باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان عوامل انتخاب بندر گاه
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

اهمیت نسبی عوامل انتخاب بندر شناسایی شده است

مطالعه اخیر در مورد بنادر نیجریه توسط Ugboma و همکاران

مشاهدات تعیین کننده هزیه های بندرگاه های باربری

مشخصات این تحلیل رگرسیون به شرح زیر است!

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

 اهمیت نسبی عوامل انتخاب بندر شناسایی شده است

اهمیت نسبی عوامل انتخاب بندر در بالا شناسایی شده با درخواست از پاسخ دهندگان نمونه مستقر در مالزی و تایلند ارزیابی شد. تا آنها را از 1 (مهمترین) تا 7 (کمترین اهمیت) باربری در اصفهان  رتبه بندی کنند. دیرین بار  نتایج برای نشان دادن. رتبه بندی کلی از دیدگاه حمل و نقل 9 جمع آوری شده و در جدول 1 نشان داده شده است.

جالب است بدانید که بهره وری بندر به عنوان مهم ترین عامل Dirinbar تعیین کننده. انتخاب بندر در بین فرآورده های جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  بار نمونه گیری شده است.

در حالی که باربری در اصفهان  شهرت برای خسارت بار کمترین اهمیت را دارد. علاوه بر این، «هزینه‌های بندری» تنها پس از «فرکانس حمل‌ونقل»، «زیرساخت‌های کافی» و «مکان» در رتبه پنجم قرار دارد.

چهار مورد اول (کارآیی، فرکانس حمل و نقل، زیرساخت مناسب و موقعیت مکانی) جنبه های مختلف. یک نگرانی اساسی هستند – توانایی جابجایی سریع و مطمئن محموله.

تفاوت معنی داری بین میانگین متغیر کارایی و میانگین متغیرهای دیگر در سطح 5 درصد وجود دارد.

با این حال، میانگین سه عامل تعیین‌کننده دیگر – فرکانس حمل و نقل. زیرساخت کافی و مکان – از نظر آماری جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  در سطح 5٪ از اهمیت متفاوت نیستند.

این یافته‌ها با برخی از مطالعات و مشاهدات قبلی در بسیاری از بازارهای حمل‌ونقل بار مطابقت دارد. برای مثال، در D’Este و Meyrick (1992)، مهمترین عوامل مکان. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  زمان گردش بندر، سابقه اختلافات صنعتی و در دسترس بودن بود.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

امکانات بارگیری مناسب در مقابل، هزینه های بندری و بازاریابی نسبتاً بی اهمیت در نظر گرفته شد. در ارزیابی اهمیت هزینه های بندری در ایالات متحده، مالچو و کانافانی (2001) دریافتند. که باربری در اصفهان هزینه های بندری نسبت به سایر عوامل در انتخاب بندر مهم نیست.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.....

شکل 1باربری در اصفهان

مطالعه اخیر در مورد بنادر نیجریه توسط همکاران باربری در اصفهان

بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، اولویت بالایی که توسط فرستنده‌ها به همان عوامل کارآیی، دفعات بازدید از کشتی و زیرساخت‌های کافی داده شده است و کارایی بندر را به عنوان مهم‌ترین فاکتور تأیید کرده است. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  برای حمل کنندگان در تصمیمات انتخاب بندر خود.

به نظر می‌رسد اهمیت کمتر هزینه‌های بندری و تأکید بیشتر بر عوامل خدمات کیفی با روند جهانی نسبت داده شده .به تغییرات در الگوهای کالایی که شامل نسبت‌های بیشتری از محصولات با ارزش افزوده بالا و اتخاذ رویکردهای لجستیکی است، سازگار است. موجودی “در زمان”) به باربری در اصفهان  مدیریت حمل و نقل در پاسخ به رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان (D’Este and Meyrick، 1992).

برای مشاهده اینکه چگونه فرستنده‌های بار واقع در مرکز صنعتی و لجستیکی مالزی (پنانگ) با شرکت‌های مستقر .در تایلند (بانکوک) از نظر نحوه رتبه‌بندی عوامل کلیدی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  انتخاب بندر تفاوت دارند. جدول 2 میانگین حسابی مربوط به آنها را برای عوامل مختلف

از جدول 2 مشخص است که هزینه ها و مکان های بندری اکنون برای حمل و نقل بار در تایلند از مالزی مهم تر شده است،

اما کارایی بندر مهمترین عامل باربری در اصفهان انتخاب بندر در هر دو گروه باقی مانده است. این نشان می دهد که حمل و نقل بار در تایلند .کمتر مایل به پذیرش هزینه های بالاتر در ازای بهره وری بالاتر بندر هستند.

که بیشتر با یافته های De Langen (2007) سازگار است.

دلیل این امر می تواند این باشد که هزینه های بندری و هزینه های حمل و نقل زمینی به دلیل ارزش افزوده.در ادامه شکل 2. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

کمتر کالاهای حمل و نقل و هزینه های حمل و نقل داخلی بیشتر قاچاق کالا. باربری در اصفهان بخش بیشتری از هزینه کل حمل و نقل بار در تایلند را تشکیل می دهند.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین.....

شکل 2. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

مشاهدات تعیین کننده هزیه های بندرگاه های باربری در اصفهان

برای مشاهده اینکه آیا بین تعیین‌کننده‌های کلیدی انتخاب پورت و عملکرد هماهنگی وجود دارد. یک جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان  تحلیل رگرسیونی با استفاده از داده‌های پورت انجام می‌شود. تا ببیند آیا همبستگی قابل‌توجهی بین توان عملیاتی پورت (شاخص عملکرد پورت) و سه عامل اول مهم انتخاب پورت وجود دارد یا خیر.

باربری در اصفهان مشخصات این تحلیل رگرسیون به شرح زیر است!

11 با توجه به تعدد بنادر باربری در اصفهان  و محموله های حمل شده، لازم است. دامنه تحلیل به تعداد محدودی از بنادر و نوع خاصی از محموله محدود شود. این داده ها و پورت های نمونه در پیوست 1 ارائه شده است،

PT ¼ ASVaþ1CPaþ2NBaþ3DTa4 ð2:1Þ

که در آن PT خروجی بندری است که با تعداد کانتینرها (TEU) تولید شده . جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان در یک بندر خاص برای یک سال معین نشان داده می شود، A ترم ثابت است. SV تعداد بازدیدهای کشتی (تماس ها)، CP بهره وری کانتینر است که با تعداد con اندازه گیری می شود.

ظروف بلند شده به ازای هر جرثقیل، نشان دهنده سطح کارایی در جنبه جابجایی کانتینر در عملیات بندر است.

از آنجایی که جابجایی کانتینر بزرگترین مؤلفه باربری در اصفهان  زمان گردش کشتی را تشکیل می‌دهد. سرعت حرکت محموله‌ها به سمت کشتی‌ها در اسکله، پیامد قابل‌توجهی برای کاربران بندر از نظر زمان اقامت بار دارد. جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان NB تعداد اسکله‌های کانتینر است که نشان‌دهنده یک بندر است.

ظرفیت جابجایی محموله و DT Dirinbar  مقدار زمان تاخیر (به ساعت) است. که به عنوان تفاوت بین زمان کل اسکله به اضافه زمان انتظار برای اسکله و زمان بین اندازه گیری می شود.

برای جابجایی سریع و مطمئن محموله تفاوت معنی داری بین میانگین متغیر کارایی و میانگین متغیرهای دیگر در سطح 5 درصد وجود دارد. با این حال، میانگین سه عامل تعیین‌کننده دیگر – فرکانس حمل‌ونقل. زیرساخت‌های دیرین بار کافی و مکان – از نظر آماری در سطح 5 درصد از اهمیت متفاوت نیستند

سوالات متداول درباره عوامل انتخاب بندرگاه درباربری چیست؟

اهمیت نسبی عوامل انتخاب بندر شناسایی شده است؟

اهمیت نسبی عوامل انتخاب بندر در بالا شناسایی شده با درخواست از پاسخ دهندگان نمونه مستقر در مالزی و تایلند ارزیابی شد

مشاهدات تعیین کننده هزیه های بندرگاه های باربری چیست؟

برای مشاهده اینکه آیا بین تعیین‌کننده‌های کلیدی انتخاب پورت و عملکرد هماهنگی وجود دارد.

مشخصات این تحلیل رگرسیون به شرحی می باشد؟

با توجه به تعدد بنادر  و محموله های حمل شده، لازم است. دامنه تحلیل به تعداد محدودی از بنادر و نوع خاصی از محموله محدود شود