باربری در اصفهان | بهترین شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار

عنوان ارزش یک منبع را با یک منبع دیگر
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

ارزش های یک منبع برای تکمیل منابع دیگر در باربری

چگونگی LSP ها برخی از این منابع را در اختیار باربری در اصفهان

ویژگی های منابع مورد دسترسی LSP های موفق

عملکرد بلندمدت درآمد و سودآوری در سیستم LSP

فهرست تصاویر

شکل 1: باربری در اصفهان

شکل 2: بهترین شرکت باربری اصفهان

ارزش های یک منبع برای تکمیل منابع دیگر باربری در اصفهان

ارزش یک منبع را  بهترین شرکت باربری اصفهان با یک منبع دیگر تکمیل کنید. این تحقیق نمونه های زیادی از نحوه تکمیل منابع یکدیگر را کشف می کند (Appen-dix C).

در برخی موارد، برخی از LSPها با درک این باربری در اصفهان واقعیت که منابع فیزیکی .به طور ناهمگن توزیع شده و دارای تحرک ناقص هستند.

اتحادهای افقی ایجاد کردند (مانند Wincanton و Kerry Logistics) به طوری که بتوانند منابع فیزیکی دیگری را که در دو منطقه جغرافیایی مختلف و بیشتر قرار دارند تکمیل کنند.

مزیت رقابتی در لجستیک بین المللی به دست آورد. بدون این اتحادها دیرین بار  منابع در اختیار هر یک از طرفین در این تجارت قابل رقابت نخواهد بود.

فرصت علاوه بر این، تحلیل‌های محتوا نشان داد که سرمایه‌گذاری در منابع دانش می‌تواند منجر به ایجاد منابع رابطه‌ای شود. و بالعکس Dirinbar  (به پیوست C مراجعه کنید).

دانش عمیق از عملیات مشتری یک منبع ارزشمند و غیرقابل جایگزین است که وابستگی متقابل بین LSPها و مشتریانشان را بیشتر می‌کند.

در عوض، روابط نزدیکتر و طولانی‌مدت به LSPها اجازه می‌دهد بهترین شرکت باربری اصفهان تا کسب‌وکار مشتریان را بیشتر درک کنند.در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

  1. از بین بردن منابع استراتژیک کمتر. تجزیه و تحلیل محتوا نشان می دهد باربری در اصفهان که بازارهای لجستیک در ایالات متحده و اروپا در حال اشباع هستند .در حالی که رشد قوی تری در بازارهای نوظهور مانند کشورهای آسیایی و اروپای شرقی وجود دارد (به پیوست C مراجعه کنید).
باربری در اصفهان | بهترین شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ......

شکل 1: باربری در اصفهان

از آنجایی که برخی از منابع فیزیکی، اطلاعات، دانش، منابع انسانی و ارتباطی قابل دسترسی در. بازارهای ایالات متحده و اروپا به سادگی قابل انتقال به سایر قاره ها نبودند.

چگونگی LSP ها برخی از این منابع را در اختیار باربری در اصفهان

برخی LSP ها برخی از این منابع را در اختیار داشتند باربری در اصفهان و امکانات جدیدی را در کشورها سرمایه گذاری کردند.

مانند چین، هند، برزیل بهترین شرکت باربری اصفهان و کشورهای اروپای شرقی. به نظر می رسد. که این امر برای همه LSPها به ویژه آنهایی که با مشکلات مالی روبرو هستند رایج است.

برای LSPها با منابع مالی محدود، به نظر می رسید که کسب منابع جدید یک مشکل است .و از بین بردن دارایی های غیر سودآور برای تأمین بودجه جدید برای دسترسی به منابع جدید در جاهای دیگر مفید است.

اگرچه این تحقیق راه‌های مختلفی را برای بسته‌بندی منابع لجستیک کشف می‌کند.شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اکثر LSP‌ها با ادغام منابع مختلف در یک منطقه جغرافیایی گسترده درگیر هستند.

پاسخ های ارائه شده در مورد دسته بندی منابع بهترین شرکت باربری اصفهان توسط این تحقیق ممکن است جامع نباشد.

با این حال، آنها ارزشمند هستند زیرا می توان از آنها برای شکل دادن به گزاره های نظری استفاده کرد. که بر اساس شواهد باربری در اصفهان تجربی برای تحقیقات بیشتر است.

ویژگی های منابع مورد دسترسی LSP های موفق

رقابت پذیری یک LSP ممکن است با ارائه آنها مانند قیمت، فرکانس، ظرفیت، سرویس برنامه، توانایی ردیابی بسته ها.وسعت پوشش جغرافیایی، قابلیت اطمینان و ارائه خدمات نوآورانه اندازه گیری شود (رفیق و جعفر، 2007).

به طور متناوب، عملکردهای مالی بلندمدت (مانند درآمد و سود) در این تحقیق انتخاب شده‌اند.زیرا آنها شاخص‌های نهایی مزیت رقابتی هستند. محدودیت این انتخاب متغیرهای وابسته این است

که این واقعیت بهترین شرکت باربری اصفهان را در نظر نمی گیرد که مزیت عملکرد از نظر رقابتی ناپایدار است. و روابط بین اندازه گیری های مختلف عملکرد به طور علّی پیچیده است (مارچ و ساتون، 1997).

بنابراین، در اختیار داشتن برخی منابع خاص شرکت ممکن است. لزوماً مستقیماً به رشد باربری در اصفهان درآمد یا سودآوری منجر نشود.

بنابراین، نتایج این تحلیل نشان‌دهنده است و برای دستیابی به نتایج قطعی‌تر به مطالعات بیشتری نیاز است.در ادامه شکل 2: بهترین شرکت باربری اصفهان را مشاهده می کنید.

همانطور که در ضمیمه D خلاصه شده است بهترین شرکت باربری اصفهان تجزیه و تحلیل محتوا تأیید می کند. که همه LSP ها موفق به دستیابی به درآمد و سود بالایی نشده اند (Min and Foo, 2006).

باربری در اصفهان | بهترین شرکت باربری اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ......

شکل 2: بهترین شرکت باربری اصفهان

که از استدلال های مزیت رقابتی مبتنی بر منابع ارائه شده توسط پنروز (1959) و بارنی (1991) پشتیبانی می کند. ). در نظر 60 C. Yew Wong، N. Karia / Int. J. اقتصاد تولید 128 (2010) 51-67

عملکرد بلندمدت درآمد و سودآوری در سیستم LSP باربری در اصفهان

از عملکرد بلندمدت درآمد و سودآوری، 14 LSP (به استثنای Penske، یک شرکت خصوصی، به دلیل اطلاعات مالی ناکافی). را می توان باربری در اصفهان به چهار دسته تقسیم کرد.

  1. LSPهای موفق با سطوح متوسط یا بالا درآمد و رشد سودآوری. همه آنها مبتنی باربری در اصفهان بر دارایی هستند (به عنوان مثال Schenker، Ryder، KþN، FedEx، و DHL).
  2. LSP با رشد درآمد بالا اما رشد بهترین شرکت باربری اصفهان سودآوری کم (به عنوان مثال Expeditors، Wincanton، Kintetsu).

آنها بیشتر دارایی سبک هستند (به عنوان مثال Expeditors و Kintetsu). در واقع، Wincanton و Kintetsu میانگین سود منفی داشتند.

  1. LSP با درآمد کم تا متوسط و رشد سودآوری (مانند Exel، Nippon Express، Yamato، UPS، و Panalpina). در این دسته، تنها Panalpina دارایی Dirinbar سبک است. در واقع Exel و UPS میانگین سود منفی داشتند.
  2. LSPهای ناموفق با رشد درآمد کم دیرین بار و رشد سودآوری کم (به عنوان مثال TNT).

سوالات متداول درباره ارزش یک منبع را با یک منبع دیگر باربری

ارزش های یک منبع برای تکمیل منابع دیگر در باربری  چیست؟

ارزش یک منبع را  با یک منبع دیگر تکمیل کنید. این تحقیق نمونه های زیادی از نحوه تکمیل منابع یکدیگر را کشف می کند

چگونگی LSP ها برخی از این منابع را در اختیار باربری در اصفهان چیست؟

برخی LSP ها برخی از این منابع را در اختیار داشتند و امکانات جدیدی را در کشورها سرمایه گذاری کردند.

ویژگی های منابع مورد دسترسی LSP های موفق چیست؟

رقابت پذیری یک LSP ممکن است با ارائه آنها مانند قیمت، فرکانس، ظرفیت، سرویس برنامه، توانایی ردیابی بسته ها.وسعت پوشش جغرافیایی، قابلیت اطمینان و ارائه خدمات نوآورانه اندازه گیری شود