حمل اثاثیه در روز های بارانی - اسباب کشی منزل اصفهان

اسباب کشی منزل اصفهان $ نکات مهم جابجایی در روز بارانی!

اسباب کشی منزل اصفهان  درگیر یک خرافات است که حرکت در یک روز بارانی بدشانسی می آورد. اگرچه ممکن است نفرین یا نیرویی نامرئی نباشد، اما حقیقتی در این وجود دارد که باران آن را سخت تر و استرس زاتر می کند. حمل اثاثیه منزل در اصفهان در این بحران دشوار تر است.

بگذریم، باران خفیف اینجا مشکلی ندارد، ما در مورد روزهایی صحبت می کنیم که فقط می خواست در یک سطل بریزد. اگر خورشید و آسمان متحرک شما در یک صفحه نباشند، همه چیز از بین نمی رود و هرگز نباید تاریخ را در آخرین لحظه تغییر دهید. ما چند نکته مفید برای روزهای مرطوب و خاکستری گرد آورده ایم.

فهرست مطالب

اجتناب از غافلگیری اسباب کشی و برنامه ریزی انتظارات

چگونه تاثیر آب و هوا بر جابجایی را به حداقل برسانیم؟

چند نکته کلی برای اسباب کشی در هوای مرطوب

بسته بندی صحیح جهت محافظت در برابر آسیب احتمالی آب

جلوگیری از آسیب به تشک هنگام اسباب کشی

تدارکات اسباب کشی اصولی با  آب و هوای مرطوب

آب و گل را در اسباب کشی دور نگه دارید

بالابر و ایمنی بسیار زیاد آن برای استفاده در حمل و نقل

خطوط مونتاژ می تواند کمک کند

آیا می توانید سرپناه اضافی اسبابتان تهیه کنید؟

نتیجه از کند پیش رفتن اسباب کشی در هوای بارانی

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 کمک کارگران شرکت ما در روز بارانی جابجایی

حمل اثاثیه منزل 2 تدارکات و بسته بندی متناسب با آب و هوای مرطوب

حمل اثاثیه منزل 3 کامیون های مسقف برای محافظت از اسبابتان

عنوان اسباب کشی منزل اصفهان
نویسنده یلدا خطائی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

اجتناب از غافلگیری اسباب کشی منزل اصفهان و برنامه ریزی انتظارات

بهتر است به محض اطلاع از تاریخ جابجایی خود، مراقب پیش بینی آب و هوا باشید، به خصوص اگر فصل جابجایی شما به دلیل آب و هوای بد یا طوفان های غیرقابل پیش بینی شناخته شده است. ترفند این است که به عقب برگردید و به بررسی ادامه دهید، زیرا گزارش‌های آب و هوا در پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت دقیق‌تر می‌شوند، بنابراین تصور بهتری از اینکه آسمان در روز بزرگ شما چه خواهد کرد، خواهید داشت. در اینجا به حمل اثاثیه منزل 1 دقت کنید.

زمانی که قصد حرکت خود را دارید، همیشه احتمال بارش باران را در نظر داشته باشید، بنابراین چند مورد اضافی آب و هوای مرطوب را در لیست بسته بندی خود قرار دهید تا برای بدترین اتفاقات آماده شوید. نگه داشتن چتر در ماشین فرقی نمی کند، شما هرگز نمی دانید چه زمانی به آن نیاز خواهید داشت، اما خوب است که آن را در صندلی عقب در زمان نیاز داشته باشید.

چگونه تاثیر آب و هوا بر جابجایی را به حداقل برسانیم؟

خیلی ساده، این به عقل سلیم، بسته بندی اضافی اسباب کشی منزل اصفهان ، در لحظه بودن و انعطاف پذیر بودن برمی گردد. چیزهایی خارج از کنترل شما خواهد بود، بنابراین اگر در طول روز از خواب بیدار شدید و خیس شدید، آن چیزها را رها کنید. کنترل آب و هوا ابرقدرتی است که همه ما می خواهیم بتوانیم از آن استفاده کنیم، اما فاکتورهای X دیگری مانند زمان طولانی تر، ترافیک کندتر و سطوح لغزنده وجود دارد.

حمل اثاثیه منزل 1 کمک کارگران شرکت ما در روز بارانی جابجایی

پیش بینی جایی که ممکن است استرس را تجربه کنید می تواند به شما در ایجاد یک برنامه کاهش کمک کند. برخی از آنها ممکن است:

  • برای جابجایی های خیس لباس مناسب بپوشید.
  • گاهی اوقات به دلیل باران شدید متوقف می شود.
  • کندی ترافیک یا جاری شدن سیل در مسیر.
  • مسیرهای خاکی از میان مکان های قدیمی و جدید.
  • وسایل با ارزش خود را به روشی ضد آب بسته بندی کنید.

پلاستیک اضافی برای استفاده در مواد بسته بندی، برزنت ها، پناهگاه های بازشو، حوله ها، پتوهای متحرک و جعبه ها وجود دارد.

چند نکته کلی برای اسباب کشی منزل اصفهان در هوای مرطوب

بند بند کفش انتخابی شما برای این کار نیست. به کفش یا چکمه های محکم (ترجیحا ضد آب) با کفی خوب و ضد لغزش نیاز دارید. همچنین، اگر برای مدتی نیاز به خیس شدن دارید، باید لباسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی گرم باشد، بارانی یا پانچو در صورتی مفید است که سر راهتان قرار نگیرد و خطر بیشتری ایجاد کند.

وسایل  اسباب کشی منزل اصفهان هنگام خیس شدن ممکن است لغزنده شوند، بنابراین هر بار که وسایل را جابجا می کنید به این موضوع توجه داشته باشید، آنها را به درستی بلند کنید و مطمئن شوید که چسبندگی خوبی دارید. اگر جعبه از مقوای محکم ساخته شده باشد، انتخاب یک جعبه با کیفیت خوب از اقلام بسته بندی شده شما به خوبی محافظت می کند. اما می توانید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید و نوار چسب بیشتری به چین ها و مهر و موم ها اضافه کنید.  زیرا اینها آسیب پذیرترین قسمت های جعبه هستند. آن ها خواهند.

در صورت لزوم، جعبه ها را در پلاستیک اضافی بپیچید و اگر جعبه ها کوچک هستند، آن ها را در کیسه زباله قرار دهید و با چسب ببندید. حوله ای همراه خود داشته باشید تا وقتی اثاثیه را می بینید، آب آن را پاک کنید. در حین بارگیری از وجود نشتی در داخل کامیونی که در حال حرکت هستید و باران یا وزش باران در پشت کامیون را بررسی کنید.

بسته بندی صحیح جهت محافظت در برابر آسیب احتمالی آب

علاوه بر مهر و موم کردن و محافظت از جعبه خود، همچنین مهم است که مطمئن شوید زباله های شما “روی توپ” هستند. در زیر ایده هایی را برای جلوگیری از ورود آب و جلوگیری از مشکلات طولانی مدت کپک و لکه های آب فهرست کرده ایم. آثار هنری به ویژه مستعد رطوبت هستند. اگر یک کیف مخصوص متحرک برای مجموعه خود خریداری کرده اید، راه زیادی را طی کرده اید. اما ممکن است بخواهید مقداری پلاستیک و نوار بسته بندی اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید جعبه را در یک پتو یا برزنت برای حمل و نقل بپیچید.

تمام مبلمان سنگین، به خصوص اگر چرم یا اثاثه یا لوازم داخلی در نظر گرفته شود، بسته به میزان آب اطراف، می توانند با برزنت، ورقه های پلاستیکی و/یا پتو پوشانده شوند. همین امر در مورد لوازم خانگی و الکترونیک نیز صدق می کند – آنها را به خوبی بپیچید، ترجیحاً در مواد ضد آب.

جلوگیری از آسیب به تشک هنگام اسباب کشی منزل اصفهان

تشک بزرگترین چالش  حمل اثاثیه منزل در اصفهان خواهد بود. اگر آنها مرطوب شوند یا رطوبت به عمق نفوذ کند، ممکن است بعداً با مشکلات قالب مواجه شوید. آنها بزرگ و سنگین هستند و حرکت آنها را حتی در هوای خوب دشوار می کند و اگر بتوانید آنها را با پلاستیک، برزنت و پتو بپوشانید، خوب هستید. مطمئن شوید که سطح خشکی برای استراحت در حین رانندگی کامیون دارند.

احتمالاً قبلاً وسایل برقی را در مکانی جدید وصل کرده اید، بنابراین بهتر است بخاری، سشوار و پنکه خود را بسته بندی کنید. تا در هنگام ورود به راحتی در دسترس باشند و نیاز به خشک کردن سریع وسایل داشته باشید. سپس حمل اثاثیه منزل 2 را مشاهده فرمایید.

تدارکات اسباب کشی اصولی با  آب و هوای مرطوب

در حالی که بسته بندی اشیاء محکم و ضد آب بودن یک چیز اسباب کشی منزل اصفهان است، برخی از فرآیندهای لجستیکی ساده وجود دارد که می توانید هنگام کار در آب و هوای مرطوب زودتر از موعد اجرا کنید.

حمل اثاثیه منزل 2 تدارکات و بسته بندی متناسب با آب و هوای مرطوب

آب و گل را در اسباب کشی منزل اصفهان دور نگه دارید

در ورودی را با روکش چکمه های گل آلود مانند ملحفه، برزنت، پتو، حوله یا جعبه های مقوایی تا شده بپوشانید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که کف آن از چوب صیقلی یا فرش باشد. اگر می توانید همه آن را بچسبانید تا از خطر زمین خوردن جلوگیری کنید. در هر صورت، پس از جابجایی، در اسرع وقت یک تمیزکننده برای تمیز کردن کف سنگین رزرو کنید.

بالابر و ایمنی بسیار زیاد آن برای استفاده در حمل و نقل

همیشه قاب را با خیال راحت بلند کنید و پایین آن را بگیرید. اگر در پلاستیک پیچیده شوند، در صورت خیس شدن ممکن است لغزنده شوند، بنابراین در باران مراقب باشید.

از گاراژ یا اتاق بزرگ نزدیک ورودی خانه برای سازماندهی چیزهای مهم برای خشک نگه داشتن، مواردی که ابتدا باید بارگیری شوند، استفاده کنید و لیست اولویت های خود را از آنجا تهیه کنید. اگر بارهای شما گروه بندی شده باشند، ممکن است به سرعت بارگیری در طول (یا اگر) آب و هوا کمک کند.

خطوط مونتاژ در اسباب کشی منزل اصفهان می تواند کمک کند

اگر افراد کافی دارید که کمک می‌کنند و حمل‌کننده‌ها موافق هستند، وضعیت «خط لوله» می‌تواند به جلوگیری از ورود خاک به خانه کمک کند. یک مسیر بدون مانع از پناهگاه تا کامیون فراهم کند. یک صف از افراد را از بار شروع کنید و آنها را به طور مساوی در سراسر کامیون پخش کنید. به جای اینکه چند نفر بیایند و بروند، کارگران مرطوب و خشکی وجود خواهند داشت که می توانند اقلام را در طول خط رد و بدل کنند. در ادامه به حمل اثاثیه منزل 3 توجه کنید.

آیا می توانید سرپناه اضافی برای محافظت از اسبابتان تهیه کنید؟

داشتن چادرهای بازشو یا سایبان‌هایی در نزدیکی کامیون اسباب کشی منزل اصفهان می‌تواند مفید باشد تا زمانی که در بار اول همه چیز درست پیش نمی‌رود، بدون خیس شدن آنها را به عقب کشیده و در جای خود قرار دهید.

حمل اثاثیه منزل 3 کامیون های مسقف برای محافظت از اسبابتان

نتیجه از کند پیش رفتن اسباب کشی منزل اصفهان در هوای بارانی

این شامل همه چیز، بسته بندی، جابجایی وسایل، ترافیک کندتر، زمان تمیز کردن طولانی تر است. خدمه حذف شما احتمالاً در آخرین کار حذف هوای مرطوب عقب مانده اند. نگران بناشید اگر یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان را استخدام کنید آن ها همه اتفاقات را پیش بینی میکنند و جلوی آسیب های احتمالی را میگیرند. اگر برای روز بارانی جابجایی یک بسته بندی کامل انجام داده باشید همه چیز آسان تر پیش خواهد رفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *