باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان زمان بندی محاسبات برای حل مسائله
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

زمان عملیات  از نظر محاسباتی برای حل مسئله

مشکلات بکارگیری کارتن ها برای پالت ها  و تولید شرکت

مشکل  برای انتخاب کانتینر ها  برای بارگیری  چندگانه

فرمول بندی ریاضی برای بارگذاری چند پالت بصورت ریاضی

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

زمان عملیات  از نظر محاسباتی برای باربری در اصفهان

زمان عملیاتی افزایش می یابد در نتیجه از نظر محاسباتی برای این رویکردها برای حل مسائل با اندازه بزرگ ناکارآمد است.

با این حال، با استفاده از تکنیک های جستجوی مبتنی بر تصادفی. یک راه حل بهینه جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان یا راه حل زیر بهینه با کیفیت .راه حل بهتر را می توان به راحتی برای یک مسئله با اندازه بزرگ در مدت زمان معقول پیدا کرد.

علاوه بر این، از آنجایی  باربری در اصفهان که یکی از تکنیک‌های جستجوی تصادفی. الگوریتم‌های ژنتیک (GA)، قبلاً برای حل موفقیت‌آمیز مسائل بارگذاری مختلف استفاده شده است.

(Juliff, 1993; Herbert & Dowsland, 1996; Gehring & Bortfeldt, 1997), پیشنهاد می‌کنیم که برای حل این مشکل بارگیری چند پالت. دوباره از آن همراه با عملیات متقاطع و جهش مبتنی بر قانون جدید دیرین بار  پیشنهادی ما استفاده کنید.

این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است.بخش 2 یک بررسی ادبی از مشکلات بارگیری چند پالت Dirinbar  یا چند کانتینر را ارائه می کند.

بخش 3 فرمول ریاضی مسئله بارگذاری چند پالت پیشنهاد شده در این مقاله را ارائه می دهد. بخش‌های 4 و 5 به ترتیب جزئیات الگوریتم ژنتیک و بارگذاری مبتنی بر سود (PL) اکتشافی را ارائه می‌کنند.

در بخش‌های 6 و 7، به ترتیب  جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان به نتایج شبیه‌سازی و نتیجه‌گیری پرداخته می‌شود.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

در گذشته، تعدادی کار مرتبط در مورد  مشکلات بارگیری چند پالت یا چند کانتینر گزارش شده است. همه اینها فقط بر حداکثر کردن استفاده از فضا متمرکز بودند. در حالی که حداکثر کردن سود را نادیده گرفتند باربری در اصفهان که هدف واقعی تر برای حمل و نقل کالا است.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار |بهترین................

شکل 1باربری در اصفهان

مشکلات بکارگیری کارتن ها برای پالت ها  و تولید شرکت

یک مشکل بارگیری کارتن به پالت در یک شرکت تولید نوشیدنی در لل، کریتون و نهاوندی (593) در نظر گرفته شد. کارتن ها در اندازه های مختلف بودند و هدف تعیین ترتیب بارگیری کارتن و تعداد پالت های مورد نیاز بود.

برای حل این مشکل از یک الگوریتم اکتشافی باربری در اصفهان ساده و کارآمد استفاده شد. نتایج شبیه‌سازی نشان داد که الگوریتم پیشنهادی قادر به یافتن راه‌حل‌های عملی با استفاده از پالت بالا و زمان محاسباتی کوتاه است.

یک مشکل بارگذاری چند پالت با جعبه های ناهمگن در ترنو، شیتاوئر. سامروایس و ریهمه مورد مطالعه جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان قرار گرفت. هدف آن بارگیری مجموعه ای از جعبه های مختلف بر روی پالت ها و کوچک کردن تعداد مورد نیاز پالت ها بود.

این هدف تابع محدودیت‌های وزن، قرارگیری، تقسیم، اتصال و پایداری بود. یک الگوریتم مبتنی بر تکنیک شاخه و کران و همچنین یک رویکرد اکتشافی برای حل این مشکل توسعه داده شد. نتایج محاسباتی نشان داد که راه حل های بهتری با بهبود استفاده از حجم کل به دست آمد.

بیشوف و رتکلیف مشکلی را شامل بارگیری پالت های متعدد با جعبه های ناهمگن ارائه کردند. در این مشکل، تعداد مشخصی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان از پیش تعیین شده از هر نوع جعبه .باید بر روی پالت ها بارگذاری شود و تعداد پالت های مورد نیاز باید تا حد امکان کم باشد. در ادامه شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

رویکرد پاس اول، رویکرد پویا و الگوریتم باربری در اصفهان ترتیبی برای مقایسه اتخاذ شد. نتایج نشان داد که یک اکتشافی ترکیبی شامل این سه روش باید ابزار قدرتمندی برای حل این مشکل بارگذاری چند پالت باشد.

باربری در اصفهان | جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار |بهترین................

شکل 2جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

مشکل  برای انتخاب کانتینر ها  برای بارگیری  باربری در اصفهان

وو و لای یک مشکل انتخاب کانتینر و بارگیری چندگانه را با انواع مختلف کانتینرها و محموله ها حل کردند.

هدف این بود که به طور همزمان هزینه ثابت برای اجاره کانتینرها .و هزینه متغیر بر اساس وزن محموله های باربری در اصفهان بارگیری شده در کانتینرها به حداقل برسد.

این مسئله به صورت ریاضی به صورت یک مدل برنامه نویسی عدد صحیح مختلط فرموله شد. و با استفاده از روش AIMMS حل شدنتایج محاسباتی جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان نشان داد که راه‌حل‌هایی به دست آمده‌اند. که هزینه کل را به حداقل می‌رسانند و تقریباً فضای کامل را بدون اضافه وزن ظروف به دست می‌آورند.

یک مشکل بارگذاری چند پالت با انواع مختلف بارها در Koide، سوزوکی و Degawa (510) ارائه شد. هدف آن به حداقل رساندن تعداد پالت های مورد نیاز با توجه به محدودیت پالت و تعداد کل درخواستی. هر نوع بار بر روی تمام پالت های بارگیری شده بود.

یک رویکرد ترکیبی، از الگوریتم ژنتیک و الگوریتم جستجوی پرتو سنتی، برای حل مشکل استفاده شد. نتایج شبیه‌سازی نشان داد که یک طرح با کیفیت  باربری در اصفهان خوب را می‌توان در یک زمان معقول به‌دست آورد .و سیستم توسعه‌یافته با موفقیت برای ذخیره‌سازی خودکار چند باری اعمال شد.

 فرمول بندی ریاضی برای بارگذاری چند پالت بصورت ریاضی

در این بخش، مسئله بارگذاری چند پالت به صورت ریاضی فرموله خواهد شد. ابتدا نمادی که استفاده خواهد شد جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان در جدول 1 آورده شده است.

همانطور که در بخش 1 ذکر شد، حداکثر کردن سود منافع اصلی و از این رو هدف. حمل و نقل کالا در تجارت باربری است. از نقطه نظر اقتصاد، محاسبه سود جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان با کم کردن هزینه و جریمه از درآمد، ساده است.

سود ¼ جریمه هزینه درآمد: ð1 Þهنگامی که مشتری می خواهد محموله های خود را به یک کشور خارجی منتقل کند.

از خدمات یک باربری استفاده می کند که در صورت برنامه ریزی برای بارگیری محموله، هزینه حمل بار (درآمد) را از مشتری دریافت می کند.

این شارژ بر اساس وزن قابل شارژ هر محموله است، هر کدام که بزرگتر باشد. وزن حجمی محموله l به  باربری در اصفهان صورت تعریف می شود.

وزن حجمی ¼ wl ll hl 8l 2 C: ð2Þ 6000لازم Dirinbar  به ذکر است. که ثابت 6000 ضریب تبدیل حجم (واحد: cm3) به وزن حجمی (واحد: کیلوگرم) مورد استفاده در تجارت حمل و نقل هوایی است.

همچنین وزن واقعی محموله l به وسیله وزن واقعی ¼ tl 8l 2 C: ð3Þدر نتیجه درآمد. rl_v برای بارگیری دیرین بار محموله l نسبت به حجم آن است

سوالات متداول درباره جابجایی اثاثیه منزل در اصفهان

زمان عملیات  از نظر محاسباتی برای حل مسئله  چیست؟

زمان عملیاتی افزایش می یابد در نتیجه از نظر محاسباتی برای این رویکردها برای حل مسائل با اندازه بزرگ ناکارآمد است.

مشکلات بکارگیری کارتن ها برای پالت ها  و تولید شرکت  چیست؟

یک مشکل بارگیری کارتن به پالت در یک شرکت تولید نوشیدنی در لل، کریتون و نهاوندی (593) در نظر گرفته شد.

مشکل  برای انتخاب کانتینر ها  برای بارگیری  چندگانه  چیست؟

وو و لای یک مشکل انتخاب کانتینر و بارگیری چندگانه را با انواع مختلف کانتینرها و محموله ها حل کردند.