باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | DIRINBAR | دیرین بار

عنوان جریان کانتینری اساسی
نویسنده سامانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

3.2.2. فرمولاسیون جریان کانتینرهای  اساسی در باربری اصفهان

حفظ جریان کانتینر های  یک بندر  و تحقیق حمل و نقل

تعدا کانتینر های بارگیری و پورت های  ان برای ترک کانتینر های

کانتیرنر های خالی  تخلیه شده  از یک کشتی

فهرست تصاویر

شکل 1باربری در اصفهان

شکل 2اسباب کشی منزل در اصفهان

فرمولاسیون جریان کانتینرهای  اساسی در باربری اصفهان

دو جریان کانتینری اساسی در هر دو مدل MPC و H&S وجود دارد.جریان کانتینرهای خود و اجاره ای باربری در اصفهان از طریق شبکه فضا-زمان نشان داده شده .

در شکل 2، فقط جریان کانتینر خود باید در گره های Dirinbar  درگاه های فراخوان حفظ شود. که مانند شکل 3 به تفصیل آمده است.

برخی از کانتینرها برای  اسباب کشی منزل در اصفهان رفع کمبود اجاره داده می‌شوند. اما صراحتاً از طریق شبکه تردد نمی‌کنند. زیرا کانتینرهای اجاره‌ای باید در شبکه بمانند تا ارسال آنها تکمیل شود و سپس از شبکه خارج شوند.

با این حال، توجه داشته باشید که جریان آنها در کشتی هنگام سفر به مقصدها حفظ می شود. تا فضای خالی حمل  دیرین بار در کشتی را که برای کانتینرهای خالی استفاده می شود محاسبه شود.

مفروضات انجام شده به شرح زیر است:

(i) ظروف اجاره ای که این مدل در نظر می گیرد، ظروف کوتاه مدت (یا نقطه ای) هستند.

(ii) ظروف همگن باربری در اصفهان فرض می شوند.

(iii) تمام تقاضای بار در همه بنادر تماس باید برآورده شود.

(IV) کانتینرها برای پرکردن در فرستنده‌ها از داخل سرزمین عبور می‌کنند و برای یک دوره زمانی خاص در تحویل گیرندگان تخلیه می‌شوند.در ادامه شکل 1باربری در اصفهان را مشاهده می کنید

(v) هزینه های متحمل شده برای جابجایی کانتینرهای خالی خود فقط هزینه های. بارگیری در بنادر مبداء تغییر موقعیت و هزینه های تخلیه در بنادر مقصد را پوشش می دهد. در H&S، هزینه های فیدر برای تغییر موقعیت تخلیه توسط کشتی های تغذیه کننده. بین هاب ها و بنادر محلی نیز اسباب کشی منزل در اصفهان گنجانده شده است.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | DIRINBAR | دیرین بار | بهترین.............

شکل 1باربری در اصفهان

حفظ جریان کانتینر های  یک بندر  و تحقیق حمل و نقل

Ri (t) Ni (t)Si (t − 1) گره (i، t) Si (t)کشتیGi (t) Oi (t)شکل 3. حفظ جریان کانتینر خالی در یک بندر.A. Imai و همکاران. تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 740–757 745(vi) برای اعتبار این مدل برای استفاده .

در یک موقعیت واقعی، یک خط کشتیرانی فرضی در صورتی فرض می‌شود. که خدمات کشتیرانی توسط  اسباب کشی منزل در اصفهان یک خط کشتیرانی منفرد مانند Maersk یا یک اتحاد کشتیرانی ارائه شود.

در جزئیات بیشتر، زمانی که سرویس توسط اتحاد اداره می شود.معمولاً کانتینرها توسط اعضای اتحاد به باربری در اصفهان اشتراک گذاشته نمی شود.

با این حال، اتحاد به عنوان نماینده تمام خطوط کشتیرانی در اتحاد تفسیر می شود. به طوری که هر کانتینر خالی را می توان در هر مکان قرار داد و برای محموله های بعدی استفاده کرد.

3.2.2.1. فرمول MPC فرمول MPC ممکن است به صورت زیر ساخته شود .که در آن “ظروف خالی” در بحث های باربری در اصفهان بعدی به “ظروف خالی خود” اشاره دارد.DiðtÞ; GiðtÞ; NiðtÞ; OiðtÞ; RiðtÞ; SiðtÞ P 0 و عدد صحیح. 8t 2 T.من 2 من ð16Þکه در آن I مجموعه پورت های تماس، T مجموعه زمان زمانی، V ظرفیت حمل است.

یک کشتی اعماق دریا، یعنی مدت زمان سفر یک کانتینر از طریق داخلی بندر I برای واردات یا صادرات. از زمان عبور از بندر I به بندر j اسباب کشی منزل در اصفهان هزینه اجاره یک کانتینر برای استفاده.

از بندر I به بندر j، CHi هزینه جابجایی اسباب کشی منزل در اصفهاندر پورت i در هر کانتینر. CSi هزینه ذخیره سازی یک کانتینر در پورت i، CF هزینه سرمایه یک کانتینر برای افق برنامه ریزی، سلام ظرفیت ذخیره سازی کانتینرهای .در ادامه شکل 2اسباب کشی منزل در اصفهان را مشاهده می کنید.

تعدا کانتینر های بارگیری و پورت های  ان برای ترک کانتینر های

خالی در پورت i Fij(t) تعداد کانتینرهای بارگیری. شده باربری در اصفهان که پورت i را در t برای پورت j ترک می کنند. Fij(t) به ترافیک محموله، CF تعداد کانتینرهای شخصی، Di(t) تعداد کانتینرهای بارگیری شده وارد. شده به بندر i در زمان t، Lij(t) تعداد کانتینرهای اجاره‌ای برای استفاده برای حمل و نقل داده می‌شود.

باربری در اصفهان | اسباب کشی منزل در اصفهان | DIRINBAR | دیرین بار | بهترین.............

شکل 2اسباب کشی منزل در اصفهان

پورت i در زمان t برای j، Bij(t) تعداد کانتینرهای باربری در اصفهان بارگیری شده شخصی حمل شده.خروج از بندر i در زمان t برای بندر j، Eij(t) تعداد کانتینرهای خالی منتقل شده توسط کشتی ها.

خروج از بندر i در زمان t برای jتوجه داشته باشید که همه متغیرهای دیگر در فرمول بندی قبلاً تعریف شده اند. متغیرهای CF، Eij(t)، Lij(t) و Si(t) و Bij(t)، Di(t)، Gi(t)، Ni(t)، Oi(t) و Ri(t) هستند.

متغیرهای کمکی، که در آن یک مختصات (i, t) یک گره خاص را تعریف می کند که نشان دهنده. یک کشتی در حال فراخوانی اسباب کشی منزل در اصفهان در بندر i در زمان t همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است.

هدف (1) به حداقل رساندن کل هزینه متشکل از عوامل هزینه زیر است. هزینه های سرمایه ای ناوگان کانتینری خود. هزینه های تغییر مکان کانتینرهای خالی، هزینه های ذخیره سازی کانتینر خالی در بنادر و هزینه های اجاره کانتینر.

در شکل 3، کانتینر در یک پورت جریان دارد باربری در اصفهان به طور مفصل نشان داده شده است. کانتینرهای خالی تخلیه شده از یک کشتی تماس گیرنده. کانتینرهای ذخیره شده در بندر از تماس قبلی و کانتینرهای خالی که از تحویل گیرندگان واردکننده در داخل کشور بازمی گردند.

کانتیرنر های خالی  تخلیه شده  از باربری در اصفهان

خلاصه می شوند تا کل موجودی کانتینر اسباب کشی منزل در اصفهان خالی را تشکیل دهند. که می تواند برای محموله های صادراتی استفاده شود.

برای 746 A. Imai et al. / تحقیق حمل و نقل قسمت E 45 (2009) 740-757جابجایی به پورت های دیگر. در صورت درخواست و برای  باربری در اصفهان ذخیره خالی در پورت فعلی برای دوره زمانی بعدی.

محدودیت‌های (2) این حفظ جریان ظرف خالی را تضمین می‌کنند. معادله (3) اطمینان حاصل کنید که بازگشت کانتینر خالی از داخل کشور از کانتینرهای وارداتی تخلیه شده. از یک کشتی تماس گیرنده در اسباب کشی منزل در اصفهان دوره زمانی قبلی انجام می شود.

معادله (4) به این معنی است که کانتینرهای تخلیه شده Dirinbar  مجموع کانتینرهای وارد شده از بنادر مختلف h است.

معادله (5) اطمینان حاصل کنید که ظروف خالی تخلیه شده دیرین بار  در پورت i از پورت های مختلف می آیند. معادله (6) به این معنی است که مجموع تغییر موقعیت خالی از پورت i، Oi(t)، به پورت های مختلف j می رود.