باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار

عنوان هدف اساسی در سطح شبکه باربری
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

هدف اساسی  در شبکه های  سفارشات و ظرفیت استخر

توافق شریک شبکه  و وظیفه های  پرداخت برای قرار داد

ظرفیت های استفاده شده برای ظرفیت های داخلی

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2حمل اثاثیه منزل

هدف اساسی  در شبکه های  سفارشات و ظرفیت استخر

هدف اساسی در سطح شبکه، انجام سفارشات شبکه با استفاده حمل اثاثیه منزل از ظرفیت استخر نیز می باشدسطح شرکتی .

شرکای شبکه j تصمیم می گیرند که  باربری در اصفهان چگونه از ظرفیت Cj خود برای تحقق 3 استفاده کنند.زیرمجموعه های شبکه با استفاده از ظرفیت استخر CNPj و ظرفیت درخواستی CNDj و همچنین سفارشات تک با استفاده از ظرفیت CjS.

رزرو ظرفیت استخر شبکه قبل از شروع دوره برنامه ریزی بعدی انجام می شود و باید به عنوان یک تعهد برگشت ناپذیر برای شریک شبکه در نظر گرفته شود.

در مقابل، رزرو برای تقاضای ظرفیت ad-hoc زیرمجموعه‌های شبکه .و همچنین سفارش‌های تک موقتی است دیرین بار با توجه به وضعیت سفارش قابل تنظیم است.

اطلاعات مربوط به سفارش های اخیر و همچنین Dirinbar سفارش های گذشته مبنای تصمیم گیری در مورد رزرو ظرفیت است.

متغیر تصادفی k˜Nj با توزیع $Nj نشان دهنده انتظارات شریک  حمل اثاثیه منزل شبکه در مورد تقاضای ظرفیت کل است. این تقاضا را می توان از طریق ظرفیت استخر یا ظرفیت بر حسب تقاضا تامین کرد.ظرفیت J Pool: یک شریک  باربری در اصفهان شبکه این را بدست می آورد.

پرداخت pU:NP از شبکه برای هر واحد ظرفیت استخر استفاده شده که در تاریخ ثابت شده است.

رزرو. توافق نامه های عمومی پرداخت ها برای رزرو شبکه pF:NP و همچنین قراردادهای قلمی qP:NP را تعریف می کند (Wu and Kleindorfer, 2005). در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

شریک شبکه موظف به پرداخت باربری در اصفهان جریمه قرارداد است (ماتور و شاه، 2008).اگر در صورت درخواست ظرفیت متعهد قابل ارائه نیست.

ظرفیت J ظرفیت درخواستی.حراج ترکیبی (Milgrom، 2004؛ Pekecˇ and Rothkopf، 2003) در زمینه شبکه ها استفاده می شود.

توافق شریک شبکه  و وظیفه های  پرداخت برای قرار داد

به عنوان مثال Ertogral و Wu، 2000؛ فن و همکاران، 2003؛ Kelly و Steinberg، 2000، و Kutanoglu.و

Kutanoglu. 1999 پینکر و همکاران، 2003؛ راسنتی و همکاران، 1982؛ شفی، 2004) .برای دستیابی به تخصیص  حمل اثاثیه منزل کوتاه مدت ظرفیت بر اساس تقاضا.

باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار | بهترین ..................................

شکل 1باربری در اصفهان

بنابراین، متغیر تصادفی p˜NDj با توزیع pNDj قیمت نهایی مورد انتظار تعیین شده توسط3 اختار نماد استفاده شده. در پایان این مقاله توضیح داده شده است.

K.-H. آهلرت و همکاران / بین المللی J. اقتصاد تولید 118 (2009) 430-441 433 Reject Fulfill شبکه سفارشات شبکه).

مرحله ظرفیت بر حسب تقاضا مخزن باربری در اصفهان ظرفیت شبکه ظرفیت رزرو ظرفیت متعهد شرکتی برای سفارش های. تک ظرفیت بنا به تقاضا برای استخر ظرفیت سطح (تک  سفارش) رد را برآورده کنید شکل 2. ساختار مسئله اساسی.

مزایده و نشان دهنده پرداخت حمل اثاثیه منزل برای استفاده از رزرو ظرفیت است. برای جمع آوری همه قابل تحقق واحد ظرفیت مقادیر k انتگرال های هر دو مورد باید با هم ترکیب شوند.

متغیرهای تصادفی kj و p˜j با توزیع $j و pjS تقاضای ظرفیت را مستقیماً نشان می دهد. – E xjNP CjNP $jN kjN kjN dkjN 1 $jN kjN CjNP dkjN .لباس به شرکای شبکه و g ¼ Z ð Þ þ ZCjNP Þ پرداخت.

f 0 ð پارامتر qU هزینه های هر حمل اثاثیه منزل ظرفیت استفاده شده را نشان می دهد. (3)j واحد و مستقل از تقسیم بندی ظرفیت شرکتی است .که به صورت داخلی ظرفیت کمتری را ذخیره می کندانتخاب شده است.در ادامه شکل 2حمل اثاثیه منزل را مشاهده می کنید.

ظرفیت های استفاده شده برای ظرفیت های داخلی باربری در اصفهان

بیش از حد توافق شده (CjNP oCjF:NP) این خطر را می پذیرد که قادر به انجام آن نباشد.با فرض رفتار خنثی ریسک شرکای شبکه، کل تقاضای ظرفیت باربری در اصفهان استخر را برآورده کنید و الف جریمه قرارداد.

باربری در اصفهان | حمل اثاثیه منزل | dirinbar | دیرین بار | بهترین ..................................

شکل 2حمل اثاثیه منزل

هزینه های جریمه مورد انتظار cP اشاره به باربری در اصفهان تصمیم در مورد تقسیم بندی ظرفیت می تواند. بر اساس  کسری ظرفیت استخر مورد انتظار xP:NP: j باشد.

مدلی که در ادامه توضیح داده شده است. هدف این است که jحداکثر کردن حاشیه مشارکت مورد انتظار بسته. به EfcjP g ¼ qP:NP EfxjP:NP g (4)رزرو متعهد ظرفیت استخر CjF:NP، برای کسری ظرفیت استخر مورد انتظار دو موردرزرو .موقت ظرفیت بر حسب تقاضا CjND به عنوان مرتبط همچنین ظرفیت برای انجام سفارشاتی. که مستقیماً آدرس داده شده است ظرفیت درخواستی بین رزرو داخلی و به بخش شبکه CS.

j ظرفیت متعهد (CjNP okjN pCjF:NP ). در این مورد حاشیه حمل اثاثیه منزل سهم یک شرکت j ناشی از جریمه باید برای تفاوت kjN CjNP پرداخت شود.

ظرفیت درخواستی بالاتر از ظرفیت تعهد شده است درآمدهای مورد انتظار yjNP، yjND و yjS کاهش یافته است NP F:NP N.

هزینه های مورد انتظار استفاده از ظرفیت cU و مورد انتظار (Cj oCj okj ). در این صورت دیرین بار باید جریمه پرداخت شود هزینه جریمه قرارداد cP: j تفاوت CF:NP CNP.

Efmjg ¼ EfyjNP g þ EfyjNDg þ EfyjSg EfcjU g EfcjP g ! حداکثر (1) معادله زیر به دست می آی.  درآمد ظرفیت استخر yNPj حاوی درآمد تضمین شده  Dirinbar برای رزرو و پرداخت f است یا استفاده نامشخص از ظرفیت ذخیره شده.

سوالات متداول درباره هدف اساسی  در شبکه های  سفارشات و ظرفیت

هدف اساسی  در شبکه های  سفارشات و ظرفیت  چگونه است؟

هدف اساسی در سطح شبکه، انجام سفارشات شبکه با استفاده حمل اثاثیه منزل از ظرفیت استخر نیز می باشدسطح شرکتی .

توافق شریک شبکه  و وظیفه های  پرداخت برای قرار داد چیست؟

توافق نامه های عمومی پرداخت ها برای رزرو شبکه pF:NP و همچنین قراردادهای قلمی qP:NP را تعریف می کند

ظرفیت های استفاده شده برای ظرفیت های داخلی  چیست؟

پارامتر qU هزینه های هر حمل اثاثیه منزل ظرفیت استفاده شده را نشان می دهد.  واحد و مستقل از تقسیم بندی ظرفیت شرکتی است .که به صورت داخلی ظرفیت کمتری را ذخیره می کندانتخاب شده است