باربری در اصفهان | بهترین باربری در اصفهان | dirinbar | دیرین بار
عنوان | برآورد معادلهای ارزشی موانع نظارتی |
---|---|
نویسنده | سامانی |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 900 |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب
معادل ارزشی موانع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش های خدمات
اطلاعات بیمه و بانک و خطوط ثابت برای خدمات باربری
مروری بر مدل مبنای تجربی و داده های کلیدی
فهرست تصاویر
معادل ارزشی موانع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش های خدمات
برآورد معادلهای ارزشی موانع نظارتی باربری در اصفهان در خدمات کلیدی برای نتایج است.
برآوردهای ما برای کنیا متکی بر بهترین باربری اصفهان مطالعات بین المللی جداگانه ای است .که توسط وارن در مخابرات، مک گوایر و شوله در خدمات مالی و کانگ در خدمات حمل و نقل انجام شده است.
این نویسندگان ابتدا فهرستی از حدود 15 مانع نظارتی در بخش های مربوطه خود تهیه کردند. این نویسندگان Dirinbar وزنهایی را برای همه موانع اعمال کردند.
و رژیمهای نظارتی بسیاری از کشورها را برای توسعه شاخصهای کمی رژیمهای نظارتی در بخشهایشان در بسیاری از کشورها امتیاز دادند.
آنها سپس تأثیر شاخص های موانع نظارتی خود را بر قیمت خدمات برآورد کردند. ما فرض کردیم که این برآوردهای دیرین بار بین المللی در مورد کنیا اعمال می شود.
یعنی، ما فرض کردیم که تخمین تجربه بینالمللی از تأثیر موانع نظارتی بر درصد افزایش قیمت خدمات در کنیا اعمال میشود.
به منظور به دست آوردن تخمینهایی برای کنیا بهترین باربری اصفهان ماتریس مقررات .یکسانی را که نویسندگان فوق ایجاد کردند، به ثمر رساندیم.
برای انجام این کار، ابتدا یک بررسی 54 صفحهای از رژیمهای نظارتی در بخشهای خدمات تجاری کلیدی کنی. یعنی بیمه، بانک، خطوط ثابت و خدمات باربری در اصفهان مخابرات سیار و خدمات حملونقل دریایی را سفارش دادیم.
17 ما این اطلاعات را با بخش تکمیل کردیم. در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.
مطالعات بخش های خدمات تجاری زیر در کنیا: خدمات مالی، کیپتوی (2007). خدمات ارتباطی، گروه مدیریت مخابرات (2007)، ماتانو و نجرو (2007) و تار (2007 ب).
خدمات حمل و نقل، هلو (2007) در مورد دریانوردی، اوچینگ (2007) در مورد خدمات حمل و نقل.اورسی (2007) در مورد خدمات راه آهن بهترین باربری اصفهان و مقالات تار (2007a)، و بانک جهانی (2007، 2008).
اطلاعات بیمه و بانک و خطوط ثابت برای خدمات باربری
میرچوا (2008) سپس به هر محدودیت بالقوه باربری در اصفهان امتیازی اختصاص داد. (2004)، میرچوا دو شاخص را تخمین زد.
شاخصی از «موانع نظارتی» که در آن موانع نظارتی هزینههایی را هم به شرکتهای داخلی و هم به روشی غیرتبعیضآمیز تحمیل میکنند.
و شاخصی از موانع تبعیض آمیز علیه سرمایه گذاری خارجی در خدمات.شاخصی که ما آن را شاخص بهترین باربری اصفهان تبعیض خارجی می نامیم.
او با استفاده از رگرسیون بینالمللی نویسندگان در جلد فایندلی و وارن (2000) و ارزیابیهای وی از محیط نظارتی در کنیا.
از پرسشنامهها و سایر منابع اطلاعاتی، تأثیر ارزشی کاهش موانع در این خدمات را برآورد کرد. سپس میرچوا تخمین های خطوط ثابت و مخابرات باربری در اصفهان سیار خود را بر اساس بازار آنها وزن کرد.
سهام برای به دست آوردن برآورد او برای ارتباطات، و به طور مشابه برای بانکداری و بیمه برای دریافت برآورد خدمات مالی. نتایج برآوردها در جدول آمده است.
در توسعه شاخصهای رژیم نظارتی کنیا، قضاوت باید انجام شود. و همیشه یک پاسخ درست بدون ابهام وجود ندارد.
کانگ، مک گوایر و شوله و وارن باید در تعیین وزن ها قضاوت می کردند. و میرچوا باید بهترین باربری اصفهان در ارزیابی رژیم نظارتی در کنیا قضاوت می کرد.
اما مقاله میرچوا، که در صورت درخواست در دسترس است، به طور کامل اوزان را برای همه مقررات تنظیم می کند
موانع و قضاوت باربری در اصفهان برای امتیازدهی به ماتریس ها. بنابراین برآوردها کاملاً شفاف و قابل تکرار هستند.
مروری بر مدل مبنای تجربی و داده های کلیدی باربری در اصفهان
این مقاله ساختار جبری مدل جنسن و همکاران را دنبال می کند.
(2007) و با استفاده از نرم افزار GAMS-MPSGE رادرفورد حل شده است.در ادامه شکل 2بهترین باربری اصفهان را مشاهده می کنید.
(رادرفورد، 1999). در اینجا یک توضیح کلی ارائه می دهیم. شکل بهترین باربری اصفهان ساختار تولید را نشان می دهد.
بخش در مدل نشان داده شده در باربری در اصفهان وجود دارد. مدل های سنتی CGE فرض می کنند که خدمات تجاری و ارزش افزوده در نسبت های ثابتی استفاده می شود.
یک تفاوت اصلی مدل سازی در رویکرد ما این است که به خدمات تجاری اجازه می دهیم ارزش افزوده را در یک آشیانه CES جایگزین کنند.
نمونه هایی از امکان جایگزینی بین باربری در اصفهان ارزش افزوده و خدمات تجاری بسیار است.
شرکت ها می توانند وکلا یا حسابداران را به عنوان کارمند استخدام کنند. یا برای این خدمات با شرکت های حسابداری یا حقوقی قرارداد ببندند.
شرکت ها می توانند یک راننده استخدام کنند و یک کامیون برای. خدمات تحویل بخرند یا با شرکت بهترین باربری اصفهان خدمات حمل و نقل قرارداد ببندند.
در بخش تحلیل حساسیت، نشان میدهیم که کشش جایگزینی بین خدمات تجاری و ارزش افزوده برای نتایج بسیار مهم است.
عوامل اولیه شامل نیروی کار ماهر بهترین باربری اصفهان نیمه ماهر و غیر ماهر است. سرمایه سیار; سرمایه خاص بخش در بخش های ناقص رقابتی.
و ورودی های اولیه وارد شده باربری در اصفهان توسط ارائه دهندگان خدمات چند ملیتی.که منعکس کننده تخصص مدیریت Dirinbar تخصصی یا فناوری شرکت است.
در مدل مرکزی ما، فرض میکنیم که 50 درصد سرمایه دیرین بار در هر یک از بخشهای رقابتی ناقص، مختص بخش است. ما تجزیه و تحلیل حساسیت را با توجه به این سهم با اجازه دادن به 25٪، 75٪ و 10 انجام می دهیم.
سوالات متداول درباره معادل های ارزشی موانع نظارتی بر باربری
معادل ارزشی موانع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش های خدمات چیست؟
برآورد معادلهای ارزشی موانع نظارتی در خدمات کلیدی برای نتایج است. برآوردهای ما برای کنیا متکی بر مطالعات بین المللی جداگانه ای است .
اطلاعات بیمه و بانک و خطوط ثابت برای خدمات باربری چیست؟
برای انجام این کار، ابتدا یک بررسی 54 صفحهای از رژیمهای نظارتی در بخشهای خدمات تجاری کلیدی کنی. یعنی بیمه، بانک، خطوط ثابت و خدمات مخابرات سیار و خدمات حملونقل دریایی را سفارش دادیم.
مروری بر مدل مبنای تجربی و داده های کلیدی چیست؟
با استفاده از نرم افزار GAMS-MPSGE رادرفورد حل شده است.(رادرفورد، 1999). در اینجا یک توضیح کلی ارائه می دهیم. شکل ساختار تولید را نشان می دهد.