باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان توسعه باربری در اصفهان
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

فهرست مطالب

هدف  فوروارد برای نیازهای  حمل و نقل و باربری دراصفهان!

ادبیا ت  موجود برای  فرستنده  حمل و نقل هوایی باربری در اصفهان!

برنامه ریزی و ایجاد فاکتور های باربری در اصفهان!

تعریف مسئله و یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح!

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

هدف  فوروارد برای نیازهای  حمل و نقل و باربری دراصفهان!

هدف فورواردر برآوردن نیازهای حمل و نقل  dirinbar با حداقل هزینه است. این شامل دو جنبه است: (1) تعداد مناسب ظروف را رزرو کنید.

و (2) محموله ها را با حداقل هزینه بارگیری کنید. جنبه اول نیاز به پیش بینی بهتری دارد که در این مقاله به آن پرداخته نخواهد شد.

ما روی سوال دوم تمرکز می کنیم. با توجه به ظرفیت موجود باربری در اصفهان هدف ما یافتن طرح بارگیری با حداقل هزینه است.

حجم زیادی از ادبیات حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مورد مشکلات بارگیری محموله وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از آنها بارگیری محموله را به عنوان مشکلات بسته بندی در نظر می گیرند .

بسته بندی محموله های داده شده با حداقل تعداد کانتینر، به Downsland and Downsland Bischoff et alمراجعه کنید.

به عنوان مثال. تحقیقات  دیرین بار در این جهت هنوز در حال توسعه فعال است.وانگ و همکاران را ببینید. (2008)، مارتینسا و دلب ، لیو و همکاران. برای پیشرفت اخیر، و محدودیت‌های عملی‌تر حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مانند ثبات و ابعاد بالاتر گنجانده شده‌اند.

ادبیات مرتبط تر باربری در اصفهان ساختار هزینه کانتینرها را در نظر می گیرد.به عنوان مثال، هزینه های ثابت و هزینه های متغیر. Xue و Lai (1997) یک مدل برنامه ریزی عدد صحیح برای برنامه ریزی بارگیری محموله هوایی ارائه کردند.

آنها به طور خاص مشکل انتخاب کانتینر و بارگیری محموله. را برای یک حمل و نقل هوایی بررسی کردند تا هزینه کل را به حداقل برسانند. درادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید

در چان و همکاران یک سیستم پشتیبانی تصمیم دو مرحله ای برای کمک به برنامه ریزی بارگیری . باربری در اصفهان بسته بندی محموله ایجاد شده است.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین....

شکل 1باربری در اصفهان

ادبیا ت  موجود برای  فرستنده  حمل و نقل هوایی باربری در اصفهان!

هوانگ و چی  مطالعه کردند که چگونه یک فرستنده حمل و نقل هوایی باید محموله های خود را برای استفاده. از تخفیف های کمیت ارائه شده حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان توسط خطوط هوایی یکپارچه کند .و آنها یک اکتشافی مبتنی بر آرامش لاگرانژی را برای حل موثر مشکل ارسال کردند.

مشکل ما با ادبیات موجود در جنبه های زیر متفاوت است. (1) ظرفیت موجود زودتر رزرو شده و از این رو ثابت شده است. در ادبیات، همیشه فرض می شود که ظروف مختلف به اندازه کافی برای برنامه ریزی در دسترس هستند. از این نظر حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان مشکل ما ظرفیت دارد.

چه مدیر عملیات از انتظارات فورواردر ابزاری است .که می تواند به طور موثر یک طرح بارگذاری بهینه یا تقریباً بهینه برای ظرفیت رزرو شده ایجاد کند.

علاوه بر این، ابزار باید قادر به بهینه سازی مجدد کارآمد باشد. در عمل باربری در اصفهان مدیر ممکن است نیاز به تنظیم لیست تقاضا داشته باشد. مثلاً در صورتی که ظرفیت کافی نباشد یا از برخی کانتینرها به خوبی استفاده نشود.

رویکرد راه حلی که بتواند راه حل موجود را دوباره استفاده کند ترجیح داده می شود. (2) حجم، یک ملاحظات کلیدی در مشکلات بسته بندی، در اینجا در نظر گرفته نشده است. این اساساً به دلیل  باربری در اصفهان نحوه محاسبه هزینه در صنعت بار هوایی است. در ادامه شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان رامشاهده می کنید.

همانطور که قبلاً گفته شد، اکثر محموله ها با حداقل نسبت وزن / حجم مشخص محدود می شوند. ظرفیت وزن یک محدودیت سخت است حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان حالی که حجم معمولاً یک محدودیت نیست.

باربری در اصفهان | حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین....

شکل 2حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

برنامه ریزی و ایجاد فاکتور های باربری در اصفهان!

اما ما توجه می کنیم که رویکرد راه حل ما می تواند فاکتور حجم را به راحتی برای سایر برنامه ها لحاظ کند. (3) ما در حال انجام “برنامه ریزی” هستیم که نتیجه آن توصیه هایی برای کارکنان خط مقدم .برای بسته بندی محموله های خاص در کانتینرهای خاص است.

ما به موضوع بسته بندی، یعنی نحوه بسته بندی محموله های مشخص شده در یک کانتینر توجه نمی کنیم. بسیاری از حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کارهای قبلی بر مشکلات بسته بندی تمرکز می کنند. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد.

بقیه مقاله به صورت زیر سازماندهی شده است. تعریف دقیق مسئله و به دنبال آن یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح، در بخش بعدی از قبل ارسال شده است.

در بخش 3، ما اکتشافی جستجوی محله  باربری در اصفهان در مقیاس بزرگ را شرح می دهیم. نتایج محاسباتی در بخش 4 از قبل ارسال شده است و ما کار خود را در بخش 5 به پایان می رسانیم.

تعریف مسئله و یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح!

این شرکت N محموله را برای ارسال در طول روز دریافت کرده است. که هر کدام با وزن wi. من ¼ 1; . . . ; N. کانتینرها به انواع K طبقه بندی می شوند.

نوع k با تاپل ffk توصیف می شود. ck حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان انگلستان؛ cEk; UEk; vkg، تعیین هزینه ثابت واحد. هزینه محوری واحد، ظرفیت محوری، هزینه اضافی واحد  ظرفیت اضافی و تعداد چنین ظروف موجود  از طریق رزرو به ترتیب.

در اینجا fk به برخی توضیحات نیاز دارد. برای کانتینرهای رزرو شده، fk هزینه ثابت واقعی یک کانتینر نیست. در عوض، در صورت عدم استفاده از کانتینر در طرح بارگیری نهایی باربری در اصفهان تخفیف احتمالی را نشان می دهد.

زیرا حتی اگر کانتینر رزرو شده استفاده نشود، هزینه رزرو همچنان متحمل می شود. با این حال، برای  حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان کانتینرهایی که در آخرین لحظه اجاره می‌شوند.

fk در واقع هزینه‌های ثابت dirinbar را نشان می‌دهد. ظروف J در مجموع رزرو شده اندجایی که J ¼ PKk¼ 1vk. اجازه دهید pj نشان دهنده نوع ظرف j، j ¼ 1 باشد. . . . ; J. کانتینرها از خطوط هوایی مختلف هستند.

فرض می کنیم PNi¼1wi 6 PJj¼1ðUpj þ UEpj Þ، ظرفیت کل کانتینرها برای جا دادن همه محموله ها کافی است. این معمولاً درست است زیرا ظرفیت ذخیره فورواردر عمدتاً بر اساس ظرفیت باربری در اصفهان محوری کانتینرها است. هدف یافتن  دیرین بار طرح بارگیری با حداقل هزینه است.

سوالات متداول درباره ادبیات و فاکتور سازی باربری در اصفهان

هدف  فوروارد برای نیازهای  حمل و نقل و باربری دراصفهان چیست؟

هدف فورواردر برآوردن نیازهای حمل و نقل  با حداقل هزینه است.

ادبیا ت  موجود برای  فرستنده  حمل و نقل هوایی باربری در اصفهان چیست؟

هوانگ و چی  مطالعه کردند که چگونه یک فرستنده حمل و نقل هوایی باید محموله های خود را برای استفاده. از تخفیف های کمیت ارائه شده  توسط خطوط هوایی یکپارچه کند

برنامه ریزی و ایجاد فاکتور های باربری در اصفهان چیست؟

ما توجه می کنیم که رویکرد راه حل ما می تواند فاکتور حجم را به راحتی برای سایر برنامه ها لحاظ کند