اسباب کشی بدون استرس و آسان - اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

اسباب کشی منزل اصفهان به تهران % و مطالب مهم آن!

اسباب کشی منزل اصفهان به تهران هرگز آسان نیست، حتی زمانی که مجبور هستید آن را از پله ها بالا ببرید، آسان تر است. چه در حال نقل مکان به خانه جدیدی در یک طبقه بالاتر از یک آپارتمان بدون آسانسور باشید، چه نیاز به انتقال مبلمان به سطح دیگری در خانه خود داشته باشید، مهم است که از فناوری مناسب برای انجام ایمن این کار استفاده کنید.

قبل از شروع حرکت، اقدامات لازم را برای محافظت از مبلمان، خانه و خود در برابر آسیب وخسارت انجام دهید. از یک کمکی برای حمل وسایل حجیم از پله ها استفاده کنید، یا از چرخ دستی برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان از کوچک تا متوسط ​​به تنهایی در حالی که شخصی شما را زیر نظر دارد استفاده کنید. از تجهیزات و تکنیک های تخصصی برای بلند کردن وسایل خاص و قرار دادن آنها راحت تر استفاده کنید.

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل 1 با دیرین بار اثاثیه خود را سالم به مقصد برسانید

حمل اثاثیه منزل 2 صرفه جویی در زمان با دیرین بار

حمل اثاثیه منزل 3 راحتی در جابجایی و محافظت از وسایل حساس شما

 

عنوان اسباب کشی منزل اصفهان به تهران
نویسنده یلدا خطایی محمدآبادی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1592 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

برنامه ریزی پیش از اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

قبل از اینکه مبلمان را از پله ها بالا ببرید تا جایی که ممکن است آن را بردارید. اگر می توانید، مبلمان سنگینی را که می خواهید به طبقه بالا بروید، بدون آسیب رساندن به آن ها بردارید. این به سبک شدن بار و کاهش خجالت حمل وسایل کمک می کند. به عنوان مثال، معمولاً می توانید پشتی یا پایه های یک صندلی را از مبل جدا کنید. حتی برداشتن کوسن از مبل به سبک‌تر شدن و حمل آسان‌تر آن کمک می‌کند. قبل از اسباب کشی منزل اصفهان به تهران  که وسایل از پله ها بالا ببرید، حتماً کشوها را از روی مبلمان مانند کمد و میز جدا کنید. در ادامه حمل اثاثیه منزل 1 را  به خوبی مشاهده نمایید.

قطعات بزرگ مبلمان را در پتو، بسته بندی کوچک یا بسته بندی حباب دار بپیچید. دور مبلمان بزرگ و سنگین را با یک لایه پتوی قدیمی، روکش کوچک، روکش حباب دار یا ترکیبی از این سه بپوشانید و آن را در جای خود بچسبانید. این کار از مبلمان در برابر خط و خش محافظت می کند و همچنین از پله ها، دیوارها و درها در برابر خط و خش محافظت می کند. لزوماً نیازی به پیچیدن قطعات کوچک مبلمان ندارید. با این حال، زمانی که مبلمان بزرگ و سنگین را از پله‌ها بالا می‌برید، احتمال برخورد شما با دیوار، پله یا چارچوب در بیشتر است.

نحوه لباس پوشیدن و حمل اثاثیه با کمک دیگران

لباس‌های قدیمی راحت، کفش‌های پنجه بسته و دستکش بپوشید. لباس هایی بپوشید که خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشند و نگران پارگی یا کثیف شدن نباشید. برای محافظت از پاها از کفش های پنجه بسته و برای محافظت از دست ها از دستکش استفاده کنید. دستکش‌ها به‌ویژه زمانی که با مبلمان چوبی سنگین دست می‌زنید که می‌توانند باعث پارگی شوند، در اسباب کشی منزل اصفهان به تهران اهمیت دارند.

حمل اثاثیه منزل 1 با دیرین بار اثاثیه خود را سالم به مقصد برسانید

با دیرین بار اثاثیه خود را سالم به مقصد برسانید - اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

با دیرین بار اثاثیه خود را سالم به مقصد برسانید – اسباب کشی منزل اصفهان به تهران – دیرین بار

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان کمک بخواهید. هرگز سعی نکنید اشیاء سنگین را به تنهایی به طبقه بالا حمل کنید. همیشه حداقل یک یاری داشته باشید که به شما کمک کند تا در هنگام انجام این کار به خود آسیب نرسانید یا به مبلمان خود آسیب نرسانید. حتی اگر قصد دارید از چرخ دستی برای بلند کردن مبلمان از پله‌ها استفاده کنید، باید بتوانید کمک خود را در حین بالا رفتن از پله‌ها شناسایی کنید تا مطمئن شوید که از پله‌ها پایین نمی‌افتید.

تشخیص زاویه قبل از جابجایی در اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

قبل از اسباب کشی، زاویه ای را که می خواهید از پله ها بالا بروید مشخص کنید. بهترین راه برای جابجایی مبلمان از پله ها و در صورت نیاز را در نظر بگیرید. به مواردی مانند درها یا راه پله ها نگاه کنید تا تصمیم بگیرید مبلمان را از چه زاویه ای از پله ها بالا ببرید. برای مثال، اگر در بالای پله‌ها وجود دارد و لازم است مبل را از پله‌ها بالا بیاورید و از در عبور کنید، ممکن است لازم باشد قبل از بالا بردن آن، آن را به سمت خود بچرخانید تا بتوانید از درعبور کنید. اسباب کشی منزل اصفهان به تهران با این روش ها آسان میشود.

شکل مبلمان و چیدمان پله ها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر یک مبل L شکل دارید و می خواهید از نرده آن برای بالا رفتن از پله ها استفاده کنید، بهترین راه این است که قسمت L شکل مبل را از نرده آویزان کنید. اگر مطمئن نیستید که مبلمان مناسب است، ابتدا اندازه گیری کنید. اگر به نظر می رسد چیزی کاملاً مناسب است، ایده خوبی است که ابتدا مبلمان را اندازه بگیرید و آن را دنبال کنید. برای مثال، می‌توانید طول و عرض کمد و عرض پله‌ها را اندازه بگیرید تا تصمیم بگیرید که کمد باید مستقیم یا به پهلو حمل شود. سپس حمل اثاثیه منزل 2 را مورد توجه قرار دهید.

نحوه اسباب کشی منزل اصفهان به تهران با شرکا

قوی ترین فرد را در پایین پله ها قرار دهید. فردی که در انتها از پله ها بالا می رود وزن بیشتری را تحمل می کند. قوی ترین فرد را برای این موقعیت انتخاب کنید. قبل از اینکه سعی کنید مبلمان را از پله ها بالا ببرید، مطمئن شوید که همه با وزن و چنگ زدن مبلمان راحت هستند. می توانید ابتدا آن را روی یک سطح صاف امتحان کنید و ببینید چه حسی دارد. نکته: اگر چندین قطعه اثاثیه سنگین را به طبقه بالا حمل می کنید، از سنگین ترین قطعه شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. به این ترتیب، حمل وسایل سبک‌تر خسته‌تر خواهید شد.

حمل اثاثیه منزل 2 صرفه جویی در زمان با دیرین بار

صرفه جویی در زمان با دیرین بار - اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

صرفه جویی در زمان با دیرین بار – اسباب کشی منزل اصفهان به تهران – دیرین بار

اگر روی آن مبلمان می‌گذارید، آن را در بالا قرار دهید. از شخصی که از پله ها به سمت عقب بالا می رود بخواهید مبلمان را در بالاترین نقطه ای که می تواند بگیرد، بگیرد. این تکنیک کمک می کند تا هنگام اسباب کشی منزل اصفهان به تهران مبلمان نزدیک به حالت عمودی و دور از پله ها قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر یک میز را از پله‌ها به سمت بالا حرکت دهید، فردی که پله‌ها را اول شروع می‌کند، میز زیر بالای میز را در انتهای اول می‌گیرد. در این قسمت به تصویر حمل اثاثیه منزل 3 دقت کنید.

حمل اثاثیه سنگین و نکات اصولی آن در جابجایی

اگر در پایین هستید، مبلمان را پایین نگه دارید. از شخصی که در سمت دیگر مبلمان جلو می رود بخواهید مبلمان را تا حد امکان پایین نگه دارد. این کار وزن را به بهترین شکل ممکن متعادل می کند و آن را از پله ها دور نگه می دارد. به عنوان مثال، اگر یک میز را از پله ها بالا ببرید، فرد پایین آن را در یک نقطه پایین نزدیک به جایی که میز روی زمین قرار دارد، می گیرد. هنگام بلند کردن مبلمان، زانوهای خود را خم کرده و با پاهای خود بلند کنید. هنگام بلند کردن اثاثیه سنگین، خم نشوید یا با پشت بلند نکنید. این به کاهش احتمال آسیب کمک می کند.

در اسباب کشی منزل اصفهان به تهران ، اگر می خواهید یک کاناپه سنگین بردارید، برای گرفتن کاناپه به حالت چمباتمه بنشینید، سپس با پاهای خود فشار دهید تا مبل را از روی زمین بلند کنید. به جای اینکه از کمر به جلو خم شوید، سعی کنید مبل را با پشت بلند کنید. مبلمان را همزمان با همسرتان جدا کنید. تا 3 بشمارید و اگر راحت تر است با هم بلند کنید. هنگام بلند کردن وسایل از پله ها، دو بار بالابر را با سرعت راحت انجام دهید.

با برقراری ارتباط در حین حرکت، مطمئن شوید که یک نفر روی دیگری خیلی سریع راه نمی‌رود. اجازه دهید فردی که در بالا قرار دارد پیش قدم شود و سرعت را تنظیم کند. زیرا آنها عقب هستند و باید مراقب باشند که زمین نخورند. اگر می توانید، سعی کنید زباله ها را بدون استراحت از پله ها تا آخر بالا ببرید. اگر به استراحت نیاز دارید، مطمئن شوید که می‌توانید با خیال راحت مبلمان را پایین بیاورید و در جای خود نگه دارید تا از پله‌ها پایین نیاید یا دوباره بلند نشود.

حمل اثاثیه منزل 3 راحتی در جابجایی و محافظت از وسایل حساس شما

راحتی در جابجایی و محافظت از وسایل حساس شما - اسباب کشی منزل اصفهان به تهران

راحتی در جابجایی و محافظت از وسایل حساس شما – اسباب کشی منزل اصفهان به تهران – دیرین بار

نتیجه گیری از اسباب کشی منزل اصفهان به تهران و نکات مهم آن

با در نظر گرفتن این نکات، می توانید به راحتی خانه خود را مرتب کنید و سعی می کنید از شر آنچه در حال حاضر به آن نیاز ندارید خلاص شوید. شما با کمک یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان که به صورت حرفه ای و اصولی تمامی مراحل اسباب کشی را ازصفر تا صد انجام میدهند با خیال راحت میتوانید اسباب خود را جابجا کنید حتی اگر اسباب کشی منزل اصفهان به تهران باشد.

سوالات متداول:

  1. در حمل اثاثیه کدام مورد بسیار مهم است؟

شکل مبلمان و چیدمان پله ها

  1. اولین مرحله در اسباب کشی چیست؟

پوشیدن لباس راحت و مناسب برای جابجایی

  1. آیا نحوه بسته بندی در کیفیت حمل و نقل تاثیر دارد؟

بله بسیار مهم است و باعث جلوگیری از آسیب و تسهیل روند اسباب کشی میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *