تجرب- اسباب کشی منزل در اصفهان- دیرین بار

 اسباب کشی منزل در اصفهان |برای 4 نوع بسته بندی را بیاموزید- دیرین بار

 اسباب کشی منزل در اصفهان و فلپ ها را در بالای جعبه قرار دهید. برای پیدا کردن قسمت بالای جعبه، به دنبال فلپ هایی باشید که با زبانه های مقوایی کوچک به هم وصل شده اند. فقط فلپ های بالای جعبه این زبانه ها را خواهند داشت. همچنین می توانید به دنبال حروف یا فلش هایی روی کادر بگردید که نشان می دهد کدام سمت بالا حمل اثاثیه منزل در اصفهان است. دیرین بار در خدمت همشهریان عزیز خود می‌باشد.

فهرست تصاویر

اسباب کشی 1 منزل

اسباب کشی 2 بسته بندی

لبه های بالایی را از دو طرف به سمت پایین تا کنید.

هنگام تا کردن فلپ ها، جعبه را صاف نگه دارید. پس از تا کردن فلپ‌ها، جعبه همچنان باید صاف باشد. جعبه را باز کنید تا دیگر صاف نباشد. برای باز کردن جعبه، گوشه ها را از طرف مقابل جعبه پهن شده جدا کنید. وقتی کارتان تمام شد، جعبه باید مربع باشد. در ادامه اسباب کشی 1 منزل را مشاهده کنید. dirinbar.ir را در گوگل جست و جو و شگفت زده شوید.

عنوان

اسباب کشی منزل در اصفهان

نویسنده

فلاحت

دپارتمان

اوج شید

تعداد کلمات

850 کلمه

مدت مطالعه

8 دقیقه

پس از باز کردن جعبه باید لبه های بالایی را همیشه به عقب تا کنید. زبانه های مقوایی که فلپ ها را به هم متصل می کنند آنها را در جای خود قفل می کنند. اگر جعبه شما زبانه های قفلی ندارد، به سادگی لبه های بالایی را تا کنید تا مانعی نشوند. جعبه را برگردانید. 4 فلپ پایینی باید به سمت اسباب کشی منزل در اصفهان باشد.  لبه های پایینی را روی هم تا کنید. ابتدا فلپ های کوتاه تر را تا کنید و سپس فلپ های بلندتر را تا کنید. هنگامی که تمام دریچه‌های پایینی تا می‌شوند، دیگر نمی‌توانی داخل جعبه را ببینی. شرکت بابری دیرین بار در اصفهان در خدمت اصفهانی های عزیز است تا خدمات حمل اثاثیه را انجام دهند.

تجربه - اسباب کشی منزل در اصفهان- دیرین بار

تجربه – اسباب کشی منزل در اصفهان- دیرین بار

اسباب کشی 1 منزل

از استفاده از انواع دیگر نوار مانند نوار چسب یا نوار سلفون

 که امنیت کمتری نسبت به نوار بسته بندی دارند خودداری کنید. انتهای روبان را 2 تا 3 اینچ (5.1 تا 7.6 سانتی متر) از کناره های جعبه بالا بیاورید. یک تکه نوار دیگر را در امتداد هر طرف قطعه اول بکشید. تکه های دوم و سوم نوار را روی تکه اول نوار همپوشانی کنید. نوار اضافی اسباب کشی منزل در اصفهان نیازی به پوشاندن درز بین لبه های پایینی ندارد – فقط برای ایمن تر کردن پایین جعبه وجود دارد. جعبه را برگردانید. انتهای باز جعبه باید به سمت بالا و انتهای نواری باید پایین باشد. حالا که جعبه را باز کرده و چسبانده اید، آماده بسته بندی است. در ادامه اسباب کشی 2 بسته بندی را مشاهده کنید.

وسایلتان را در جعبه ببندید. تا راحتتر اساب کشی کنید.

 پایین یا کنار جعبه را برای محدودیت وزن بررسی کنید و مطمئن شوید که وسایل شما از آن بیشتر نباشد. وقتی کارتان تمام شد، چیزی نباید از لبه بالایی جعبه بیرون بیاید، در غیر این صورت نمی توانید آن را ببندید. زبانه های روی فلپ های بالایی dirinbar.ir را با یک چاقوی کاربردی ببرید. برش زبانه ها اسباب کشی منزل در اصفهان باعث آزاد شدن فلپ ها می شود تا بتوانید آنها را تا کنید و جعبه را ببندید. وسط زبانه ها را با دقت برش دهید تا زمانی که فلپ ها دیگر به یکدیگر متصل نشوند. اگر فلپ ها زبانه ندارند، می توانید این مرحله را رد کنید. برای پیگیری و سفارش خدمات دیرین بار کافیست به سایت ما مراجعه و با کارشناس مربوطه صحبت کنید.

تجرب- اسباب کشی منزل در اصفهان- دیرین بار

تجرب- اسباب کشی منزل در اصفهان- دیرین بار

اسباب کشی 2 بسته بندی

سوالات متداول خود را در این قسمت مطالعه کنید.

1-      چگونه لبه های بالایی را روی هم تا کنید؟

 فلپ ها را همانطور که با دریچه های پایین جعبه انجام دادید تا کنید – ابتدا فلپ های کوتاه و سپس فلپ های بلند. وقتی کارتان تمام شد، جعبه باید بسته شود و حمل اثاثیه منزل در اصفهان چیزی بیرون نیاید.

2-      چرا قسمت بالایی جعبه را مانند قسمت پایین بچسبانید؟

 ابتدا یک تکه نوار بسته بندی را در امتداد درز بین لبه های بالایی بکشید تا انتهای آن از کناره های جعبه پایین بیاید. سپس یک نوار دیگر را در امتداد هر طرف قطعه اول قرار دهید تا جعبه ایمن تر حمل اثاثیه منزل در اصفهان شود.

3-      چگونه جعبه متحرک را برچسب بزنید؟

 اگر این تنها جعبه ای نیست که بسته بندی می کنید، آن را شماره گذاری کنید تا بتوانید تعداد جعبه های خود را پیگیری کنید. سپس نام اتاقی را که قرار است بعد از جابجایی در آن باز کنید، بنویسید، مانند «آشپزخانه» یا «اتاق خواب اصلی». اگر در جعبه چیز شکننده ای مانند شیشه یا سرامیک وجود دارد، بیرون حمل اثاثیه منزل در اصفهان را «شکننده» بنویسید. dirinbar.ir در سرتاسر شهر اصفهان متناسب با حجم وسایل شما فرایند اسباب کشی را حل می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *