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل باربری در اصفهان

تحلیل همبستگی آماری مناسب بین برای شرکت باربری اصفهان

تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ

فهرست تصاویر

شکل 1:باربری در اصفهان

شکل 2:شرکت باربری اصفهان

ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل باربری در اصفهان

ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل و لجستیک در هنگ کنگ از سال 1996 تا 2005. ما به دلیل در دسترس بودن داده ها باربری در اصفهان به این دوره زمانی کوتاهتر محدود شدیم.

شکل 6 حقایق عمده زیر را نشان می دهد که از تحلیل این دوره 10 ساله جمع آوری شده است:

(1) حمل و نقل هوایی و خدمات پشتیبانی پررونق ترین زیربخش ها هستند. که دارای ارزش افزوده رو به رشد شرکت باربری اصفهان و اشتغال پایدار هستند.

(2) حمل و نقل کالا، در رابطه با همه شیوه های حمل و نقل، رشد سریعتری در ارزش افزوده و اشتغال داشته است.

(3) حمل و نقل، پایانه های کانتینری شرکت باربری اصفهان و سایر خدمات پشتیبانی .برای حمل و نقل آبی دارای حجم ثابتی از ارزش افزوده و اشتغال بودند. اگرچه ارزش افزوده فوق العاده بالایی در مالکان یا اپراتورهای کشتی در نیمه اول دهه 2000 وجود داشت.

(4) کاهش آهسته در ارزش افزوده و اشتغال Dirinbar  در حمل و نقل زمینی کالا و خدمات مرتبط مشاهده می شود.

برخی از این نتایج به سطوح مختلف سرمایه و شدت فناوری فعالیت های هر دسته مربوط می شود. پایانه های دیرین بار  کانتینری بسیار سرمایه بر هستند.

آنها اکثر فعالیت ها باربری در اصفهان را در دسته سه ذکر شده در بالا تشکیل می دهند. در مقابل، سایر زیرگروه‌ها نیروی کار بیشتری دارند و اشتغال و ارزش افزوده رو به رشدی را ثبت کرده‌اند.

زیرگروه «خدمات حمل و نقل محموله هوایی و دریایی» توجه ویژه ما را به خود جلب کرد.در ادامه شکل 1:باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

تحلیل همبستگی آماری مناسب بین برای شرکت باربری اصفهان

در واقع، اگرچه ما نتوانستیم شرکت باربری اصفهان یک تحلیل همبستگی .آماری مناسب بین ارزش تجاری و اشتغال و رشد ارزش افزوده (به دلیل حجم نمونه) انجام دهیم.

باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .....

شکل 1:باربری در اصفهان

می بینیم که حمل و نقل هوایی سهم رو به رشدی از تجارت بر حسب ارزش دارد .که همزمان با رشد ارزش افزوده و تعداد کارکنان در سرویس های ارائه دهنده .لجستیک ذایل این برخلاف رکود مرتبط با اقدامات باربری در اصفهان تغییر در بخش کانتینرهای مبتنی بر دریا است.

برای قرار دادن این تغییر در زمینه شرکت باربری اصفهان محموله هوایی تنها کسری از وزن. (به عنوان مثال، 3.8 میلیون تن در سال 2007 در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ) .حمل و نقل آبی (250 میلیون تن در بندر هنگ کنگ برای همان سال) دارد.

این نتایج یک سوال اساسی را در مورد نقش هنگ کنگ ایجاد می کند که مستلزم بررسی دقیق در بخش لجستیک است.

این موضوع بر شرایط تجاری باربری در اصفهان شرکت های لجستیک. به ویژه آنهایی که هم حمل و نقل هوایی و هم حمل و نقل دریایی را ارائه می دهند، متمرکز است.

به ویژه اینکه آیا رشد ثبت شده برای شرکت های این بخش به بازار محلی در هنگ کنگ متکی است .یا اینکه آنها از طریق دروازه های دیگر مانند دروازه های شنژن و گوانگژو به مشاغل خدمات ارائه می دهند. و در اینجا شرکت باربری اصفهان نیازهای مشتریان جهانی را برآورده می کنند.

پاسخ به این سوالات بینش بسیار مهمی در مورد نقش هنگ کنگ به عنوان یک شهر خدمات منطقه ای ارائه می دهد.

مرحله بعدی جستجوی مجدد باربری در اصفهان بر بخش لجستیک در هنگ کنگ متمرکز شد. با هدف خاص تعیین شرکت‌های درون این بخش که در زنجیره تامین محلی یا جهانی (GSC) درگیر هستند.

تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ

همانطور که چونگ و همکاران مشاهده کردند.از آنجایی که اکثر شرکت های لجستیکی در هنگ کنگ کوچک باربری در اصفهان و با تعریف ضعیف هستند.

(2003)، دستیابی به همه آنها و همچنین یافتن آسان کسانی که در زنجیره تامین جهانی نقش دارند غیرممکن است. در ادامه شکل 2:شرکت باربری اصفهان را مشاهده می کنید.

بنابراین، ما یک استراتژی دو مرحله‌ای برای شرکت باربری اصفهان یافتن شرکت‌هایی که می‌خواهیم بررسی کنیم، طراحی کردیم.

باربری در اصفهان | شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین .....

شکل 2:شرکت باربری اصفهان

مرحله اول ارسال پرسشنامه ها از طریق پایگاه داده قابل اعتماد ارائه شده توسط شورای حمل و نقل هنگ کنگ بود.

مرحله دوم مجموعه ای از مصاحبه های عمیق با شرکت هایی بود. که نماینده شرکت باربری اصفهان هر حوزه کلیدی لجستیک GSC در هنگ کنگ هستند.

ما در نوامبر 2006، 3405 پرسشنامه را برای ارائه دهندگان خدمات. لجستیکی خانگی هنگ کنگ (LSP) و فرستنده‌های مقر هنگ کنگ ارسال کردیم.

و 171 پاسخ معتبر شامل 99 LSP و 72 فرستنده دریافت کردیم. LSPها و فرستنده‌هایی که پاسخ دادند، موقعیت‌های مشابه باربری در اصفهان و چشم‌اندازهای آینده را نشان دادند.

ing خلاصه ای از برخی از یافته های اصلی بر اساس پاسخ های LSP ها است:

(1) اکثر LSPها برنامه ریزی کردند که بیشتر از دروازه های غیرهنگ کنگ مانند بندر Yantian، بندر Shekou در Shenz-hen و فرودگاه بین المللی Baiyun در گوانگژو استفاده کنند

(2) خدمات عمده ای که در حال حاضر توسط LSP های هنگ کنگ ارائه می شود در حوزه های سنتی لجستیک (80%) (جدول 2) هستند.

اما آنها قصد دارند به سرعت به سمت خدمات لجستیک پیچیده تر. که در میانه دیرین بار  جدول 3 شناسایی شده اند حرکت کنند در آینده.

(3) با توجه به تصمیم گیری  Dirinbar در مورد انتخاب دروازه. LSP های هنگ کنگ و حمل و نقل بر این باورند که تأثیری دارند، اگرچه مشتریان (خریداران) آنها تأثیرگذارتر هستند .

سوالات متداول درباره ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل

ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل باربری در اصفهان چیست؟

ارزش افزوده و اشتغال در بخش حمل و نقل و لجستیک در هنگ کنگ از سال 1996 تا 2005. ما به دلیل در دسترس بودن داده ها  به این دوره زمانی کوتاهتر محدود شدیم.

تحلیل همبستگی آماری مناسب بین برای شرکت باربری اصفهان چیست؟

در واقع، اگرچه ما نتوانستیم  یک تحلیل همبستگی .آماری مناسب بین ارزش تجاری و اشتغال و رشد ارزش افزوده (به دلیل حجم نمونه) انجام دهیم.

تجزیه و تحلیل شرکت های لجستیک در هنگ کنگ چیست؟

همانطور که چونگ و همکاران مشاهده کردند.از آنجایی که اکثر شرکت های لجستیکی در هنگ کنگ کوچک و با تعریف ضعیف هستند.