باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار |

عنوان مشکل ارتباط بین خودرو
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 11 دقیقه

فهرست مطالب

مشکل ارتباط بین خودروها برای  باربری در اصفهان

فاصله های خالی  در مقابل  وسیله نقلیه ارتباطی و باربری در اصفهان

قدرت محاسباتی هر وسیله ارتباطی برای رله فوری و باربری ها

فاصله انتشار کلی از این طریق با استفاده از باربری ها

فهرست تصاویر

شکل 1: باربری در اصفهان

شکل 2: اسباب کشی منزل در اصفهان

مشکل ارتباط بین خودروها برای  باربری در اصفهان

این مطالعه بر روی مشکل ارتباط بین خودرو از نظر فاصله انتشار موثر با یک سربالایی عمومی وسیله نقلیه متمرکز است. توجه داشته باشید که فاصله انتشار موثر باربری در اصفهان برای تخمین توان عملیاتی و تأخیر در VANet و پیکربندی ظرفیت .محاسباتی و ارتباطی وسایل نقلیه ارتباطی حیاتی است، همانطور که در Hanbali و همکاران مطالعه شده است.

(2006). ایده کلی شبیه وانگ (2007) است، اما تفاوت آن در این است. که این مطالعه الگوهای حضور فضایی وسیله نقلیه را تعمیم می‌دهد و اجازه می‌دهد. هر گونه توزیع دلخواه پیشروی اسباب کشی منزل در اصفهان وسیله نقلیه را در استخراج نتایج تحلیلی انجام دهد.

توجه داشته باشید که اسباب کشی منزل در اصفهان عبارت headway در این مقاله به معنای فاصله بین وسایل نقلیه. به جای زمان مانند بسیاری از مقالات زمانی است. ما در این مقاله از اصطلاحات دیرین بار پیشرو و فاصله به طور معادل استفاده می کنیم.

این تعمیم بینش‌های بیشتری را ارائه می‌کند و با امکان بررسی Dirinbar تحلیلی توزیع‌های مختلف پیشروی مختلف. در انتشار اطلاعات موفق، امکان طراحی قوی‌تر یک سیستم VANet را فراهم می‌کند.

اخیرا، Ukkusuri و Du (2008) نیز استحکام ارتباطات بین خودرویی را مورد مطالعه قرار دادند.اما عمدتاً از طریق شبیه‌سازی و تحلیل رگرسیون بدون ایجاد عبارات باربری در اصفهان تحلیلی به شکل بسته، همانطور که در اینجا انجام می‌دهیم.

در این مقاله، با توجه به توزیع پیشروی، نتایج مربوطه باربری در اصفهان به دست می‌آیند. خوب است که فرمول ها بسیار ساده هستند.

به طور خاص، ما می‌توانیم نشان دهیم که ضریب تغییر (CV) فاصله انتشار به 1.0 بی‌نهایت نزدیک می‌شود. حتی تحت یک توزیع کلی پیشروی بین خودرویی، که نوسانات کلی انتشار اطلاعات آنی را نشان می‌دهد.

فاصله های خالی  در مقابل  وسیله نقلیه ارتباطی و باربری در اصفهان

توجه داشته باشید که این مطالعه فقط اسباب کشی منزل در اصفهان نتایج قبلی وانگ (2007) را در موردی تعمیم می‌دهد. که فاصله خالی در مقابل اولین وسیله نقلیه ارتباطی صفر باشد.در ادامه شکل 1: باربری در اصفهان را مشاهده می کنید.

فاصله خالی یک فاصله ثابت در مقابل وسیله نقلیه در حال ارتباط بدون حضور وسیله نقلیه دیگر است. وانگ (2007) از این نظر کلی تر است که تأثیر فاصله خالی را بر انتشار اطلاعات در نظر می گیرد.

علاوه بر این، مقاله قبلی تعداد رله‌هایی اسباب کشی منزل در اصفهان را که نمی‌توان در این مقاله بررسی کرد، بررسی می‌کند. بنابراین، از این نظر، این دو مقاله مکمل یکدیگر هستند.ابتدا مسئله مطالعه را به صورت زیر ارائه می کنیم.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ...

شکل 1: باربری در اصفهان

جریانی از ترافیک جاده ای باربری در اصفهان مستقیم با طول بی نهایت را دنبال می کند. فاصله بین دو وسیله نقلیه متوالی با قابلیت ارتباط  از یک توزیع کلی پیروی می کند. که تابع چگالی آن f ðtÞ است. t P 0.

فاصله بین وسایل نقلیه از این پس به عنوان پیشروی نامیده می شود. اطلاعات ممکن است در جهتی بین وسایل نقلیه منتقل شود. محدوده انتقال وسایل نقلیه L است.

هر وسیله نقلیه گیرنده در صورتی که در محدوده انتقال خود باشد، فوراً اطلاعات را به خودروی بعدی منتقل می کند. اگر هیچ وسیله نقلیه ای در L وجود نداشته باشد باربری در اصفهان انتقال اطلاعات خاتمه می یابد.

فاصله انتشار برابر است با فاصله اسباب کشی منزل در اصفهان آخرین وسیله نقلیه دریافت کننده تا مبدا اطلاعات. ما عمدتاً فاصله انتشار اطلاعات را با این توزیع عمومی f ðtÞ در این مقاله مطالعه می کنیم.

قدرت محاسباتی هر وسیله ارتباطی برای رله فوری و باربری ها

توجه داشته باشید که قدرت محاسباتی هر وسیله ارتباطی برای رله فوری به منظور ایجاد بینش در مورد. فاصله انتشار کافی فرض می شود باربری در اصفهان درست مانند چندین مطالعه قبلی (وانگ، 2007؛ جین و رکر، 2006).

بنابراین، وسایل نقلیه ای که در هر دو جهت در امتداد خط بزرگراه حرکت می کنند. یک جریان ترافیک را به منظور انتشار اطلاعات تشکیل می دهند. به عبارت دیگر، ما فقط به حضور فیزیکی یک وسیله نقلیه در جهت انتشار و در عین حال نادیده گرفتن. مسیر یا مسیر حرکت آن اهمیت می دهیم.در ادامه شکل 2: اسباب کشی منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

وسایل نقلیه می‌توانند در مسیرهای چندگانه حرکت کنند، که فرض منطقی وسایل نقلیه را معقول می‌کند. علاوه بر این، ما فرض می‌کنیم که سربالایی اسباب کشی منزل در اصفهان وسیله نقلیه از یک i.i.d پیروی می‌کند.

توزیع این توزیع می تواند هر نوع دلخواه باشد باربری در اصفهان به عنوان مثال، یک توزیع تجربی از داده های میدانی. فاصله انتشار کلی نشان دهنده یک فرآیند تصادفی است. در این مقاله به بررسی خواص فاصله انتشار می پردازیم.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | dirinbar | دیرین بار | بهترین ...

شکل 2: اسباب کشی منزل در اصفهان

برخلاف مطالعات قبلی، ما در این مقاله از مفهوم بیشترین ارسال‌شده در محدوده (MFWR) استفاده نمی‌کنیم. در عوض، ما (به طور فرضی) فقط به نزدیکترین وسیله نقلیه. در محدوده مجاز اجازه می دهیم اسباب کشی منزل در اصفهان اطلاعات را دریافت کند و انتقال را ادامه دهد.

فاصله انتشار کلی از این طریق با استفاده از باربری ها

واضح است که فاصله انتشار کلی از این طریق با استفاده از مفهوم MFWR یکسان باقی می ماند. در این مقاله، اگر وسیله نقلیه فرستنده تا اولین وسیله نقلیه گیرنده خود در محدوده L فاصله داشته باشد، اطلاعات به اولین وسیله نقلیه گیرنده منتقل می شود.

سپس اولین وسیله نقلیه گیرنده که اطلاعات را دریافت کرده است به وسیله نقلیه فرستنده تبدیل می شود تا انتقال را به جلو ادامه دهد. این فرآیند تا زمانی تکرار می شود که Dirinbar هیچ وسیله نقلیه ای در محدوده انتقال L در جهت مورد نظر وجود نداشته باشد.

این یک تایپیک است l فرآیند تمدید توجه داشته باشید که هر وسیله نقلیه فرستنده این پتانسیل را دارد. که اطلاعات دیرین بار را برای یک فاصله تصادفی مشابه X منتشر کند.

سوالات متداول درباره مشکل ارتباط بین خودرو برای باربری در اصفهان

مشکل ارتباط بین خودروها برای  باربری در اصفهان چیست؟

این مطالعه بر روی مشکل ارتباط بین خودرو از نظر فاصله انتشار موثر با یک سربالایی عمومی وسیله نقلیه متمرکز است

فاصله های خالی  در مقابل  وسیله نقلیه ارتباطی و باربری در اصفهان چیست؟

توجه داشته باشید که این مطالعه فقط  نتایج قبلی وانگ (2007) را در موردی تعمیم می‌دهد. که فاصله خالی در مقابل اولین وسیله نقلیه ارتباطی صفر باشد

قدرت محاسباتی هر وسیله ارتباطی برای رله فوری و باربری ها  چیست؟

توجه داشته باشید که قدرت محاسباتی هر وسیله ارتباطی برای رله فوری به منظور ایجاد بینش در مورد. فاصله انتشار کافی فرض می شود  درست مانند چندین مطالعه قبلی (وانگ، 2007؛ جین و رکر، 2006).