باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان محاسبه های هزینه های باربری
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1050
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

فهرست مطالب

فوروار در  هزینه های  حمل و نقل باربری در اصفهان

استفاده از فرستنده های هوایی در  حمل و نقل وباربری در اصفهان

مشکل ادبیات های  موجود در سیستم های باربری در اصفهان

تعریف مسئله و یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح

مشکل های برنامه ریزی برای باربری در اصفهان

سوالات متداول درباره سیستم های باربری و ادبیات های موجود باربری

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

فوروار در  هزینه های  حمل و نقل باربری در اصفهان

هدف فورواردر برآوردن نیازهای باربری در اصفهان حمل و نقل با حداقل هزینه است. این شامل دو جنبه است: (1) تعداد مناسب ظروف را رزرو کنید.

و (2) محموله ها را با حداقل هزینه بارگیری کنید. جنبه اول  حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان نیاز به پیش بینی بهتری دارد. که در این مقاله به آن پرداخته نخواهد شد.

ما روی سوال دوم تمرکز می کنیم. با توجه به ظرفیت موجود، هدف ما یافتن طرح بارگیری با حداقل هزینه است.

حجم زیادی از ادبیات در مورد مشکلات بارگیری محموله وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از آنها بارگیری محموله را به عنوان مشکلات بسته بندی در نظر می گیرند. بسته بندی محموله های داده شده با حداقل Dirinbar تعداد کانتینر، به Downsland and Downsland، Bischoff et al. مراجعه کنید.

به عنوان مثال تحقیقات در این جهت هنوز در حال توسعه فعال است. وانگ و همکاران را ببینید ، مارتینسا دیرین بار و دلب  لیو و همکاران.

برای پیشرفت اخیر، و محدودیت‌های عملی‌تر، مانند ثبات و ابعاد بالاتر گنجانده شده‌اند. ادبیات مرتبط تر حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان ساختار هزینه کانتینرها را در نظر می گیرد.

به عنوان مثال، هزینه های ثابت و هزینه های متغیر. Xue و Lai یک مدل برنامه ریزی عدد صحیح برای برنامه ریزی بارگیری محموله هوایی ارائه کردند.

آنها به طور خاص مشکل انتخاب کانتینر و بارگیری محموله را برای یک حمل و نقل هوایی بررسی کردند. تا هزینه کل باربری در اصفهان را به حداقل برسانند.

در چان و همکاران. یک سیستم پشتیبانی تصمیم دو مرحله ای برای کمک به برنامه ریزی بارگیری و بسته بندی محموله ایجاد شده است.درادامه شکل 1باربری در اصفهان رامشاهده می کنید.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

شکل 1باربری در اصفهان

استفاده از فرستنده های هوایی در  حمل و نقل وباربری در اصفهان

هوانگ و چی مطالعه کردند که چگونه یک فرستنده حمل و نقل هوایی باید محموله های خود را برای استفاده. از تخفیف های حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کمیت ارائه شده توسط خطوط هوایی یکپارچه کند. و آنها یک اکتشافی مبتنی بر آرامش لاگرانژی را برای حل موثر مشکل ارسال کردند.

مشکل ما با ادبیات موجود در جنبه های زیر متفاوت است: (1) ظرفیت موجود زودتر رزرو شده و از این رو ثابت شده است.

در ادبیات باربری در اصفهان همیشه فرض می شود .که ظروف مختلف به اندازه کافی برای برنامه ریزی در دسترس هستند. از این نظر، مشکل ما ظرفیت دارد.

چه مدیر عملیات از انتظارات فورواردر ابزاری است .که می تواند به طور موثر یک طرح بارگذاری بهینه یا تقریباً بهینه برای ظرفیت رزرو شده ایجاد کند.

علاوه بر این، ابزار باید قادر به بهینه سازی مجدد کارآمد باشد. در عمل، مدیر ممکن است نیاز به تنظیم لیست تقاضا داشته باشد. مثلاً در صورتی که حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان ظرفیت کافی نباشد یا از برخی کانتینرها به خوبی استفاده نشود. رویکرد راه حلی که بتواند راه حل موجود را دوباره استفاده کند ترجیح داده می شود.در ادامه شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان رامشاهده می کنید.

(2) حجم، یک ملاحظات کلیدی در مشکلات بسته بندی، در اینجا در نظر گرفته نشده است. این اساساً به دلیل نحوه محاسبه هزینه باربری در اصفهان صنعت بار هوایی است. همانطور که قبلاً گفته شد، اکثر محموله ها با حداقل نسبت وزن / حجم مشخص محدود می شوند.

ظرفیت وزن یک محدودیت سخت است در حالی که حجم معمولاً یک محدودیت نیست. اما ما توجه می کنیم که رویکرد راه حل ما می تواند.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.......

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

مشکل ادبیات های  موجود در سیستم های باربری در اصفهان

فاکتور حجم را به  باربری در اصفهان راحتی برای سایر برنامه ها لحاظ کند. (3) ما در حال انجام “برنامه ریزی” هستیم که نتیجه آن توصیه هایی برای کارکنان خط مقدم. برای بسته بندی محموله های خاص در کانتینرهای خاص است.

ما به موضوع بسته بندی، یعنی نحوه بسته بندی محموله های مشخص شده در یک کانتینر توجه نمی کنیم. بسیاری از کارهای قبلی حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان بر مشکلات بسته بندی تمرکز می کنند. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد.

بقیه مقاله به صورت زیر سازماندهی شده است. تعریف دقیق مسئله و به دنبال آن یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح، در بخش بعدی از قبل ارسال شده است.

در بخش 3، ما اکتشافی باربری در اصفهان جستجوی محله در مقیاس بزرگ را شرح می دهیم. نتایج محاسباتی در بخش 4 از قبل ارسال شده است و ما کار خود را در بخش 5 به پایان می رسانیم.

تعریف مسئله و یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح

این شرکت N محموله را برای ارسال در طول روز دریافت کرده است که هر کدام با وزن wi. من ¼ 1; . . . ; N. کانتینرها به انواع K طبقه بندی می شوند.

نوع k با تاپل ffk توصیف می شود. ck; انگلستان؛ cEk; UEk; vkg، تعیین هزینه ثابت واحد، هزینه محوری واحد حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان ظرفیت محوری، هزینه اضافی واحد .برابر با هزینه ویژه واحد منهای هزینه محوری واحدظرفیت اضافی و تعداد چنین ظروف موجود از طریق رزرو به ترتیب.

در اینجا fk به برخی توضیحات نیاز دارد. برای کانتینرهای رزرو شده، fk هزینه ثابت واقعی یک کانتینر باربری در اصفهان نیست. در عوض، در صورت عدم استفاده از کانتینر در طرح بارگیری نهایی، تخفیف احتمالی را نشان می دهد.

زیرا حتی اگر کانتینر رزرو شده استفاده نشود حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان هزینه رزرو همچنان متحمل می شود. با این حال، برای کانتینرهایی که در آخرین لحظه اجاره می‌شوند، fk در واقع هزینه‌های ثابت آنها را نشان می‌دهد.

ظروف J در مجموع رزرو شده اند، جایی که J ¼ PKk¼ 1vk. اجازه دهید. pj نشان دهنده نوع ظرف j، j ¼ 1 باشد. . . . ; J. کانتینرها از خطوط هوایی مختلف هستند. فرض می کنیم PNi¼1wi 6 PJj¼1ðUpj þ UEpj Þ، ظرفیت کل کانتینرها برای جا دادن همه محموله ها کافی است.

این معمولاً درست است زیرا ظرفیت ذخیره فورواردر عمدتاً بر اساس ظرفیت محوری کانتینرها است. هدف یافتن حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان طرح بارگیری با حداقل هزینه است.

مشکل های برنامه ریزی برای باربری در اصفهان

مشکل برنامه ریزی بارگیری محموله ما حتی اگر برای همه ¼ fk باشدk ¼ 1 ; K، به شدت NP-hard است. این را می توان با نشان دادن اینکه مسئله معروف 3 پارتیشن مورد خاص آن است ثابت کرد.

با توجه به یک عدد صحیح B و یک مجموعه از 3n عدد صحیح fwi. من ¼ 1; . . . ; 3ng.که در آن B=4 < wi < B=2; من ¼ 1; . . . ; 3n، مسئله 3-پارتیشن می پرسد. که آیا مجموعه را می توان باربری در اصفهان به n جدایی تقسیم کرد یا خیر.

مجموعه S1; S2; . . . ; Sn، به طوری که wi 2Sj wi ¼ B, j ¼ 1; . . . ; 3n. ما می‌توانیم یک نمونه برای مشکل برنامه‌ریزی بارگیری محموله بسازیم .داده های بالا: 3n محموله برای حمل و نقل، هر کدام با وزن wi. n ظرف، هر کدام با وزن محوری B و هزینه محوری واحد برابر با 1. با فرض اینکه هزینه باربری در اصفهان اضافی واحد بسیار زیاد است

مثلاً nB. در این مورد حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان حداقل هزینه ممکن nB است. که تنها زمانی  Dirinbar می تواند اتفاق بیفتد که مشکل 3 پارتیشن راه حلی داشته باشد.

بنابراین اگر بتوانیم مشکل خود را حل کنیم می توانیم مشکل 3 پارتیشن را حل کنیم. از آنجایی که  دیرین بار مشبکل 3 پارتیشن به معنای قوی NP-hard است، مشکل ما نیز همینطور است.

سوالات متداول درباره سیستم های باربری و ادبیات های موجود باربری

فوروار در  هزینه های  حمل و نقل باربری در اصفهان چیست؟

هدف فورواردر برآوردن نیازهای باربری در اصفهان حمل و نقل با حداقل هزینه است

استفاده از فرستنده های هوایی در  حمل و نقل وباربری در اصفهان چگونه است؟

هوانگ و چی مطالعه کردند که چگونه یک فرستنده حمل و نقل هوایی باید محموله های خود را برای استفاده  از تخفیف های کمیت ارائه شده توسط خطوط هوایی یکپارچه کند

تعریف مسئله و یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح چیست؟

این شرکت N محموله را برای ارسال در طول روز دریافت کرده است که هر کدام با وزن wi. من ¼ 1; . . . ; N. کانتینرها به انواع K طبقه بندی می شوند.